abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25208360
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:57 schreef Mister_T het volgende:
Ik convert mijn dvd's volgens deze site (gebruik ook die programma's om mijn dvd's te converten). Alleen zijn er dan 2 dingen waar ik niet uitkom.

• Ten eerste, hoe krijg ik er de subtitle onder

• Ten Tweede, als ik een volledige dvd convert krijg ik de film in 5 a 6 delen die ik dan elk appart om moet zetten naar Mpeg-4 en elk appart op mijn Duo Pro stick moet zetten. Dan moet je automaticsh steeds een deel film kijken en het volgende bestandje openen, maar ik wil gewoon de film in 1 bestand. Hoe krijgen jullie dat voor elkaar

Help!
  • Ik heb het nog niet gebprobeert maar waarschijnlijk krijg je na het rippen van de dvd een aantal .vob's. Nu kun je deze alvorens ze naar het 3g-mpeg4 formaat om te zetten misschien eerst beter mergen met een tooltje ala VOBMerge. Geen idee of het werkt mijn psp is nog niet binnen .
    playin' hard to get. -_-v
      woensdag 23 februari 2005 @ 12:07:55 #52
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_25212889
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 01:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mini-A. Net op mn werk gechecked. Mini-B is de kleine variant van een USB printer aansluiting. Je moet mini A hebben

Mini-B:

Mini-A:
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_25217451
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 01:21 schreef TheUN het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet gebprobeert maar waarschijnlijk krijg je na het rippen van de dvd een aantal .vob's. Nu kun je deze alvorens ze naar het 3g-mpeg4 formaat om te zetten misschien eerst beter mergen met een tooltje ala VOBMerge. Geen idee of het werkt mijn psp is nog niet binnen .
    Thx, kan nu dankzij dat programmatje van de 5 files een groot vidio file maken
    Xbox Live: Anormius
    pi_25219534
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 12:07 schreef Robhimself het volgende:
    Mini-A. Net op mn werk gechecked. Mini-B is de kleine variant van een USB printer aansluiting. Je moet mini A hebben

Mini-B:
    [afbeelding]

Mini-A:
    [afbeelding]
    Verrek! Je hebt gelijk! Het is inderdaad mini-A. Een aansluiting die je ook op veel digitale camera's terug vindt.
    pi_25225067
    @ Kiddyl: ik zie overal in webshops dat NFS Rivals nu uit is! is hji daar in japan zelf nog niet te krijgen dan?! Of zit je nu de review te schrijven i.v.m. het tijdsverschil :-)
    ik ga NFS Rivals denk ik bestelen, RR bijna uitgespeeld en ik ben gewoon 100% NFS fan...wat ik vooral wil weten is of het grotendeels (of helemaal?) engels is, zo ja ga ik m waarschijnlijk bestellen :-)

iemand vroeg mij waar ik een 1GB Duo kaartje had gekocht voor de PSP; Deze heb ik in Den Bosch, bij een foto-zaak gekocht. Was trouwens de enigste winkel in town welke een 1GB memorystick duo in huis had...voor de rest niet groter dan 256 kunnen vinden
    pi_25228011
    Je moet mini b hebben Heb ik ook en staat ook in de manual van Lik-Sang
    pi_25228066
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 07:58 schreef Mister_T het volgende:
    Nou snap ik er niks meer van...
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:05:18 #58
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_25228900
    crackanimal, kiddyl heeft al een stukkie over NFSU geschreven op tweakers (PSP thread):
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1007838/16
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_25229261
    dank je matthijst!!! ik ga nu nfs rivals bestellen... ;-)
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:35:12 #60
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_25229333
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 07:58 schreef Mister_T het volgende:
    Tikfout, kan niet anders. Het is mini-A. Toen ik gisteren op werk ging kijken voor een mini-B kabel, dacht ik YES! Maar toen zag ik dat de aansluiting niet klopte...

Kijk maar

[ Bericht 5% gewijzigd door Robhimself op 24-02-2005 10:41:18 ]
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
      donderdag 24 februari 2005 @ 13:19:35 #61
    28167 matthijst
    pi_25231737
    Het is mini B...
    http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=20&pcount=&Product_Id=128031

Heb zelf zon kabel van de genoemde Sony camera en die gebruik ik nu voor de PSP....
    pi_25233405
    Ik gebruik toch echt mini B, staat ook heel duidelijk in de engelse manual op lik-sang
    pi_25233579
    Value Pack bij Lik Sang nog 'maar' 250 euro
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_25233948
    Oké... het is USB mini-B.

Bron: SCEI

Schijnbaar zijn sommige fabrikanten/winkels een beetje in de war wat betreft mini-A en -B.
      donderdag 24 februari 2005 @ 17:38:09 #65
    28167 matthijst
    pi_25235291
    250 is geen geld, dat gaat ie hier ook kosten. Zit je alleen nog met de 19% BTW.
    pi_25240680
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 17:38 schreef matthijst het volgende:
    250 is geen geld, dat gaat ie hier ook kosten.
    Aangezien 'ie in de VS al $249,- gaat kosten (value pack), vrees ik dat 'ie in Europa duurder wordt dan ¤249,- (ondanks de lage dollarkoers ). Aan de andere kant zie ik Sony er wel voor aan om in Europa wèl een non-value pack te verkopen.
    pi_25240992
    Van IGN geplukt:
    quote:
    Get ready to take a much bigger data dump, because SanDisk announced this week at the Photo Marketing Association (a film and digital imaging trade show, where high-capacity cards for digital cameras are an increasingly vital area of development) that it has doubled the maximum size of the Memory Stick PRO Duo format. The thumbnail-size memory format previously topped out at 1-gigabyte, but the new 2-gigabyte Memory Stick Pro Duo flash card will be available soon, in either the standard PRO Duo format or the new high-speed Ultra II line (which is compatible with the PlayStation Portable's Memory Stick Duo slot, but may not give you the full 10MB-per-second transfer rate -- since you won't be snapping off rounds of magazine-quality photos with your PSP any time soon, stick with the less expensive model.)
    Respectievelijk 360 en 480 USD
    なんだっけ
    pi_25241169
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 23:11 schreef Crashcat het volgende:
    Respectievelijk 360 en 480 USD
    Duur grapje.

Het voordeel van memory sticks ten opzichte van memory card bij de PS2, is dat de prijs van memory sticks opzich vrij snel daalt na verloop van tijd. De prijs van memory cards voor de PS2 wordt kunstmatig hooggehouden.
      vrijdag 25 februari 2005 @ 09:35:52 #69
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_25246042
    Ik heb btw gehoord dattie maar 199 eurie word hoor .
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_25246084
    quote:
    Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef MMaRsu het volgende:
    Ik heb gehoord...
      vrijdag 25 februari 2005 @ 09:53:12 #71
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_25246229
    Nou dan niet slut

vrijdag 25 februari 2005 @ 15:15:11 #73
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_25250807
    LOL! "Slut".

Is dit al voorbij gekomen?

http://www.joystiq.com/entry/1234000827033322

PSP met 50GB interne harde schijf. Hoe geil zou dat wel niet zijn?

De prijs en battery levensduur zou dan wel minder geil zijn maja. Wel een iPod killer.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_25257415
    Yeah, ik heb mijn psp ook binnen .
    Iedereen op mijn werk, hoe? wat? waar?
    なんだっけ
    pi_25271962
    quote:
    quote:
    Let op: de getoonde prijs is een richtprijs, deze kan dus nog veranderen!
    pi_25272007
    quote:
    Op vrijdag 25 februari 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:
    Is dit al voorbij gekomen?

http://www.joystiq.com/entry/1234000827033322

PSP met 50GB interne harde schijf. Hoe geil zou dat wel niet zijn?

De prijs en battery levensduur zou dan wel minder geil zijn maja. Wel een iPod killer.
    Ik geloof er werkelijk geen hol van!

Geruchten...
      zondag 27 februari 2005 @ 00:41:21 #77
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_25274719
    Waar willen ze die 50 GB schijf laten dan? Ze hebben niet eens voldoende ruimte om fatsoenlijk het vierkant knopje te plaatsen
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      zondag 27 februari 2005 @ 04:43:07 #78
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_25277852
    Hehe lol .

Ik ga over een maandje of wat ook een Psp aanschaffen denk ik .
    pi_25278936
    edit: ik begrijp hem al.
    Kiddyl: Bij mij gelukkig ook geen invoerkosten. Thanks man .

[ Bericht 78% gewijzigd door Crashcat op 27-02-2005 23:35:23 ]
    なんだっけ
    pi_25283803
    Prijs is aangepast naar 240 euro incl verzenden voor de Standard Pack en 280 euro voor de Value Pack. Ik controleer ze ook nog steeds en garantie is gewaarborgd door een Japans adres. Ik ben wel iets duurder dan lik-sang, maar daar moet je nog verzenden bij rekenen en je betaald altijd invoer kosten. Ik heb de laatste 3 weken nu al geen gevallen meer gehad van onderschepping door de douane.

Games zijn 45 euro incl verzenden en heel wat sneller dan lik-sang. 3 a 4 dagen.
      zondag 27 februari 2005 @ 19:11:00 #81
    28167 matthijst
    pi_25285462
    Mooi aanbod, helemaal als ze bij de PTT wat minder overijverig zijn vwb inklaring
    pi_25292094
    quote:
    Op zondag 27 februari 2005 19:11 schreef matthijst het volgende:
    Mooi aanbod, helemaal als ze bij de PTT wat minder overijverig zijn vwb inklaring
    TPG Post Niet PTT.
    なんだっけ
      maandag 28 februari 2005 @ 10:55:34 #83
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_25295912
    Zag vanochtend iemand in de bus met dat ding. Wist niet eens dat ze al te verkrijgen zijn hier
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      maandag 28 februari 2005 @ 11:00:47 #84
    28167 matthijst
    pi_25295982
    Import
      maandag 28 februari 2005 @ 11:04:46 #85
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_25296037
    *niet hele topic doorgelezen heeft*

Ohwjah
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_25297077
    Ik weet dat ik niet veel post hier, maar ik lees de verschillende Fok en Tweakers fora ongeveer iedere dag. Ik wilde dan toch ook eindelijk wel eens reageren op Kiddyl.

Jij loop hier continu enorme reklame te maken voor dat handeltje van je, en dat kan ik heel goed begrijpen natuurlijk. Wel irriteert het me als je onwaarheden spreekt of ineens niet meer reageert als dat je even niet uitkomt. Zo stel je nu dat je ALTIJD import heffing moet betalen als je bij Liksang bestelt: Nou ik heb mijn DS nu ruim 2 maanden van dat bedrijf, en nog geen douane brief gezien, dus dat is al niet waar. Verder was er enige tijd geleden wat ophef over het feit dat 1 van jouw zogenaamde "gecontroleerde" PSPs 3 dode pixels en een krakende vierpuntsdruktoets had. Ineens zag ik je nergens meer op reageren, en enkele dagen later kwamen er berichten als: dat is opgelost naar tevredenheid van de koper. Nou ben ik als potentiele importeur bijvoorbeeld heel benieuwd HOE dat is opgelost en WAAROM een van jouw PSPs ineens wel dode pixels had.

Ik hoop dat je begrijpt dat dit geen offensief is maar gewoon belangstelling naar een onderwerp dat mij zeer interesseert (ik wil ook ERG graag zo'n PSPtje hebben, maar ben nog erg huiverig met importeren omdat er zoveel lijkt fout te gaan en het zo onwijs duur kan worden:)
      maandag 28 februari 2005 @ 14:33:44 #87
    28167 matthijst
    pi_25299011
    Douanekosten is een gok, ik heb 'm ook via Kiddyl en moest douanekosten betalen. Heb 1 dooie/vaste pixel die rood blijft.
    pi_25299202
    ik heb nu al aantal sites gezien met verschillende kosten maar bij welke winkel/site ben ik nou het goedkoopste uit ?
    want ben ook vanplan om een psp te kopen
      maandag 28 februari 2005 @ 14:52:42 #89
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_25299248
    Vanaf nu is www.dvdboxoffice.com de beste manier. Alleen daar weet je niet of hij op voorraad is.
    pi_25320915
    quote:
    Op maandag 28 februari 2005 12:14 schreef Jolene24 het volgende:
    Ik weet dat ik niet veel post hier, maar ik lees de verschillende Fok en Tweakers fora ongeveer iedere dag. Ik wilde dan toch ook eindelijk wel eens reageren op Kiddyl.

Jij loop hier continu enorme reklame te maken voor dat handeltje van je, en dat kan ik heel goed begrijpen natuurlijk. Wel irriteert het me als je onwaarheden spreekt of ineens niet meer reageert als dat je even niet uitkomt. Zo stel je nu dat je ALTIJD import heffing moet betalen als je bij Liksang bestelt: Nou ik heb mijn DS nu ruim 2 maanden van dat bedrijf, en nog geen douane brief gezien, dus dat is al niet waar. Verder was er enige tijd geleden wat ophef over het feit dat 1 van jouw zogenaamde "gecontroleerde" PSPs 3 dode pixels en een krakende vierpuntsdruktoets had. Ineens zag ik je nergens meer op reageren, en enkele dagen later kwamen er berichten als: dat is opgelost naar tevredenheid van de koper. Nou ben ik als potentiele importeur bijvoorbeeld heel benieuwd HOE dat is opgelost en WAAROM een van jouw PSPs ineens wel dode pixels had.

Ik hoop dat je begrijpt dat dit geen offensief is maar gewoon belangstelling naar een onderwerp dat mij zeer interesseert (ik wil ook ERG graag zo'n PSPtje hebben, maar ben nog erg huiverig met importeren omdat er zoveel lijkt fout te gaan en het zo onwijs duur kan worden:)
    De desbetreffende koper is nu gewoon tevreden over zijn PSP. Hij dacht dat er een pixel perfecte PSP zou komen terwijl ik altijd beloof hem te controleren op punten waar Sony garantie op geeft en daar zit geen 100% pixel garantie bij en ik dus ook niet.

Veel PSP's moeten ingespeeld worden. De ene heeft piepende knoppen (heb ik ook gehad) en de ander weer iets anders, het komt allemaal goed.

De klep was overdreven. Ik vroeg hem eens te vergelijken met een andere PSP. De reactie was dus uiteindelijk gewoon ietwat overdreven, omdat zijn verwachtings patroon afweek van wat mogelijk is. De PSP was/is dus gewoon goed. Ik controleer ze echt niet voor niks.
    pi_25320965
    quote:
    Op maandag 28 februari 2005 14:33 schreef matthijst het volgende:
    Douanekosten is een gok, ik heb 'm ook via Kiddyl en moest douanekosten betalen.
    Douane kosten heeft niemand in de hand. Ik was toen een dag ziek en had toen de volgende dag dus de bestelling van 2 dagen verstuurd. In totaal 6 pakketten op 1 dag naar NL en dat was niet handig. Tja, ik probeerde ook gewoon service te verlenen door zsm te verzenden dat pakte toen verkeerd uit. Sindsdien doe ik voorzichtiger aan en komen ze weer zonder douane heffing binnen.
      dinsdag 1 maart 2005 @ 23:36:32 #92
    28167 matthijst
    pi_25322024
    quote:
    De klep was overdreven
    Ah, ging dat soms over een UMD-klepje dat niet helemaal aansluit? Heb ik ook last van, "schrok" er eerst efkes van, maar heb er tot nu toe verder niks van gemerkt; ding is verder prima....
    Gewoon een beetje vage constructie van Sony; haakje zit in het midden, hadden ze beter aan beide zijkanten kunnen doen....

Over die douanekosten; inderdaad, die heeft niemand in de hand en da's dus een gok. Trouwens, [heilig boontje modus on] je bent eigenlijk gewoon verplicht die kosten te betalen, dus het is meer mazzel als je niet hoeft te betalen.....
    pi_25322211
    maar je kunt bij Sony dus niet je PSP ruilen als je een dooie pixel hebt, zoals bij de DS wel kan?

dat zou alweer een reden zijn nl. om hem dan gewoon te importeren
    moh
    pi_25322936
    Deze thread lezen is niet goed

Heb meteen zo'n gevoel dat ik er een wil kopen
      woensdag 2 maart 2005 @ 00:18:24 #95
    28167 matthijst
    pi_25323170
    In de handleiding staat zelfs iets als "het is normaal bij deze techniek dat er een paar stuck pixels te zien zijn"...
    pi_25323324
    Is een verrotte pixel niet enorm vervelend? Ik zou me daar namelijk enorm aan ergeren.

Ik heb paar jaar geleden een laptop gekocht en daar zat een dode pixel in het scherm. Ik kan daar dus echt niet tegen maar andere blijkbaar wel of valt het niet zo op?
      woensdag 2 maart 2005 @ 00:30:05 #97
    28167 matthijst
    pi_25323428
    Die pixels zijn belachelijk klein. Ik heb mn PSP meteen geinspecteerd, maar zag pas een paar uur later dat er 1 rooie pixel in zat. Als je speelt zie je er niks van, alleen op zo'n witte achtergrond....

Uit de handleiding:
    "red, blue or green spots (bright spots) or black spots (dark spots) may appear in certain locations on the LCD screen. The appearance of such spots is a normal occurence associated with LCD screens and is not a sign of a malfunction. LCD screens are made using highly precise technology. However, a very small number of dark pixels or continuously lit pixels exist on each screen. Also, a distorted image may remain on the screen for several seconds after the screen has been turned off"
    pi_25323521
    Ah ok het is dus wel iets anders dan een dooie pixel op een tft scherm van een laptop

Maar toch zou ik er een willen zonder dode pixel(s) maar ja dat is altijd afwachten. Komende tijd maar wat geld opzij leggen voor een PSP.
    pi_25323942
    Ik heb in totaal 2 dooie pixels, een zwarte en 1 witte....vallen tijdens gamen en films kijken totaal niet op. De witte zie ik alleen als ik een zwart laad schermpje heb en de zwarte alleen met de menu achtergrond van de PSP. Voor de rest nergens last van...valt eigenlijk helemaal niet op, behalve als je er onwijs op gaat zitten letten.....
      woensdag 2 maart 2005 @ 01:00:03 #100
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_25324033
    Stel je hebt een dode pixel, mag je hem dan omruilen? If not, vanaf hoeveel wel?

(NL'se release)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')