ja.. pfff...nog 12 dagen..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Het gaat over beffen en Bloempje wordt wakker.
Ze is wakker geblafeftquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Het gaat over beffen en Bloempje wordt wakker.
Nee k vertrouw volledig op de antwoorden van mijn opblaaspopquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Wil je hét antwoord van een echte vrouw eend?
je mag nu al wel beffen hoorquote:
Wat een timing om Hools binnen te komenquote:
Wacht! ff m'n camera pakkenquote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
Of was dat al bekend?
ah, jij kwam dus vaak in de rechtbankquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
Overigens was mijn bijnaam in mijn studententijd 'De Befkoning'.
Ik hou het op MM, en heb voor vanaaf de video snorren, zie het morgen wel.quote:
I Wish I Was a Girl en Murder of One vind ik errug mooi...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]van mij wel.. Ik vind m erg mooi..
Ik wil ook graag naar de cc toe.. Ik zou gaan.. 2 jaartjes terug, had ook kaartjes enzo, maar toen overleed de vander van mijn toemalig vriendje.. dus niet meer gegaan.. Maar vertel s.. wat zijn jou favo nummers?
M'n ma en ik bellen altijd tijdens de mol en moesten samen lachen bij het vooruitzicht dat MM het zou zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik hou het op MM, en heb voor vanaaf de video snorren, zie het morgen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |