quote:Status: Uitzondering
Er staat geen eens een reden vermeldquote:Uitzondering: Als het pakket vertraagd is of niet kan worden afgeleverd, wordt de reden daarvan vermeld.
Dus jouw pakketje is niet door de douane onderschept?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:45 schreef Mister_T het volgende:
Mijn PSP ligt momenteel in Utrecht dus hij moet al voorbij de douane zijn gekomen...maarja zal hem morgen denk wel krijgen
Ik zou als ik jou was alvast wat geld klaarleggen, want UPS en DHL berekenen volgens mij altijd douane kostenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:44 schreef Mister_T het volgende:
Ik zou het niet weten, hij is zojuist vrijgelaten vanuit Utrecht en wordt vandaag afgeleverd......hopelijk zonder douane gezeur
Niksquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:03 schreef NutKees het volgende:
Wat kan ik doen als ik straks zelf teveel invoer-belasting moet betalen?
quote:Douane-inklaringsservices
Welke serviceoptie u ook hebt gekozen, UPS Douane-inklaringsservices zijn voor routinematige inklaringsprocedures geheel gratis. Door vooraf al bericht te sturen via het UPS-netwerk kan de douaneafhandeling al beginnen terwijl uw zending nog onderweg is. We stellen ons ten doel een naadloos, ononderbroken proces met snelle douane-inklaring te realiseren, zodat alle pakketten in dezelfde zending gelijktijdig kunnen worden afgeleverd. Overheidswetgeving vereist specifieke documentatie voor internationale zendingen en UPS verleent deskundige services voor het gereedmaken van volledige en juiste exportdocumentatie. Daarnaast verleent UPS zonder bijkomende kosten douaneservices voor routinematige douane-inklaring. En om onverwachte vertraging van uw zendingen te voorkomen, bieden we aanvullende douaneservices aan waarvoor wel kosten in rekening worden gebracht. De kosten van deze services kunt u vinden in de tabel met bijkomende kosten.
Er kunnen bijkomende kosten in rekening worden gebracht voor douaneprocedures zoals:
* Douane-aangiften die bij een routinematige in- en -uitklaring niet nodig zijn
* Douane-aangiften van meer dan vijf tariefcodes
* In- en uitklaringsprocedures waarbij een andere overheidsinstantie is betrokken dan de douane
* Customs bonds (douanevergunningen)
* Opslag
Opzich wel... je hebt er alleen geen hol aan, omdat het hier gaat om een "niet-duo" memory stick. Een grote dus... deze past niet in je PSP!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:10 schreef Crashcat het volgende:
Zag in de pricewatch een memorystick pro staan met 4gb.
Zal dat genoeg zijn![]()
Leuk, screens. Zet er dan tenminste bij om welke games het gaat.quote:
Dat bovenste screenshot slaat helemįįl nergens op, want dat is een 800x600 plaatje. Niet alleen is de resolutie veel te hoog voor de PSP, maar ook de beeldverhoudingen kloppen niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk, screens. Zet er dan tenminste bij om welke games het gaat.
Oops... * Crashcat is vergeten erbij te zetten: Raad het plaatjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk, screens. Zet er dan tenminste bij om welke games het gaat.
Da's toch niet niks...quote:Op zondag 20 februari 2005 01:19 schreef Crashcat het volgende:
...and the weight is 250g.
Zeer waarschijnlijk wel. Maarja... er is natuurlijk NIEMAND die dat op dit moment uit kan testen hč.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:11 schreef Mister_T het volgende:
...ik kan er japanse en europese games op spelen.....kan ik er ook Amerikaanse games op spelen?
Als het goed is wel. Games zijn regiovrij. De films waarschijnlijk niet, maar ach ik converteer toch gewoon m'n XviD's naar 3g formaat. Dan passen er nog mooi wat mp3's naast op zo'n 1gig pro-duo kaartjequote:Op zondag 20 februari 2005 10:11 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb nu mijn PSP in Hong Kong besteld, ik kan er japanse en europese games op spelen.....kan ik er ook Amerikaanse games op spelen?
Dat 'ie via de adapter oplaadt is natuurlijk duidelijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:23 schreef rammes het volgende:
nee via de adapter. er zijn wel usb snoertjes verkrijgbaar via lik sang zodat je de usb poort kunt gebruiken om hem op te laden.. out of the box doet hij dat dus niet
Aha... hmmm jammer.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:25 schreef matthijst het volgende:
Nee, hij bedoelt dat je de USB poort van je PC kunt gebruiken om je PSP via de "adapteringang" op te laden. Zie lik-sang.com voor een plaatje.
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:08 schreef Mister_T het volgende:
De USB poort van de PSP is toch een mini B
Je sig klopt niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:57 schreef Mister_T het volgende:
Looking foward to: Forza Motorsport, Sony PSP
Ik heb het nog niet gebprobeert maar waarschijnlijk krijg je na het rippen van de dvd een aantal .vob's. Nu kun je deze alvorens ze naar het 3g-mpeg4 formaat om te zetten misschien eerst beter mergen met een tooltje ala VOBMerge. Geen idee of het werkt mijn psp is nog niet binnenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:57 schreef Mister_T het volgende:
Ik convert mijn dvd's volgens deze site (gebruik ook die programma's om mijn dvd's te converten). Alleen zijn er dan 2 dingen waar ik niet uitkom.Ten eerste, hoe krijg ik er de subtitle onder Ten Tweede, als ik een volledige dvd convert krijg ik de film in 5 a 6 delen die ik dan elk appart om moet zetten naar Mpeg-4 en elk appart op mijn Duo Pro stick moet zetten. Dan moet je automaticsh steeds een deel film kijken en het volgende bestandje openen, maar ik wil gewoon de film in 1 bestand. Hoe krijgen jullie dat voor elkaar
Help!
quote:
Thx, kan nu dankzij dat programmatje van de 5 files een groot vidio file makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:21 schreef TheUN het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gebprobeert maar waarschijnlijk krijg je na het rippen van de dvd een aantal .vob's. Nu kun je deze alvorens ze naar het 3g-mpeg4 formaat om te zetten misschien eerst beter mergen met een tooltje ala VOBMerge. Geen idee of het werkt mijn psp is nog niet binnen.
Verrek! Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:07 schreef Robhimself het volgende:Mini-A. Net op mn werk gechecked. Mini-B is de kleine variant van een USB printer aansluiting. Je moet mini A hebben
Mini-B:
[afbeelding]
Mini-A:
[afbeelding]
Nou snap ik er niks meer van...quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:58 schreef Mister_T het volgende:
Je moet mini b hebbenHeb ik ook en staat ook in de manual van Lik-Sang
Tikfout, kan niet anders. Het is mini-A. Toen ik gisteren op werk ging kijken voor een mini-B kabel, dacht ik YES! Maar toen zag ik dat de aansluiting niet klopte...quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:58 schreef Mister_T het volgende:
Je moet mini b hebbenHeb ik ook en staat ook in de manual van Lik-Sang
Aangezien 'ie in de VS al $249,- gaat kosten (value pack), vrees ik dat 'ie in Europa duurder wordt dan ¤249,- (ondanks de lage dollarkoersquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:38 schreef matthijst het volgende:
250 is geen geld, dat gaat ie hier ook kosten.
Respectievelijk 360 en 480 USDquote:Get ready to take a much bigger data dump, because SanDisk announced this week at the Photo Marketing Association (a film and digital imaging trade show, where high-capacity cards for digital cameras are an increasingly vital area of development) that it has doubled the maximum size of the Memory Stick PRO Duo format. The thumbnail-size memory format previously topped out at 1-gigabyte, but the new 2-gigabyte Memory Stick Pro Duo flash card will be available soon, in either the standard PRO Duo format or the new high-speed Ultra II line (which is compatible with the PlayStation Portable's Memory Stick Duo slot, but may not give you the full 10MB-per-second transfer rate -- since you won't be snapping off rounds of magazine-quality photos with your PSP any time soon, stick with the less expensive model.)
Duur grapje.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:11 schreef Crashcat het volgende:
Respectievelijk 360 en 480 USD
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:56 schreef Hellrazor het volgende:
http://www.bartsmit.com/winkel/main.phtml?tabbladid=3&submenuid=80
quote:Let op: de getoonde prijs is een richtprijs, deze kan dus nog veranderen!
Ik geloof er werkelijk geen hol van!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Is dit al voorbij gekomen?
http://www.joystiq.com/entry/1234000827033322
PSP met 50GB interne harde schijf. Hoe geil zou dat wel niet zijn?
De prijs en battery levensduur zou dan wel minder geil zijn maja. Wel een iPod killer.
TPG Postquote:Op zondag 27 februari 2005 19:11 schreef matthijst het volgende:
Mooi aanbod, helemaal als ze bij de PTT wat minder overijverig zijn vwb inklaring
De desbetreffende koper is nu gewoon tevreden over zijn PSP. Hij dacht dat er een pixel perfecte PSP zou komen terwijl ik altijd beloof hem te controleren op punten waar Sony garantie op geeft en daar zit geen 100% pixel garantie bij en ik dus ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:14 schreef Jolene24 het volgende:
Ik weet dat ik niet veel post hier, maar ik lees de verschillende Fok en Tweakers fora ongeveer iedere dag. Ik wilde dan toch ook eindelijk wel eens reageren op Kiddyl.
Jij loop hier continu enorme reklame te maken voor dat handeltje van je, en dat kan ik heel goed begrijpen natuurlijk. Wel irriteert het me als je onwaarheden spreekt of ineens niet meer reageert als dat je even niet uitkomt. Zo stel je nu dat je ALTIJD import heffing moet betalen als je bij Liksang bestelt: Nou ik heb mijn DS nu ruim 2 maanden van dat bedrijf, en nog geen douane brief gezien, dus dat is al niet waar. Verder was er enige tijd geleden wat ophef over het feit dat 1 van jouw zogenaamde "gecontroleerde" PSPs 3 dode pixels en een krakende vierpuntsdruktoets had. Ineens zag ik je nergens meer op reageren, en enkele dagen later kwamen er berichten als: dat is opgelost naar tevredenheid van de koper. Nou ben ik als potentiele importeur bijvoorbeeld heel benieuwd HOE dat is opgelost en WAAROM een van jouw PSPs ineens wel dode pixels had.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit geen offensief is maar gewoon belangstelling naar een onderwerp dat mij zeer interesseert (ik wil ook ERG graag zo'n PSPtje hebben, maar ben nog erg huiverig met importeren omdat er zoveel lijkt fout te gaan en het zo onwijs duur kan worden:)
Douane kosten heeft niemand in de hand. Ik was toen een dag ziek en had toen de volgende dag dus de bestelling van 2 dagen verstuurd. In totaal 6 pakketten op 1 dag naar NL en dat was niet handig. Tja, ik probeerde ook gewoon service te verlenen door zsm te verzenden dat pakte toen verkeerd uit. Sindsdien doe ik voorzichtiger aan en komen ze weer zonder douane heffing binnen.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:33 schreef matthijst het volgende:
Douanekosten is een gok, ik heb 'm ook via Kiddyl en moest douanekosten betalen.
Ah, ging dat soms over een UMD-klepje dat niet helemaal aansluit? Heb ik ook last van, "schrok" er eerst efkes van, maar heb er tot nu toe verder niks van gemerkt; ding is verder prima....quote:De klep was overdreven
Dat weten we pas zodra 'ie hier gereleased is, nietwaar?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel je hebt een dode pixel, mag je hem dan omruilen? If not, vanaf hoeveel wel?
(NL'se release)
Lijkt mij sterk. Dode pixels zijn niet te voorkomen in het fabricage proces (zie ook de quote hiervoor gepost). Het is inderdaad wel interessant om te weten wat acceptabel geacht wordt bij levering. Daar zou iets van bekend moeten zijn in de garantie voorwaarden. Je kunt trouwens altijd je machientje omruilen direct na aanschaf als het niet bevalt, dat is standaard, maar dan moet je m wel gewoon in een winkel kopen. Ik zou m gewoon in de winkel nog aanzetten om te kijken hoe ie is en teruggeven als je het zelf niet acceptabel vindt. Hoe importeurs dat afhandelen zul je vantevoren moeten informeren.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel je hebt een dode pixel, mag je hem dan omruilen? If not, vanaf hoeveel wel?
(NL'se release)
Dode pixels kunnen alleen ontstaan bij het productie proces. Als het LCD/TFT-scherm eenmaal klaar is zullen er geen pixels meer "overlijden".quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef McDBigMac het volgende:
Is er trouwens iets bekend over het ontstaan van nieuwe dode pixels of is dat geen issue (niet echt een PSP only onderwerp maar t schoot me te binnen). Bij digitale camera's is t bekend dat in de loop van de tijd dooie pixels ontstaan op de CCD, nou is een CCD iets anders dan een LCD scherm dus ik vroeg me af hoe t daarmee zat, ik heb nog nooit iemand horen klagen over nieuwe dooie pixels op zn monitor of LCD TV maar zo lang zijn die dingen nou ook niet massaal uitgeleverd. Weet iemand daar iets van?
Daar zijn de UMD-movies voor.quote:Met fotootjes zit t met de PSP wel goed volgens mij, maar hoe zit t met makkelijk DVD's bekijken? Zijn daar extra accessoires voor? Ik heb geen zin in gedoe met DVD/DivX op memory sticks zetten en zo.
Het kan zeker wel gebeuren, ik zie het maar al te vaak. (werk op technische dienst van een computer toko). Die dingen gaan 100% goed de deur uit. Toch komt een aantal na verloop van tijd terug met defecte (sub)pixels.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dode pixels kunnen alleen ontstaan bij het productie proces. Als het LCD/TFT-scherm eenmaal klaar is zullen er geen pixels meer "overlijden".
quote:quote van BigMac
Met fotootjes zit t met de PSP wel goed volgens mij, maar hoe zit t met makkelijk DVD's bekijken? Zijn daar extra accessoires voor? Ik heb geen zin in gedoe met DVD/DivX op memory sticks zetten en zo.
Dat is wel weer lekker balen. Ik koop een DVDtje voor thuis en als ik die dan wil bekijken op de PSP dan moet ik m nog een keer kopen in UMD formaat? Is/komt er echt geen accessory om DVD's te spelen op een PSP?quote:quote van P-Style
Daar zijn de UMD-movies voor.
en hoe zet je die dan op je PSP?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan gewoon je DVD film omzetten in een voor de PSP begrijpbaar formaat
Misschien komen er in de toekomst bundels van (Columbia Tristar) films, met de film op DVD čn UMD, maar pin me hier niet op vast. UMD-branders kun je vergeten. Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat we die ooit zullen zien.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:07 schreef McDBigMac het volgende:
Dat is wel weer lekker balen. Ik koop een DVDtje voor thuis en als ik die dan wil bekijken op de PSP dan moet ik m nog een keer kopen in UMD formaat? Is/komt er echt geen accessory om DVD's te spelen op een PSP?
Komen er recorders op de markt waarmee je UMD disks kan branden? (zoals ik al eerder zei, ik zit niet te wachten op kopieer gedoe maar ben wel benieuwd).
Klopt helemaal, maar volgens mij zei 'ie...quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef McDBigMac het volgende:
Ik heb geen zin in gedoe met DVD/DivX op memory sticks zetten en zo.
een PSP scherm is groooot, maar niet grot genoeg om meer dan 1 kind tegelijk een film te laten kijken.quote:voor de kinderen natuurlijk
Ik heb inderdaad gezegd zonder al te veel gedoe. Een CDtje rippen is tegenwoordig geen gedoe meer maar een DVD rippen? En hoe zit dat met copyright? Mag je CD's/DVD's rippen voor eigen gebruik?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20
schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan via de memory stick. Werkt in principe hetzelfde als met MP3
Nog niet. Probleem is dat de PSP eigenlijk alleen in Japan uit is. De meest "coole" dingen zullen natuurlijk pas komen als hij wereldwijd verkocht is...quote:Als laatste dan, weet iemand of je een DVD reader kan aansluiten op de USB poort van de PSP en op die manier DVD's kan afkijken?
Technisch gezien moet dit mogelijk zijn, maar zo een externe dvd-drive voor je PSP zal natuurlijk nóóit verschijnen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:07 schreef McDBigMac het volgende:
Als laatste dan, weet iemand of je een DVD reader kan aansluiten op de USB poort van de PSP en op die manier DVD's kan afkijken?
Gelukkig ben ik heel voorzichtig en heb ik een mooie pixel-goede scherm.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:27 schreef Robhimself het volgende:
Het PSP scherm is zowiezo "ruggedized" maw, hij is meer stootvast dan een normaal TFT scherm.
hij is nu in waarde gedaaldquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik heel voorzichtig en heb ik een mooie pixel-goede scherm.
Trouwens, is een gesigneerde Lumines met de handtekening van Michel de Hey nog iets waard?
Ik moest post bij hem bezorgen en had niks mooiers op zijn krabbeltje erop te zetten.![]()
eheh "had" ik ook, maar op een of andere manier speel ik toch sneller met de ds dan de psp, en ik denk dat dit vooral aan de laadtijden ligt, ik trek em nog wel elke keer uit de kast als iemand langskomt en hoor dan the usual ohhh's en ahhh'squote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb vandaag de PSP gezien en gevoeld en ik ben in een klap verliefd geworden. Friggin hell wat mooi. Echt zo ongelooflijk mooi.
De DS zag ik even later nog bij de Intertoys, maar daar werd ik toen niet warm of koud meer van.. P
. S
. P
.
Doe eens normaal, idioot.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef knater het volgende:
kun je em meteen in je rasistische hol steken vetkees met je jodenhaat.
Ik begrijp je reactie wel, maar het is beter/slimmer om het te melden bij een admin dan om er een discussie over te beginnen. Zoals je merkt, zien sommige mensen t niet eens (meer). Triest.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:34 schreef knater het volgende:
Ale JŲden aan de Axe.
dus dat is wel normaal? wie is hier nu de idioot?
Ik heb em nu een 2 maanden en dit kan ik vertellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:45 schreef Syd het volgende:
Okay ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik de tokyo versie PSP nou wel zou kopen of moet ik w88 tot die hier uit is ? ik heb zo gelezen dat de EU versie een betere scherm en langere batterijduur.
Wat voor voordelen zitten er aan als ik hem nu koop?
en wat zijn de voordelen en nadelen als ik hem koop wanneer die hier in NL uit is ?
Allereerst. De EU-versie heeft géén beter scherm en ook geen langere batterijduur. Het scherm, waar helemaal niks mis mee is, is dezelfde als die in alle andere PSP's en hoewel we in de toekomst ongetwijfeld betere accu's kunnen verwachten, zal de eerste reeks EU-PSP's gewoon dezelfde accu hebben als de Japanse PSP nu heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:45 schreef Syd het volgende:
Okay ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik de tokyo versie PSP nou wel zou kopen of moet ik w88 tot die hier uit is ? ik heb zo gelezen dat de EU versie een betere scherm en langere batterijduur.
Wat voor voordelen zitten er aan als ik hem nu koop?
en wat zijn de voordelen en nadelen als ik hem koop wanneer die hier in NL uit is ?
Inderdaad... maar dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:10 schreef Syd het volgende:
dus ik kan beter w88 tot die hier uit is dit vooral ivm garantie ?
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef knater het volgende:
kun je em meteen in je rasistische hol steken vetkees met je jodenhaat.
Ik heb hem hier liggen, maar volgens mij is het minder speelbaarder dan RR, aangezien meer japans erin zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:17 schreef knater het volgende:
ok en sorry dat ik zo grof reageerde, heeft iemand al need for speed underground gespeeld? ik ben benieuwd of ie nou beter of slechter bevalt dan ridge racers.
Ik weet wel dat Winning Eleven volgende week of zo uitkomtquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is PES eigenlijk al officieel aangekondigd?
Ik denk eerder dat 'ie al in ontwikkeling is, maar dat 'ie gewoon nog niet aangekondigd is voor het publiek.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Poepoog het volgende:
Ik dacht dat ze gewoon afwachten of de PSP uberhaupt een succes zal gaan worden.
WE is PES.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Winning Eleven volgende week of zo uitkomt![]()
Ik dacht dat ze gewoon afwachten of de PSP uberhaupt een succes zal gaan worden.
Moet je er vooral opzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:41 schreef matthijst het volgende:
Je kan er het net mee op, want Sony heeft al een firmwareversie gelekt met een browser erin.
Dan word je PSP opeens weer een stuk duurder jaquote:
Goed, nog even voor de no-no's dan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan word je PSP opeens weer een stuk duurder ja
quote:De software-update voor de PlayStation Portable die in januari op het internet verscheen, is volgens Sony een valide update van het bedrijf, maar zal bij installatie zorgen voor het niet meer functioneren van de PSP en kan zelfs hardwarebeschadiging tot gevolg hebben. Het bestand dat per ongeluk op een site van Sony terecht is gekomen, werd snel opgenomen door een groep enthousiastelingen en bleek referenties te bevatten naar nieuwe applicaties. Sony heeft nu dus bevestigd dat de installer echt is, maar adviseert gebruikers dringend om er geen gebruik van te maken. Het bedrijf zal eventuele PSP's die door deze installer defect zijn geraakt weliswaar repareren, maar de eigenaar zal zelf voor de kosten opdraaien. Gebruikers die hun PSP geļmporteerd hebben zullen helemaal alert moeten zijn, het zou namelijk kunnen gebeuren dat het systeem teruggestuurd moet worden naar Japan, met een reparatietijd van twee tot drie maanden tot gevolg.
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen hun PSP verkloot hebben met die firmwarequote:Op donderdag 10 maart 2005 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed, nog even voor de no-no's dan..
[..].
Zal misschien ook wel kunnen en het toetsenbordje was geloof ik ook al aangekondigd voor de PSPquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Oh, sorry, voor de nonó's dan: bedoelde natuurlijk dat het in de toekomst zou kunnen, aangezien Sony al een versie gelekt heeft met een browser erin. Dat die versie nu niet werkt leek me duidelijk, maar waarom een browser inbouwen als die er uiteindelijk niet inkomt?
Overigens hebben ze het ook over streamen van filmpjes en downloaden van mp3 gehad, dus lijkt me duidelijk dat die browser er ook wel zal komen.
Dan moet er op het desbetreffende station natuurlijk wel een WiFi-hotspot aanwezig zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:23 schreef manga het volgende:
Vet! Zie het al voor me, even een email ophalen en dan verder spelen terwijl ik ergens op de trein aan het wachten ben
Ze kunnen wel mooi access points langs het spoor hangen, maar daar heb je niks aan, voordat je WiFi apparaat door heeft dat er een signaal is van een AP dan ben je er alweer voorbijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:27 schreef manga het volgende:
Uiteraardmaar dat komt hopelijk wel. En volgens mij zijn ze al flink bezig met vooral op NS Stations (de grotere dan) Wi Fi te plaatsen. Langs de rails hebben ze toch ook doorgaans accesspoints hangen, of waren daar nog tests mee? Ach, zelfs zonder email is het een kickass apparaat
Denk dan ook dat er over een paar jaar de providers of een extern bedrijf met accespoints langs drukke punten gaan beginnen. Denk best wel dat er vraag naar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze kunnen wel mooi access points langs het spoor hangen, maar daar heb je niks aan, voordat je WiFi apparaat door heeft dat er een signaal is van een AP dan ben je er alweer voorbij
Hij is anders al gewoon uit hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Sony mag wel eens opschieten met hun release datum. Ik dacht dat ze moesten concureren met de DS. Of ze zijn zo egoistisch dat ze al weten dat de PSP toch beter verkoopt dan de DS
Afhankelijk hoe populair de PSP wordt, zie ik ze wel verschijnen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:05 schreef P-Style het volgende:
UMD-branders kun je vergeten. Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat we die ooit zullen zien.
Leg uit. Waarom zou sony UMD-branders voor consumenten op de markt brengen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Afhankelijk hoe populair de PSP wordt, zie ik ze wel verschijnen hoor.
Omdat het dan een groter geaccepteerde standaard zou worden, waar Sony dan dmv licenties stinkend rijk van zou kunnen worden...quote:Op zondag 13 maart 2005 02:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom zou sony UMD-branders voor consumenten op de markt brengen?
Daar zijn geen branders voor nodig.quote:Op zondag 13 maart 2005 10:15 schreef Poepoog het volgende:
Omdat het dan een groter geaccepteerde standaard zou worden, waar Sony dan dmv licenties stinkend rijk van zou kunnen worden...
Ik dacht niet dat nintendo zelf flashlinkers voor de GBA op de markt bracht...quote:Op zondag 13 maart 2005 02:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom zou sony UMD-branders voor consumenten op de markt brengen?
ja, kijkend naar je PSP lekker rukken in de treinquote:Op zondag 13 maart 2005 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Nee maar wel porno!
Denk eraan > VHS is standaard geworden door porno serieus!
minstens 19% btw en dan nog een gedeelte administratiekosten van de koeriersdienstquote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als je dat ding via Lik sang besteld kost ie maar 246 euro voor de value pack. Waarom zou je hem dan zelf importeren met die extra kosten voor douane??
Of welke kosten komen er boven op die 246 euro bij Lik Sang??![]()
Ok dus 47 euro erbij. Dan heb je de value pack voor 300 euri's?? En dat ding gaat in NL 250 euro ofzo kosten? Dus betaal je maar 50 euro meer en heb je hem maanden eerder in huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:17 schreef Tain het volgende:
[..]
minstens 19% btw en dan nog een gedeelte administratiekosten van de koeriersdienst
lees het topic is door ofzo..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:04 schreef Euc- het volgende:
In die link van de telegraaf staat dat er naast spelletjes ook films op de PSP kunnen worden afgespeeld. Maar waar sla je die films op op dan? (Aannemend dat je gewoon een gedownload dvdripje daarop kan bekijken, en niet films moet kopen ofzo..)
Kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:32 schreef knater het volgende:
ik zou eerder de jap versie halen, menu is gewoon engels, games zijn regiovrij en de films dezelfde regio als europa als ik het goed heb
Kut, nu twijfel ik helemaal.quote:
Goed zo, kutpauper.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef Botje96 het volgende:
Ik had verwacht na aankoop spelletjes te kunnen download, branden en te kunnen spelen. Maar ja, dat gaat niet, dus voor mij geen PSP
Als je een stick haalt van 2 gig zal dat volgens mij geen probleem zijn?? Dan download je het spel en pleur het op de stick of kan dat niet?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef Botje96 het volgende:
Ik had verwacht na aankoop spelletjes te kunnen download, branden en te kunnen spelen. Maar ja, dat gaat niet, dus voor mij geen PSP
Zou inderdaad makkelijk zijn ja... en jij denkt dat Sony ons dat zo gemakkelijk maakt?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als je een stick haalt van 2 gig zal dat volgens mij geen probleem zijn?? Dan download je het spel en pleur het op de stick of kan dat niet?![]()
Zou makkelijk zijn![]()
Zo ervaar ik het ook...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:33 schreef peristilius het volgende:
Ik zie binnen 3 maanden nog geen games verschijnen die de PSP voor mij een must-have maken.
Bij bart-smit staat de prijs nu op ¤ 200,- dus ik koop hem waarschijnlijk wel een keer als hij ergens tussen de ¤ 150,- en ¤ 100,- zit.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef Botje96 het volgende:
whahahaaquote:
Ik denk zelfs dat we nog wel 3 jaar kunnen wachten voordat 'ie onder de ¤150,- komtquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:51 schreef Poepoog het volgende:
Ik denk niet dat ie onder de 100 of 150 ¤ komt iig het eerste jaar, sony maakt nu al verlies per PSP. Plus prijs is gewoon goed...
Ach er zal meteen wel weer iets op verzonnen worden. Zo zit het altijd in elkaar. Er zal meteen dingen mogelijk zijn om hem om te laten bouwen zodat zoiets wel werkt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou inderdaad makkelijk zijn ja... en jij denkt dat Sony ons dat zo gemakkelijk maakt?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:47 schreef Tain het volgende:
Swi3rRules & netricje het is hier verdomme geen speeltuin waar je je ongefundeerde mening kan spuien
Rigoreus opgeruimd dus
1) Het slaat nergens opquote:
lol en zo heb je ook een ds versiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:55 schreef Swi3rRules het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v281/P-Dub/psppop1ag.gif
waarom mag ik deze link niet posten zodat je ziet wat de psp kan doen ik wil mensen informeren
Die link mag best geplaatst worden, alleen de manier waarop je het brengt zit niemand op te wachten. Het is trouwens allang bekend dat er wat kinderziektes bij de PSP aanwezig zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:55 schreef Swi3rRules het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v281/P-Dub/psppop1ag.gif
waarom mag ik deze link niet posten zodat je ziet wat de psp kan doen ik wil mensen informeren
En dat deze er ondertussen alweer uitgehaald zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Die link mag best geplaatst worden, alleen de manier waarop je het brengt zit niemand op te wachten. Het is trouwens allang bekend dat er wat kinderziektes bij de PSP aanwezig zijn
Sinds wanneer rekent een koeriersdienst administratiekosten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:17 schreef Tain het volgende:
[..]
minstens 19% btw en dan nog een gedeelte administratiekosten van de koeriersdienst
Sinds ze de douanekosten moeten innenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:48 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Sinds wanneer rekent een koeriersdienst administratiekosten?
Dus rekent de douane administratiekosten. Een koeriersdienst rekent alleen de kosten voor de verzending. Dat je soms aan een koerier moet betalen voor invoerrechten doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sinds ze de douanekosten moeten innen
De koeriersdienst schiet de douanekosten voor en dat moet geadministreerd worden en die kosten mag je zelf betalenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:45 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dus rekent de douane administratiekosten. Een koeriersdienst rekent alleen de kosten voor de verzending. Dat je soms aan een koerier moet betalen voor invoerrechten doet daar niks aan af.
hij bedoelde het ook vast niet sarcastisch ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 18:34 schreef jpg97 het volgende:10 euro ? wft... kun je wachten tot je 1000 bent...
quote:Retail sources are today suggesting that PSP may not reach the UK until Christmas.
Indeed, a July release was apparently bandied about by Sony at one point but this, it seems, will clash with PSP's launch in South Korea. And, as Sony never releases hardware in more than one territory at a time, in order to avoid hardware shortages, it seems a post-July outing for the machine is assured.
Kerst 2005 lijkt me wat overdreven. Ik gok zelf op September 2005... op z'n lįįtst. Sony heeft tot nu toe zo'n beetje ąl z'n consoles rond september gereleased in Europa (Playstation, PSone, PS2, slimline PS2). Maar ik zou het niet erg vinden als 'ie wat eerder komt... hoewel ik 'm toch niet gelijk zal halen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef mikando18 het volgende:
Lol dat wordt misschien nog wel 'even' wachten![]()
http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=34959&subsectionid=1585
That does itquote:Op maandag 21 maart 2005 21:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kerst 2005 lijkt me wat overdreven. Ik gok zelf op September 2005... op z'n lįįtst.
Japan en parallel import in taiwanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:03 schreef jpg97 het volgende:
Maar zijn ze nu overal in Azie beschikbaar, of alleen in Japan?
Ik zag hem voor 350 euro in een gameshop liggen. Net buiten de koopgoot. Straatje met Bram Ladage/Blokker bij de V&D in de buurtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
That does it
Ik ga 'm NU importeren
Futurezone?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zag hem voor 350 euro in een gameshop liggen. Net buiten de koopgoot. Straatje met Bram Ladage/Blokker bij de V&D in de buurt
Futurezone, harstikke mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zag hem voor 350 euro in een gameshop liggen. Net buiten de koopgoot. Straatje met Bram Ladage/Blokker bij de V&D in de buurt
Jezus, luie hond.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:50 schreef netricje het volgende:
waar kan ik een lijst vinden met de huidige en de nog uit tekomen spellen.
linkje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Futurezone, harstikke mooi
Ik ga 'm voor 232 euro (Valuepack) uit Taiwan halen
Inderdaad, tering, een 9.3 erbij. Er zijn zo een hoop PSP games die ik wil hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:52 schreef matthijst het volgende:
Wipeout, 9.5 ign.com
Ons Taiwanese kantoor. Die koopt 'm gewoon in de winkel, controleert dode pixels en stuurt 'm met een van de vele zendingenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
linkje?
En waarom toch de "Aziatische" en niet de US-versie?
Wow, das wel makkelijk (en goedkoop!)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ons Taiwanese kantoor. Die koopt 'm gewoon in de winkel, controleert dode pixels en stuurt 'm met een van de vele zendingen
Aziatische versie omdat die dezelfde umd regio heeft, je weet maar nooit. Menu op engels, US games en klaar. En natuurlijk omdat ik makkelijker aan de aziatische dan de US versie kan komen.
Ongetwijfeld... er is alleen (voor zover ik weer) nog geen bedrijf die daar een "kabeltje" voor heeft ontworpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:26 schreef H.Flick het volgende:
Of is er een manier om hem aan te sluiten op een grotere universele 12V accu?
Eerst maar eens zonder douna controlle in nederland zien te krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mocht je het een kutding vinden en um kwijt willen, je weet m'n emailadres al hč?
Ja, intertoys op de Heilige weg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand of er in Amsterdam een import zaak is met de PSP?
Ik ga woensdag namelijk en dan neem ik hem dan als ze ze hebben...
Ja, maar je bent echt gestoord als je er zoveel wil betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:48 schreef jpg97 het volgende:
ach, ga weg...
Serieus ?
Is het de japanse?
19% btw en dan nog administratiekostenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
En 350 bij futurezone in Rotterdam.
Hoeveel is customs ALS het pakketje onderschept wordt?
Zit ik nog rond de 300 euries max .quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
19% btw en dan nog administratiekosten
duurt nog ruim een week voordat alles binnen is denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool Swets, laat maar weten wat je ervan vindt
Ik ben vooral benieuwd naar Wipe-Out
Voor hoeveel verkoop je die dingen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef kiddyl het volgende:
Ik heb nog PSP in NL liggen. Geen invoer natuurlijk.
Dat Sony nog steeds geen release datum heeft voor europa vind ik wel slecht. Ne de US release morgen moeten we maar kijken hoe groot de vraag is en of Sony wel aan de vraag kan voldoen. Nog een leveringsproblemen zoals in Japan moeten we natuurlijk niet hebben.
wanneer kan ik hem komen halen en wat kost 't?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef kiddyl het volgende:
Ik heb nog PSP in NL liggen. Geen invoer natuurlijk.
Dat Sony nog steeds geen release datum heeft voor europa vind ik wel slecht. Ne de US release morgen moeten we maar kijken hoe groot de vraag is en of Sony wel aan de vraag kan voldoen. Nog een leveringsproblemen zoals in Japan moeten we natuurlijk niet hebben.
Ik wil 'm wel van je overnemen voor 50 euroquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wanneer kan ik hem komen halen en wat kost 't?
Ik heb trouwens wel een nintendo DS gratis gekregen van een leverancier... maar ja wat moet ik ermee?
Dan wil ik toch eerst een prijs weten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:10 schreef kiddyl het volgende:
mede forum leden die intersse hebben moeten mij gewoon mailen voor de PSP
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
Die Memory Stick Duo dingetjes zijn dat nou die halve?
Da's handig!quote:Want daarvan heb ik er een tijd geleden nog een van op straat gevonden(16mb maar toch).
jawel hoor, heb er zelf geen problemen mee gehad, play-asia is ook een aanrader!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
En is het een beetje okay om bij Liksang te bestellen verder?
209,55 euro volgens hun eigen omrekening met normale verzendingquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duur? Dat valt wel mee volgens mij250 euro toch, incl shipment?
Dus de menu's van de PSP zijn nu ook in het Nederlands te zetten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:34 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar: Nederlandse taal toegevoegd
linkje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:34 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar: Nederlandse taal toegevoegd
OW!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, want DVD Boxoffice werkt met CANADESE dollars. Ze zijn ongeveer een euro of 6 tot 10 per game goedkoper.
Ow ok, ik heb het kreng nog nietquote:
In Japan was het wel covered by warranty.quote:DEAD PIXELS NOT A DEFECT
Sony has issued a statement on the US launch saying that any dead (stuck) pixels on the PSP screen are not covered by warranty, and are considered part of the LCD screen construction.
Ok, aan WLAN routers geen gebrek hierquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:51 schreef matthijst het volgende:
Wireless routertje en dan maakt hij verbinding met internet.
Anders kan je de firmware downloaden en op MS zetten, dan vanuit het menu -> Game, firmwareupdate kiezen. Downloadlink staat meen ik op www.pspparty.nl
1 2 3 4 5 6 7 8 | March 24, 2005 17:00 Taipei - Taiwan Shipment picked up March 24, 2005 18:55 Taipei - Taiwan Departed from DHL facility in Taipei - Taiwan March 24, 2005 19:53 Taipei - Taiwan Arrived at DHL facility in Taipei - Taiwan March 24, 2005 21:37 Taipei - Taiwan Departed from DHL facility in Taipei - Taiwan |
Iedereen wil ermee spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze hebben m'n PSP in Taipei ondertussen al 4 keer verplaats van DHL facility naar DHL facility...
pleur 'm gewoon in een vliegtuig denk ik dan
[ code verwijderd ]
Cool, da's wel het leukst: geen gekloot met die memorystick maar rechtstreeks van internet nw firmware erop gooienquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, aan WLAN routers geen gebrek hier
Je hebt geen verzendkosten, maar ze kunnen niet garanderen dat je ook geen douanekosten hoeft te betalen, dat ligt aan de douane of ze jou pakketje er tussen uitvissenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef Max_Dark het volgende:
Ik zit even bij DVD-Boxoffice te kijken, en bij shipping staat "The price you see is the price you pay."
Nou kost een PSP daar 209 euro, en tijdelijk zonder shipping kosten. 'Tis wel een amerikaan maar die video's rotten me weinig. Zit ik hier dan aan een zeer voordelige deal zonder al die kul van douanekosten?
nee precies, met 19% BTW komt ie dan rond de 250 euries. Ik weet niet hoeveel die administartie kosten zijn....quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:19 schreef Poepoog het volgende:
Hallo, ik weet niet wat de mensen hier denken maar zo veel goedkoper zou het dingetje ook niet worden in NL hoor
Dat besef ik ook wel. Maar er is een verschil tussen ff wachten en heel lang wachten op de Europese release.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:19 schreef Poepoog het volgende:
Hallo, ik weet niet wat de mensen hier denken maar zo veel goedkoper zou het dingetje ook niet worden in NL hoor
Ik ben ook maar een arme student. Ik kan mezelf wel in de schulden storten met mijn cc kaart maar ik moet het toch ooit terug betalenquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:26 schreef Poepoog het volgende:
Ja daarom en daarbij heb je hem zes maanden minstens of zo eerder...
Ik zou hem gewoon bestellen als je hem wilt en niet laten liggen met als reden dat de douane kosten zgn. duur zouden zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |