Sinds wanneer rekent een koeriersdienst administratiekosten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:17 schreef Tain het volgende:
[..]
minstens 19% btw en dan nog een gedeelte administratiekosten van de koeriersdienst
Sinds ze de douanekosten moeten innenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:48 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Sinds wanneer rekent een koeriersdienst administratiekosten?
Dus rekent de douane administratiekosten. Een koeriersdienst rekent alleen de kosten voor de verzending. Dat je soms aan een koerier moet betalen voor invoerrechten doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sinds ze de douanekosten moeten innen
De koeriersdienst schiet de douanekosten voor en dat moet geadministreerd worden en die kosten mag je zelf betalenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:45 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dus rekent de douane administratiekosten. Een koeriersdienst rekent alleen de kosten voor de verzending. Dat je soms aan een koerier moet betalen voor invoerrechten doet daar niks aan af.
hij bedoelde het ook vast niet sarcastisch ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 18:34 schreef jpg97 het volgende:10 euro ? wft... kun je wachten tot je 1000 bent...
quote:Retail sources are today suggesting that PSP may not reach the UK until Christmas.
Indeed, a July release was apparently bandied about by Sony at one point but this, it seems, will clash with PSP's launch in South Korea. And, as Sony never releases hardware in more than one territory at a time, in order to avoid hardware shortages, it seems a post-July outing for the machine is assured.
Kerst 2005 lijkt me wat overdreven. Ik gok zelf op September 2005... op z'n láátst. Sony heeft tot nu toe zo'n beetje àl z'n consoles rond september gereleased in Europa (Playstation, PSone, PS2, slimline PS2). Maar ik zou het niet erg vinden als 'ie wat eerder komt... hoewel ik 'm toch niet gelijk zal halen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef mikando18 het volgende:
Lol dat wordt misschien nog wel 'even' wachten![]()
http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=34959&subsectionid=1585
That does itquote:Op maandag 21 maart 2005 21:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kerst 2005 lijkt me wat overdreven. Ik gok zelf op September 2005... op z'n láátst.
Japan en parallel import in taiwanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:03 schreef jpg97 het volgende:
Maar zijn ze nu overal in Azie beschikbaar, of alleen in Japan?
Ik zag hem voor 350 euro in een gameshop liggen. Net buiten de koopgoot. Straatje met Bram Ladage/Blokker bij de V&D in de buurtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
That does it
Ik ga 'm NU importeren
Futurezone?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zag hem voor 350 euro in een gameshop liggen. Net buiten de koopgoot. Straatje met Bram Ladage/Blokker bij de V&D in de buurt
Futurezone, harstikke mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zag hem voor 350 euro in een gameshop liggen. Net buiten de koopgoot. Straatje met Bram Ladage/Blokker bij de V&D in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |