Of zit ze boven op jou?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
of anders gezegd k hijg Bluezz in de nek, of k zit achter Bluezz aan of k sta vlak achter Bluezz
En laten we dat vooral zo houdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
of anders gezegd k hijg Bluezz in de nek, of k zit achter Bluezz aan of k sta vlak achter Bluezz
quote:
Doen ze in Schotland toch ook al?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
specsavers nieuwe sponsor van de knvb scheidsrechters
vind het een geweldige film, wel een van de betere van 2004 zelfs. Maar je moet er ook net van houdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind
Het gegeven is geweldig, en bij tijd en wijlen is ie heel grappig en zit het goed in elkaar maar het is soms te langdradig en te herhalend.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
vind het een geweldige film, wel een van de betere van 2004 zelfs. Maar je moet er ook net van houden
dat kan maar zo ja, nu je even laten masseren door golfer en dan vroeg naar bedquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gegeven is geweldig, en bij tijd en wijlen is ie heel grappig en zit het goed in elkaar maar het is soms te langdradig en te herhalend.
Maar misschien moet ik hem nog een keer thuis zien, als ik niet zo moe ben
k had niet anders verwachtquote:
quote:
Wromquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kan maar zo ja, nu je even laten masseren door golfer en dan vroeg naar bed
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
zo nog even mooi een veiling gewonnen op ebay, biertje dan maar
Allesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
ah lang weekend dus
nog plannen dan of gewoon heerlijk niksen
Ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |