Dat bovenste screenshot slaat helemáál nergens op, want dat is een 800x600 plaatje. Niet alleen is de resolutie veel te hoog voor de PSP, maar ook de beeldverhoudingen kloppen niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk, screens. Zet er dan tenminste bij om welke games het gaat.
Oops... * Crashcat is vergeten erbij te zetten: Raad het plaatjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk, screens. Zet er dan tenminste bij om welke games het gaat.
Da's toch niet niks...quote:Op zondag 20 februari 2005 01:19 schreef Crashcat het volgende:
...and the weight is 250g.
Zeer waarschijnlijk wel. Maarja... er is natuurlijk NIEMAND die dat op dit moment uit kan testen hè.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:11 schreef Mister_T het volgende:
...ik kan er japanse en europese games op spelen.....kan ik er ook Amerikaanse games op spelen?
Als het goed is wel. Games zijn regiovrij. De films waarschijnlijk niet, maar ach ik converteer toch gewoon m'n XviD's naar 3g formaat. Dan passen er nog mooi wat mp3's naast op zo'n 1gig pro-duo kaartjequote:Op zondag 20 februari 2005 10:11 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb nu mijn PSP in Hong Kong besteld, ik kan er japanse en europese games op spelen.....kan ik er ook Amerikaanse games op spelen?
Dat 'ie via de adapter oplaadt is natuurlijk duidelijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:23 schreef rammes het volgende:
nee via de adapter. er zijn wel usb snoertjes verkrijgbaar via lik sang zodat je de usb poort kunt gebruiken om hem op te laden.. out of the box doet hij dat dus niet
Aha... hmmm jammer.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:25 schreef matthijst het volgende:
Nee, hij bedoelt dat je de USB poort van je PC kunt gebruiken om je PSP via de "adapteringang" op te laden. Zie lik-sang.com voor een plaatje.
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:08 schreef Mister_T het volgende:
De USB poort van de PSP is toch een mini B
Je sig klopt niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:57 schreef Mister_T het volgende:
Looking foward to: Forza Motorsport, Sony PSP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |