Bloempje, verwijst je ondertitel naar een van de mooiste CC-liedjes aller tijden?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:46 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen
Zo.. net wakker geworden.. Maar ik kan zo weer in slaap vallen voel ik
Is dat niet uit het nr liefs uit londen van blof?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bloempje, verwijst je ondertitel naar een van de mooiste CC-liedjes aller tijden?
Zo ja:![]()
Dan bedoel ik je signature (dus onder je avatar)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Is dat niet uit het nr liefs uit londen van blof?
Ja.. Ik vind het 1 van de 2 mooiste nummers van de ccquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bloempje, verwijst je ondertitel naar een van de mooiste CC-liedjes aller tijden?
Zo ja:![]()
Boeren uit Friesland?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
Een ajacied die een fantopic voor die boeren uit Friesland opent.
*slingert dus weer ff de koffie aanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:48 schreef Vom het volgende:
Bjoro kan jij de koffiezetter weer ff aanslingeren, dat bakkie van laatst is me wel goed bevallen!
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja.. Ik vind het 1 van de 2 mooiste nummers van de ccKen je het nummer??
Je had het goed, ik zat er naast, ik haal die 2 (signature en ondertitel) ook altijd door elkaar...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan bedoel ik je signature (dus onder je avatar)
Hoera!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
net te horen gekregen dat ik dinsdag een 2e gesprek heb (met nog 1 iemand anders)
voor manager van het plaatselijke zwembad !
moet dan leiding geven over een mannetje of 35 .....
Tof!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
net te horen gekregen dat ik dinsdag een 2e gesprek heb (met nog 1 iemand anders)
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
Klinkt goed, Bjoro.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
we moeten natuurlijk niet te vroeg juichen !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |