Doe eens normaal, idioot.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef knater het volgende:
kun je em meteen in je rasistische hol steken vetkees met je jodenhaat.
Ik begrijp je reactie wel, maar het is beter/slimmer om het te melden bij een admin dan om er een discussie over te beginnen. Zoals je merkt, zien sommige mensen t niet eens (meer). Triest.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:34 schreef knater het volgende:
Ale JØden aan de Axe.
dus dat is wel normaal? wie is hier nu de idioot?
Ik heb em nu een 2 maanden en dit kan ik vertellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:45 schreef Syd het volgende:
Okay ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik de tokyo versie PSP nou wel zou kopen of moet ik w88 tot die hier uit is ? ik heb zo gelezen dat de EU versie een betere scherm en langere batterijduur.
Wat voor voordelen zitten er aan als ik hem nu koop?
en wat zijn de voordelen en nadelen als ik hem koop wanneer die hier in NL uit is ?
Allereerst. De EU-versie heeft géén beter scherm en ook geen langere batterijduur. Het scherm, waar helemaal niks mis mee is, is dezelfde als die in alle andere PSP's en hoewel we in de toekomst ongetwijfeld betere accu's kunnen verwachten, zal de eerste reeks EU-PSP's gewoon dezelfde accu hebben als de Japanse PSP nu heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:45 schreef Syd het volgende:
Okay ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik de tokyo versie PSP nou wel zou kopen of moet ik w88 tot die hier uit is ? ik heb zo gelezen dat de EU versie een betere scherm en langere batterijduur.
Wat voor voordelen zitten er aan als ik hem nu koop?
en wat zijn de voordelen en nadelen als ik hem koop wanneer die hier in NL uit is ?
Inderdaad... maar dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:10 schreef Syd het volgende:
dus ik kan beter w88 tot die hier uit is dit vooral ivm garantie ?
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:20 schreef knater het volgende:
kun je em meteen in je rasistische hol steken vetkees met je jodenhaat.
Ik heb hem hier liggen, maar volgens mij is het minder speelbaarder dan RR, aangezien meer japans erin zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:17 schreef knater het volgende:
ok en sorry dat ik zo grof reageerde, heeft iemand al need for speed underground gespeeld? ik ben benieuwd of ie nou beter of slechter bevalt dan ridge racers.
Ik weet wel dat Winning Eleven volgende week of zo uitkomtquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is PES eigenlijk al officieel aangekondigd?
Ik denk eerder dat 'ie al in ontwikkeling is, maar dat 'ie gewoon nog niet aangekondigd is voor het publiek.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Poepoog het volgende:
Ik dacht dat ze gewoon afwachten of de PSP uberhaupt een succes zal gaan worden.
WE is PES.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Winning Eleven volgende week of zo uitkomt![]()
Ik dacht dat ze gewoon afwachten of de PSP uberhaupt een succes zal gaan worden.
Moet je er vooral opzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:41 schreef matthijst het volgende:
Je kan er het net mee op, want Sony heeft al een firmwareversie gelekt met een browser erin.
Dan word je PSP opeens weer een stuk duurder jaquote:
Goed, nog even voor de no-no's dan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan word je PSP opeens weer een stuk duurder ja
quote:De software-update voor de PlayStation Portable die in januari op het internet verscheen, is volgens Sony een valide update van het bedrijf, maar zal bij installatie zorgen voor het niet meer functioneren van de PSP en kan zelfs hardwarebeschadiging tot gevolg hebben. Het bestand dat per ongeluk op een site van Sony terecht is gekomen, werd snel opgenomen door een groep enthousiastelingen en bleek referenties te bevatten naar nieuwe applicaties. Sony heeft nu dus bevestigd dat de installer echt is, maar adviseert gebruikers dringend om er geen gebruik van te maken. Het bedrijf zal eventuele PSP's die door deze installer defect zijn geraakt weliswaar repareren, maar de eigenaar zal zelf voor de kosten opdraaien. Gebruikers die hun PSP geïmporteerd hebben zullen helemaal alert moeten zijn, het zou namelijk kunnen gebeuren dat het systeem teruggestuurd moet worden naar Japan, met een reparatietijd van twee tot drie maanden tot gevolg.
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen hun PSP verkloot hebben met die firmwarequote:Op donderdag 10 maart 2005 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed, nog even voor de no-no's dan..
[..].
Zal misschien ook wel kunnen en het toetsenbordje was geloof ik ook al aangekondigd voor de PSPquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef matthijst het volgende:
Oh, sorry, voor de nonó's dan: bedoelde natuurlijk dat het in de toekomst zou kunnen, aangezien Sony al een versie gelekt heeft met een browser erin. Dat die versie nu niet werkt leek me duidelijk, maar waarom een browser inbouwen als die er uiteindelijk niet inkomt?
Overigens hebben ze het ook over streamen van filmpjes en downloaden van mp3 gehad, dus lijkt me duidelijk dat die browser er ook wel zal komen.
Dan moet er op het desbetreffende station natuurlijk wel een WiFi-hotspot aanwezig zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:23 schreef manga het volgende:
Vet! Zie het al voor me, even een email ophalen en dan verder spelen terwijl ik ergens op de trein aan het wachten ben
Ze kunnen wel mooi access points langs het spoor hangen, maar daar heb je niks aan, voordat je WiFi apparaat door heeft dat er een signaal is van een AP dan ben je er alweer voorbijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:27 schreef manga het volgende:
Uiteraardmaar dat komt hopelijk wel. En volgens mij zijn ze al flink bezig met vooral op NS Stations (de grotere dan) Wi Fi te plaatsen. Langs de rails hebben ze toch ook doorgaans accesspoints hangen, of waren daar nog tests mee? Ach, zelfs zonder email is het een kickass apparaat
Denk dan ook dat er over een paar jaar de providers of een extern bedrijf met accespoints langs drukke punten gaan beginnen. Denk best wel dat er vraag naar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze kunnen wel mooi access points langs het spoor hangen, maar daar heb je niks aan, voordat je WiFi apparaat door heeft dat er een signaal is van een AP dan ben je er alweer voorbij
Hij is anders al gewoon uit hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Sony mag wel eens opschieten met hun release datum. Ik dacht dat ze moesten concureren met de DS. Of ze zijn zo egoistisch dat ze al weten dat de PSP toch beter verkoopt dan de DS
Afhankelijk hoe populair de PSP wordt, zie ik ze wel verschijnen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:05 schreef P-Style het volgende:
UMD-branders kun je vergeten. Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat we die ooit zullen zien.
Leg uit. Waarom zou sony UMD-branders voor consumenten op de markt brengen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Afhankelijk hoe populair de PSP wordt, zie ik ze wel verschijnen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |