abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25418289
kun je em meteen in je rasistische hol steken vetkees met je jodenhaat.
  maandag 7 maart 2005 @ 23:51:19 #122
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25418873
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef knater het volgende:
Doe eens normaal, idioot. .
-
pi_25419830
Ale JØden aan de Axe.

dus dat is wel normaal? wie is hier nu de idioot?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:38:27 #124
103503 McDBigMac
Supersized
pi_25424642
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:34 schreef knater het volgende:
Ale JØden aan de Axe.

dus dat is wel normaal? wie is hier nu de idioot?
Ik begrijp je reactie wel, maar het is beter/slimmer om het te melden bij een admin dan om er een discussie over te beginnen. Zoals je merkt, zien sommige mensen t niet eens (meer). Triest.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  Admin dinsdag 8 maart 2005 @ 12:33:45 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25425316
Sig is verwijderd, negeer hem verder maar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_25429192
ok en sorry dat ik zo grof reageerde, heeft iemand al need for speed underground gespeeld? ik ben benieuwd of ie nou beter of slechter bevalt dan ridge racers.
pi_25430197
Okay ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik de tokyo versie PSP nou wel zou kopen of moet ik w88 tot die hier uit is ? ik heb zo gelezen dat de EU versie een betere scherm en langere batterijduur.

Wat voor voordelen zitten er aan als ik hem nu koop?
en wat zijn de voordelen en nadelen als ik hem koop wanneer die hier in NL uit is ?
pi_25430404
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:45 schreef Syd het volgende:
Okay ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik de tokyo versie PSP nou wel zou kopen of moet ik w88 tot die hier uit is ? ik heb zo gelezen dat de EU versie een betere scherm en langere batterijduur.

en wat zijn de voordelen en nadelen als ik hem koop wanneer die hier in NL uit is ?
Ik heb em nu een 2 maanden en dit kan ik vertellen.

De voordelen:

- je bent een gadgeteer en dus heb je em nu al in huis.
- ogen uitsteken bij andere mensen.

De nadelen zijn:

- nog te duur voor import, en als je pech hebt betaal je daar overheen ook nog eens belasting.
- de spellen zijn japans, ja sommige spellen zijn nagenoeg engels maar dat zijn er niet veel.
- dooie pixels, ik weet niet hoe het hier opgelost zal worden, maar met import kun je er nagenoeg niks mee doen, en als dat wel kan heb je je psp weer terug als ie hier uit is.
- batterij duur, is niet zo slecht als iedereen claimt, maar als er in europa betere versie's uitkomen is dit dus ook een nadeel tov de japanse.

Verder weet ik niet veel van het betere scherm, maar het scherm is echt al prachtig hoor, misschien produceren ze een minder energie vretend schermpje uit maar dat weet ik niet.
pi_25430631
dus ik kan beter w88 tot die hier uit is dit vooral ivm garantie ?
pi_25430861
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:45 schreef Syd het volgende:

Allereerst. De EU-versie heeft géén beter scherm en ook geen langere batterijduur. Het scherm, waar helemaal niks mis mee is, is dezelfde als die in alle andere PSP's en hoewel we in de toekomst ongetwijfeld betere accu's kunnen verwachten, zal de eerste reeks EU-PSP's gewoon dezelfde accu hebben als de Japanse PSP nu heeft.

Voor de voor- en nadelen, zie knater's post
pi_25430884
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:10 schreef Syd het volgende:
dus ik kan beter w88 tot die hier uit is dit vooral ivm garantie ?
Inderdaad... maar dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?
  Donald Duck held dinsdag 8 maart 2005 @ 21:28:47 #132
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_25430993
ik zag hem bij de intertoys staan. gekte, 500 euro voor dat ding
Misschien ga ik d'r later wel eentje halen, maar eerst komt de DS er
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_25436643
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef knater het volgende:
pi_25436647
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:17 schreef knater het volgende:
ok en sorry dat ik zo grof reageerde, heeft iemand al need for speed underground gespeeld? ik ben benieuwd of ie nou beter of slechter bevalt dan ridge racers.
Ik heb hem hier liggen, maar volgens mij is het minder speelbaarder dan RR, aangezien meer japans erin zit.
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:56:26 #135
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25437214
Is PES eigenlijk al officieel aangekondigd?
-
pi_25437351
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is PES eigenlijk al officieel aangekondigd?
Ik weet wel dat Winning Eleven volgende week of zo uitkomt

Ik dacht dat ze gewoon afwachten of de PSP uberhaupt een succes zal gaan worden.
pi_25441510
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Poepoog het volgende:
Ik dacht dat ze gewoon afwachten of de PSP uberhaupt een succes zal gaan worden.
Ik denk eerder dat 'ie al in ontwikkeling is, maar dat 'ie gewoon nog niet aangekondigd is voor het publiek.
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:10:46 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25442478
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik weet wel dat Winning Eleven volgende week of zo uitkomt

WE is PES.
Mooi .
Is er al een Europese datum bekend? Nee he? .
Kut-Sony . (issie trouwens al te pre-orderen?)
-
  donderdag 10 maart 2005 @ 02:28:05 #139
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_25451679
Ik moet en zal de PSP kopen, echter ga ik gewoon geduldig wachten tot deze in de winkel te koop is ... ik heb geen zin om te importeren, en vind het ook veelste duur, collega was zo'n 381 Euro kwijt. Maar ja, doordat hij zo gadget-geil is kon ik vanmiddag wel ff tijdje spelen met RR

Wat een ontzettend TOF scherm heeft het beestje !!!!!! Ik ga 'm zeker weten kopen. Vooral ook dat je gewoon films kan kijken en muziek kan luisteren, ideaal! Denken jullie dat je er trouwens in een later stadium ook het net mee op kunt? De PSP heeft WiFi toch?

Hopelijk gaat de PSP rond de 200-250 kosten en niet veel meer, dan is het nog wel te doen
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  donderdag 10 maart 2005 @ 07:41:13 #140
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25452323
Ach, 250 euro voor de psp, 50 euro voor RR, is je collega maar 80 euro duurder uit.

Je kan er het net mee op, want Sony heeft al een firmwareversie gelekt met een browser erin.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:49:48 #141
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25452814
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 07:41 schreef matthijst het volgende:

Je kan er het net mee op, want Sony heeft al een firmwareversie gelekt met een browser erin.
Moet je er vooral opzetten. .
-
pi_25452831
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Moet je er vooral opzetten. .
Dan word je PSP opeens weer een stuk duurder ja
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:52:23 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25452845
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Dan word je PSP opeens weer een stuk duurder ja
Goed, nog even voor de no-no's dan. .
quote:
De software-update voor de PlayStation Portable die in januari op het internet verscheen, is volgens Sony een valide update van het bedrijf, maar zal bij installatie zorgen voor het niet meer functioneren van de PSP en kan zelfs hardwarebeschadiging tot gevolg hebben. Het bestand dat per ongeluk op een site van Sony terecht is gekomen, werd snel opgenomen door een groep enthousiastelingen en bleek referenties te bevatten naar nieuwe applicaties. Sony heeft nu dus bevestigd dat de installer echt is, maar adviseert gebruikers dringend om er geen gebruik van te maken. Het bedrijf zal eventuele PSP's die door deze installer defect zijn geraakt weliswaar repareren, maar de eigenaar zal zelf voor de kosten opdraaien. Gebruikers die hun PSP geïmporteerd hebben zullen helemaal alert moeten zijn, het zou namelijk kunnen gebeuren dat het systeem teruggestuurd moet worden naar Japan, met een reparatietijd van twee tot drie maanden tot gevolg.
.
-
pi_25452861
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goed, nog even voor de no-no's dan. .
[..]

.
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen hun PSP verkloot hebben met die firmware
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:48:47 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25453555
Oh, sorry, voor de nonó's dan: bedoelde natuurlijk dat het in de toekomst zou kunnen, aangezien Sony al een versie gelekt heeft met een browser erin. Dat die versie nu niet werkt leek me duidelijk, maar waarom een browser inbouwen als die er uiteindelijk niet inkomt?
Overigens hebben ze het ook over streamen van filmpjes en downloaden van mp3 gehad, dus lijkt me duidelijk dat die browser er ook wel zal komen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25453921
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Oh, sorry, voor de nonó's dan: bedoelde natuurlijk dat het in de toekomst zou kunnen, aangezien Sony al een versie gelekt heeft met een browser erin. Dat die versie nu niet werkt leek me duidelijk, maar waarom een browser inbouwen als die er uiteindelijk niet inkomt?
Overigens hebben ze het ook over streamen van filmpjes en downloaden van mp3 gehad, dus lijkt me duidelijk dat die browser er ook wel zal komen.
Zal misschien ook wel kunnen en het toetsenbordje was geloof ik ook al aangekondigd voor de PSP
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:23:20 #147
38917 manga
pi_25465169
Vet! Zie het al voor me, even een email ophalen en dan verder spelen terwijl ik ergens op de trein aan het wachten ben
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_25467828
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:23 schreef manga het volgende:
Vet! Zie het al voor me, even een email ophalen en dan verder spelen terwijl ik ergens op de trein aan het wachten ben
Dan moet er op het desbetreffende station natuurlijk wel een WiFi-hotspot aanwezig zijn.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:27:17 #149
38917 manga
pi_25469064
Uiteraard maar dat komt hopelijk wel. En volgens mij zijn ze al flink bezig met vooral op NS Stations (de grotere dan) Wi Fi te plaatsen. Langs de rails hebben ze toch ook doorgaans accesspoints hangen, of waren daar nog tests mee? Ach, zelfs zonder email is het een kickass apparaat
pi_25469202
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:27 schreef manga het volgende:
Uiteraard maar dat komt hopelijk wel. En volgens mij zijn ze al flink bezig met vooral op NS Stations (de grotere dan) Wi Fi te plaatsen. Langs de rails hebben ze toch ook doorgaans accesspoints hangen, of waren daar nog tests mee? Ach, zelfs zonder email is het een kickass apparaat
Ze kunnen wel mooi access points langs het spoor hangen, maar daar heb je niks aan, voordat je WiFi apparaat door heeft dat er een signaal is van een AP dan ben je er alweer voorbij
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25470356
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:44 schreef Tain het volgende:

[..]

Ze kunnen wel mooi access points langs het spoor hangen, maar daar heb je niks aan, voordat je WiFi apparaat door heeft dat er een signaal is van een AP dan ben je er alweer voorbij
Denk dan ook dat er over een paar jaar de providers of een extern bedrijf met accespoints langs drukke punten gaan beginnen. Denk best wel dat er vraag naar is.

Sony mag wel eens opschieten met hun release datum. Ik dacht dat ze moesten concureren met de DS. Of ze zijn zo egoistisch dat ze al weten dat de PSP toch beter verkoopt dan de DS
Holler
pi_25482722
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:28 schreef R-Alph het volgende:

[..]

Sony mag wel eens opschieten met hun release datum. Ik dacht dat ze moesten concureren met de DS. Of ze zijn zo egoistisch dat ze al weten dat de PSP toch beter verkoopt dan de DS
Hij is anders al gewoon uit hoor
pi_25486483
In Japan ja. Maar in Amerika pas deze week, en Europa pas over een maand of drie..
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:11:20 #154
38917 manga
pi_25489028
maand of drie? Pfff, nou misschien dat een vriend van mij binnenkort voor zaken in de USA moet zijn, mag hij er gelijk een meenemen voor mij. Moet ik even uitzoeken hoe het zit met import e.d. van dat soort dingen
pi_25489987
heb inmiddels 7 spellen. Lumines rockt!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 maart 2005 @ 22:26:58 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25496353
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:05 schreef P-Style het volgende:
UMD-branders kun je vergeten. Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat we die ooit zullen zien.
Afhankelijk hoe populair de PSP wordt, zie ik ze wel verschijnen hoor.
pi_25496408
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=136913

Ik vraag me af of dat het Value Pack is zo ja wel voordelige prijs zo niet dan toch
  zondag 13 maart 2005 @ 01:54:17 #158
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25500230
Trouwens, de Psp verschijnt hier pas vanaf of NA Juni
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_25500733
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Afhankelijk hoe populair de PSP wordt, zie ik ze wel verschijnen hoor.
Leg uit. Waarom zou sony UMD-branders voor consumenten op de markt brengen?
pi_25502737
Branders ?

Het is toch een systeem ala Minidisc?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')