quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
Wie gaan we scheren?
jij bent gewoon jaloers dat daar in het Noorden met meer inzet wort gespeeld dan bij je eigen clubquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
Een ajacied die een fantopic voor die boeren uit Friesland opent.
Die die die.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
Eendje.. nog lekker geslapen?? Gedroomd over wc's??quote:
ja k denk t, en over doortrekken dan want vanochtend was mn bed natquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Eendje.. nog lekker geslapen?? Gedroomd over wc's??
whehehequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k denk t, en over doortrekken dan want vanochtend was mn bed nat
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:03 schreef superjoden het volgende:
pffffwat een gezeik straks om alle spullen te verdelen, maar ja het moet nu eenmaal.internet dus te laat opgezegt dus dat wordt 2 maanden extra doorbetalen
ga zo maar eens even maffen.
Dat zal je dan net zien.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Heb ik een teleurgestelde SCH aan de telefoon. Wil ik hem steunen in deze moeilijke uren......Is z'n beltegoed op
lijkt me echt zwaar klotequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:03 schreef superjoden het volgende:
pffffwat een gezeik straks om alle spullen te verdelen, maar ja het moet nu eenmaal.internet dus te laat opgezegt dus dat wordt 2 maanden extra doorbetalen
ga zo maar eens even maffen.
Zal hem even een sms-je sturen ter ondersteuning.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Heb ik een teleurgestelde SCH aan de telefoon. Wil ik hem steunen in deze moeilijke uren......Is z'n beltegoed op
eten wel lekker?quote:
Ik zag het ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben je trouwens bijna voorbij in de lijst qua posts
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
142. (142) Bluezz 23194 ( + 9 )
143. (144) rubbereend 23097 ( + 65 )
Of zit ze boven op jou?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
of anders gezegd k hijg Bluezz in de nek, of k zit achter Bluezz aan of k sta vlak achter Bluezz
En laten we dat vooral zo houdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
of anders gezegd k hijg Bluezz in de nek, of k zit achter Bluezz aan of k sta vlak achter Bluezz
quote:
Doen ze in Schotland toch ook al?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
specsavers nieuwe sponsor van de knvb scheidsrechters
vind het een geweldige film, wel een van de betere van 2004 zelfs. Maar je moet er ook net van houdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind
Het gegeven is geweldig, en bij tijd en wijlen is ie heel grappig en zit het goed in elkaar maar het is soms te langdradig en te herhalend.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
vind het een geweldige film, wel een van de betere van 2004 zelfs. Maar je moet er ook net van houden
dat kan maar zo ja, nu je even laten masseren door golfer en dan vroeg naar bedquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gegeven is geweldig, en bij tijd en wijlen is ie heel grappig en zit het goed in elkaar maar het is soms te langdradig en te herhalend.
Maar misschien moet ik hem nog een keer thuis zien, als ik niet zo moe ben
k had niet anders verwachtquote:
quote:
Wromquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kan maar zo ja, nu je even laten masseren door golfer en dan vroeg naar bed
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
zo nog even mooi een veiling gewonnen op ebay, biertje dan maar
Allesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
ah lang weekend dus
nog plannen dan of gewoon heerlijk niksen
Ik niet.quote:
ja scheer je weg na je verkeerde stem in t tennistournamentquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n holletje, welterusten!
en ze hebben allemaal een ander einde?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:08 schreef pascalheister het volgende:
Wordt de 3e uitgave van Memento voor mij. Deze is pas sinds kort uit
kruip je dr bij Vaduz bij?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister nog even 1 muzakje met een ZA-tje erbij en dan ook maar een holletje zoeken
zou SCH zomaar zonder Fok te bezoeken triest zn bedje in zijn gegaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kruip linksch, en dat is niet bij Vadoesj
Hoe durf je het te suggererenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou SCH zomaar zonder Fok te bezoeken triest zn bedje in zijn gegaan?
ja k begon je al te missen dus de twijfel knaagde aan me, en k had t nog nie gepost of k zie je reactie in t wedstrijd topicquote:
ik hoorde het knagenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k begon je al te missen dus de twijfel knaagde aan me, en k had t nog nie gepost of k zie je reactie in t wedstrijd topic
ja heel jammer t begon zo mooi, je hebt tenminste een aardige tijd nog kunnen genieten van de voorsprong (dankzij het "PSV doelpunt")quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef SCH het volgende:
[..]
ik hoorde het knagen![]()
maar ik ben er weer, even chillen zeg - al ben ik in de auto wel weer tot rust gekomen.![]()
briljant heerenveen doelpunt bedoel jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heel jammer t begon zo mooi, je hebt tenminste een aardige tijd nog kunnen genieten van de voorsprong (dankzij het "PSV doelpunt")
ja dat stadionquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:40 schreef SCH het volgende:
[..]
briljant heerenveen doelpunt bedoel je![]()
ik was weer vol van emoties, het stadion wordt zo mooi, de sfeer was super, zat bijna te janken bij aanvang, en na afloop weer![]()
De seizoenskaart wachtlijst is enorm, maar ik vind het wel riskant. Ik vermoed dat Heerenveen wel weer eens een dip krijgt en hoe het dan gaat? Het is wel mooi maar van mij hoeft al die groei niet zo. Oei ik groeiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
maar gaan ze dat strax elke week vol krijgen?
Het was toch goed dat ik er wasquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:40 schreef SCH het volgende:
ik was weer vol van emoties, het stadion wordt zo mooi, de sfeer was super, zat bijna te janken bij aanvang, en na afloop weer![]()
en ach dr hoeven niet elke week 26.000 mensen te zitten, dr zijn maar weinig clubs in Nederland waar het elke week uitverkocht is. Ik vind t in iedergeval een mooi uitbreiding.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:44 schreef SCH het volgende:
[..]
De seizoenskaart wachtlijst is enorm, maar ik vind het wel riskant. Ik vermoed dat Heerenveen wel weer eens een dip krijgt en hoe het dan gaat? Het is wel mooi maar van mij hoeft al die groei niet zo. Oei ik groei
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:42 schreef golfer het volgende:
Details willen we weten Blumchen, details...
Ik ga maar weer richting werk nu.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef superjoden het volgende:
een te leuke avond en nacht voor Bloemetje![]()
gezellig. Heb eigenlijk niet zo'n zin maar ja nog 8 uurtjes en dan is het weekend... lekker kopje espresso aub
Nee... dat helaas nog niet..quote:
Raar om het nu nog te zeggen, maar slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:11 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen geeft thee...
Ik ga nu echt liggen.. anders kan ik net zo goed opblijven...![]()
tot vanmiddag hollies
![]()
ene dag wat beter dan de andere maar ja shit happens. Sporten en met vrienden weggaan en fokkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan de arbeid. Hoe is het met jou nu?
En zondag Ajax-FCDB...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:14 schreef superjoden het volgende:
[..]
ene dag wat beter dan de andere maar ja shit happens. Sporten en met vrienden weggaan en fokkenhelpt gelukkig met de nodige afleiding.
inderdaadquote:
Volgend seizoen bedoel je, tegen Helmond of MVV? Ja, misschien wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
inderdaadach misschien scoort Den Bosch wel
moest trainen en had daarna een verjaardag heb er dus weinig van gezien, helaas !quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:16 schreef superjoden het volgende:
Ja Bjoro zo is het al was heerenveen zeer vermakelijk en onbevangen om te zien.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgend seizoen bedoel je, tegen Helmond of MVV? Ja, misschien wel.
verschilt vooral in de extra's enzquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ze hebben allemaal een ander einde?
als je daarmee harde sex bedoelt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:50 schreef pascalheister het volgende:
Heb je nog een troostknuffel nodig sch
vond die andere stijlvoller !quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij ook. Ik kan mijn eigen post nu niet meer herkennen. Is het wat?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij ook. Ik kan mijn eigen post nu niet meer herkennen. Is het wat?
Ik zou Luca Toni nemen, met z'n inmiddels al 8 Serie A goals.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Tsja die was best mooi maar ja, verandering van spijs...
en dat vind jij errug.....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:Goedemiddag.
Wekker gaat. Wekker uitgezet. Nu pas wakker. College dus gemist
het duurt allemaal wel lang zegquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:55 schreef Againzender het volgende:
eindelijk mijn nieuwe monitor in huis
nu de computer nog
Heb ik ook al aan zitten denken. Misschien een combi van die twee...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou Luca Toni nemen, met z'n inmiddels al 8 Serie A goals.
veel plezier met nickquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer de WW (wijde wereld) in - tot laterz
Jij bent ook lekker kritisch vandaag...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:18 schreef Bjoro het volgende:
die deco award kreeg je toch voor creativiteit ?
doe daar eens wat mee dan
om even in Louis van Gaal termen te blijven....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker kritisch vandaag...
Ik zal er eens over nadenken. Er past alleen zo GVD weinig in 60x60
Bloempje, verwijst je ondertitel naar een van de mooiste CC-liedjes aller tijden?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:46 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen
Zo.. net wakker geworden.. Maar ik kan zo weer in slaap vallen voel ik
Is dat niet uit het nr liefs uit londen van blof?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bloempje, verwijst je ondertitel naar een van de mooiste CC-liedjes aller tijden?
Zo ja:![]()
Dan bedoel ik je signature (dus onder je avatar)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Is dat niet uit het nr liefs uit londen van blof?
Ja.. Ik vind het 1 van de 2 mooiste nummers van de ccquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bloempje, verwijst je ondertitel naar een van de mooiste CC-liedjes aller tijden?
Zo ja:![]()
Boeren uit Friesland?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
*slingert dus weer ff de koffie aanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:48 schreef Vom het volgende:
Bjoro kan jij de koffiezetter weer ff aanslingeren, dat bakkie van laatst is me wel goed bevallen!
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja.. Ik vind het 1 van de 2 mooiste nummers van de ccKen je het nummer??
Je had het goed, ik zat er naast, ik haal die 2 (signature en ondertitel) ook altijd door elkaar...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan bedoel ik je signature (dus onder je avatar)
Hoera!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
net te horen gekregen dat ik dinsdag een 2e gesprek heb (met nog 1 iemand anders)
voor manager van het plaatselijke zwembad !
moet dan leiding geven over een mannetje of 35 .....
Tof!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
net te horen gekregen dat ik dinsdag een 2e gesprek heb (met nog 1 iemand anders)
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
Klinkt goed, Bjoro.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
we moeten natuurlijk niet te vroeg juichen !!quote:
in zijn geld nog niet iig, in het water kan ik me aardig staande houden......dat klinkt wel raar in deze context natuurlijk.quote:
Leuke foto van Luca!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:12 schreef Dylan Dog het volgende:
<-- ¿mejor?
tjee...maar was al ernstig ziek toch ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:19 schreef tong80 het volgende:
Eén van de twee Q's van de serie Q&Q is overleden. Martin Perels irl. 44 jaar maar geworden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:35 schreef Dylan Dog het volgende:
CC= tellende kraaien of Kraaien tellen (dat is ie waarschijnlijk, zie Murder of one).
Color blind is, om het mild te brengen, zeker geen favoriet van me...
quote:
Misschien kom ik idd wel langs!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat vernam ik haha
Naja, kom maar langs vanavond
Hier is het weer ook niet echt slecht. Vandaag heel even een paar kleine sneeuwvlokjes gezien, meer niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het overal behalve in Zeeland zulk slecht weer dan?
Ik moet straks nog iemand naar Rotterdam rijden, ik neem wel een glaasje limoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
nja, druilerig is het wel..
We zullen zien, nu nog maar een biertje drinken
Hier is alles wit en sneeuwt het nog steeds.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het overal behalve in Zeeland zulk slecht weer dan?
het zou me verbazen als het morgen niet door zou gaan...
Ik ga wel een spaarpotje beginnenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel sterkte JM
Hoe zit het met de plannen voor de meet, nog steeds hetzelfde?
Dat zijn nog eens klanten!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Weekend!
We hebben bij ons op het werk een nieuwe klant die zowel bij Schalke, Dortmund als Wolfsburg 4 VIP plaatsen heeft die nooit benut worden. Als we wilden konden we gaan wanneer we wouden!
Da's mooi man. Profiteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Weekend!
We hebben bij ons op het werk een nieuwe klant die zowel bij Schalke, Dortmund als Wolfsburg 4 VIP plaatsen heeft die nooit benut worden. Als we wilden konden we gaan wanneer we wouden!
Hetzelfde als rimmen, maar dan aan de -voor jou- verkeerde kant.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[vraag aan vrouwen] liever gevingerd of gebefd worden?
Wat is dat: gebefd?
Dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Hetzelfde als rimmen, maar dan aan de -voor jou- verkeerde kant.
Tja, stomme seksbeluste hetero's ook altijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
Maar die mensen snappen toch wel dat God het niet zo heeft bedoeld?
t begint zich wel weer te ontwikkelen tot zo'n standaard SEX topic waarin eigenlijk nauwelijks nog de vraag beantwoord wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[vraag aan vrouwen] liever gevingerd of gebefd worden?
Wat is dat: gebefd?
Sorry, vanavond homo-avond, geen bier dus. Alleen aardbeienlimonade.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:50 schreef superjoden het volgende:
Goedenavond Hoolers.... biertje aub
ja.. pfff...nog 12 dagen..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Het gaat over beffen en Bloempje wordt wakker.
Ze is wakker geblafeftquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Het gaat over beffen en Bloempje wordt wakker.
Nee k vertrouw volledig op de antwoorden van mijn opblaaspopquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Wil je hét antwoord van een echte vrouw eend?
je mag nu al wel beffen hoorquote:
Wat een timing om Hools binnen te komenquote:
Wacht! ff m'n camera pakkenquote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
Of was dat al bekend?
ah, jij kwam dus vaak in de rechtbankquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
Overigens was mijn bijnaam in mijn studententijd 'De Befkoning'.
Ik hou het op MM, en heb voor vanaaf de video snorren, zie het morgen wel.quote:
I Wish I Was a Girl en Murder of One vind ik errug mooi...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]van mij wel.. Ik vind m erg mooi..
Ik wil ook graag naar de cc toe.. Ik zou gaan.. 2 jaartjes terug, had ook kaartjes enzo, maar toen overleed de vander van mijn toemalig vriendje.. dus niet meer gegaan.. Maar vertel s.. wat zijn jou favo nummers?
M'n ma en ik bellen altijd tijdens de mol en moesten samen lachen bij het vooruitzicht dat MM het zou zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik hou het op MM, en heb voor vanaaf de video snorren, zie het morgen wel.
precies mijn gedachte, k volg het dan wel niet intensief, maar ik denk ook Lottiequote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
Het is Lottie zo slecht kan je niet acteren.
Lottie by far.
Het is er net weer Tongquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet zonder active topics.My active topics kijk ik nooit want dan moet ik te veel bij houden met m'n 90.000 posts
Hoeft niet hoor,zolang rubberduckie mij maar waardeert in deze inteelttentquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:23 schreef popolon het volgende:
ja hallo, ik zwaaide even naar DG, iemand moet toch af en toe aardig tegen hem zijn?
Inteelt?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor,zolang rubberduckie mij maar waardeert in deze inteelttent
Over een paar uur mogen we weerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Inteelt?
Ga dan niet te vaak naar Engeland, daar lijken ze allemaal op elkaar
buiten t Carlisle topic waardeer k je wel behalve dan die onzin van Arsenalquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor,zolang rubberduckie mij maar waardeert in deze inteelttent
Rock on bitch.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over een paar uur mogen we weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |