quote:
Wromquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kan maar zo ja, nu je even laten masseren door golfer en dan vroeg naar bed
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
zo nog even mooi een veiling gewonnen op ebay, biertje dan maar
Allesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
ah lang weekend dus
nog plannen dan of gewoon heerlijk niksen
Ik niet.quote:
ja scheer je weg na je verkeerde stem in t tennistournamentquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n holletje, welterusten!
en ze hebben allemaal een ander einde?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:08 schreef pascalheister het volgende:
Wordt de 3e uitgave van Memento voor mij. Deze is pas sinds kort uit
kruip je dr bij Vaduz bij?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister nog even 1 muzakje met een ZA-tje erbij en dan ook maar een holletje zoeken
zou SCH zomaar zonder Fok te bezoeken triest zn bedje in zijn gegaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kruip linksch, en dat is niet bij Vadoesj
Hoe durf je het te suggererenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou SCH zomaar zonder Fok te bezoeken triest zn bedje in zijn gegaan?
ja k begon je al te missen dus de twijfel knaagde aan me, en k had t nog nie gepost of k zie je reactie in t wedstrijd topicquote:
ik hoorde het knagenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k begon je al te missen dus de twijfel knaagde aan me, en k had t nog nie gepost of k zie je reactie in t wedstrijd topic
ja heel jammer t begon zo mooi, je hebt tenminste een aardige tijd nog kunnen genieten van de voorsprong (dankzij het "PSV doelpunt")quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:37 schreef SCH het volgende:
[..]
ik hoorde het knagen![]()
maar ik ben er weer, even chillen zeg - al ben ik in de auto wel weer tot rust gekomen.![]()
briljant heerenveen doelpunt bedoel jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heel jammer t begon zo mooi, je hebt tenminste een aardige tijd nog kunnen genieten van de voorsprong (dankzij het "PSV doelpunt")
ja dat stadionquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:40 schreef SCH het volgende:
[..]
briljant heerenveen doelpunt bedoel je![]()
ik was weer vol van emoties, het stadion wordt zo mooi, de sfeer was super, zat bijna te janken bij aanvang, en na afloop weer![]()
De seizoenskaart wachtlijst is enorm, maar ik vind het wel riskant. Ik vermoed dat Heerenveen wel weer eens een dip krijgt en hoe het dan gaat? Het is wel mooi maar van mij hoeft al die groei niet zo. Oei ik groeiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
maar gaan ze dat strax elke week vol krijgen?
Het was toch goed dat ik er wasquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:40 schreef SCH het volgende:
ik was weer vol van emoties, het stadion wordt zo mooi, de sfeer was super, zat bijna te janken bij aanvang, en na afloop weer![]()
en ach dr hoeven niet elke week 26.000 mensen te zitten, dr zijn maar weinig clubs in Nederland waar het elke week uitverkocht is. Ik vind t in iedergeval een mooi uitbreiding.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:44 schreef SCH het volgende:
[..]
De seizoenskaart wachtlijst is enorm, maar ik vind het wel riskant. Ik vermoed dat Heerenveen wel weer eens een dip krijgt en hoe het dan gaat? Het is wel mooi maar van mij hoeft al die groei niet zo. Oei ik groei
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:42 schreef golfer het volgende:
Details willen we weten Blumchen, details...
Ik ga maar weer richting werk nu.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:57 schreef superjoden het volgende:
een te leuke avond en nacht voor Bloemetje![]()
gezellig. Heb eigenlijk niet zo'n zin maar ja nog 8 uurtjes en dan is het weekend... lekker kopje espresso aub
Nee... dat helaas nog niet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |