duurt nog ruim een week voordat alles binnen is denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool Swets, laat maar weten wat je ervan vindt
Ik ben vooral benieuwd naar Wipe-Out
Voor hoeveel verkoop je die dingen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef kiddyl het volgende:
Ik heb nog PSP in NL liggen. Geen invoer natuurlijk.
Dat Sony nog steeds geen release datum heeft voor europa vind ik wel slecht. Ne de US release morgen moeten we maar kijken hoe groot de vraag is en of Sony wel aan de vraag kan voldoen. Nog een leveringsproblemen zoals in Japan moeten we natuurlijk niet hebben.
wanneer kan ik hem komen halen en wat kost 't?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef kiddyl het volgende:
Ik heb nog PSP in NL liggen. Geen invoer natuurlijk.
Dat Sony nog steeds geen release datum heeft voor europa vind ik wel slecht. Ne de US release morgen moeten we maar kijken hoe groot de vraag is en of Sony wel aan de vraag kan voldoen. Nog een leveringsproblemen zoals in Japan moeten we natuurlijk niet hebben.
Ik wil 'm wel van je overnemen voor 50 euroquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wanneer kan ik hem komen halen en wat kost 't?
Ik heb trouwens wel een nintendo DS gratis gekregen van een leverancier... maar ja wat moet ik ermee?
Dan wil ik toch eerst een prijs weten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:10 schreef kiddyl het volgende:
mede forum leden die intersse hebben moeten mij gewoon mailen voor de PSP
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
Die Memory Stick Duo dingetjes zijn dat nou die halve?
Da's handig!quote:Want daarvan heb ik er een tijd geleden nog een van op straat gevonden(16mb maar toch).
jawel hoor, heb er zelf geen problemen mee gehad, play-asia is ook een aanrader!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
En is het een beetje okay om bij Liksang te bestellen verder?
209,55 euro volgens hun eigen omrekening met normale verzendingquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duur? Dat valt wel mee volgens mij250 euro toch, incl shipment?
Dus de menu's van de PSP zijn nu ook in het Nederlands te zetten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:34 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar: Nederlandse taal toegevoegd
linkje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:34 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar: Nederlandse taal toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |