Maar vertel eens meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef Jerruh het volgende:
nee, werd het maar neuken
nu moet ik mijn wekker zetten en hopen dat ik op tijd wakker word....
ehm, ik heb lekkere gambas gegeten en biefstuk en ons ma was heel erg blij met de oorbellen!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar vertel eens meer?
Maar nagenieten is er dus niet meer bij?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik heb lekkere gambas gegeten en biefstuk en ons ma was heel erg blij met de oorbellen!
en ik ben bekaf van die wedstrijd nog.
ik had geen date hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar nagenieten is er dus niet meer bij?
Wie heeft het hier over een date?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had geen date hoor.
ons ma is vandaag 50 geworden dus we gingen uit eten.
Ik was toch in de overtuiging dat ik vandaag de slaapkamer verbouwd had, maar blijkbaar was jij het.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
En het is zaterdag.. en ik ga nu op bed TV kijken en dan zo naar bed.. Ben gesloopt!![]()
Ga je straks ook melden als je bijna terug bent?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:23 schreef creno het volgende:
bijna vertrokken richting antwerpen... nog ff wachten tot mijn broer(tje) klaar is.
Dat iemand die moeite voor me wil doen vind ik al zeer nobel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:27 schreef creno het volgende:
als jij dat wil dan doe ik dat hoor SAJ
(weet iemand een 24uurs internetcafe in antwerpen ?)
Have fun.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:35 schreef creno het volgende:
ik hou het maar op een "ik ben weer thuis"-post ipv een "ik ben bijna thuis"-post
of ik maak er een "ik lig bijna in bed"-post van, een "ik lig in bed"-post word moeilijk, heb geen pc in bed...
uhhh dit begint nu een beetje te lijken op een "waar heb ik het allemaal over"-post
ik denk dat ik echt maar eens moet gaan...
Oh, dat is waar, jij zit zielig te snotteren onder jequote:Op zondag 20 februari 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee.
Iemand moet het doen.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
G_E ben je nu in je eentje dit topic aan het volspemmen?.
Ik ga zo nostalgisch griezelen met Johhny Depp in Nightmare on Elmstreet deel 1.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, dat is waar, jij zit zielig te snotteren onder jedekentje
op de bank.
.
Euhm... Ik heb mijn boeken gewoon op alfabet in de boekenkast staan.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n boeken aan het categoriseren in excel...je mot iets op je zaterdag he
Ze staan alfabetisch gesorteerd op de naam van de auteur.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
Is het normaal dat je je boeken op alfabet in je kast hebt staan? Doen meer mensen dat? Heb ik iets gemist in mijn opvoeding waardoor het nog nooit in me op is gekomen om dat te doen? Mis ik een bepaald soort gen ofzo?.
.
quote:Op zondag 20 februari 2005 01:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Euhm weg"
Je was toch niet aan het ehm....
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |