abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25112298

Op naar Portugal, om daar in mei weer terug te keren om nog even de beker op te halen!

Heeft iemand een mooi plaatje

[ Bericht 30% gewijzigd door ferrarifreak op 16-02-2005 13:36:38 ]
pi_25112550
Mooi plaatje

[ Bericht 77% gewijzigd door -Vaduz- op 16-02-2005 13:38:22 ]
That's all folks!
pi_25112608
Ow ja, die is wel mooi Ik zet hem er even in
pi_25112941
quote:
'Mario Been in gesprek met Serie C-club Pisa'

16/2/2005 12:31

Mario Been is in de markt om trainer te worden van Pisa, meldt Radio Rijnmond. De ploeg die hij in de jaren tachtig nog diende als speler, komt tegenwoordig uit in de Serie C1.
Been kwam eind jaren tachtig drie seizoenen uit voor de club, waarmee hij zowel naar de Serie B degradeerde als naar de Serie A promoveerde.

Been, die momenteel Jong Feyenoord onder zijn hoede heeft, werd eerder in verband gebracht met FC Dordrecht, hoewel hij dat zelf ten stelligste ontkende. Dordrecht heeft met Jurrie Koolhof inmiddels een nieuwe trainer.
www.vi.nl
pi_25113984
Best sneu trouwens dat Bosschaart volledig uitgerangeerd is op moment.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25114334
waarom zenden ze weer die teringjoden eerst uit. Alsof dat geen ontzettende boutwedstrijd wordt, los dat niemand die joden wil zien. Teringlijers bij de NOS

Feyenoord pas om 2210. Tjonge jonge... Dan maar in de pub gaan zitten denk ik.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_25114465

Het begint pas om 22.15, als het goed is.
www.thuisuiteten.nl
pi_25114481
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef mister_popcorn het volgende:
waarom zenden ze weer die teringjoden eerst uit. Alsof dat geen ontzettende boutwedstrijd wordt, los dat niemand die joden wil zien. Teringlijers bij de NOS

Misschien omdat de Feyenoord pas om 22:15 moet spelen?
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:45:56 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25114813
TVP.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25115626
quote:

Irie!

De aftrap in pas om 21.15 Portugesche tijd
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:18:47 #11
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25119557
Beetje zwaar klote die uitslag..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25119622
quote:

Ook goedemorgen, goed op de hoogte zijnde supporter.

Was het leuk in de pub,wachtend vanaf 20 uur tot 22.15 en die wedstrijd begon?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:21:41 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_25119628
fuck man wat ging die spits graag naar de grond, gadverdamme
pi_25119644
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Best sneu trouwens dat Bosschaart volledig uitgerangeerd is op moment.
Och als Gullit er niet word uitgeknikkerd binnen een half jaar komt ie gewoon op huurbasis terug in Utreg
  donderdag 17 februari 2005 @ 13:51:26 #15
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25127057
quote:
Feyenoord aast op Belgisch talent
Feyenoord aast op de jonge Belgische aanvaller Benjamin De Ceulaer. Trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte reizen dit weekeinde af naar België om de 21-jarige speler van Sint-Truiden aan het werk te zien. Diverse Feyenoord-scouts gingen het tweetal hierin al voor. Ook NAC Breda en RC Genk hebben serieuze interesse in De Ceulaer.

De Belg gaat ook wel door het leven als de Beckham van Staaien, omdat zijn vriendin, die kapster is, hem met enige regelmaat een nieuw kapsel aanmeet. Hoewel hij van origine een rechtermiddenvelder is, speelt hij bij Sint-Truiden in de spits. Dit seizoen maakte De Ceulaer drie doelpunten in twintig competitiewedstrijden.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25127387
Weet niet of dit al gepost was:
quote:
16/2/2005 - VI: Valencia intensiveert volgen van Kalou
(Van onze verslaggever K)

Eerder meldden we al de interesse van het Spaanse Valencia voor Salomon Kalou. Voetbalweekblad VI meldt dat de interesse is geintensiveerd nu Kalou weer helemaal fit is. Hij zou wekelijks gevolgd worden door de Spanjaarden. Ze hebben echter nog geen officieel bod uitgebracht, zo laat Mark Wotte weten tegen het blad. Volgens de td van Feyenoord zijn Kalou en Kuyt momenteel 'hot' in het wereldje.
Vraag me of hoe groot de kans is dat Dirkje na de zomer nog in Rotterdam balt.
slettebak [@] gmail.com
pi_25127838
[VI]:
quote:
Voor Babos lijkt dit jaar al over bij Feyenoord

17/2/2005 11:44

Hij kwam afgelopen zomer binnen als dé nieuwe doelman van Feyenoord. Gábor Babos had tijdens zijn vier seizoenen bij NAC Breda zo'n indruk gemaakt als betrouwbare doelman, die bij vlagen niet te passeren leek. Maar in het doel van de Rotterdamse club staat dit seizoen een heel andere Babos. Een onzekere grabbelaar, die weinig zelfvertrouwen uitstraalt. Woensdag besloot coach Ruud Gullit de Hongaar voor de tweede keer dit seizoen op de bank te zetten. Daarmee lijkt het dit seizoen al snel gedaan met Babos in De Kuip.
'Het was een heel vervelende beslissing om te nemen, maar in het belang van de club heb ik het gedaan.' Gullit geeft de indruk dat hij wel eens leukere momenten heeft meegemaakt als coach. Door Babos voor de tweede maal dit seizoen te passeren en opnieuw voor Patrick Lodewijks te kiezen, zal het toch al broze zelfvertrouwen van de Hongaarse doelman opnieuw nog meer schade oplopen. Dat realiseerde ook Gullit zich toen hij de knoop doorhakte, en dat toont des te meer aan hoe noodzakelijk volgens hem deze beslissing is.

'Mijn indrukken van Lodewijks zijn beter dan die van Babos', legt Gullit uit op de website van De Telegraaf. 'Patrick speelde tegen Willem II rustig en degelijk. Mede daarom heb ik nu voor Lodewijks gekozen. De gehele technische staf stond erachter. Nee, aan de spelers heb ik niets gevraagd.'

'Ik hoorde het 's middags, voor de wedstrijdbespreking', sipte Babos in het Rotterdams Dagblad. 'Het ging niet alleen om deze wedstrijd, ik speel de komende wedstrijden niet. Verder heb ik geen vragen gesteld, de wedstrijd kwam er aan. Dan moet je niet zeuren.'

Tijdens de winterstop had Gullit nog verklaard dat Babos in de tweede seizoenshelft zou terugkeren als eerste doelman, nadat hij de Hongaar in november na enkele mindere beurten al had vervangen door Lodewijks. De dertigjarige Hongaar keepte in 2005 drie duels, waarin hij nog steeds geen betrouwbare indruk maakte. Met als dieptepunt de blunder tegen De Graafschap, toen hij een onschuldig schot van Jhon van Beukering liet glippen. Bovendien raakte Babos vorige vrijdag geblesseerd tijdens een training, waarna Gullit hem zondag niet opstelde tegen Willem II.

Babos na de wedstrijd tegen Sporting: 'Zondag had ik al willen spelen. Na overleg met de medische staf is daarvan afgezien. Nu was ik volledig wedstrijdfit. De mededeling van Gullit kwam voor mij volslagen onverwacht. Hij had in de winterstop nog juist al zijn vertrouwen in mij uitgesproken. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet.'

Bezoekers VI.nl geven Gullit gelijk

Op de vraag wie er in het doel van Feyenoord moet staan, stemde liefst 72 procent van de ruim vijftienduizend bezoekers voor Lodewijks. Babos kreeg de steun van slechts 28%.

De oud NAC-keeper wil geen rel veroorzaken en blijft voorzichtig. 'Ik moet zijn beslissing respecteren. Hij is de coach. Maar ik begrijp hem niet.' Daaraan voegde Babos toe dat hij zich als professional zal blijven gedragen. 'Al valt dat nu even niet mee.'

Ondanks de concurrentiestrijd zeggen Babos en Lodewijks een goede band met elkaar te hebben, liet ook de Eindhovenaar weten: 'Dit mag en zal ons niet uit elkaar drijven. Gabor moet zijn rug rechten en opnieuw zijn plaats als eerste doelman bevechten. Hij moet uitstralen, ook naar mij toe, dat hij weer nummer 1 wil worden. Dat is hij aan zichzelf verplicht.'

Babos arriveerde afgelopen zomer bij Feyenoord, na vier seizoenen in het doel van NAC Breda te hebben gestaan. Hij tekende in Rotterdam een contract tot medio 2008 en zal vanaf komende zomer een nieuwe concurrent hebben in Maikel Aerts. De 38-jarige Lodewijks zal dan aan de slag gaan als keeperstrainer.
slettebak [@] gmail.com
pi_25127891
En terecht. Die blunder tegen de Graafschap was de druppel, denk ik.
pi_25128048
die superspitsen hebben het niet echt gemaakt in portugal
  donderdag 17 februari 2005 @ 15:45:44 #20
53267 TC03
pi_25128856
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:53 schreef VoreG het volgende:
die superspitsen hebben het niet echt gemaakt in portugal
Gelukkig, was al bang dat er geeneen Ajacied deze zeer originele invalshoek even wou belichten.
  donderdag 17 februari 2005 @ 18:26:07 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25129930
Goed team dat Sporting, waren toch echt wel een tandje beter als dan Feyenoord. Overigens was die Braziliaanse spits van ze echt een irritante pisnicht!

Feyenoord was vooral verdedigend weer zwak. De backs waren slecht, en de centrale verdedigers maakte te veel fouten. Verder speelde Castelen wederom bagger (zet die vent nu es op de bank!) en Kalou bracht te weinig.

Maar al met al kunnen we thuis volgende week alles nog in eigen hand houden als we tenminste scoren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25130066
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gelukkig, was al bang dat er geeneen Ajacied deze zeer originele invalshoek even wou belichten.
Ik zag dat het nog niet gepost was dus ik moest het nog even zeggen
pi_25130076
Die Braziliaan hadden ze allang een tyfusschop moeten verkopen.
Maarja zoals Basto die slinding maakte bij die 1-1 was wel heel typerend...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25130681
Inderdaad, wat een belachelijke tuimelaar die Liedson. Dat gedoe heeft hij met zijn kwaliteiten niet eens nodig. Helaas kwam hij er ook nog zonder geel vanaf. Nu zal hij er in de return ook weer bij zijn.
That's all folks!
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:02:14 #25
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_25131521
Wat een kutclub dat Sporting. Al die spelers zijn huilebaby's die roepen om gele kaarten, liggen te creperen bij elke schwalbe alsof de wereld vergaat en die coach is een hondsdolle idioot. Tel daar nog eens bij op dat er 20.000 supporters in een veel te groot stadion zitten en die voetbalshirts het meest armoedige outfit is die ik een betaald voetbalclub ooit heb zien dragen.
Ik hoop zo vanuit de grond van m'n hart dat ze zo totaal afgemaakt worden volgende week, zo gigantisch worden vernederd en verpletterd. oehhh stinkportugezen, afmaken volgende week!
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_25143356
Tjah, ik vind et ook een stelletje clowns daarzo, maarja zo voetballen ze nu eenmaal.

Waar ik me trouwens aan erger is die Babos die vandaag loopt te zeiken in het AD, man kijk gvd naar je eigen prestaties, hoeveel blunders heb je dit jaar al gemaakt?? Ze zijn niet op 1 hand te tellen. Daarbij komt ook nog dat hij onzeker in de goal staat, jammer Gabor maar gedraag je als een echte prof en probeer je terug te knokken.
pi_25143504
En nu op naar een verliespartij in Utrecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:24:14 #28
53267 TC03
pi_25144036
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:40 schreef rotskibo het volgende:
Tjah, ik vind et ook een stelletje clowns daarzo, maarja zo voetballen ze nu eenmaal.

Waar ik me trouwens aan erger is die Babos die vandaag loopt te zeiken in het AD, man kijk gvd naar je eigen prestaties, hoeveel blunders heb je dit jaar al gemaakt?? Ze zijn niet op 1 hand te tellen. Daarbij komt ook nog dat hij onzeker in de goal staat, jammer Gabor maar gedraag je als een echte prof en probeer je terug te knokken.
Wat zei die dan?
pi_25146182
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef LePenseur het volgende:
Wat een kutclub dat Sporting. Al die spelers zijn huilebaby's die roepen om gele kaarten, liggen te creperen bij elke schwalbe alsof de wereld vergaat en die coach is een hondsdolle idioot. Tel daar nog eens bij op dat er 20.000 supporters in een veel te groot stadion zitten en die voetbalshirts het meest armoedige outfit is die ik een betaald voetbalclub ooit heb zien dragen.
Ik hoop zo vanuit de grond van m'n hart dat ze zo totaal afgemaakt worden volgende week, zo gigantisch worden vernederd en verpletterd. oehhh stinkportugezen, afmaken volgende week!
Het is echt schitterend hoe die zogenaamd esthetische Nederlanders altijd reageren als ze tegen Zuid-Europese ploegen verliezen. Ja, die bespelen de arbiter. Ja, die vragen om geel. Ja, die zwepen gerust de boel op. Ja, die maken schwalbes. Ja, die winnen ook bijna altijd.

www.thuisuiteten.nl
pi_25146198
Sneu hoe Babos door Gullit wordt genaaid!
www.thuisuiteten.nl
pi_25146499
Feyenoord verliet met opgeheven hoofd Lissabon, in de wetenschap dat de nederlaag er één was met perspectief. De Rotterdammers hadden in Lissabon bij vlagen moeite met de tegenstand. Na de twee zevenklappers tegen De Graafschap en Willem II werd Feyenoord opeens het vuur aan de schenen gelegd. ´De aanpassing was daarom eigenlijk iets te groot in vergelijking tot de eerdere wedstrijden. Maar het was ook goed, want ik verwacht dat FC Utrecht het ons ook moeilijk zal maken´, aldus Gullit.
Feyenoords oefenmeester kwam vrijdag uitgebreid terug op zijn beslissing om Gábor Babos te passeren ten faveure van Patrick Lodewijks. Het was een moeilijke beslissing, benadrukte hij nog maar eens. ´Want´, begon Gullit. ´Ik vind Gábor een fantastische vent, een hele goede keeper en gun hem dit echt niet. Maar aan de hand van wat ik heb gezien tijdens wedstrijden en trainingen en dat opgeteld bij de eerste zes maanden, ben ik tot deze beslissing gekomen. Ik word betaald om dit soort beslissingen te nemen, hoe lastig en onplezierig ze ook zijn. Het is geen beslissing die uit de lucht komt vallen, want we spraken er voor Willem II al over. Een keeper moet bij Feyenoord wedstrijden winnen en dat is heel moeilijk. Je wordt niet beoordeeld op de vier ballen die je redt. Nee, die ene bal moet je hebben. Ik vind het overigens normaal dat Gábor het er niet mee eens is. Hij zit ook niet op een dood spoor. Bij Ajax staat derde keeper Vonk nu ook wekelijks onder de lat. Je weet nooit het loopt. Er kunnen blessures komen, maar het hangt ook in grote mate van hemzelf af. Hij moet er staan als er een beroep op hem wordt gedaan. Maar op dit moment krijgt Patrick de voorkeur.´
Hoewel de keeperpositie het meest ter discussie stond, is ook in de spits een concurrentiestrijd opgelaaid. Salomon Kalou had zondag al weer kunnen spelen tegen Willem II, maar begon die wedstrijd en ook tegen Sporting op de bank. Danko Lazovic lijkt de voorkeur te krijgen, al werd hij tegen de Portugezen in de rust gewisseld voor Kalou. Toch is het waarschijnlijk dat Lazovic zondag in de spits start. Al bevestigde Gullit dat niet, hij gaf wel aan tevreden te zijn over de Serviër. ´Danko doet het ook goed zonder bal, dat is ook belangrijk. Maar ik ben blij dat ik al die spitsen heb, want het is een luxe.´
Van het blessurefront was er ook nog wat goed nieuws. Shinji Ono nadert het moment dat hij in de basis kan starten, al komt zondag daarvoor nog te vroeg. ´Maar hij komt langzaam terug. Daarnaast heb ik Bosschaart en Bahia weer tot mijn beschikking en dat is natuurlijk alleen maar prettig´, aldus de oefenmeester. Minder prettig is de afwezigheid van Christian Gyan, Hossam Ghaly (beide knieblessure), Patrick Mtiliga (liesblessure) en Alexander Östlund. De Zweedse rechtsback lag deze week met griep in bed en zit zondag niet bij de selectie. Gianni Zuiverloon zal waarschijnlijk die plek in het elftal overnemen, zoals hij dat woensdag ook al op verdienstelijke wijze deed.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Lodewijks; Zuiverloon, Saidi, Gibbs, Basto; Castelen, Paauwe, Hofs, Goor; Kuyt en Lazovic.
pi_25146558
Bahia, nog geen minuut gespeeld. De volgende miskoop uit Zuid-Amerika?
pi_25146746
Gelukkig is ie slechts gehuurd met optie tot koop.
www.thuisuiteten.nl
pi_25146858
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Dan nog, lijkt me niet dat hij voor een appel en ei bij Feyenoord op de tribune zit.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:43:31 #35
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25152795
Geen voetbal gezien daar in Lissabon.
A.M.A.B
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:00:41 #36
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25167792
wtf het afscheid van buffel aankomende donderdag gaat niet door

maar ok, morgen in vak t. Ik verwacht gwn 3 punten tegen die utrechtse zwijnen, leuk om dan maandag in mijn rotterdamjack op school te lopen
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_25174682
Welke van de verhuurde spelers zijn volgend jaar weer in de Kuip te bewonderen want het is een heel rijtje

Swerts ADO Den Haag
Lurling NAC
Schreuder RKC
Aerts RBC
Snoyl Fc Den Bosch
Olfers FC Den Bosch
Collen NAC(is die inmiddels verkocht?)
Van Haaren Sparta
Ebi Smolarek Dortmund
Jéan HSV
Acuna Chili

Het is meer dan een elftal huurlingen(nog zonder de Excelsior huurlingen) en als die allemaal terug komen heeft Feyenoord toch een dik probleem lijkt me

Wie wil je terug hebben?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 februari 2005 @ 03:26:33 #38
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25174704
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke van de verhuurde spelers zijn volgend jaar weer in de Kuip te bewonderen want het is een heel rijtje

Swerts ADO Den Haag
Lurling NAC
Schreuder RKC
Aerts RBC
Snoyl Fc Den Bosch
Olfers FC Den Bosch
Van Haaren Sparta
Ebi Smolarek Dortmund
Jéan HSV
Acuna Chili

Het is meer dan een elftal huurlingen(nog zonder de Excelsior huurlingen) en als die allemaal terug komen heeft Feyenoord toch een dik probleem lijkt me

Wie wil je terug hebben?
Het ziet er naar uit dat Swerts bij Den Haag blijft in ieder geval.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 20 februari 2005 @ 03:27:29 #39
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25174714
Leuk tripje gehad naar Utrecht?!

hoorde dat er 2 flink te grazen zijn genomen hehe
pi_25174779
Is Collen al verkocht of weg gegeven aan NAC?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25175747
Wat doen jullie hier al op zaterdagavond?
  zondag 20 februari 2005 @ 11:13:25 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25176035
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:33 schreef SCH het volgende:
Wat doen jullie hier al op zaterdagavond?
Utreg de kanker slaan.
A.M.A.B
pi_25176045
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:13 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Utreg de kanker slaan.
Mietje
  zondag 20 februari 2005 @ 11:19:05 #44
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25176084
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:27 schreef PLAE@ het volgende:

Leuk tripje gehad naar Utrecht?!

hoorde dat er 2 flink te grazen zijn genomen hehe
Je bent goed op de hoogte Plae@ hoolie
Wat ik begrepen heb een zware no show van utreg.
Pas toen fey in kleine groepjes gesplitst was vanwege de kit gingen ze "hunten"
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zondag 20 februari 2005 @ 11:27:15 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25176157
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gezellig feestje gehad vrijdagavond.
A.M.A.B
pi_25176171
quote:

[..]

Hey jonge vader, jij houdt je toch niet teveel met dit soort onzin bezig?
  zondag 20 februari 2005 @ 11:31:35 #47
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25176201
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey jonge vader, jij houdt je toch niet teveel met dit soort onzin bezig?
Ben maar niet bang SCHurk maar je leest nog wel eens wat
cdtje?
pi_25176216
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben maar niet bang SCHurk maar je leest nog wel eens wat
Kinderbescherming weer afbelt
quote:
cdtje?
nog niet??? op things to do on monday lijstje zet
  zondag 20 februari 2005 @ 11:39:33 #49
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25176276
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:27 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Gezellig feestje gehad vrijdagavond.
Was een leuk feestje ja
Beetje jammer dat de act nooit gearriveerd is maar verder was het heel gezellie
  zondag 20 februari 2005 @ 12:50:29 #50
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25177084
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Was een leuk feestje ja
Beetje jammer dat de act nooit gearriveerd is maar verder was het heel gezellie
Hahaha.

1-0 Feijenoord, Castelen.
A.M.A.B
pi_25178814
quote:
Feyenoord heel eenvoudig overeind bij FC Utrecht

20/2/2005 14:23

Zonder al te veel problemen pakte Feyenoord drie punten in Nieuw Galgenwaard. FC Utrecht begon voortvarend, maar na een vlotte achterstand was de strijd eigenlijk al beslist en zegevierde de ploeg van coach Ruud Gullit met 2-0.

Hét keerpunt in de wedstrijd vond plaats in de tiende minuut. Dirk Kuijt zag Romeo Castelen door het centrum wegsprinten, waarna hij de rappe aanvaller met een boogpass vrij voor doelman Joost Terol zette. Voordat die doelman kon ingrijpen, lobde Castelen zeer fraai de bal in de verste kruising.

Het mooiste voetbalmoment bleek dus ook beslissend. In de eerste tien minuten was FC Utrecht zeer sterk begonnen met een kopkans voor David Di Tomasso, die door Karim Saidi van de lijn moest worden gehaald. En even later kwam Michael Mols een teenlengte tekort om een voorzet van Dave van den Bergh binnen te glijden.

Feyenoord kwam er aanvankelijk niet aan te pas, totdat Kuijt Castelen zag wegspurten. Na die 0-1 gleed het spelpeil af naar een bedenkelijk niveau, en waren er voor rust geen kansen meer te noteren. Pas na rust werd er weer een beetje gevoetbald, maar spannend werd het niet meer. In de 57ste minuut besliste Dirk Kuijt het duel, door attent te reageren nadat Terol een kopbal van Saidi niet goed verwerkte: 0-2.

In het half uur dat volgde stichtte FC Utrecht nog wel wat gevaar via Hans Somers, Darl Douglas en Hans van de Haar, maar bewees Patrick Lodewijks waarom hij in het Rotterdamse doel staat en Gábor Babos op de bank zit.

Door de zege slaat nummer vier Feyenoord een gat van zes punten naar nummer vijf FC Utrecht.
bron www.vi.nl

Eindelijk eens een tegenstander van formaat waar we van winnen. Het gaat er op lijken dat het begint te draaien, maar eerst nog maar even donderdag afwachten.
I'd rather die like a man than live like a coward
  zondag 20 februari 2005 @ 14:42:15 #52
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25178818
sensationele goal van Castelen.
Gelukkig zijn de 3 punten weer binnen. Het was wel een heel zwakke wedstrijd, maar dat mag eigenlijk de pret niet drukken.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25178833
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:42 schreef yvette1982 het volgende:
sensationele goal van Castelen.
Je kan ook overdrijven
  zondag 20 februari 2005 @ 14:58:38 #54
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25179165
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven
Ze is iig een keer positief over Castelen. .
The Most Incredible, Baby
pi_25179180
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ze is iig een keer positief over Castelen. .
Dat dan weer wel
  zondag 20 februari 2005 @ 15:41:05 #56
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25179849
Kuijt gaat echt wel richting de 30
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25180418
Knappe zege in een altijd lastige uitwedstrijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_25180667
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
En nu op naar een verliespartij in Utrecht.
pi_25180797
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Terwijl hij bij Jong Feyenoord toch juist positief opviel?
pi_25180811
Kom je thuis van vakantie, eerste wat je hoort op Langs de Lijn: Feyenoord weet kostbare punten te pakken in de strijd om de 4e plaats en neemt afstand van directe concurrent Utrecht...

Het is toch al bij de loting bepaald dat mochten we doorgaan naar de volgende ronde uefa, er eerst uit wordt gespeeld? dat begrijp ik hieruit tenminste:
Winner match 1 v Winner match 5
  zondag 20 februari 2005 @ 17:02:53 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25181134
Yup, weet niet hoe het met F'noord zit maar mijn club moet tegen Lille of Basel. Lille waarschijnlijk dus.

Ik zie net dat F'noord wanneer het doorgaat tegen GAK of Middlesbrough moet spelen.
  zondag 20 februari 2005 @ 17:05:28 #62
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_25181179
Mocht er intresse voor zijn... ik plaats dit namens de henzenrunners, een team van de roparun wat ieder jaar veel geld probeerd op te halen voor ons doel: "Trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven". Om geld in te zamelen rennen wij van Parijs naar Rotterdam, houden inzamelingsacties en leggen wij contacten met sponsoren. Voor meer informatie over onze doelen kunt u terecht op onze website henzenrunners of bij de stichting roparun.

Van de Selectie van Feyenoord hebben wij een 2 tal shirts gekregen welke wij per opbod aan de hoogste bieder verkopen, uiteraard gaat alles naar het goede doel!:

- Shirt 1: met handtekeningen van de selectie (zie foto)
- Shirt 2: Van Kuyt (7) met handtekening (zie foto)

Op dit moment staat het bod van 200 euro op het shirt van kuyt, en 50 voor die van de selectie . Ook een bod uitbrengen? Dat kan op onze website... henzenrunners.nl!
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
pi_25181306
quote:

[..]

Klopt,Utrecht zou bij het stadion zijn,waren ze niet toen gebeld..naar het centrum gegaan nog steeds geen utrecht te zien,poltie paar mensen opgepakt toen in kleine groepjes verder gegaan,jammer niet zo veel gebeurt volgende keer beter.
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_25183361
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:05 schreef Icey1986 het volgende:
Mocht er intresse voor zijn... ik plaats dit namens de henzenrunners, een team van de roparun wat ieder jaar veel geld probeerd op te halen voor ons doel: "Trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven". Om geld in te zamelen rennen wij van Parijs naar Rotterdam, houden inzamelingsacties en leggen wij contacten met sponsoren. Voor meer informatie over onze doelen kunt u terecht op onze website henzenrunners of bij de stichting roparun.

Van de Selectie van Feyenoord hebben wij een 2 tal shirts gekregen welke wij per opbod aan de hoogste bieder verkopen, uiteraard gaat alles naar het goede doel!:

- Shirt 1: met handtekeningen van de selectie (zie foto)
- Shirt 2: Van Kuyt (7) met handtekening (zie foto)

Op dit moment staat het bod van 200 euro op het shirt van kuyt, en 50 voor die van de selectie . Ook een bod uitbrengen? Dat kan op onze website... henzenrunners.nl!
Leuk! Ik heb op het shirt van Dirk geboden.
pi_25190089
quote:
Kuyt best scorende spits in Europa
Van onze sportredactie

Feyenoorder Dirk Kuyt maakte gisteren tegen FC Utrecht (2-0 zege) zijn twintigste doelpunt van het seizoen.

Dat maakt hem tot de meest succesvolle spits in de top van het Europese competitievoetbal. Geen enkele aanvaller in Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Portugal, Frankrijk, België, Schotland en Turkije kan aan zijn totaal tippen.

,,Ik vind het echt niet belangrijk hoeveel ik er heb gemaakt. Ik had die twintig treffers graag ingeleverd als we nu bovenaan hadden gestaan'', aldus Kuyt. Met nog 12 duels te gaan, neemt Feyenoord de vierde plaats in op de ranglijst.

Nummer drie Ajax scoorde in blessuretijd tweemaal tegen FC Den Bosch en kwam met de schrik vrij: 2-0. Nummer twee AZ speelde teleurstellend gelijk tegen Roda JC (1-1) en zag de achterstand op koploper PSV (4-1 zege op NEC) oplopen tot vier punten.

Held
pi_25191745
Stond vandaag ook een heel stuk over Kuyt in de telegraaf. Los van de wedstrijdbespreking was de strekking dat Kuyt CL wilde en dat het daarom niet waarschijnlijk was dat hij volgend jaar nog in Rotterda te vinden was.
slettebak [@] gmail.com
pi_25191776
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
Stond vandaag ook een heel stuk over Kuyt in de telegraaf. Los van de wedstrijdbespreking was de strekking dat Kuyt CL wilde en dat het daarom niet waarschijnlijk was dat hij volgend jaar nog in Rotterda te vinden was.
dat is niet te hopen
staat dat stuk ook online ? , ik kijk wel even op telegraaf.nl
pi_25191866
Ik zoek het even op .
slettebak [@] gmail.com
pi_25191877
quote:
21/2/2005 - Speculatie overt vertrek Kuyt

De Telegraaf heeft het artikel over FC Utrecht - Feyenoord volledig gewijd aan Dirk Kuyt. Volgens de krant is Dirk Kuyt inmiddels onhoudbaar geworden voor Feyenoord en smacht de spits naar deelname aan de Champions League. Hij zou dan ook in de zomerstop willen en moeten vertrekken, aldus de krant, om niet te stagneren in zijn ontwikkeling. Zelf zegt Kuyt dat niet. "Toch ben ik voor m’n gevoel niet zo ver dat ik rijp ben om de volgende stap te maken. Bij een club als Feyenoord hoort daar ook een prijs bij." Praten over een transfer wil hij dan ook nog niet. "Komt het zo ver dan buig ik me pas over de aanbieding als Feyenoord akkoord gaat met de transfersom."
slettebak [@] gmail.com
pi_25191890
quote:
21/2/2005 - AD over prestaties Dirk Kuyt

Het Algemeen Dagblad komt maandag met een reeks artikelen over de indrukwekkende reeks van Dirk Kuyt. Zo hebben onder Ruud Gullit en Pierre van Hooijdonk lovende woorden over de topscorer van Feyenoord. De krant zette ook zijn huidige cijfers af tegen de historie van Feyenoord. Slechts drie keer eerder (Van der Gijp en Kindvall) hadden spitsen van Feyenoord in deze fase van de competitie meer doelpunten gescoord dan Kuyt. Daarbij is er op dit moment nog geen spits uit de competities van Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Portugal, Frankrijk, België, Schotland en Turkije die meer dan 20 goals achter zijn naam heeft staan.
slettebak [@] gmail.com
pi_25191989
telegraaf
in de Volkskrant ging ook het hele wedstrijdverslag over Kuyt. Hij zegt zelf ook duidelijk dat ie sowieso eerst een prijs wil pakken voor er te praten valt over een vertrek. Heb het gevoel dat ie volgend seizoen nog blijft en daarna vertrekt richting Engeland.
pi_25192004
dubbel
pi_25192007
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:33 schreef JaWi het volgende:

[..]
tja echt positief is het niet , het blijven tot nu toe nog wat speculaties , we zullen het wel zien wat ervan gaat komen , ik zou hem niet graag zien gaan , maar ik denk geen enkele Feyenoord aanhanger
pi_25192033
Kuyt
pi_25192055
Zonder Kuyt zal het wel nog slechter gaan.
  maandag 21 februari 2005 @ 11:57:22 #76
83103 yvette1982
pi_25192141
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Swerts ADO Den Haag
Lurling NAC
Schreuder RKC
Aerts RBC
Snoyl Fc Den Bosch
Olfers FC Den Bosch
Van Haaren Sparta
Ebi Smolarek Dortmund
Jéan HSV
Acuna Chili

Wie wil je terug hebben?
We willen niemand terug. En je had best kunnen weten dat Swerts zijn contract afloopt dus die zien we niet meer terug, en dat geldt ook voor van Haaren. Collen is niet verkocht aan nac.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:00:57 #77
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25192185
Als Kuyt wordt verkocht is het niet voor minder dan 20 miljoen en dan komt of Cruz terug of haalt Feyenoord Huntelaar of Nevland.
pi_25192448
Misschien halen ze wel weer een Amerikaan
  maandag 21 februari 2005 @ 12:33:11 #79
83103 yvette1982
pi_25192565
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:00 schreef RedGuy het volgende:
Als Kuyt wordt verkocht is het niet voor minder dan 20 miljoen en dan komt of Cruz terug of haalt Feyenoord Huntelaar of Nevland.
Nou 20 miljoen krijgt feyenoord nooit voor een speler. Ik zou al blij zijn met rond de 14 a 15 miljoen.
En nevland en huntelaar hoef ik niet te zien, nevland zeker niet. Dat is een hele goede spits voor een middelmatige club maar niet voor feyenoord.
Cruz is een hele goede optie, hij wil nog steeds graag een keer voor feyenoord spelen. En echt duur zal hij denk ik ook niet zijn.
pi_25192598
Jullie mogen Cruz voor zo'n 2 miljoen van ons hebben
Of kunnen jullie dat niet betalen
pi_25192747
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuyt
the_legend_killer
pi_25192839
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:03 schreef Luni het volgende:

[..]

the_legend_killer
Ik ga niet weg hoor
pi_25193063
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik ga niet weg hoor
party-crasher
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_25193618
Kuijt lijkt me best wel een speler die nog wel een jaartje bij Feyenoord wil blijven. Maar wie weet pakken ze de Amstel Cup en is dat Kuijts afscheid.

Maar hij is niet zo egoistische geldwolf zoals andere Nederlandse spelers, dus ik zie hem er nog wel een jaartje erbij plakken.
  maandag 21 februari 2005 @ 15:53:34 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25193710
Ik denk dat de kans niet groot is dat Kuijt na dit seizoen vertrekt. Hij heeft zopas een nieuw huis gekocht hier in Katwijk, en hoewel dat natuurlijk niet een doorslaggevende reden is voor 'm om te vertrekken, denk ik gewoon niet dat 'ie echt zo nodig moet.

Alhoewel, de vorige keer dat 'ie een huis kocht vertrok die een paar maanden later naar Feyenoord, dus wie weet

20 miljoen krijg je niet voor Kuijt, ook al schiet 'ie er 40 in. Kijk alleen maar naar Kezman, die geen fuck laat zien in Engeland, hoewel 'ie hier aan de lopende band scoorde.
pi_25194113
Je kan er wel door over blijven gaan, maar et is heel simpel: Komt er een grote club met veel centjes is hij weg, komen ze niet dan blijft hij.
pi_25194115
Zo, net maar ff kaartjes gehaald voor Feyenoord - Sporting
  maandag 21 februari 2005 @ 17:53:18 #88
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25194223
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:53 schreef twi het volgende:
Ik denk dat de kans niet groot is dat Kuijt na dit seizoen vertrekt. Hij heeft zopas een nieuw huis gekocht hier in Katwijk, en hoewel dat natuurlijk niet een doorslaggevende reden is voor 'm om te vertrekken, denk ik gewoon niet dat 'ie echt zo nodig moet.

Alhoewel, de vorige keer dat 'ie een huis kocht vertrok die een paar maanden later naar Feyenoord, dus wie weet

20 miljoen krijg je niet voor Kuijt, ook al schiet 'ie er 40 in. Kijk alleen maar naar Kezman, die geen fuck laat zien in Engeland, hoewel 'ie hier aan de lopende band scoorde.
Goede vergelijking jah Hij speelde hier even wat meer dan daar en Kezman is zo'n speler die z'n minuten nodig heeft en het vertrouwen moet voelen. In het jaar dat die Belg veel wisselde tussen Kezman en Lange Jan scoorde die ook niet veel. Dat Kezman voor 10 mil weg ging was omdat ie nog maar 1 jaar contract had, Kuijt heeft er na volgend seizoen nog 2 denk ik.
  maandag 21 februari 2005 @ 18:35:26 #89
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25194658
quote:
Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Ik ook, vak W!

* FrankyMcG gaat alleen, aangezien er niemand meegaat!

Overigens was gisteren weer eens een zeer nuttige overwinning, hopelijk kunnen we nu de stijgende lijn doorzetten, eerst donderdag maar eens!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25194809
Willem II - AZ
Roda - Ajax
Feyenoord - RBC

Ajax - AZ
Den Bosch Feyenoord

Je zou zeggen : nu of nooit...
pi_25194929
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef ferrarifreak het volgende:
Kuijt lijkt me best wel een speler die nog wel een jaartje bij Feyenoord wil blijven. Maar wie weet pakken ze de Amstel Cup en is dat Kuijts afscheid.

Maar hij is niet zo egoistische geldwolf zoals andere Nederlandse spelers, dus ik zie hem er nog wel een jaartje erbij plakken.
Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.
slettebak [@] gmail.com
pi_25195540
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Willem II - AZ
Roda - Ajax
Feyenoord - RBC

Ajax - AZ
Den Bosch Feyenoord

Je zou zeggen : nu of nooit...
Inderdaad willen we dichter bij komen liggen er in de komende 2 weken mogelijkheden.
pi_25195727
Eerst nog maar eens zien of een topclub met een leuke zak geld zich meldt bij Feyenoord, anders balt ie in ieder geval nog een seizoen in Rotterdam. Dat ie voor CL wil gaan is gunstig, dan loopt hij iig niet naar zo'n middelmatige club uit Engeland die met een schip met geld over de brug komt. En ik weet niet of hij de AC als een echte prijs beschouwt....

Kijkend naar de komende wedstrijden en de vorm van Ajax op het moment zouden we inderdaad wel eens in de buurt van ze kunnen komen
pi_25195757
.....overdaad schaadt......

[ Bericht 94% gewijzigd door DivineJester op 21-02-2005 21:39:56 (dubbeltje) ]
pi_25195965
quote:
Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?
Naja morgen maar is kijken..
pi_25196065
quote:
Op maandag 21 februari 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.
Hij kan in Nederland zeker nog wel een jaartje doorgroeien. Hij heeft met Feyenoord nog steeds niets gewonnen, en ook nog niet echt iets bereikt eigenlijk.

Het lijkt me een leuke uitdaging voor hem om volgend seizoen Feyenoord naar de titel te slepen of ze tenminste de CL in te krijgen
pi_25199702
Zijn er trouwens nog Tifo acties georganiseerd voor Donderdag?
pi_25200831
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:53 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?
Naja morgen maar is kijken..
vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,
ikzelf zit op R donderdag, maar ik denk niet dat daar nog kaarten voor zijn
pi_25202278
Lodewijks wellicht nog een jaar langer in de Kuip. Wat vinden we daarvan?
www.thuisuiteten.nl
pi_25202439
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:52 schreef methodmich het volgende:
Lodewijks wellicht nog een jaar langer in de Kuip. Wat vinden we daarvan?
Zoals hij afgelopen zondag stond te keepen, is het een goed besluit en ik gus het hem van harte! Ttis alleen erg sneu voor Babos, al vind ik het wel terecht, dat hij er naast staat.
pi_25202446
Ach, vooralsnog doet hij het goed, en is niet lastig als ie niet speelt, dus laat maar blijven...
pi_25202597
iets meer respect waardering lijkt me wel op zn plaats
pi_25202691
Op zich vind ik het slim van Feyenoord. Hij moet per 2006/07 keeperstrainer worden, dan is het best handig als je hem in 2005/06 binnen de club houdt en niet nog even ergens anders een tussenjaar laat hebben. Zo kan ie al vast wat meelopen met Doesburg en heb je altijd een ervaren stand-in voor Aerts of Babos.
www.thuisuiteten.nl
pi_25202714
Ik heb zeer zeker veel waardering voor zijn inzet en de punten die hij gepakt heeft voor Feyenoord, maar laten we niet vergeten dat ie de 30 al weer eventjes gepaseerd is, en mocht Babos zijn oude vorm weer kunnen oppakken (wat ik eigenlijk zo langzamerhand begin te betwijfelen...) dan verdwijnt hij weer naar de bank. Ik denk dat er vanuit Feyenoord voldoende respect naar Lodewijks is, getuige het feit dat ze hem een nieuw contract aanbieden.

Maar het is inderdaad een goede keeper die ook in de toekomst wel eens nuttig zou kunnen blijken te zijn.

waardering genoeg zo??
pi_25202925
Tis een collumn van afgelopen zaterdag, maar past welj bij de keepersdiscussie:

Column H. Borst | Babos mag op zoek naar nieuwe club
[ Algemeen Dagblad | Hugo Borst ]

Van de parkeerplaats op weg naar de Kuip wierp een jongeman in Feyenoord-shirt een dikke klodder spuug voor mijn voeten.

Hij en zijn maat keken me doordringend aan. Niet zo gek lang geleden had ik er wat van gezegd, nu kijk ik wel uit. Voor je het weet, word je net als Javier Guzman het ziekenhuis in geslagen. Ik troost me altijd maar met de gedachte dat het incidenten zijn, stoerdoenerij is of frustratie. 'Niet op reageren, Lena,' imiteert mijn moeder Wim Sonneveld.

Heel soms word ik ook uitgescholden, zelfs bij mijn eigen clubje is dat voorgekomen. Op eenmansspreekkoren op straat, internet of e-mail geef ik meestal ook geen sjoege. Maar nu ben ik uitgedaagd om in de pen te klimmen. Niet vanwege de tirade aan mijn adres, maar omdat de meneer in kwestie in het verlengde NAC-speler Anouar Diba uitmaakt voor dief en lama.

Op zich niets nieuws, ware het niet dat het hier gaat om een official, de voorzitter van de SOVS, de Samenwerkende Organisaties Voetbal Supporters. Nadat preses Joris Daalhuisen, want om hem gaat het, mij in een e-mail een 'politiek correct schaap' en een 'hypocriete eikel' heeft genoemd, schrijft hij: ,,Hou je lekker bij de techniek op het veld en probeer geen eer te halen over de rug van een stelende en spugende voetballer genaamd Diba.''

Dat Daalhuisen zijn hart als supporter van FC Utrecht op een verkeerde manier laat spreken, is al teleurstellend. Zo is Diba, die door aanhangers van FC Utrecht twee wedstrijden vrij massaal en langdurig is uitgemaakt voor 'tasjesdief', nooit veroordeeld voor een dergelijk vergrijp, als hij er zich al schuldig aan heeft gemaakt.

Verfoeilijk en onbestaanbaar is natuurlijk dat Daalhuisen een bobo is en daardoor óók officieel de supportersvereniging van NAC vertegenwoordigt. Ik heb Daalhuisen per mail nog gevraagd of hij zijn oprisping wilde inslikken, maar de voorzitter van de SOVS vindt het allemaal kunnen.

Gek hè, dat ze bij de KNVB dit (supporters)orgaan totaal niet serieus nemen? Zou voorzitter Joris Daalhuisen misschien niet helemaal representatief zijn? En dan te bedenken dat de voetbalbond dit clubje nog subsidieert ook. Vanwege een voorzitter die voetballers beledigt en beschuldigt, zou de KNVB het geldkraantje eigenlijk dicht moeten draaien.

Zo, vanaf hier zal dit 'politiek correcte schaap' aan het verzoek van Daalhuisen voldoen en zich bij de 'techniek op het veld' houden. Deze 'hypocriete eikel' constateert dat het met Gabor Babos gebeurd is. Twee keer in een seizoen je plaats verliezen, dat overleeft geen keeper. Ruud Gullit heeft groot gelijk dat hij Patrick Lodewijks de voorkeur geeft.

Zegge en schrijve twee punten heeft Gabor Babos dit seizoen gepakt. Tijdens Ajax - Feyenoord tikte hij een schot van Rosales op schitterende wijze naast en stelde het gelijkspel (1-1) veilig. Babos heeft echter te veel fouten gemaakt om onder de lat te mogen blijven staan. In de toch al wankele defensie is zekerheid nodig. Lodewijks zorgt wel voor rust en ervaring.

Gullit nam een onverantwoord risico door Babos, die in november was gepasseerd, in de winterstop opnieuw tot eerste keeper te benoemen. Tegen Vitesse maakte hij meteen een fout en tegen De Graafschap blunderde hij. Nu is hij voorgoed zijn plaats kwijt.

De afgang van Gabor Babos verbaast me niet helemaal. Om te beginnen heeft hij weinig zelfkritiek. Hij is ook totaal geen trainingsbeest, tot teleurstelling van de fanatieke keeperstrainer Pim Doesburg. Deze week hoorde ik vanuit Breda dat de Hongaar een jongen is die voortdurend bevestiging en bewondering nodig heeft. Dat gebeurde bij NAC, waar hij de allerbeste was. Hij had daar geen enkele concurrentie (nu wel). Babos hield bij NAC gewoon alles tegen.

Al jong was hij voorbestemd om de stap naar een topclub te maken. Daar eenmaal aanbeland, blijkt hij ineens de beste niet meer. Wie zijn onaantastbaarheid verliest, moet mentaal verrot sterk zijn. Dat blijkt hij niet te zijn nu de bewieroking is verdwenen en daarvoor in de plaats kritiek en scheldpartijen zijn gekomen. Met het uitblijven van complimenten en bevestiging is zijn schijnbaar onbegrensde zelfvertrouwen geslonken tot nul. Dáár is het misgegaan het afgelopen halfjaar.

Bij NAC gebeurde het wel eens dat de trainer de spelers gebood om met de wreef af te ronden in plaats van met de binnenkant. Op trainingen gingen er te veel in, vond vedette Gabor Babos en dat kwam door al die 'laffe balletjes binnenkant voet'. Hij wilde gewoon keiharde schoten. Om de sterspeler te behagen, gaf trainer Lokhoff Babos zijn zin; de spelers vervolgden het afronden met het trappen met de wreef.

Bij Feyenoord is zo'n vip-behandeling ondenkbaar. Wie niet mee kan, haakt af. Gabor Babos, transfervrij gekomen, en van wie Feyenoord verwachtte dat hij na twee jaar doorverkocht zou worden aan een club in Engeland, zit op een dood spoor. Het lijkt wel of het na zijn handbreuk bij NAC, ruim een jaar geleden, niet meer is goed gekomen. De in aanleg goede doelman kan komende zomer uitkijken naar een nieuwe werkgever, maar moet eerst maar eens langs een sportpsycholoog.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:38:38 #106
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25203758
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik ook, vak W!

* FrankyMcG gaat alleen, aangezien er niemand meegaat!
Kom je toch gezellig bij mij staan.
A.M.A.B
pi_25204702
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
pi_25204946
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:25 schreef DivineJester het volgende:
waardering genoeg zo??
Ja hoor, hoewel ik vind dat leeftijd er in dit geval weinig toe doet.
Is het nou sporting lissabon/portugal?
pi_25204963
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
NOG VOLOP KAARTEN BESCHIKBAAR VOOR FEYENOORD – SPORTING LISSABON

Er zijn nog volop kaarten beschikbaar voor het UEFA Cup-duel Feyenoord – Sporting Lissabon van komende donderdag. Afgezien van de gele zijde, waarvoor nog een beperkt aantal kaarten af te nemen is, zijn er voor de overige vakken nog voldoende kaarten aan te schaffen. Steun Feyenoord donderdag in de beslissende wedstrijd tegen de Portugezen en kom naar De Kuip.

Ik zit zelf op V donderdag.

MARK VAN DEN BOOGAART INZETBAAR TEGEN SPORTING LISSABON

Mark van den Boogaart is donderdag inzetbaar in het UEFA Cup-duel met Sporting Lissabon. Feyenoord voegde de 19-jarige verdediger van Jong Feyenoord toe aan de UEFA-selectielijst. Door de afwezigheid van Christian Gyan, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart (blessures) en Alexander Östlund (speelde al UEFA Cup met zijn vorige club Hammarby IF) kwam Feyenoord krap te zitten in het aantal verdedigers.

Van den Boogaart maakt dit seizoen een goede ontwikkeling door bij Jong Feyenoord, waar trainer Mario Been hem afwisselend als centrumverdediger en middenvelder posteert.

Eigen jeugd
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:58:28 #110
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25204996
Van Den Boogaart is een topper, die gaat er vanzelf wel komen.
pi_25205024
Stond op LN dat er maandag 30.000 kaarten waren verkocht. Iemand enig idee hoeveel man die hoerige portugezen meenemen?
pi_25205095
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:58 schreef RedGuy het volgende:
Van Den Boogaart is een topper, die gaat er vanzelf wel komen.
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 16:46:16 #113
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25205217
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Boeit toch niet, zolang je er zelf maar zit.
A.M.A.B
pi_25205571
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 08:13 schreef Xlarge het volgende:

[..]

vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,
ikzelf zit op R donderdag, maar ik denk niet dat daar nog kaarten voor zijn
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?
pi_25208501
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:07 schreef gras het volgende:

[..]

Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je punt
pi_25210622
zou die babos nou echt zo'n verwaand ratje zijn geweest op de trainingen of is het gewoon weer een hoop stemmingmakerij?

En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...
pi_25210649
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:47 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?
ik heb geen idee hoeveel er komen , ik denk wel dat het te koud hier voor ze is
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:27:39 #118
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25210798
Het weer is iig in ons voordeel. .
pi_25210833
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je punt
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
pi_25210869
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:39:30 #121
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25210957
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:30 schreef gras het volgende:

[..]

Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.

Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:40:58 #122
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25210981
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:33 schreef gras het volgende:
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
Kalou zou makkelijk naar Spanje of Engeland kunnen, hoewel ik hem graag terug zou zien.

Een aanval met Kalou - Kuyt - Kalou lijkt me top. K3. .
pi_25211077
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Inderdaad, maar Bertje koos toen voor de 'zekerheid' van ene F.de Haan
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:59:13 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25211222
quote:
Dat is niet zo heel erg moeilijk. In 't begin van deze competitie speelde Saidi bij vlagen aardig sterk, maar hij is inmiddels zo geintegreerd in de Nederlandse cultuur dat 'ie ook een gebruikelijk "De Boertje" heeft tegenwoordig.
pi_25211661
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:53:49 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25211956
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.
A.M.A.B
pi_25212810
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................

Het is kou het is guur gooi wat .................................................
pi_25212912
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Het is kou het is guur gooi wat .................................................
mensen uit 020 op het vuur, jaaalalalaaa

Maar uh, schijnt dat Stille Rinus overleden is... staat op lunaticnews.
treurig.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:57:28 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25213505
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.

Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.
A.M.A.B
pi_25213625
Heb het ook gelezen van Rinus, inderdaad treurig.
pi_25213665
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.

Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.
Ik werk gewoon de hele dag, ga om een uur of 18.30 richting DHZ.
pi_25214498
quote:

[..]

Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.

Toptalent heeft niemand m genoemd hiero.
Hij kan beter daar in de basis meedraaien dan hier de bank warmhouden en af en toe een wedstrijdje meepakken. Beste zou zijn om hem samen met bv Loovens te hebben verhuurd aan de Graafschap.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:35:16 #133
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25218140
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Kom je toch gezellig bij mij staan.
Gezellig! Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:30:58 #134
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25219037
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Gezellig! Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
Geen petten/sjaals waar ik sta.

Ga maar op sfeervak W1 staan, kansloze zooi daar.
A.M.A.B
pi_25219774
Afgelopen weekend naar utrecht geweest omdat ik geld kon lenen, volgende zal pas psv worden ofzoiets, echt geldloos de laatste tijd maarja.

Morgen zal het nog zo heel makkelijk worden denk ik, we zien het wel.
pi_25227871
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
pi_25231698
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 07:08 schreef DivineJester het volgende:
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
Ik teken voor 1 - 0, dan zitten we in de volgende ronde en daar draait het allemaal om
pi_25240300
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25241943
De daders van vandaag ophangen aan de masten van de Arena!
pi_25242466
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ons
Maar idd, fuckin idioot die die strijker gooit. werd wel meteen van X gehaald, dus die kan de komende jaren zn salaris storten op Zwitserse rekening van de uefa.
En dr had nog wel zon mooi bootreisje ingezeten...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:35:25 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25242638
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:44:40 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25242788
quote:
welke masten
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:51:32 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25242908
quote:
Pleur toch op man !!! Dat gegooi gebeurt al jaren Alleen omdat er nou zo'n aanstelleritus figuur gaat liggen omdattie geraakt wordt door een aansteker ?????????

Had een vette Zippo moeten zijn ! ! ! ! (maar da's zonde)

Dat vuurwerk voor Ricardo vond ik wél een beetje té, maar ook dat is vrij 'normaal' in de kuip....

Tis gewoon K.U.T. dat we eruit liggen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_25243367
wat een gejank over dat vuurwerk zeg! zwaar overdreven allemaal! ze moeten die portugezen een lesje man worden geven! stelletje mietjes!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  vrijdag 25 februari 2005 @ 03:17:09 #145
50936 The_Hives
pi_25244355
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 25 februari 2005 @ 05:17:27 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25244868
Waardeloos kut seizoen. We doen nergens om mee..
pi_25246585
Was echt een kut wedstrijd, kalou was echt een drama, zuiverloon daarintegen vond ik wel sterk spele
pi_25247863
Toch wel opvallend dat de vaste rubriek 'Feyenoord in de media' vandaag ontbreekt op Feyenoord.nl.

Goed nieuws show
pi_25249510
tering zeg. Erg gemakkelijk weer van Gullit cs. Het enige wat je hoort is aansteker zus, ROTJE zo. Maar iets over het SLECHTE KANKERSPEL van gisteravond?! Ho maar.

Niemand iets zegt over het vertoonde spel, alleen maar excuses aan die kanker portugezen.
pi_25250123
hihi
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:25:34 #151
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25250967
zeer slecht spel van gister zeg En wat voor keuze had die gullit nou gemaakt man, die gozer gaat vanaf de 2e helft al met 3 verdedigers spelen. Met een onervaren zuiverloon in het cetrum , die keuze snap ik echt niet want die portugezen waren juist hartstikke goed in de counter. Had er nog even mee gewacht man Wel weer top dat er na de 2-0 nog volop werd gezongen

( koeman weg bij *j*x , j*den lopen altijd weg )
pi_25251288
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:52 schreef rotskibo het volgende:
Toch wel opvallend dat de vaste rubriek 'Feyenoord in de media' vandaag ontbreekt op Feyenoord.nl.

Goed nieuws show
Hetzelfde hebben wij ook bij Ajax.nl.
pi_25251554
Ach, geen schande van Sporting te verliezen. Gewoon een prima ploeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_25252901
De problemen lijken nu meer op het middenveld te liggen dan in de verdediging
pi_25252979
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ach, geen schande van Sporting te verliezen. Gewoon een prima ploeg.
Das waar al hebben ze wel een clown als doelman
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25252999
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.

Wat ik me wel eens afvraag: als Sportingfans nu vuurwerk af hadden gestoken, had Feyenoord dan ook de dupe geweest wanneer de wedstrijd was gestaakt? Want het telt natuurlijk waar de wedstrijd wordt gespeeld, maar op die manier zou het wel heel makkelijk zijn een wedstrijd te saboteren...

(Voor degenen die dat niet direct snappen: het is een voorbeeld, en ik weet ook wel dat er gisteren geen Portugezen waren die onrust stookten.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:05:31 #157
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25253284
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:44 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.
Wat bedoel je met honderd? Honderd hooligans? Honderd kankerdebielen? Honder "supporters"
A.M.A.B
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:32:26 #158
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25256528
vuurwerkgooiers
pi_25257632
Had je nog wat over van oudjaar Cart_Man?
pi_25258169
Tjah kankerpot natuurlijk. Maar die achterlijke gooier hadden natuurlijk geen ene invloed op de lamlendige instelling van onze spelers, gewoon dramatisch.....diep en diep teleurgesteld..
pi_25264382
Dubbel .
slettebak [@] gmail.com
pi_25264387
Mooie ondertitel, Staanplaats .
slettebak [@] gmail.com
pi_25264409
quote:
Aerts vreest Babos noch Lodewijks

'Ik zal er alles aan doen om eerste keeper van Feyenoord te worden'

Door wietse dijkstra

Blessures komen nooit gelegen, maar dat Maikel Aerts uitgerekend op dit moment door een schouderkwetsuur even aan de kant staat, is voor de doelman van RBC Roosendaal 'wel erg zuur.' De 28-jarige Brabander, vanaf volgend seizoen voor vijf jaar onder contract bij Feyenoord, had morgen in de Kuip graag willen laten zien wat hij allemaal kan.

Rotterdam - Hoewel hij er alles aan zal doen om zijn huidige werkgever in de eredivisie te houden, is hij reeds fan van zijn toekomstige club. ,,Klote dat ze van Sporting hebben verloren,'' reageert Aerts op de uitschakeling van de Rotterdammers in de UEFA Cup. ,,Ik ben meer dan een supporter. Feyenoord is mijn club en past ook bij mij. Het is een club van hard werken en niet zeuren. Zo zit ik zelf ook in elkaar.''

Hij wil topfit zijn als hij aan zijn nieuwe avontuur in Rotterdam begint. Aerts moet dan de strijd aangaan met Gabor Babos. Zo is het hem tenminste verteld toen hij zijn contract ondertekende. De Hongaar is echter voor de tweede keer dit seizoen gepasseerd. De kans is daarom groot dat Patrick Lodewijks, die graag nog een jaar wil keepen in de Kuip, zijn grootste concurrent wordt.

,,Wat er met Babos is gebeurd, is heel vervelend voor hem,'' reageert Aerts op de nieuwe situatie bij Feyenoord. Het is hem om het even wie hij na de zomer uit de basis moet verdringen. ,,Ik weet niet beter dan dat Lodewijks volgend seizoen assistent is van keeperstrainer Pim Doesburg,'' zegt Aerts. ,,Maar als hij blijft, moet ik er gewoon voor zorgen dat ik beter ben dan hij. Ik ga ervan uit dat ik een eerlijke kans krijg en die zal ik met beide handen pakken. Ik zal er alles aan doen om eerste keeper van Feyenoord te worden.''
slettebak [@] gmail.com
pi_25267259
Ik denk dat Lodewijks volgend jaar weer eerste man wordt.
www.thuisuiteten.nl
pi_25269555
quote:
Veiligheidsnetten terug in Kuip

Uitgegeven: 26 februari 2005 19:32
ROTTERDAM - De veiligheidsnetten achter beide doelen keren voor onbepaalde tijd terug in de Kuip. Daarmee reageert Feyenoord op de ernstige ongeregeldheden donderdagavond tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon (1-2). Voor en tijdens dat duel werden vanuit het publiek tal van voorwerpen en knalvuurwerk op het veld gegooid.

Met ingang van de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal, zondag, zullen langs de lange zijden van het veld ook extra stewards worden ingezet. De toeschouwers dienen bij elke thuiswedstrijd van Feyenoord eveneens rekening te houden met een "zeer uitgebreide" fouillering.

De maatregelen blijven van kracht, zo laat Feyenoord op de eigen website weten, totdat alle mensen die donderdag vuurwerk en/of voorwerpen op het veld wierpen, zijn aangehouden. "Zoals zo vaak lijden de goede supporters onder die paar slechte, maar we zijn het nu spuug- en spuugzat", verklaarde directielid Jan Willem van Dop.

"Het is een trieste zaak, maar we zijn gedwongen om maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. We kunnen niet langer toestaan dat Feyenoord de dupe wordt. Totdat we de daders te pakken hebben, blijven de maatregelen daarom van kracht."
pi_25269610
Wat raar dat er geen netten voor vak W komen joh...
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:47:29 #167
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25269634
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat lach je, debiel?

Is toch logisch dat die netten worden geplaatst?

Nu mag ik hopen voor degene die gegooid heeft, dat hij zich morgen niet in de Kuip bevindt. Hij zal de Kuip per brancard verlaten namelijk.
A.M.A.B
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:48:11 #168
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25269647
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:45 schreef Erasmusch het volgende:
Wat raar dat er geen netten voor vak W komen joh...
Kost te veel geld om de lange zijde met netten te behangen!
pi_25269667
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:

Nu mag ik hopen voor degene die gegooid heeft, dat hij zich morgen niet in de Kuip bevindt. Hij zal de Kuip per brancard verlaten namelijk.
Is dan al bekend wie het is? Nee toch
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:50:18 #170
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25269689
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
Is dan al bekend wie het is? Nee toch
Dat groepje van waaraf gegooid werd op W, moet toch makkelijk te achterhalen zijn?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:53:06 #171
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25269743
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat groepje van waaraf gegooid werd op W, moet toch makkelijk te achterhalen zijn?
Daar stond ik naast, lekker laten lopen.

Die kkdebiel van X, moeten ze kapotschoppen.
A.M.A.B
pi_25269764
Wat is er met de kkdebiel van X?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:56:15 #173
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25269789
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:

[..]

de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:00:01 #174
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25269868
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aan
Hoe kan het dan dat hij nog niet gevonden is door Feijenoord en de politie?

Ach en als hij niet wordt gepakt, dan zijn maten wel, die het maar wat stoer vonden wat die deed.
A.M.A.B
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:01:14 #175
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25269885
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat hij nog niet gevonden is door Feijenoord en de politie?

Ach en als hij niet wordt gepakt, dan zijn maten wel, die het maar wat stoer vonden wat die deed.
weet jij het?

Collega van mij stond in de buurt en die wist het te vertellen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25270080
Radio Rijnmond melde dat Feyenoord nog voor de wedstrijd tegen RBC netten aan beide korte zijdes gaat plaatsen, deze blijven staan tot de dader van donderdag is opgepakt..... Zijn we klaar mee.
pi_25270210
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Op het vak is volgens mij nauwelijks een tik uitgedeeld..
Denk dat zo man of 15-20 opzoek ging, maar echt veel uithalen deed het niet.

Of ik moet het vekeerd hebben gezien.
pi_25270230
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:11 schreef Moreno het volgende:
Radio Rijnmond melde dat Feyenoord nog voor de wedstrijd tegen RBC netten aan beide korte zijdes gaat plaatsen, deze blijven staan tot de dader van donderdag is opgepakt..... Zijn we klaar mee.
Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:24:01 #179
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25270278
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...

Zit ik mooi goed, op vakkie W.
A.M.A.B
pi_25270362
Tis gvd niet te geloven. Bij ons voor zitten de gehandicapten...alsof die ooit iets raak kunnen gooien...
Gvd, en zeker nog meer gaan betalen voor die kaart volgend seizoen?! Verhuis anders wel weer
pi_25270417
Zolang de bommetjesgooier nog niet is gepakt blijven de netten hangen
pi_25270469
Bommetje .
slettebak [@] gmail.com
pi_25270526
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:36 schreef JaWi het volgende:
Bommetje .
Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:45:14 #184
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25270603
Was gewoon een strijker of iets in die trend.

Word tijd dat de aandacht weer eens naar iets anders wordt verlegd.
Hey joodjes, ga eens wat spelers van RodaJC aanvallen ofzo...
A.M.A.B
pi_25270631
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Was gewoon een strijker of iets in die trend.

Word tijd dat de aandacht weer eens naar iets anders wordt verlegd.
Hey joodjes, ga eens wat spelers van RodaJC aanvallen ofzo...
De joden hebben hun eigen rel toch? Racistisch spandoek jegens Kalou...

2 wedstrijden zonder publiek op z'n minst!!
pi_25270911
Netten is ook een goede oplossing, is in Duitsland bijvoorbeeld al heel normaal.
That's all folks!
pi_25276559
Heb je wel eens door zon net moeten turen?
Klopt het trouwens dat de dugouts volgend seizoen verhuizen naar Z? Zal het warmlopen van Gyan en bv boukhari toch wel missen dan.

Iemand al meer info over het speelprogramma komende zomer?
pi_25277761
quote:
'Dodelijk voor uitstraling Feyenoord'
'In Nou Camp is nog nooit een supporter met vuurwerk naar binnen gegaan'
[ Rotterdams Dagblad | Marcel van der Kraan ]

Feyenoord heeft internationaal weer de aandacht op zich gevestigd. De Engelse krant The Times was niet de enige in Europa die geen letter over de wedstrijd maar wel over de incidenten in de Kuip schreef. Welke schade hebben enkele raddraaiers aangericht? 'Feyenoorders' over de grens geven het antwoord.

Giovanni van Bronckhorst, speler van Barcelona (Spanje):

'Ik zit in de spelersbus van Barcelona naar Numancia. Een rit van zes uur omdat Numancia geen vliegveld heeft. De reputatie van Feyenoord is mede door dit soort dingen anders dan die van Ajax en PSV. Die clubs hebben na zoveel jaar toch een streepje voor. Feyenoord speelt al nauwelijks Champions League en dan komen de problemen met supporters er nog een keer bovenop. Ik vind het heel erg, want in welk land ik ook speel, ik blijf altijd een Feyenoord-hart houden.

Ik zat in Barcelona thuis voor de televisie en had iets later ingeschakeld. Toen de commentator het over vuurwerk had, wist ik al hoe laat het was. In Nou Camp komen supporters nooit met vuurwerk naar binnen. Ik heb echt nog nooit een knal gehoord. Zoiets, vinden supporters, doe je niet.

Het doet de uitstraling van Feyenoord in Europa geen goed. Het is dodelijk. Zonde, want juist in deze Europa Cup-week zie je weer hoe belangrijk het is als je internationaal op een positieve manier van je doet spreken. Kijk naar onze wedstrijd tegen Chelsea. Dat soort dingen is bepalend voor de omvang van een club als Barcelona. De supporters van Feyenoord moeten oppassen dat ze in negatieve zin niet bepalend worden.'
Wat een gelul allemaal. Figo werd zeker ook met open armen ontvangen.
En kort geleden werd in de UK, dat land met die fijne voetbalwet, nog Rooney bekogeld met een mobiele telefoon, Carroll geraakt door een muntstuk, net als Valois van Burnley, werd Ricksen verwond door een aansteker. Als Celtic nou maar niet failliet gaat...
pi_25278745
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak
pi_25278847
quote:
Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Klopt het trouwens dat de dugouts volgend seizoen verhuizen naar Z? Zal het warmlopen van Gyan en bv boukhari toch wel missen dan.

Iemand al meer info over het speelprogramma komende zomer?
Ja dat klopt, anders hebben ze last van de zon
pi_25279104
quote:
Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Dat niet nee, maar het zal wel wennen.
That's all folks!
pi_25282803
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak
Eerst deed ie een vingertje op de lippen en daarna wees ie naar zijn reet.
www.thuisuiteten.nl
pi_25283960
Werkelijk, wat een tyfuswedstrijd.
  zondag 27 februari 2005 @ 17:36:04 #194
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25284079
Inderdaad. Wat een saaie pot. En nog met bevroren tenen weggegaan ook Maargoed, de 3 punten zijn binnen, da's het belangrijkste.

Donderdag ff NAC uit de beker knikkeren, zodat wij die aan het eind van het jaar kunnen claimen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_25284112
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:39 schreef Moreno het volgende:

[..]

Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.
Roepte

(bepaalt het niveau van de Feyenoorders weer )
pi_25286328
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Zoiets hoordeik ook al ja..

Geweldig
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  zondag 27 februari 2005 @ 20:31:29 #197
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25286508
Sympatieke actie Kalou vandaag t.o.v. Leonardo!
  zondag 27 februari 2005 @ 22:12:58 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25288149
Dat rascistische spandoek tegen Kalou snap ik niet, Ajax heeft zelf toch veel meer negers over het algemeen?

Mag btw dit jaar alleen de tweede plaats voorronde CL spelen, of ook de 3e?
Anders wordt het nog erg moeilijk...
Ik kan me namelijk herinneren dat Feyenoord, PSV en Willem II hetzelfde jaar aan de CL hebben meegedaan. Zal inmiddels (al lang) wel weer veranderd zijn.
pi_25288604
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
mooie actie!
pi_25288632
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef Ixnay het volgende:
Dat rascistische spandoek tegen Kalou snap ik niet, Ajax heeft zelf toch veel meer negers over het algemeen?
Was dus ook niet racistisch bedoelt, was gewoon reactie op het feyenoord verleden van Kalou
pi_25288678
Wat lied Gullit Ono weer schandalig lang warm lopen zeg.

Voor de rest een kutwedstrijd, maar ik was behoorlijk aanfeschoten en knetterstoned en heb me wel vermaakt!
pi_25288754
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:35 schreef VoreG het volgende:

[..]

Was dus ook niet racistisch bedoelt, was gewoon reactie op het feyenoord verleden van Kalou
Die denk ik wel een goede uitwerking gehad heeft, want dat heeft Auxerre misschien wel getergd om te winnen
pi_25288820

Konden jullie al een beetje wennen aan het net?
Mat_herben PR Tijn Semtex Gellarboy [br]yvonne Danny Wolkje Kikkerlikker Kreator[br]chen Breuls jerney Pjederdy gelly[br]Xebrozius X-Ray Dopeboy Riann
pi_25288925
pi_25289210
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Die denk ik wel een goede uitwerking gehad heeft, want dat heeft Auxerre misschien wel getergd om te winnen
itt de ontvangsten van seedorf, de boer en davids. Die allemaal in de Kuip werden gewisseld. Niet uit het goede hout gesneden in vgl met Tomasson en Kalou
  zondag 27 februari 2005 @ 23:00:26 #206
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25289226
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb jij kanker aan je hart?

Ben vandaag niet eens in de Kuip geweest, ben ik nu nep?
A.M.A.B
pi_25289560
Waarom lees ik in deze topics altijd op bijna iedere pagina het woord kanker .
slettebak [@] gmail.com
pi_25289724
Had hem vanmiddag op anal + gekeken de wedstrijd en vond het een slechte wedstrijd om naar te kijken. Vond Ostlund wel goed spelen. Die Hammond kon er geen ene keer voorbij en is het in hele verhaal niet voorgekomen.
Basto vond ik erg slecht vandaag had veel ruimte maar deed er zeer weinig mee, jammer dat Gullit zolang wachtte om Ono erin te brengen die had nog wel een paar leuke balletjes gegeven.
Lazovic irriteerde me ook mateloos ditkeer. Hij kwam heel gefrustreerd over.
Kuijt speelde weer erg goed zoals gewoonlijk. Hij was weer overal op het veld te vinden.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_25289783
Wat een kutwedstijd zeg,en ik had nog bevroren tenen ook,heb er serieus over nagedacht om die warme bak koffie in me schoenen te gieten.
Maar ja,daar heb je maar 5 minuten lol van hè .
En voortaan mogen ze wel wat eerder beginnen met 'wie niet springt is een jood' en niet in de 91ste minuut.Kreeg er wel warme voeten van :D.
En ik zit in X maar die netten zijn dus flink KUT,zeker op lange afstand zie je geen reet meer
Zo,ik ben weer uitgekankerd
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_25289820
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
Moet je de pagina instelling op 300 reacties per pagina zetten,heb je er maar op 1 pagina last van,probleem opgelost
Hoor jij trouwens niet in het 020 topic thuis :?
pi_25290010
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:28 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Moet je de pagina instelling op 300 reacties per pagina zetten,heb je er maar op 1 pagina last van,probleem opgelost
Dat is een goede .
quote:
Hoor jij trouwens niet in het 020 topic thuis :?
Ik kom over het hele vbl-forum. Hier dus ook.
slettebak [@] gmail.com
pi_25290103
quote:
27/2/2005 - Eigen record voor Kuyt; nu 18e op alltime lijst Feyenoord

Dirk Kuyt heeft zijn eigen record van aantal doelpunten in een seizoen in het betaald voetbal gebroken met zijn 21ste goal van het seizoen. Op de Nederlandse topscorersranglijst staat hij mijlenver voor op de concurrentie. Op de alltime lijst van Feyenoord staat hij met 21 goals 18e. De komende tijd kan hij alleen nog maar verder gaan klimmen.

speler goals seizoen
1. Cor van der Gijp 32 1956/57
2. Ove Kindvall (Zwe) 30 1968/69
Peter Houtman 30 1982/83
4. Cor van der Gijp 29 1960/61
5. Pierre van Hooijdonk 28 2002/03
Ove Kindvall (Zwe) 28 1967/68
7. Harry Bild (Zwe) 25 1966/67
Ove Kindvall (Zwe) 25 1969/70
9. Piet Kruiver 24 1963/64
Cor van der Gijp 24 1957/58
Ove Kindvall (Zwe) 24 1970/71
Pierre van Hooijdonk 24 2001/02
13. Piet Kruiver 23 1965/66
Nico Jansen 23 1976/77
Petur Petursson(IJs) 23 1979/80
16. John Eriksen (Den) 22 1985/86
Ove Kindvall (Zwe) 22 1966/67
18. Dirk Kuyt 21 2004/05
Willy Kreuz (Oos) 21 1974/75
Peter Houtman 21 1983/84
Peter Houtman 21 1984/85
slettebak [@] gmail.com
pi_25290113
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
[afbeelding]

+herhaling

fantastisch!
That's all folks!
pi_25290558
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:34 schreef Luni het volgende:

[..]

mooie actie!
Wat is er gebeurd dan?
pi_25291128
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
Dat is het verschil tussen Rotterdam en 020.
FEYENOORD ROTTERDAM
  maandag 28 februari 2005 @ 00:37:24 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25291252
quote:
Op maandag 28 februari 2005 00:31 schreef CategoryC het volgende:

Dat is het verschil tussen Rotterdam en 020.
In Amsterdam komt die dodelijke ziekte minder voor dan in 010?

In dat geval lijkt het mij raadzaam te verhuizen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_25291342
Mwah,liever dood dan in 020.dat wel natuurlijk.
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_25291454
Heb iemand een tijdje geleden toevallig dat stukje van Henk Bres gezien in kopspijkers?

een kanker goedemorgen kankerslager,doe mij een kanker onsje van die kanker leverworst.Komt een klein jongentje binnen:hey kankerventje zeg jij eens netjes kanker tegen die meneer
was echt brilliant
  maandag 28 februari 2005 @ 08:22:33 #219
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25294521
Goede wissels van Ruudje.
Alletwee scoorden ze.
pi_25295000
Zeer matige wedstrijd, maar wel de punten en geen tegengoals. Basto kan me nog niet overtuigen eigenlijk, vond Gibbs wel aardig.
  maandag 28 februari 2005 @ 10:10:16 #221
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25295379
Heb, geloof ik, niet eens wat gemist gisteren,
A.M.A.B
pi_25295389
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:00 schreef Cart_man het volgende:
Ben vandaag niet eens in de Kuip geweest, ben ik nu nep?
pi_25296085
quote:
Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Heb, geloof ik, niet eens wat gemist gisteren,
nope
  maandag 28 februari 2005 @ 12:27:01 #224
50936 The_Hives
pi_25297259
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:26 schreef junkiexp het volgende:
En voortaan mogen ze wel wat eerder beginnen met 'wie niet springt is een jood' en niet in de 91ste minuut.

ik dacht dat jullie gister tegen rbc speelden
Fok! Federatie
  maandag 28 februari 2005 @ 12:32:01 #225
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25297316
Hadden ze gisteren beter kunnen zingen: En wie niet springt, die heeft het koud!
A.M.A.B
pi_25298724
Ik vind het wel opmerkelijk dat die netten dr opeens in minder dan 3 dagen hangen. Hadden ze die toevallig nog ergens in een bezemkastie liggen... Volgens mij hadden ze hier al lang rekening mee gehouden.
Vind het er trouwens wel geinig uitzien, maar ik hoef er dan ook niet achter te zitten.
pi_25298804
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat die netten dr opeens in minder dan 3 dagen hangen. Hadden ze die toevallig nog ergens in een bezemkastie liggen... Volgens mij hadden ze hier al lang rekening mee gehouden.
Vind het er trouwens wel geinig uitzien, maar ik hoef er dan ook niet achter te zitten.
De netten zullen ze wel over gehad hebben van vroeger, want ze hebben er al eerder gestaan.
pi_25298859
Dat zeg ik. Ze zullen wel bewaard zijn, maar 20 meter hoge palen nemen toch wel wat ruimte in.
pi_25298900
Of anders Overtoom
pi_25300574
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Dirk Kuijt vond het zeer onprofessioneel van Salomon!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 28 februari 2005 @ 17:29:44 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25300590
Kuijt en Gullit moeten niet zo huilen.
A.M.A.B
pi_25300683
Mischien lagen die palen onder de grasmat
En het is trouwens geen 20 meter hoor,hooguit 10
  maandag 28 februari 2005 @ 23:09:16 #233
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25303481
quote:
Feyenoord staat open voor vertrek Shinji Ono

28/2/2005 20:51

EXCLUSIEF - Shinji Ono is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van Feyenoord. De Rotterdamse club staat in ieder geval open voor een transfer.

Ono moet dit seizoen voor het eerst in dienst van Feyenoord genoegen nemen met een reserverol. De Japanner, die nog een contract heeft tot medio 2007, heeft bovendien laten doorschemeren dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. De technische staf stoort zich op z'n beurt aan het steeds weer moeten afstaan van Ono wegens interlandverplichtingen.

Een vertrek van Ono aan het einde van het seizoen zou voor beide partijen een oplossing zijn. 'Voor de goede orde: Shinji móet niet weg. Hij is nu wisselspeler, voor het eerst in zijn carrière, al weet je niet hoe lang het duurt', zegt technisch directeur Mark Wotte in de nieuwe Voetbal International. 'Shinji kan kan ook sámen met Nicky Hofs spelen.'

Ono miste dit jaar de nodige wedstrijden door een enkelblessure die hij aan het einde van vorig seizoen opliep. Ook na een operatie bleven de klachten die nu zijn verdwenen. Hofs, deze winterstop naar Rotterdam gehaald, heeft de nummer tien-positie inmiddels overgenomen.
Dag, meneer.
A.M.A.B
pi_25303751
Straks gaat ie naar PSV als opvolger van Held van Bommel.
That's all folks!
pi_25304097
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
Kuijt en Gullit moeten niet zo huilen.
In dit geval vond ik het inderdaad een beetje overdreven gezeur. Ik vond het een leuke actie!
pi_25304287
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dag, meneer.
Lijkt me mooie oplossing, alleen lekkere manier om de transfersom op te drijven...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:15:11 #237
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25309075
quote:
Van den Herik: Lamstralen worden bedankt

ROTTERDAM - Voorzitter Jorien van den Herik heeft in de Feyenoordkrant, die dinsdag is verschenen, hard uitgehaald naar de eigen achterban. "Iedereen heeft de mond vol van sociale controle. Maar als het er echt op aankomt, neemt geen sterveling het op voor Feyenoord. Ik sta perplex."

De Rotterdamse preses reageerde in het eigen orgaan voor de eerste keer op de ernstige incidenten tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon, donderdag in de Kuip (1-2). Vanuit het publiek werden voor en tijdens het turbulente duel tal van voorwerpen, waaronder knalvuurwerk, aanstekers en muntgeld, naar de Portugese spelers gegooid.

De Duitse arbiter Meyer moest het duel wegens het wangedrag op de tribunes twee keer stilleggen. Na ruim een uur stuurde hij beide ploegen de catacomben in voor een afkoelingsperiode van tien minuten, waarna de wedstrijd alsnog werd uitgespeeld. Feyenoord wacht een zware sanctie van de tuchtcommissie van de UEFA.

"De lamstralen die Feyenoord - Sporting Lissabon hebben geterroriseerd, worden bedankt", stelt Van den Herik onomwonden. " De grens is bereikt. Ik ben niet zo'n tegenstander van een kliklijn als het een goede zaak dient. In de vakken van waaruit gegooid is, moeten anderen de daders hebben gezien. Toch heeft nog niemand zich gemeld. Het zal wel angst zijn. Waarmee maar weer eens is bewezen hoever onze maatschappij is gedegenereerd."
Pffff.
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:46:43 #238
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25309512
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks gaat ie naar PSV als opvolger van Held van Bommel.
Dat zou niet eens zo'n gekke optie zijn

Laat maar komen die Shinji
Al zou ik wel liever een Nederlander zien als opvolger van Bommel maar zou zo 1,2,3 niet weten wie dat dan zou moeten worden.
pi_25310403
quote:
01-03-2005: Dirk Kuijt dichter bij akkoord in Kuip
[Bron: AD.nl]

Feyenoord en Dirk Kuijt zijn weer iets dichter bij elkaar gekomen in een poging het contract van de spits open te breken, zo meldt het Algemeen Dagblad vanmorgen.

Gistermiddag had zaakwaarnemer Rob Jansen in de Kuip een nieuw overleg met de Feyenoord-leiding. Feyenoord wil zo snel mogelijk een eindgesprek met de 24-jarige aanvalsleider, die nog een contract tot medio 2007 heeft.

Het onderhoud van gisteren had nog geen beslissend karakter. Beide partijen betitelen het gesprek als 'constructief'.
Het gaat in ieder geval de goeie kant op...
pi_25310669
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zou niet eens zo'n gekke optie zijn

Laat maar komen die Shinji
Al zou ik wel liever een Nederlander zien als opvolger van Bommel maar zou zo 1,2,3 niet weten wie dat dan zou moeten worden.
Als PSV zo gek is om Ono te halen, dan lach ik me een breuk
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:06:46 #241
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25310728
Ono wil naar Spanje.
pi_25311367
'Salomon Kalou deze zomer in Oranje'
[ Voetbal International ]

De kans is groot dat Salomon Kalou komende zomer als Nederlander in actie kan komen op het WK voor spelers onder twintig jaar. 'Ik ga ervan uit dat het snel rond komt', zegt Harry Been, algemeen directeur van de KNVB én organisator van het WK in De Telegraaf.

Kalou is geboren in Ivoorkust, maar hij gaf aan het begin van het seizoen te kennen graag te willen uitkomen voor het Nederlands elftal, omdat hij daar meer toekomst in ziet dan in het nationale Ivoriaanse elftal. Feyenoord startte in oktober al een naturalisatieprocedure bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) en krijgt daarbij de hulp van de KNVB.

Volgens Harry Been kan de steun van de voetbalbond het proces versnellen 'als er sportieve redenen zijn'. 'Salomon heeft aangegeven graag voor Nederland te spelen op het WK. Ik ga ervan uit dat het snel rond komt.'

Kalou liet in het najaar weten wel oren te hebben naar een Nederlands paspoort. 'Of meneer Van Basten mij kan bellen? Ja, graag zelfs.' Maar enkele weken terug liet hij weten nog geen beslissing te hebben genomen voor welk land hij kiest.

Dit seizoen brak de negentienjarige broer van Bonaventure Kalou door bij Feyenoord. In 21 competitieduels scoorde hij twaalf keer en gaf hij zes assists.
pi_25311393
De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en inmiddels een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.

Feyenoord.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:54:23 #244
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25311423
Dat is mooi, donderdag de netten weg dus.
A.M.A.B
pi_25311801
quote:
DADER VUURWERKBOM MELDT ZICH

De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en inmiddels een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.

In zijn eerste verklaring heeft de dader aangegeven, dat hij de vuurwerkbom in paniek heeft doorgegooid. Volgens zijn zeggen kwam het reeds ontstoken vuurwerk van een hoger gelegen positie. Zijn verklaring zal in het kader van een nader onderzoek worden voorgelegd aan experts.

Naar de tweede dader, die met het gooien van een aansteker vanuit vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, loopt een onderzoek. Ook zijn daad is door de camera’s geregistreerd. Beide supporters zullen een levenslang stadionverbod krijgen. Feyenoord zal bovendien de financiële schade op beiden verhalen.
Als ze ook de financiele schade gaan verhalen voor een wedstrijdje buitenshuis of zonder publiek is ie nog wel ff bezig met afbetalen...

Wel zonde dat Gyan en Swerts weg gaan. Komen allebei net tekort, maar zo blijven er weinig over met liefde voor de club en werklust.
pi_25312461
Gyan heeft al een aanbieding gehad voor contractverlenging.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:34:02 #247
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25313897
Als het aan die Grote Kanker Lijer ligt worden alle parterrevakken met ingang van volgend seizoen een gezinsvak.

Wat vinden de heren hier daarvan?

Alleen maar omdat er een paar mensen met aanstekers gooiden naar een stel kkportugezen.

Jorien, houd het voor gezien!
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:11:59 #248
111463 pikwik
slappe bak
pi_25314493
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:34 schreef Cart_man het volgende:
Als het aan die Grote Kanker Lijer ligt worden alle parterrevakken met ingang van volgend seizoen een gezinsvak.

Wat vinden de heren hier daarvan?

Alleen maar omdat er een paar mensen met aanstekers gooiden naar een stel kkportugezen.

Jorien, houd het voor gezien!
en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:39:12 #249
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25314803
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:11 schreef pikwik het volgende:

[..]

en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!
Ben geen voetbalfan.

Ophoeren nu, dag.
A.M.A.B
pi_25314991
quote:
NASLEEP FEYENOORD – SPORTING LISSABON

Feyenoord bedankt de supporters, die inmiddels met tips gereageerd hebben op de oproep om mee te helpen bij het vinden van de daders van de incidenten bij de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon. De opsporing van de tweede dader, die met het gooien van een voorwerp vanaf vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, is in volle gang. De eerste dader, die met vuurwerk gooide, heeft zichzelf al gemeld.

Zodra ook de tweede dader is opgespoord, geeft Feyenoord het verdere onderzoek in handen van de plaatselijke politie. De maatregelen die de club tegen de daders onderneemt staat al vast: levenslang stadionverbod en het verhalen van de schade. De hoogte van de te verhalen schade wordt bepaald zodra Feyenoord bericht heeft van de UEFA.
tegenstrijdig ???
pi_25314999
Leuke anekdote van Paauwe uit het AD over Van Marwijk:

Van Van Marwijk herinner ik me een bespreking in Glasgow. Vertelde hij bloedserieus dat we ons niet moesten laten intimideren. Hun fans roepen dit en schreeuwen dat. Een schande. Vervolgens werd het even stil en toen reageerden Bosvelt en Van Hooijdonk. Jeetje trainer, gaat dat écht zo? Lag iedereen in een deuk.''

Voetbalhumor
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:44:43 #252
111463 pikwik
slappe bak
pi_25315548
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben geen voetbalfan.

Ophoeren nu, dag.
make me
pi_25315557
Ono zal wel naar Duitsland of Spanje gaan denk ik. Miljoentje of 6?
www.thuisuiteten.nl
pi_25316444
6 miljoen? Metee verkopen!

Heb het wel gehad met die Ono..
pi_25317178
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
6 miljoen? Metee verkopen!

Heb het wel gehad met die Ono..
Hij speelt sowieso maar één keer per maand, gemiddeld genomen, en dan speelt hij ook nog lang niet altijd goed.
pi_25317305
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben geen voetbalfan.
Wat doe je dan in de Kuip?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:22:43 #257
55651 JaWi
Shalom.
pi_25317847
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:45 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Wat doe je dan in de Kuip?
Kanker roepen en met vuurwerk gooien .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:23:06 #258
55651 JaWi
Shalom.
pi_25317851
quote:
1/3/2005 - Vuurwerkgooier heeft zich gemeld

Feyenoord.nl meldt dat degene die de vuurwerkbom heeft gegooid dat in de buurt van het strafschopgebied ontplofte, zichzelf gemeld heeft. Hij zou ook te zien zijn geweest op de videobeelden. Als verweer gaf hij aan dat hij het vuurwerk had doorgekrgeen en uit paniek had doorgegooid. Dat wordt nog onderzocht. Het onderzoek naar de andere dader is nog gaande.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:23:42 #259
55651 JaWi
Shalom.
pi_25317868
quote:
1/3/2005 - Feyenoord bedankt fans voor tips

Feyenoord heeft via een verklaring op Feyenoord.nl laten weten de fans te bedanken voor de tips die zijn gegeven in de dagen na Feyenoord - Sporting Lissabon. De club laat weten dat nadat de tweede dader bekend is, ze de zaak over zullen laten aan de politie.
slettebak [@] gmail.com
pi_25317884
Misschien een beetje off-topic maar zijn die gasten die betrokken waren bij 'Beverwijk' nog steeds persona non-grata in Rotterdam?
pi_25317947
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef JaWi het volgende:

[..]
goede zaak!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:59:29 #262
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25318481
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien een beetje off-topic maar zijn die gasten die betrokken waren bij 'Beverwijk' nog steeds persona non-grata in Rotterdam?
Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.

Ben geen voetbalfan, maar een voetbalsupporter.
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:15:45 #263
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25318756
Donderdagavond weer een heerlijk Amstelcup avondje!

Je tenen eraf laten vriezen, in een half lege Kuip!

Heerlijk!
pi_25318951
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.

Hebben degene die niet meer gaan hun leven omgegooid na die gebeurtenissen?
quote:
Ben geen voetbalfan, maar een voetbalsupporter.
Ah, ok ik snap het
pi_25318954
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:

Heerlijk!
Ja.. idd.. gelukkig sta ik dit keer in de maaszaal waai ik in iedergeval niet weg!
Delivered without an information leaflet
pi_25318967
Zojuist alvast kaartjes voor FEYENOORD - ajax geregeld Volgend seizoen toch maar weer een seizoenskaart

[ Bericht 34% gewijzigd door ferrarifreak op 01-03-2005 21:33:10 ]
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:27:23 #267
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25318993
quote:

Heerlijk!
Geen last van.
quote:
Beste Ruud en Jorien,

Al direct na de wedstrijd tegen Sporting liet Ruud weten zich in de steek gelaten te voelen door de fans. Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aan de andere kant vind ik dat je dat pas kan zeggen op het moment dat jij zorgt dat het team de fans niet meer in de steek laat. Maar goed Ruud, je moet je natuurlijk tegenover de media goed presenteren en als dat niet kan met het spelletje, dan maar lekker iets politiek corrects over de fans zeggen.

Eigenlijk was ik het alweer een beetje vergeten, tot ik vandaag op Lunatic News het stukje over Jorien zag. Leuk GKL, dat je je zo presenteert in de media. Ook weer lekker walgelijk van je. Ik word helemaal doorziek van jullie charmeoffensief. Walgelijk gewoon. Iedereen (ja, ook ik) weet dat het fout was om dat vuurwerk te gooien, maar niemand rept er een woord over dat het 1 ventje was die het deed en dat we vervolgens met een heel aantal jongens op X die mongool zijn gaan zoeken. NIEMAND ZEGT ER WAT OVER! Oh ja, wel praat je over die sociale controle, die er volgens jou niet meer is.

Bij deze wil ik dus het volgende met jullie afspreken: als jullie je nou met zaken bezig houden waar je goed in zou moeten zijn en zorgt dat wij weer een herkenbaar Feyenoord zien, zorgen wij wel dat dat soort ventjes zich niet meer misdragen. Waar zijn trouwens die nieuwe camera’s voor op X?!?! Misschien weten wij wel al wie het is, misschien niet. Maar goed, wij geven mede-‘supporters’ niet aan, wij lossen het zelf wel op, want waarschijnlijk ben je het al weer vergeten, maar:

WIJ ZIJN FEYENOORD!

B.
Jorien heeft vandaag kwaad bloed gezet bij een groot deel van de fanatieke aanhang. Woorden waarin ik mij wel kan vinden.

Word tijd dat die kale oprot.
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:33:42 #268
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25319088
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Geen last van.
Jij staat weer aan de champagne in de sky-box!? Pauper!
pi_25319110
Het is al jaren tijd dat Jorien oprot Grappig stukje trouwens gisteren in het AD, dat bij clubs waar het goed gaat er weinig rellen enzo zijn, en clubs waar het minder gaat de aanhang steeds agressiever en lastiger wordt. Ik denk dat als Feyenoord maar steeds zulke wanprestaties blijft neerzetten zulke dingen als vorige week wel vaker voor gaan komen de komende tijd.
pi_25319204
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef ferrarifreak het volgende:
Het is al jaren tijd dat Jorien oprot Grappig stukje trouwens gisteren in het AD, dat bij clubs waar het goed gaat er weinig rellen enzo zijn, en clubs waar het minder gaat de aanhang steeds agressiever en lastiger wordt. Ik denk dat als Feyenoord maar steeds zulke wanprestaties blijft neerzetten zulke dingen als vorige week wel vaker voor gaan komen de komende tijd.
Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levert

Feyenoord presteert naar zijn mogelijkheden. Feyenoord heeft niet zoals chelsea honderden miljoenen tot zijn beschikking om spelers te kopen. Feyenoord doet het met de middelen die het heeft uitstekend op dit moment.

Complimenten voor het bestuur en de trainerstaf van Feyenoord.
pi_25319435
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:39 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:

[..]

Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levert

Feyenoord presteert naar zijn mogelijkheden.
Met Feyenoord zijn er wel meer mogelijkheden dan 1 keer in de 10 jaar per ongeluk een keer kampioen worden. Als er op een andere manier gehandeld was in het verleden stonden we ver boven onze concurrenten, of in ieder geval gelijk
quote:
Feyenoord heeft niet zoals chelsea honderden miljoenen tot zijn beschikking om spelers te kopen. Feyenoord doet het met de middelen die het heeft uitstekend op dit moment.
Hebben AZ, ajax en PSV dan wel honderden miljoenen? Ik zeg niet dat we de Champions League moeten winnen, maar 1 keer in de 3 jaar kampioen en 1 keer in de 2 jaar meedoen aan de Champions League is een reele eis voor zo'n grote club.
quote:
Complimenten voor het bestuur en de trainerstaf van Feyenoord.
Laat me raden : ajacied?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:14:04 #272
53267 TC03
pi_25319991
Ono mag van mij wel weg. Is veel te vaak afwezig met zijn blessures en interlands.
pi_25320352
Heeft Dortmund nog interesse in Ono, was tijd geleden toch sprake van dacht ik?

Hopenlijk brengen ze een bak met geld mee
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25320445
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:

Dat heeft Dortmund niet, ze zijn zo goed als failliet..
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:38:46 #275
55651 JaWi
Shalom.
pi_25320606
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik zou niet op centen uit Dortmund rekenen .
slettebak [@] gmail.com
pi_25320758
quote:

Heerlijk!
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!
pi_25320929
Ik ga als het goed binnenkort naar een wedstrijd van Dortmund.
pi_25323413
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
pi_25323642
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
Nog wel. Daar moet gewoon wat te halen zijn. Ik vind het jammer voor Van Marwijk, maar die club gaat het echt niet lang volhouden op deze manier. Binnen twee jaar zijn denk ik alle toppers verdwenen, en kan men daar weer opnieuw beginnen met opbouwen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:24:30 #280
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25326603
quote:
Gooier vuurwerk bang voor wraak

Door Richard Dubbeld

Waarschijnlijk uit angst voor represailles van Rotterdamse hooligans heeft de gooier van het vuurwerk bij het Uefa-cupduel met Sporting Lissabon zich zelf gisteren gemeld bij Feyenoord.

De club, die hem al op het spoor was, heeft zijn gegevens doorgespeeld aan de politie. Ook de harde kern van de club kwam ook steeds dichter bij zijn identiteit.

De man verklaarde dat het vuurwerk niet van hem was. Hij gooide slechts door wat een verdieping hoger naar beneden was gesmeten. Hij stond tijdens het duel op vak X, de laagste én goedkoopste tribune van het stadion direct achter een doel.

Volgens vuurwerkexperts is dit onzin. ,,Vuurwerk doorgooien? Dat lijkt me sterk. Ik zou het in elk geval niet durven'', zegt Klaas Haarman van Haarman Vuurwerk in Enschede. ,,Normaal vuurwerk ontploft na drie tot vijf seconden'', legt Haarman uit. ,,Binnen die tijd is het onmogelijk om het te zien vallen, op te pakken, en het tientallen meters verder te gooien.''

Onmiddellijk na het incident - waardoor de Portugese doelman Ricardo enkele minuten medische verzorging nodig had - ontstond op het vak een jacht naar de gooier. Dat resulteerde onder meer in enkele opstootjes. De dagen na het echec vervolgden de fans hun zoektocht naar 'de mongool', zoals de dader in supportersjargon wordt genoemd.

Gepubliceerd op: 2 maart 2005
Bron: Algemeen Dagblad
A.M.A.B
pi_25334465
Feyenoord (lees: Jorien) gaat nu gewoon misbruik maken van de situatie, en gaat vergaande veiligheidseisen stellen die ze allang op het oog hadden, alleen nu onder het mom van het bomincident denken ze alles te kunnen verantwoorden.
Jorien probeert z'n succesvolle uitwedstrijdenbeleid ook op thuiswedstrijden toepassen

En op de vraag van of het normaal is dat er niet eens meer normaal een corner kan worden genomen door de tegenstander (R. Witschge, F de boer etc)...antwoord: JA!
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:36:17 #282
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25334684
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:46 schreef Luni het volgende:
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!
BITCH! En ik maar in de kou zitten op vak E!

Maar ik mag binnenkort VIP naar Eindhoven-VVV!
pi_25334803
Ik zit morgen op dubbel R, met de wetenschap dat warme lucht altijd opstijgt..
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:33:07 #284
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25335492
Lekker op vakkie W. Sneeuwballengevecht.

Kijken of de corners dan wel goed verlopen.
A.M.A.B
pi_25336630
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zit morgen op dubbel R, met de wetenschap dat warme lucht altijd opstijgt..
Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:24:14 #286
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25337112
Ik sta morgen op X, geloof ik (normaal gesproken op QQ). Ik weet het eigenlijk niet eens zeker, iemand anders heeft m'n kaartje gekocht.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_25337816
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:56 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?
Ohw? Heb wel kaart tweede ring. Merk het morgen dan wel
pi_25344514
Grrr, voor mij geen stadion vanavond, ben ziek
pi_25348740
voor mij ook geen stadion helaas vanavond. Gelukkig ben ik niet ziek maar ad met me domme hoofd al iets afgesproken waar ik niet meer onder uit kan. Wedstrijden met weinig publiek in de kou zijn vaak de leukste. En die mis ik dus. afzien
pi_25350138
Jullie aanwinst Ali B zal in ieder geval ontbreken en volgens mijn collega, fervent NAC-aanhanger, is dat de enige speler die voor gevaar kan zorgen. Feyenoord in de halve finale dus!
www.thuisuiteten.nl
pi_25355476
had gehoopt op w2 uit of joden thuis, maar psv wordt toch lastig. Ligt dran hoe serieus ze het nemen. Wat liep die Castelen trouwens weer te kloten, ik heb mijn nieuwe zondebok al weer gevonden.
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:56:42 #292
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25355545
Psv thuis winnen jullie vaker dan Ajax thuis hoor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25355606
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik sta morgen op X, geloof ik (normaal gesproken op QQ). Ik weet het eigenlijk niet eens zeker, iemand anders heeft m'n kaartje gekocht.
Zo kwam ik een keer bijna een stadion niet binnen

Was Europese uitwedstrijd in Oostenrijk (weet niet eens meer hoe die club heette), en stond daar bij de poort, kaart en seizoenkaart onder zo'n scanner, en kwam niet binnen "kaart is gekocht met andere seizoenskaart"......
"ja dat klopt, dat is een maat van mij, maar die is al naar binnen..."
"ja, kan je hem dan niet terug laten komen, dan kunnen we zijn seizoenskaart scannen"
Lukte dus niet......

Mocht uiteindelijk toch nog naar binnen

Na afloop met die maat, en een groepje toen de receptie bij die club binnengelopen, waar alle clubbestuurders stonden te borrellen na afloop stonden we daar tussen de Jorien van den Herik's en Mark Wotte's van Oostenrijk
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25355611
Weet ik, thuis of uit maakt geen verschil in dat opzicht. Minder aantrekkelijke wedstrijd.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:12:06 #295
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25355896
hmmm ik had toch wel gehoopt op ajaks thuis 2 keer in korte tijd dan joden thuis ( 17 en 20 april) zou wel lachen zijn
pi_25357065
Sneeuwballengevecht op Z
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:55:03 #297
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_25357768
Jorien, laat je sneeuwbal zien!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_25358380
tering heb een sneeuwballen gevecht met vak X gemist
Ik mis ook altijd alle leuke dingen...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:09:37 #299
62182 Georges
That's the shit
pi_25359563
Gullit leek best wel aangeslagen tijdens de minuut stilte, of zag ik dat verkeerd?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25359982
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:09 schreef Georges het volgende:
Gullit leek best wel aangeslagen tijdens de minuut stilte, of zag ik dat verkeerd?
Dat zag je niet verkeerd. Gullit stond met de tranen in de ogen. Jammer dat een paar debielen niet even een minuutje hun bek konden houden.
pi_25359986
Vol alweer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')