Ik heb het nog niet gebprobeert maar waarschijnlijk krijg je na het rippen van de dvd een aantal .vob's. Nu kun je deze alvorens ze naar het 3g-mpeg4 formaat om te zetten misschien eerst beter mergen met een tooltje ala VOBMerge. Geen idee of het werkt mijn psp is nog niet binnenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:57 schreef Mister_T het volgende:
Ik convert mijn dvd's volgens deze site (gebruik ook die programma's om mijn dvd's te converten). Alleen zijn er dan 2 dingen waar ik niet uitkom.Ten eerste, hoe krijg ik er de subtitle onder Ten Tweede, als ik een volledige dvd convert krijg ik de film in 5 a 6 delen die ik dan elk appart om moet zetten naar Mpeg-4 en elk appart op mijn Duo Pro stick moet zetten. Dan moet je automaticsh steeds een deel film kijken en het volgende bestandje openen, maar ik wil gewoon de film in 1 bestand. Hoe krijgen jullie dat voor elkaar
Help!
quote:
Thx, kan nu dankzij dat programmatje van de 5 files een groot vidio file makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:21 schreef TheUN het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gebprobeert maar waarschijnlijk krijg je na het rippen van de dvd een aantal .vob's. Nu kun je deze alvorens ze naar het 3g-mpeg4 formaat om te zetten misschien eerst beter mergen met een tooltje ala VOBMerge. Geen idee of het werkt mijn psp is nog niet binnen.
Verrek! Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:07 schreef Robhimself het volgende:Mini-A. Net op mn werk gechecked. Mini-B is de kleine variant van een USB printer aansluiting. Je moet mini A hebben
Mini-B:
[afbeelding]
Mini-A:
[afbeelding]
Nou snap ik er niks meer van...quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:58 schreef Mister_T het volgende:
Je moet mini b hebbenHeb ik ook en staat ook in de manual van Lik-Sang
Tikfout, kan niet anders. Het is mini-A. Toen ik gisteren op werk ging kijken voor een mini-B kabel, dacht ik YES! Maar toen zag ik dat de aansluiting niet klopte...quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:58 schreef Mister_T het volgende:
Je moet mini b hebbenHeb ik ook en staat ook in de manual van Lik-Sang
Aangezien 'ie in de VS al $249,- gaat kosten (value pack), vrees ik dat 'ie in Europa duurder wordt dan ¤249,- (ondanks de lage dollarkoersquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:38 schreef matthijst het volgende:
250 is geen geld, dat gaat ie hier ook kosten.
Respectievelijk 360 en 480 USDquote:Get ready to take a much bigger data dump, because SanDisk announced this week at the Photo Marketing Association (a film and digital imaging trade show, where high-capacity cards for digital cameras are an increasingly vital area of development) that it has doubled the maximum size of the Memory Stick PRO Duo format. The thumbnail-size memory format previously topped out at 1-gigabyte, but the new 2-gigabyte Memory Stick Pro Duo flash card will be available soon, in either the standard PRO Duo format or the new high-speed Ultra II line (which is compatible with the PlayStation Portable's Memory Stick Duo slot, but may not give you the full 10MB-per-second transfer rate -- since you won't be snapping off rounds of magazine-quality photos with your PSP any time soon, stick with the less expensive model.)
Duur grapje.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:11 schreef Crashcat het volgende:
Respectievelijk 360 en 480 USD
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:56 schreef Hellrazor het volgende:
http://www.bartsmit.com/winkel/main.phtml?tabbladid=3&submenuid=80
quote:Let op: de getoonde prijs is een richtprijs, deze kan dus nog veranderen!
Ik geloof er werkelijk geen hol van!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Is dit al voorbij gekomen?
http://www.joystiq.com/entry/1234000827033322
PSP met 50GB interne harde schijf. Hoe geil zou dat wel niet zijn?
De prijs en battery levensduur zou dan wel minder geil zijn maja. Wel een iPod killer.
TPG Postquote:Op zondag 27 februari 2005 19:11 schreef matthijst het volgende:
Mooi aanbod, helemaal als ze bij de PTT wat minder overijverig zijn vwb inklaring
De desbetreffende koper is nu gewoon tevreden over zijn PSP. Hij dacht dat er een pixel perfecte PSP zou komen terwijl ik altijd beloof hem te controleren op punten waar Sony garantie op geeft en daar zit geen 100% pixel garantie bij en ik dus ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:14 schreef Jolene24 het volgende:
Ik weet dat ik niet veel post hier, maar ik lees de verschillende Fok en Tweakers fora ongeveer iedere dag. Ik wilde dan toch ook eindelijk wel eens reageren op Kiddyl.
Jij loop hier continu enorme reklame te maken voor dat handeltje van je, en dat kan ik heel goed begrijpen natuurlijk. Wel irriteert het me als je onwaarheden spreekt of ineens niet meer reageert als dat je even niet uitkomt. Zo stel je nu dat je ALTIJD import heffing moet betalen als je bij Liksang bestelt: Nou ik heb mijn DS nu ruim 2 maanden van dat bedrijf, en nog geen douane brief gezien, dus dat is al niet waar. Verder was er enige tijd geleden wat ophef over het feit dat 1 van jouw zogenaamde "gecontroleerde" PSPs 3 dode pixels en een krakende vierpuntsdruktoets had. Ineens zag ik je nergens meer op reageren, en enkele dagen later kwamen er berichten als: dat is opgelost naar tevredenheid van de koper. Nou ben ik als potentiele importeur bijvoorbeeld heel benieuwd HOE dat is opgelost en WAAROM een van jouw PSPs ineens wel dode pixels had.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit geen offensief is maar gewoon belangstelling naar een onderwerp dat mij zeer interesseert (ik wil ook ERG graag zo'n PSPtje hebben, maar ben nog erg huiverig met importeren omdat er zoveel lijkt fout te gaan en het zo onwijs duur kan worden:)
Douane kosten heeft niemand in de hand. Ik was toen een dag ziek en had toen de volgende dag dus de bestelling van 2 dagen verstuurd. In totaal 6 pakketten op 1 dag naar NL en dat was niet handig. Tja, ik probeerde ook gewoon service te verlenen door zsm te verzenden dat pakte toen verkeerd uit. Sindsdien doe ik voorzichtiger aan en komen ze weer zonder douane heffing binnen.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:33 schreef matthijst het volgende:
Douanekosten is een gok, ik heb 'm ook via Kiddyl en moest douanekosten betalen.
Ah, ging dat soms over een UMD-klepje dat niet helemaal aansluit? Heb ik ook last van, "schrok" er eerst efkes van, maar heb er tot nu toe verder niks van gemerkt; ding is verder prima....quote:De klep was overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |