Bron Eibergse courant.
Van onze verslaggever.
Vrijdagavond heeft de cabaretier Seth Gaaikema revange genomen op enkele individuen die zijn fiets hadden verplaatst.
De fiets van Seth stond naast enkele motoren. En dit was voor enkele motorrijders aanleiding de fiets van Seth te verplaatsen. Seth net bezig met één van zijn legendarische shows, ditmaal in Eibergen, nam hier geen genoegen mee en ging uitleg vragen bij de daders. Met het antwoord van 'ik had plaats nodig voor mijn motor' nam Seth natuurlijk geen genoegen. Hij gaf de woordvoerder een directe rechtse, waarop de motorrijder confeus neer zeilde op de vloer.
Seth kreeg toen andere motorrijders tegenover zich die achteraf van de Hell's angels bleken te zijn.
De één na de ander ging neer door de slagen van Seth, totdat ie de laatste vloerde met een messcherpe grap en hij ook aftaaide.
Seth stapte op zijn fiets en maakte dat ie weg kwam. Ooggetuigen melden van een bloedbad en slachtveld nooit gezien.
Seth was niet voor commentaar bereikbaar. En laat middels zijn advocaat weten dat wie met Seth fucked met z'n leven fucked.
Nader bericht volgt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !