bij mij ook, je hebt het plaatje van Mateja en HArrie op één regel staan, ff een enter na het plaatje van Mateja en t zou opgelost moeten zijnquote:
Al die knopjes ook tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
en Bluezz probeert JM te immiteren door door te posten in een gesloten Hools
Nana nannanaquote:
quote:
Is allang gebeurdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:49 schreef golfer het volgende:
Ik ga even de OP beetje herstellen, prutser.
ikke nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
geweldig Tong, tis je helemaal gelukt
DG ik hoop dat Darlington verliest.
quote:
Ik was je voorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
With a little bit of help from my friends...
in een stadionquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]in iedergeval veel plezier, waar speelt dat clubje wel niet eigenlijk?
Hools #38: 100.000 posts and countingquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
Nou nog even de topictitel weer naar traditie repareren en we zijn er helemaal.
dat meen je niet? t zal toch niet? Gelukkig voor, anders had t nie meegeteld voor het Groundhoppers klassement.quote:
Ook al zo'n prutser, blij dat dat joch geen mod meer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Hools #38: 100.000 posts and counting
dat soort tradities?
destijds 13 op rij zonder Het VBL-Caféquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook al zo'n prutser, blij dat dat joch geen mod meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |