quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
Wie gaan we scheren?
jij bent gewoon jaloers dat daar in het Noorden met meer inzet wort gespeeld dan bij je eigen clubquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
Een ajacied die een fantopic voor die boeren uit Friesland opent.
Die die die.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
Een ajacied die een fantopic voor die boeren uit Friesland opent.
Eendje.. nog lekker geslapen?? Gedroomd over wc's??quote:
ja k denk t, en over doortrekken dan want vanochtend was mn bed natquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Eendje.. nog lekker geslapen?? Gedroomd over wc's??
whehehequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k denk t, en over doortrekken dan want vanochtend was mn bed nat
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:03 schreef superjoden het volgende:
pffffwat een gezeik straks om alle spullen te verdelen, maar ja het moet nu eenmaal.internet dus te laat opgezegt dus dat wordt 2 maanden extra doorbetalen
ga zo maar eens even maffen.
Dat zal je dan net zien.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Heb ik een teleurgestelde SCH aan de telefoon. Wil ik hem steunen in deze moeilijke uren......Is z'n beltegoed op
lijkt me echt zwaar klotequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:03 schreef superjoden het volgende:
pffffwat een gezeik straks om alle spullen te verdelen, maar ja het moet nu eenmaal.internet dus te laat opgezegt dus dat wordt 2 maanden extra doorbetalen
ga zo maar eens even maffen.
Zal hem even een sms-je sturen ter ondersteuning.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Heb ik een teleurgestelde SCH aan de telefoon. Wil ik hem steunen in deze moeilijke uren......Is z'n beltegoed op
eten wel lekker?quote:
Ik zag het ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben je trouwens bijna voorbij in de lijst qua posts
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
142. (142) Bluezz 23194 ( + 9 )
143. (144) rubbereend 23097 ( + 65 )
Of zit ze boven op jou?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
of anders gezegd k hijg Bluezz in de nek, of k zit achter Bluezz aan of k sta vlak achter Bluezz
En laten we dat vooral zo houdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
of anders gezegd k hijg Bluezz in de nek, of k zit achter Bluezz aan of k sta vlak achter Bluezz
quote:
Doen ze in Schotland toch ook al?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
specsavers nieuwe sponsor van de knvb scheidsrechters
vind het een geweldige film, wel een van de betere van 2004 zelfs. Maar je moet er ook net van houdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind
Het gegeven is geweldig, en bij tijd en wijlen is ie heel grappig en zit het goed in elkaar maar het is soms te langdradig en te herhalend.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
vind het een geweldige film, wel een van de betere van 2004 zelfs. Maar je moet er ook net van houden
dat kan maar zo ja, nu je even laten masseren door golfer en dan vroeg naar bedquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gegeven is geweldig, en bij tijd en wijlen is ie heel grappig en zit het goed in elkaar maar het is soms te langdradig en te herhalend.
Maar misschien moet ik hem nog een keer thuis zien, als ik niet zo moe ben
k had niet anders verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |