Raar om het nu nog te zeggen, maar slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:11 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen geeft thee...
Ik ga nu echt liggen.. anders kan ik net zo goed opblijven...![]()
tot vanmiddag hollies
![]()
ene dag wat beter dan de andere maar ja shit happens. Sporten en met vrienden weggaan en fokkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan de arbeid. Hoe is het met jou nu?
En zondag Ajax-FCDB...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:14 schreef superjoden het volgende:
[..]
ene dag wat beter dan de andere maar ja shit happens. Sporten en met vrienden weggaan en fokkenhelpt gelukkig met de nodige afleiding.
inderdaadquote:
Volgend seizoen bedoel je, tegen Helmond of MVV? Ja, misschien wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
inderdaadach misschien scoort Den Bosch wel
moest trainen en had daarna een verjaardag heb er dus weinig van gezien, helaas !quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:16 schreef superjoden het volgende:
Ja Bjoro zo is het al was heerenveen zeer vermakelijk en onbevangen om te zien.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgend seizoen bedoel je, tegen Helmond of MVV? Ja, misschien wel.
verschilt vooral in de extra's enzquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ze hebben allemaal een ander einde?
als je daarmee harde sex bedoelt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:50 schreef pascalheister het volgende:
Heb je nog een troostknuffel nodig sch
vond die andere stijlvoller !quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij ook. Ik kan mijn eigen post nu niet meer herkennen. Is het wat?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij ook. Ik kan mijn eigen post nu niet meer herkennen. Is het wat?
Ik zou Luca Toni nemen, met z'n inmiddels al 8 Serie A goals.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Tsja die was best mooi maar ja, verandering van spijs...
en dat vind jij errug.....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:Goedemiddag.
Wekker gaat. Wekker uitgezet. Nu pas wakker. College dus gemist
het duurt allemaal wel lang zegquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:55 schreef Againzender het volgende:
eindelijk mijn nieuwe monitor in huis
nu de computer nog
Heb ik ook al aan zitten denken. Misschien een combi van die twee...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou Luca Toni nemen, met z'n inmiddels al 8 Serie A goals.
veel plezier met nickquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer de WW (wijde wereld) in - tot laterz
Jij bent ook lekker kritisch vandaag...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:18 schreef Bjoro het volgende:
die deco award kreeg je toch voor creativiteit ?
doe daar eens wat mee dan
om even in Louis van Gaal termen te blijven....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker kritisch vandaag...
Ik zal er eens over nadenken. Er past alleen zo GVD weinig in 60x60
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |