duurt nog ruim een week voordat alles binnen is denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool Swets, laat maar weten wat je ervan vindt
Ik ben vooral benieuwd naar Wipe-Out
Voor hoeveel verkoop je die dingen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef kiddyl het volgende:
Ik heb nog PSP in NL liggen. Geen invoer natuurlijk.
Dat Sony nog steeds geen release datum heeft voor europa vind ik wel slecht. Ne de US release morgen moeten we maar kijken hoe groot de vraag is en of Sony wel aan de vraag kan voldoen. Nog een leveringsproblemen zoals in Japan moeten we natuurlijk niet hebben.
wanneer kan ik hem komen halen en wat kost 't?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef kiddyl het volgende:
Ik heb nog PSP in NL liggen. Geen invoer natuurlijk.
Dat Sony nog steeds geen release datum heeft voor europa vind ik wel slecht. Ne de US release morgen moeten we maar kijken hoe groot de vraag is en of Sony wel aan de vraag kan voldoen. Nog een leveringsproblemen zoals in Japan moeten we natuurlijk niet hebben.
Ik wil 'm wel van je overnemen voor 50 euroquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wanneer kan ik hem komen halen en wat kost 't?
Ik heb trouwens wel een nintendo DS gratis gekregen van een leverancier... maar ja wat moet ik ermee?
Dan wil ik toch eerst een prijs weten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:10 schreef kiddyl het volgende:
mede forum leden die intersse hebben moeten mij gewoon mailen voor de PSP
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
Die Memory Stick Duo dingetjes zijn dat nou die halve?
Da's handig!quote:Want daarvan heb ik er een tijd geleden nog een van op straat gevonden(16mb maar toch).
jawel hoor, heb er zelf geen problemen mee gehad, play-asia is ook een aanrader!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
En is het een beetje okay om bij Liksang te bestellen verder?
209,55 euro volgens hun eigen omrekening met normale verzendingquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duur? Dat valt wel mee volgens mij250 euro toch, incl shipment?
Dus de menu's van de PSP zijn nu ook in het Nederlands te zetten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:34 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar: Nederlandse taal toegevoegd
linkje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:34 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar: Nederlandse taal toegevoegd
OW!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, want DVD Boxoffice werkt met CANADESE dollars. Ze zijn ongeveer een euro of 6 tot 10 per game goedkoper.
Ow ok, ik heb het kreng nog nietquote:
In Japan was het wel covered by warranty.quote:DEAD PIXELS NOT A DEFECT
Sony has issued a statement on the US launch saying that any dead (stuck) pixels on the PSP screen are not covered by warranty, and are considered part of the LCD screen construction.
Ok, aan WLAN routers geen gebrek hierquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:51 schreef matthijst het volgende:
Wireless routertje en dan maakt hij verbinding met internet.
Anders kan je de firmware downloaden en op MS zetten, dan vanuit het menu -> Game, firmwareupdate kiezen. Downloadlink staat meen ik op www.pspparty.nl
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | March 24, 2005 17:00 Taipei - Taiwan Shipment picked up March 24, 2005 18:55 Taipei - Taiwan Departed from DHL facility in Taipei - Taiwan March 24, 2005 19:53 Taipei - Taiwan Arrived at DHL facility in Taipei - Taiwan March 24, 2005 21:37 Taipei - Taiwan Departed from DHL facility in Taipei - Taiwan |
Iedereen wil ermee spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze hebben m'n PSP in Taipei ondertussen al 4 keer verplaats van DHL facility naar DHL facility...
pleur 'm gewoon in een vliegtuig denk ik dan
[ code verwijderd ]
Cool, da's wel het leukst: geen gekloot met die memorystick maar rechtstreeks van internet nw firmware erop gooienquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, aan WLAN routers geen gebrek hier
Je hebt geen verzendkosten, maar ze kunnen niet garanderen dat je ook geen douanekosten hoeft te betalen, dat ligt aan de douane of ze jou pakketje er tussen uitvissenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef Max_Dark het volgende:
Ik zit even bij DVD-Boxoffice te kijken, en bij shipping staat "The price you see is the price you pay."
Nou kost een PSP daar 209 euro, en tijdelijk zonder shipping kosten. 'Tis wel een amerikaan maar die video's rotten me weinig. Zit ik hier dan aan een zeer voordelige deal zonder al die kul van douanekosten?
nee precies, met 19% BTW komt ie dan rond de 250 euries. Ik weet niet hoeveel die administartie kosten zijn....quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:19 schreef Poepoog het volgende:
Hallo, ik weet niet wat de mensen hier denken maar zo veel goedkoper zou het dingetje ook niet worden in NL hoor
Dat besef ik ook wel. Maar er is een verschil tussen ff wachten en heel lang wachten op de Europese release.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:19 schreef Poepoog het volgende:
Hallo, ik weet niet wat de mensen hier denken maar zo veel goedkoper zou het dingetje ook niet worden in NL hoor
Ik ben ook maar een arme student. Ik kan mezelf wel in de schulden storten met mijn cc kaart maar ik moet het toch ooit terug betalenquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:26 schreef Poepoog het volgende:
Ja daarom en daarbij heb je hem zes maanden minstens of zo eerder...
Ik zou hem gewoon bestellen als je hem wilt en niet laten liggen met als reden dat de douane kosten zgn. duur zouden zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |