www.vi.nlquote:'Mario Been in gesprek met Serie C-club Pisa'
16/2/2005 12:31
Mario Been is in de markt om trainer te worden van Pisa, meldt Radio Rijnmond. De ploeg die hij in de jaren tachtig nog diende als speler, komt tegenwoordig uit in de Serie C1.
Been kwam eind jaren tachtig drie seizoenen uit voor de club, waarmee hij zowel naar de Serie B degradeerde als naar de Serie A promoveerde.
Been, die momenteel Jong Feyenoord onder zijn hoede heeft, werd eerder in verband gebracht met FC Dordrecht, hoewel hij dat zelf ten stelligste ontkende. Dordrecht heeft met Jurrie Koolhof inmiddels een nieuwe trainer.
Misschien omdat de Feyenoord pas om 22:15 moet spelen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef mister_popcorn het volgende:
waarom zenden ze weer die teringjoden eerst uit. Alsof dat geen ontzettende boutwedstrijd wordt, los dat niemand die joden wil zien. Teringlijers bij de NOS![]()
Feyenoord pas om 2210. Tjonge jonge... Dan maar in de pub gaan zitten denk ik.
Irie!quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef mister_popcorn het volgende:
waarom zenden ze weer die teringjoden eerst uit. Alsof dat geen ontzettende boutwedstrijd wordt, los dat niemand die joden wil zien. Teringlijers bij de NOS![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Och als Gullit er niet word uitgeknikkerd binnen een half jaar komt ie gewoon op huurbasis terug in Utregquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Best sneu trouwens dat Bosschaart volledig uitgerangeerd is op moment.
quote:Feyenoord aast op Belgisch talent
Feyenoord aast op de jonge Belgische aanvaller Benjamin De Ceulaer. Trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte reizen dit weekeinde af naar België om de 21-jarige speler van Sint-Truiden aan het werk te zien. Diverse Feyenoord-scouts gingen het tweetal hierin al voor. Ook NAC Breda en RC Genk hebben serieuze interesse in De Ceulaer.
De Belg gaat ook wel door het leven als de Beckham van Staaien, omdat zijn vriendin, die kapster is, hem met enige regelmaat een nieuw kapsel aanmeet. Hoewel hij van origine een rechtermiddenvelder is, speelt hij bij Sint-Truiden in de spits. Dit seizoen maakte De Ceulaer drie doelpunten in twintig competitiewedstrijden.
Vraag me of hoe groot de kans is dat Dirkje na de zomer nog in Rotterdam balt.quote:16/2/2005 - VI: Valencia intensiveert volgen van Kalou
(Van onze verslaggever K)
Eerder meldden we al de interesse van het Spaanse Valencia voor Salomon Kalou. Voetbalweekblad VI meldt dat de interesse is geintensiveerd nu Kalou weer helemaal fit is. Hij zou wekelijks gevolgd worden door de Spanjaarden. Ze hebben echter nog geen officieel bod uitgebracht, zo laat Mark Wotte weten tegen het blad. Volgens de td van Feyenoord zijn Kalou en Kuyt momenteel 'hot' in het wereldje.
quote:Voor Babos lijkt dit jaar al over bij Feyenoord
17/2/2005 11:44
Hij kwam afgelopen zomer binnen als dé nieuwe doelman van Feyenoord. Gábor Babos had tijdens zijn vier seizoenen bij NAC Breda zo'n indruk gemaakt als betrouwbare doelman, die bij vlagen niet te passeren leek. Maar in het doel van de Rotterdamse club staat dit seizoen een heel andere Babos. Een onzekere grabbelaar, die weinig zelfvertrouwen uitstraalt. Woensdag besloot coach Ruud Gullit de Hongaar voor de tweede keer dit seizoen op de bank te zetten. Daarmee lijkt het dit seizoen al snel gedaan met Babos in De Kuip.
'Het was een heel vervelende beslissing om te nemen, maar in het belang van de club heb ik het gedaan.' Gullit geeft de indruk dat hij wel eens leukere momenten heeft meegemaakt als coach. Door Babos voor de tweede maal dit seizoen te passeren en opnieuw voor Patrick Lodewijks te kiezen, zal het toch al broze zelfvertrouwen van de Hongaarse doelman opnieuw nog meer schade oplopen. Dat realiseerde ook Gullit zich toen hij de knoop doorhakte, en dat toont des te meer aan hoe noodzakelijk volgens hem deze beslissing is.
'Mijn indrukken van Lodewijks zijn beter dan die van Babos', legt Gullit uit op de website van De Telegraaf. 'Patrick speelde tegen Willem II rustig en degelijk. Mede daarom heb ik nu voor Lodewijks gekozen. De gehele technische staf stond erachter. Nee, aan de spelers heb ik niets gevraagd.'
'Ik hoorde het 's middags, voor de wedstrijdbespreking', sipte Babos in het Rotterdams Dagblad. 'Het ging niet alleen om deze wedstrijd, ik speel de komende wedstrijden niet. Verder heb ik geen vragen gesteld, de wedstrijd kwam er aan. Dan moet je niet zeuren.'
Tijdens de winterstop had Gullit nog verklaard dat Babos in de tweede seizoenshelft zou terugkeren als eerste doelman, nadat hij de Hongaar in november na enkele mindere beurten al had vervangen door Lodewijks. De dertigjarige Hongaar keepte in 2005 drie duels, waarin hij nog steeds geen betrouwbare indruk maakte. Met als dieptepunt de blunder tegen De Graafschap, toen hij een onschuldig schot van Jhon van Beukering liet glippen. Bovendien raakte Babos vorige vrijdag geblesseerd tijdens een training, waarna Gullit hem zondag niet opstelde tegen Willem II.
Babos na de wedstrijd tegen Sporting: 'Zondag had ik al willen spelen. Na overleg met de medische staf is daarvan afgezien. Nu was ik volledig wedstrijdfit. De mededeling van Gullit kwam voor mij volslagen onverwacht. Hij had in de winterstop nog juist al zijn vertrouwen in mij uitgesproken. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet.'
Bezoekers VI.nl geven Gullit gelijk
Op de vraag wie er in het doel van Feyenoord moet staan, stemde liefst 72 procent van de ruim vijftienduizend bezoekers voor Lodewijks. Babos kreeg de steun van slechts 28%.
De oud NAC-keeper wil geen rel veroorzaken en blijft voorzichtig. 'Ik moet zijn beslissing respecteren. Hij is de coach. Maar ik begrijp hem niet.' Daaraan voegde Babos toe dat hij zich als professional zal blijven gedragen. 'Al valt dat nu even niet mee.'
Ondanks de concurrentiestrijd zeggen Babos en Lodewijks een goede band met elkaar te hebben, liet ook de Eindhovenaar weten: 'Dit mag en zal ons niet uit elkaar drijven. Gabor moet zijn rug rechten en opnieuw zijn plaats als eerste doelman bevechten. Hij moet uitstralen, ook naar mij toe, dat hij weer nummer 1 wil worden. Dat is hij aan zichzelf verplicht.'
Babos arriveerde afgelopen zomer bij Feyenoord, na vier seizoenen in het doel van NAC Breda te hebben gestaan. Hij tekende in Rotterdam een contract tot medio 2008 en zal vanaf komende zomer een nieuwe concurrent hebben in Maikel Aerts. De 38-jarige Lodewijks zal dan aan de slag gaan als keeperstrainer.
Gelukkig, was al bang dat er geeneen Ajacied deze zeer originele invalshoek even wou belichten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:53 schreef VoreG het volgende:
die superspitsen hebben het niet echt gemaakt in portugal
Ik zag dat het nog niet gepost was dus ik moest het nog even zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang dat er geeneen Ajacied deze zeer originele invalshoek even wou belichten.
Wat zei die dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:40 schreef rotskibo het volgende:
Tjah, ik vind et ook een stelletje clowns daarzo, maarja zo voetballen ze nu eenmaal.
Waar ik me trouwens aan erger is die Babos die vandaag loopt te zeiken in het AD, man kijk gvd naar je eigen prestaties, hoeveel blunders heb je dit jaar al gemaakt?? Ze zijn niet op 1 hand te tellen. Daarbij komt ook nog dat hij onzeker in de goal staat, jammer Gabor maar gedraag je als een echte prof en probeer je terug te knokken.
Het is echt schitterend hoe die zogenaamd esthetische Nederlanders altijd reageren als ze tegen Zuid-Europese ploegen verliezen. Ja, die bespelen de arbiter. Ja, die vragen om geel. Ja, die zwepen gerust de boel op. Ja, die maken schwalbes. Ja, die winnen ook bijna altijd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef LePenseur het volgende:
Wat een kutclub dat Sporting. Al die spelers zijn huilebaby's die roepen om gele kaarten, liggen te creperen bij elke schwalbe alsof de wereld vergaat en die coach is een hondsdolle idioot. Tel daar nog eens bij op dat er 20.000 supporters in een veel te groot stadion zitten en die voetbalshirts het meest armoedige outfit is die ik een betaald voetbalclub ooit heb zien dragen.
Ik hoop zo vanuit de grond van m'n hart dat ze zo totaal afgemaakt worden volgende week, zo gigantisch worden vernederd en verpletterd. oehhh stinkportugezen, afmaken volgende week!
Dan nog, lijkt me niet dat hij voor een appel en ei bij Feyenoord op de tribune zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Gelukkig is ie slechts gehuurd met optie tot koop.
Het ziet er naar uit dat Swerts bij Den Haag blijft in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke van de verhuurde spelers zijn volgend jaar weer in de Kuip te bewonderen want het is een heel rijtje
Swerts ADO Den Haag
Lurling NAC
Schreuder RKC
Aerts RBC
Snoyl Fc Den Bosch
Olfers FC Den Bosch
Collen NAC(is die inmiddels verkocht?)
Van Haaren Sparta
Ebi Smolarek Dortmund
Jéan HSV
Acuna Chili
Het is meer dan een elftal huurlingen(nog zonder de Excelsior huurlingen) en als die allemaal terug komen heeft Feyenoord toch een dik probleem lijkt me
Wie wil je terug hebben?
Je bent goed op de hoogte Plae@ hooliequote:Op zondag 20 februari 2005 03:27 schreef PLAE@ het volgende:
Leuk tripje gehad naar Utrecht?!
hoorde dat er 2 flink te grazen zijn genomen hehe
Gezellig feestje gehad vrijdagavond.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte Plae@ hoolie
Wat ik begrepen heb een zware no show van utreg.
Pas toen fey in kleine groepjes gesplitst was vanwege de kit gingen ze "hunten"
Hey jonge vader, jij houdt je toch niet teveel met dit soort onzin bezig?quote:Op zondag 20 februari 2005 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben maar niet bang SCHurk maar je leest nog wel eens watquote:Op zondag 20 februari 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey jonge vader, jij houdt je toch niet teveel met dit soort onzin bezig?
Kinderbescherming weer afbeltquote:Op zondag 20 februari 2005 11:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben maar niet bang SCHurk maar je leest nog wel eens wat
nog niet??? op things to do on monday lijstje zetquote:cdtje?
Was een leuk feestje jaquote:Op zondag 20 februari 2005 11:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gezellig feestje gehad vrijdagavond.![]()
Hahaha.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was een leuk feestje ja![]()
Beetje jammer dat de act nooit gearriveerd is maar verder was het heel gezellie![]()
bron www.vi.nlquote:Feyenoord heel eenvoudig overeind bij FC Utrecht
20/2/2005 14:23
Zonder al te veel problemen pakte Feyenoord drie punten in Nieuw Galgenwaard. FC Utrecht begon voortvarend, maar na een vlotte achterstand was de strijd eigenlijk al beslist en zegevierde de ploeg van coach Ruud Gullit met 2-0.
Hét keerpunt in de wedstrijd vond plaats in de tiende minuut. Dirk Kuijt zag Romeo Castelen door het centrum wegsprinten, waarna hij de rappe aanvaller met een boogpass vrij voor doelman Joost Terol zette. Voordat die doelman kon ingrijpen, lobde Castelen zeer fraai de bal in de verste kruising.
Het mooiste voetbalmoment bleek dus ook beslissend. In de eerste tien minuten was FC Utrecht zeer sterk begonnen met een kopkans voor David Di Tomasso, die door Karim Saidi van de lijn moest worden gehaald. En even later kwam Michael Mols een teenlengte tekort om een voorzet van Dave van den Bergh binnen te glijden.
Feyenoord kwam er aanvankelijk niet aan te pas, totdat Kuijt Castelen zag wegspurten. Na die 0-1 gleed het spelpeil af naar een bedenkelijk niveau, en waren er voor rust geen kansen meer te noteren. Pas na rust werd er weer een beetje gevoetbald, maar spannend werd het niet meer. In de 57ste minuut besliste Dirk Kuijt het duel, door attent te reageren nadat Terol een kopbal van Saidi niet goed verwerkte: 0-2.
In het half uur dat volgde stichtte FC Utrecht nog wel wat gevaar via Hans Somers, Darl Douglas en Hans van de Haar, maar bewees Patrick Lodewijks waarom hij in het Rotterdamse doel staat en Gábor Babos op de bank zit.
Door de zege slaat nummer vier Feyenoord een gat van zes punten naar nummer vijf FC Utrecht.
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:42 schreef yvette1982 het volgende:
sensationele goal van Castelen.
Dat dan weer welquote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ze is iig een keer positief over Castelen..
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
En nu op naar een verliespartij in Utrecht.
Terwijl hij bij Jong Feyenoord toch juist positief opviel?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Gelukkig is ie slechts gehuurd met optie tot koop.
Klopt,Utrecht zou bij het stadion zijn,waren ze niet toen gebeld..naar het centrum gegaan nog steeds geen utrecht te zien,poltie paar mensen opgepakt toen in kleine groepjes verder gegaan,jammer niet zo veel gebeurt volgende keer beter.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb op het shirt van Dirk geboden.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:05 schreef Icey1986 het volgende:
Mocht er intresse voor zijn... ik plaats dit namens de henzenrunners, een team van de roparun wat ieder jaar veel geld probeerd op te halen voor ons doel: "Trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven". Om geld in te zamelen rennen wij van Parijs naar Rotterdam, houden inzamelingsacties en leggen wij contacten met sponsoren. Voor meer informatie over onze doelen kunt u terecht op onze website henzenrunners of bij de stichting roparun.
Van de Selectie van Feyenoord hebben wij een 2 tal shirts gekregen welke wij per opbod aan de hoogste bieder verkopen, uiteraard gaat alles naar het goede doel!:
- Shirt 1: met handtekeningen van de selectie (zie foto)
- Shirt 2: Van Kuyt (7) met handtekening (zie foto)
Op dit moment staat het bod van 200 euro op het shirt van kuyt, en 50 voor die van de selectie. Ook een bod uitbrengen? Dat kan op onze website... henzenrunners.nl!
quote:Kuyt best scorende spits in Europa
Van onze sportredactie
Feyenoorder Dirk Kuyt maakte gisteren tegen FC Utrecht (2-0 zege) zijn twintigste doelpunt van het seizoen.
Dat maakt hem tot de meest succesvolle spits in de top van het Europese competitievoetbal. Geen enkele aanvaller in Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Portugal, Frankrijk, België, Schotland en Turkije kan aan zijn totaal tippen.
,,Ik vind het echt niet belangrijk hoeveel ik er heb gemaakt. Ik had die twintig treffers graag ingeleverd als we nu bovenaan hadden gestaan'', aldus Kuyt. Met nog 12 duels te gaan, neemt Feyenoord de vierde plaats in op de ranglijst.
Nummer drie Ajax scoorde in blessuretijd tweemaal tegen FC Den Bosch en kwam met de schrik vrij: 2-0. Nummer twee AZ speelde teleurstellend gelijk tegen Roda JC (1-1) en zag de achterstand op koploper PSV (4-1 zege op NEC) oplopen tot vier punten.
dat is niet te hopenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:19 schreef JaWi het volgende:
Stond vandaag ook een heel stuk over Kuyt in de telegraaf. Los van de wedstrijdbespreking was de strekking dat Kuyt CL wilde en dat het daarom niet waarschijnlijk was dat hij volgend jaar nog in Rotterda te vinden was.
quote:21/2/2005 - Speculatie overt vertrek Kuyt
De Telegraaf heeft het artikel over FC Utrecht - Feyenoord volledig gewijd aan Dirk Kuyt. Volgens de krant is Dirk Kuyt inmiddels onhoudbaar geworden voor Feyenoord en smacht de spits naar deelname aan de Champions League. Hij zou dan ook in de zomerstop willen en moeten vertrekken, aldus de krant, om niet te stagneren in zijn ontwikkeling. Zelf zegt Kuyt dat niet. "Toch ben ik voor m’n gevoel niet zo ver dat ik rijp ben om de volgende stap te maken. Bij een club als Feyenoord hoort daar ook een prijs bij." Praten over een transfer wil hij dan ook nog niet. "Komt het zo ver dan buig ik me pas over de aanbieding als Feyenoord akkoord gaat met de transfersom."
quote:21/2/2005 - AD over prestaties Dirk Kuyt
Het Algemeen Dagblad komt maandag met een reeks artikelen over de indrukwekkende reeks van Dirk Kuyt. Zo hebben onder Ruud Gullit en Pierre van Hooijdonk lovende woorden over de topscorer van Feyenoord. De krant zette ook zijn huidige cijfers af tegen de historie van Feyenoord. Slechts drie keer eerder (Van der Gijp en Kindvall) hadden spitsen van Feyenoord in deze fase van de competitie meer doelpunten gescoord dan Kuyt. Daarbij is er op dit moment nog geen spits uit de competities van Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Portugal, Frankrijk, België, Schotland en Turkije die meer dan 20 goals achter zijn naam heeft staan.
tja echt positief is het niet , het blijven tot nu toe nog wat speculaties , we zullen het wel zien wat ervan gaat komen , ik zou hem niet graag zien gaan , maar ik denk geen enkele Feyenoord aanhangerquote:
We willen niemand terug. En je had best kunnen weten dat Swerts zijn contract afloopt dus die zien we niet meer terug, en dat geldt ook voor van Haaren. Collen is niet verkocht aan nac.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke van de verhuurde spelers zijn volgend jaar weer in de Kuip te bewonderen want het is een heel rijtje
Swerts ADO Den Haag
Lurling NAC
Schreuder RKC
Aerts RBC
Snoyl Fc Den Bosch
Olfers FC Den Bosch
Collen NAC(is die inmiddels verkocht?)
Van Haaren Sparta
Ebi Smolarek Dortmund
Jéan HSV
Acuna Chili
Het is meer dan een elftal huurlingen(nog zonder de Excelsior huurlingen) en als die allemaal terug komen heeft Feyenoord toch een dik probleem lijkt me
Wie wil je terug hebben?
Nou 20 miljoen krijgt feyenoord nooit voor een speler. Ik zou al blij zijn met rond de 14 a 15 miljoen.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:00 schreef RedGuy het volgende:
Als Kuyt wordt verkocht is het niet voor minder dan 20 miljoen en dan komt of Cruz terug of haalt Feyenoord Huntelaar of Nevland.
party-crasherquote:
Goede vergelijking jahquote:Op maandag 21 februari 2005 15:53 schreef twi het volgende:
Ik denk dat de kans niet groot is dat Kuijt na dit seizoen vertrekt. Hij heeft zopas een nieuw huis gekocht hier in Katwijk, en hoewel dat natuurlijk niet een doorslaggevende reden is voor 'm om te vertrekken, denk ik gewoon niet dat 'ie echt zo nodig moet.
Alhoewel, de vorige keer dat 'ie een huis kocht vertrok die een paar maanden later naar Feyenoord, dus wie weet
20 miljoen krijg je niet voor Kuijt, ook al schiet 'ie er 40 in. Kijk alleen maar naar Kezman, die geen fuck laat zien in Engeland, hoewel 'ie hier aan de lopende band scoorde.
Ik ook, vak W!quote:Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Zo, net maar ff kaartjes gehaald voor Feyenoord - Sporting
Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef ferrarifreak het volgende:
Kuijt lijkt me best wel een speler die nog wel een jaartje bij Feyenoord wil blijven. Maar wie weet pakken ze de Amstel Cup en is dat Kuijts afscheid.
Maar hij is niet zo egoistische geldwolf zoals andere Nederlandse spelers, dus ik zie hem er nog wel een jaartje erbij plakken.
Inderdaad willen we dichter bij komen liggen er in de komende 2 weken mogelijkheden.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Willem II - AZ
Roda - Ajax
Feyenoord - RBC
Ajax - AZ
Den Bosch Feyenoord![]()
Je zou zeggen : nu of nooit...
Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?quote:Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Zo, net maar ff kaartjes gehaald voor Feyenoord - Sporting
Hij kan in Nederland zeker nog wel een jaartje doorgroeien. Hij heeft met Feyenoord nog steeds niets gewonnen, en ook nog niet echt iets bereikt eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.
vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,quote:Op maandag 21 februari 2005 21:53 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?
Naja morgen maar is kijken..
Zoals hij afgelopen zondag stond te keepen, is het een goed besluit en ik gus het hem van harte! Ttis alleen erg sneu voor Babos, al vind ik het wel terecht, dat hij er naast staat.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:52 schreef methodmich het volgende:
Lodewijks wellicht nog een jaar langer in de Kuip. Wat vinden we daarvan?
Kom je toch gezellig bij mij staan.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ook, vak W!
* FrankyMcG gaat alleen, aangezien er niemand meegaat!
Ja hoor, hoewel ik vind dat leeftijd er in dit geval weinig toe doet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:25 schreef DivineJester het volgende:
waardering genoeg zo??
NOG VOLOP KAARTEN BESCHIKBAAR VOOR FEYENOORD – SPORTING LISSABONquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:58 schreef RedGuy het volgende:
Van Den Boogaart is een topper, die gaat er vanzelf wel komen.
Boeit toch niet, zolang je er zelf maar zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,
ikzelf zit op R donderdag, maar ik denk niet dat daar nog kaarten voor zijn
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je puntquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:07 schreef gras het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.
ik heb geen idee hoeveel er komen , ik denk wel dat het te koud hier voor ze isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?![]()
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je punt
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:30 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
Kalou zou makkelijk naar Spanje of Engeland kunnen, hoewel ik hem graag terug zou zien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:33 schreef gras het volgende:
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
Inderdaad, maar Bertje koos toen voor de 'zekerheid' van ene F.de Haanquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Dat is niet zo heel erg moeilijk. In 't begin van deze competitie speelde Saidi bij vlagen aardig sterk, maar hij is inmiddels zo geintegreerd in de Nederlandse cultuur dat 'ie ook een gebruikelijk "De Boertje" heeft tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...![]()
Duh, tuurlijk ga ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.![]()
mensen uit 020 op het vuur, jaaalalalaaaquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Ik werk gewoon de hele dag, ga om een uur of 18.30 richting DHZ.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.
Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.![]()
Toptalent heeft niemand m genoemd hiero.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.
Gezellig!quote:
Geen petten/sjaals waar ik sta.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gezellig!Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
Ik teken voor 1 - 0, dan zitten we in de volgende ronde en daar draait het allemaal omquote:Op donderdag 24 februari 2005 07:08 schreef DivineJester het volgende:
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
onsquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
De daders van vandaag ophangen aan de masten van de Arena!
welke mastenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Pleur toch op man !!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Hetzelfde hebben wij ook bij Ajax.nl.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:52 schreef rotskibo het volgende:
Toch wel opvallend dat de vaste rubriek 'Feyenoord in de media' vandaag ontbreekt op Feyenoord.nl.
Goed nieuws show![]()
Das waar al hebben ze wel een clown als doelmanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ach, geen schande van Sporting te verliezen. Gewoon een prima ploeg.
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
Wat bedoel je met honderd? Honderd hooligans? Honderd kankerdebielen? Honder "supporters"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:44 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.
quote:Aerts vreest Babos noch Lodewijks
'Ik zal er alles aan doen om eerste keeper van Feyenoord te worden'
Door wietse dijkstra
Blessures komen nooit gelegen, maar dat Maikel Aerts uitgerekend op dit moment door een schouderkwetsuur even aan de kant staat, is voor de doelman van RBC Roosendaal 'wel erg zuur.' De 28-jarige Brabander, vanaf volgend seizoen voor vijf jaar onder contract bij Feyenoord, had morgen in de Kuip graag willen laten zien wat hij allemaal kan.
Rotterdam - Hoewel hij er alles aan zal doen om zijn huidige werkgever in de eredivisie te houden, is hij reeds fan van zijn toekomstige club. ,,Klote dat ze van Sporting hebben verloren,'' reageert Aerts op de uitschakeling van de Rotterdammers in de UEFA Cup. ,,Ik ben meer dan een supporter. Feyenoord is mijn club en past ook bij mij. Het is een club van hard werken en niet zeuren. Zo zit ik zelf ook in elkaar.''
Hij wil topfit zijn als hij aan zijn nieuwe avontuur in Rotterdam begint. Aerts moet dan de strijd aangaan met Gabor Babos. Zo is het hem tenminste verteld toen hij zijn contract ondertekende. De Hongaar is echter voor de tweede keer dit seizoen gepasseerd. De kans is daarom groot dat Patrick Lodewijks, die graag nog een jaar wil keepen in de Kuip, zijn grootste concurrent wordt.
,,Wat er met Babos is gebeurd, is heel vervelend voor hem,'' reageert Aerts op de nieuwe situatie bij Feyenoord. Het is hem om het even wie hij na de zomer uit de basis moet verdringen. ,,Ik weet niet beter dan dat Lodewijks volgend seizoen assistent is van keeperstrainer Pim Doesburg,'' zegt Aerts. ,,Maar als hij blijft, moet ik er gewoon voor zorgen dat ik beter ben dan hij. Ik ga ervan uit dat ik een eerlijke kans krijg en die zal ik met beide handen pakken. Ik zal er alles aan doen om eerste keeper van Feyenoord te worden.''
quote:Veiligheidsnetten terug in Kuip
Uitgegeven: 26 februari 2005 19:32
ROTTERDAM - De veiligheidsnetten achter beide doelen keren voor onbepaalde tijd terug in de Kuip. Daarmee reageert Feyenoord op de ernstige ongeregeldheden donderdagavond tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon (1-2). Voor en tijdens dat duel werden vanuit het publiek tal van voorwerpen en knalvuurwerk op het veld gegooid.
Met ingang van de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal, zondag, zullen langs de lange zijden van het veld ook extra stewards worden ingezet. De toeschouwers dienen bij elke thuiswedstrijd van Feyenoord eveneens rekening te houden met een "zeer uitgebreide" fouillering.
De maatregelen blijven van kracht, zo laat Feyenoord op de eigen website weten, totdat alle mensen die donderdag vuurwerk en/of voorwerpen op het veld wierpen, zijn aangehouden. "Zoals zo vaak lijden de goede supporters onder die paar slechte, maar we zijn het nu spuug- en spuugzat", verklaarde directielid Jan Willem van Dop.
"Het is een trieste zaak, maar we zijn gedwongen om maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. We kunnen niet langer toestaan dat Feyenoord de dupe wordt. Totdat we de daders te pakken hebben, blijven de maatregelen daarom van kracht."
Wat lach je, debiel?quote:
Kost te veel geld om de lange zijde met netten te behangen!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:45 schreef Erasmusch het volgende:
Wat raar dat er geen netten voor vak W komen joh...
Is dan al bekend wie het is? Nee tochquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
Nu mag ik hopen voor degene die gegooid heeft, dat hij zich morgen niet in de Kuip bevindt. Hij zal de Kuip per brancard verlaten namelijk.
Dat groepje van waaraf gegooid werd op W, moet toch makkelijk te achterhalen zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
Is dan al bekend wie het is? Nee toch
Daar stond ik naast, lekker laten lopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat groepje van waaraf gegooid werd op W, moet toch makkelijk te achterhalen zijn?
de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu mag ik hopen voor degene die gegooid heeft, dat hij zich morgen niet in de Kuip bevindt. Hij zal de Kuip per brancard verlaten namelijk.
Hoe kan het dan dat hij nog niet gevonden is door Feijenoord en de politie?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aan
weet jij het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij nog niet gevonden is door Feijenoord en de politie?
Ach en als hij niet wordt gepakt, dan zijn maten wel, die het maar wat stoer vonden wat die deed.
Op het vak is volgens mij nauwelijks een tik uitgedeeld..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aan
Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:11 schreef Moreno het volgende:
Radio Rijnmond melde dat Feyenoord nog voor de wedstrijd tegen RBC netten aan beide korte zijdes gaat plaatsen, deze blijven staan tot de dader van donderdag is opgepakt..... Zijn we klaar mee.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...
![]()
Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.quote:
De joden hebben hun eigen rel toch? Racistisch spandoek jegens Kalou...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Was gewoon een strijker of iets in die trend.
Word tijd dat de aandacht weer eens naar iets anders wordt verlegd.
Hey joodjes, ga eens wat spelers van RodaJC aanvallen ofzo...
Wat een gelul allemaal. Figo werd zeker ook met open armen ontvangen.quote:'Dodelijk voor uitstraling Feyenoord'
'In Nou Camp is nog nooit een supporter met vuurwerk naar binnen gegaan'
[ Rotterdams Dagblad | Marcel van der Kraan ]
Feyenoord heeft internationaal weer de aandacht op zich gevestigd. De Engelse krant The Times was niet de enige in Europa die geen letter over de wedstrijd maar wel over de incidenten in de Kuip schreef. Welke schade hebben enkele raddraaiers aangericht? 'Feyenoorders' over de grens geven het antwoord.
Giovanni van Bronckhorst, speler van Barcelona (Spanje):
'Ik zit in de spelersbus van Barcelona naar Numancia. Een rit van zes uur omdat Numancia geen vliegveld heeft. De reputatie van Feyenoord is mede door dit soort dingen anders dan die van Ajax en PSV. Die clubs hebben na zoveel jaar toch een streepje voor. Feyenoord speelt al nauwelijks Champions League en dan komen de problemen met supporters er nog een keer bovenop. Ik vind het heel erg, want in welk land ik ook speel, ik blijf altijd een Feyenoord-hart houden.
Ik zat in Barcelona thuis voor de televisie en had iets later ingeschakeld. Toen de commentator het over vuurwerk had, wist ik al hoe laat het was. In Nou Camp komen supporters nooit met vuurwerk naar binnen. Ik heb echt nog nooit een knal gehoord. Zoiets, vinden supporters, doe je niet.
Het doet de uitstraling van Feyenoord in Europa geen goed. Het is dodelijk. Zonde, want juist in deze Europa Cup-week zie je weer hoe belangrijk het is als je internationaal op een positieve manier van je doet spreken. Kijk naar onze wedstrijd tegen Chelsea. Dat soort dingen is bepalend voor de omvang van een club als Barcelona. De supporters van Feyenoord moeten oppassen dat ze in negatieve zin niet bepalend worden.'
Ja dat klopt, anders hebben ze last van de zonquote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je wel eens door zon net moeten turen?
Klopt het trouwens dat de dugouts volgend seizoen verhuizen naar Z? Zal het warmlopen van Gyan en bv boukhari toch wel missen dan.
Iemand al meer info over het speelprogramma komende zomer?
Dat niet nee, maar het zal wel wennen.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je wel eens door zon net moeten turen?
Eerst deed ie een vingertje op de lippen en daarna wees ie naar zijn reet.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak![]()
Roeptequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:39 schreef Moreno het volgende:
[..]
Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.
Zoiets hoordeik ook al ja..quote:Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Sympatieke actie Kalou vandaag t.o.v. Leonardo!
Was dus ook niet racistisch bedoelt, was gewoon reactie op het feyenoord verleden van Kalouquote:Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef Ixnay het volgende:
Dat rascistische spandoek tegen Kalou snap ik niet, Ajax heeft zelf toch veel meer negers over het algemeen?
Die denk ik wel een goede uitwerking gehad heeft, want dat heeft Auxerre misschien wel getergd om te winnenquote:Op zondag 27 februari 2005 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was dus ook niet racistisch bedoelt, was gewoon reactie op het feyenoord verleden van Kalou
itt de ontvangsten van seedorf, de boer en davids. Die allemaal in de Kuip werden gewisseld. Niet uit het goede hout gesneden in vgl met Tomasson en Kalouquote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Die denk ik wel een goede uitwerking gehad heeft, want dat heeft Auxerre misschien wel getergd om te winnen
Heb jij kanker aan je hart?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Konden jullie al een beetje wennen aan het net?
Moet je de pagina instelling op 300 reacties per pagina zetten,heb je er maar op 1 pagina last van,probleem opgelostquote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
Waarom lees ik in deze topics altijd op bijna iedere pagina het woord kanker.
Dat is een goedequote:Op zondag 27 februari 2005 23:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moet je de pagina instelling op 300 reacties per pagina zetten,heb je er maar op 1 pagina last van,probleem opgelost
Ik kom over het hele vbl-forum. Hier dus ook.quote:Hoor jij trouwens niet in het 020 topic thuis:?
![]()
quote:27/2/2005 - Eigen record voor Kuyt; nu 18e op alltime lijst Feyenoord
Dirk Kuyt heeft zijn eigen record van aantal doelpunten in een seizoen in het betaald voetbal gebroken met zijn 21ste goal van het seizoen. Op de Nederlandse topscorersranglijst staat hij mijlenver voor op de concurrentie. Op de alltime lijst van Feyenoord staat hij met 21 goals 18e. De komende tijd kan hij alleen nog maar verder gaan klimmen.
speler goals seizoen
1. Cor van der Gijp 32 1956/57
2. Ove Kindvall (Zwe) 30 1968/69
Peter Houtman 30 1982/83
4. Cor van der Gijp 29 1960/61
5. Pierre van Hooijdonk 28 2002/03
Ove Kindvall (Zwe) 28 1967/68
7. Harry Bild (Zwe) 25 1966/67
Ove Kindvall (Zwe) 25 1969/70
9. Piet Kruiver 24 1963/64
Cor van der Gijp 24 1957/58
Ove Kindvall (Zwe) 24 1970/71
Pierre van Hooijdonk 24 2001/02
13. Piet Kruiver 23 1965/66
Nico Jansen 23 1976/77
Petur Petursson(IJs) 23 1979/80
16. John Eriksen (Den) 22 1985/86
Ove Kindvall (Zwe) 22 1966/67
18. Dirk Kuyt 21 2004/05
Willy Kreuz (Oos) 21 1974/75
Peter Houtman 21 1983/84
Peter Houtman 21 1984/85
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
[afbeelding]
+herhaling
Konden jullie al een beetje wennen aan het net?
Wat is er gebeurd dan?quote:
Dat is het verschil tussen Rotterdam en 020.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
Waarom lees ik in deze topics altijd op bijna iedere pagina het woord kanker.
In Amsterdam komt die dodelijke ziekte minder voor dan in 010?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:31 schreef CategoryC het volgende:
Dat is het verschil tussen Rotterdam en 020.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:00 schreef Cart_man het volgende:
Ben vandaag niet eens in de Kuip geweest, ben ik nu nep?
nopequote:Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Heb, geloof ik, niet eens wat gemist gisteren,
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:26 schreef junkiexp het volgende:
En voortaan mogen ze wel wat eerder beginnen met 'wie niet springt is een jood' en niet in de 91ste minuut.
De netten zullen ze wel over gehad hebben van vroeger, want ze hebben er al eerder gestaan.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat die netten dr opeens in minder dan 3 dagen hangen. Hadden ze die toevallig nog ergens in een bezemkastie liggen... Volgens mij hadden ze hier al lang rekening mee gehouden.
Vind het er trouwens wel geinig uitzien, maar ik hoef er dan ook niet achter te zitten.
Dirk Kuijt vond het zeer onprofessioneel van Salomon!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Sympatieke actie Kalou vandaag t.o.v. Leonardo!
Dag, meneer.quote:Feyenoord staat open voor vertrek Shinji Ono
28/2/2005 20:51
EXCLUSIEF - Shinji Ono is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van Feyenoord. De Rotterdamse club staat in ieder geval open voor een transfer.
Ono moet dit seizoen voor het eerst in dienst van Feyenoord genoegen nemen met een reserverol. De Japanner, die nog een contract heeft tot medio 2007, heeft bovendien laten doorschemeren dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. De technische staf stoort zich op z'n beurt aan het steeds weer moeten afstaan van Ono wegens interlandverplichtingen.
Een vertrek van Ono aan het einde van het seizoen zou voor beide partijen een oplossing zijn. 'Voor de goede orde: Shinji móet niet weg. Hij is nu wisselspeler, voor het eerst in zijn carrière, al weet je niet hoe lang het duurt', zegt technisch directeur Mark Wotte in de nieuwe Voetbal International. 'Shinji kan kan ook sámen met Nicky Hofs spelen.'
Ono miste dit jaar de nodige wedstrijden door een enkelblessure die hij aan het einde van vorig seizoen opliep. Ook na een operatie bleven de klachten die nu zijn verdwenen. Hofs, deze winterstop naar Rotterdam gehaald, heeft de nummer tien-positie inmiddels overgenomen.
In dit geval vond ik het inderdaad een beetje overdreven gezeur. Ik vond het een leuke actie!quote:Op maandag 28 februari 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
Kuijt en Gullit moeten niet zo huilen.
Pffff.quote:Van den Herik: Lamstralen worden bedankt
ROTTERDAM - Voorzitter Jorien van den Herik heeft in de Feyenoordkrant, die dinsdag is verschenen, hard uitgehaald naar de eigen achterban. "Iedereen heeft de mond vol van sociale controle. Maar als het er echt op aankomt, neemt geen sterveling het op voor Feyenoord. Ik sta perplex."
De Rotterdamse preses reageerde in het eigen orgaan voor de eerste keer op de ernstige incidenten tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon, donderdag in de Kuip (1-2). Vanuit het publiek werden voor en tijdens het turbulente duel tal van voorwerpen, waaronder knalvuurwerk, aanstekers en muntgeld, naar de Portugese spelers gegooid.
De Duitse arbiter Meyer moest het duel wegens het wangedrag op de tribunes twee keer stilleggen. Na ruim een uur stuurde hij beide ploegen de catacomben in voor een afkoelingsperiode van tien minuten, waarna de wedstrijd alsnog werd uitgespeeld. Feyenoord wacht een zware sanctie van de tuchtcommissie van de UEFA.
"De lamstralen die Feyenoord - Sporting Lissabon hebben geterroriseerd, worden bedankt", stelt Van den Herik onomwonden. " De grens is bereikt. Ik ben niet zo'n tegenstander van een kliklijn als het een goede zaak dient. In de vakken van waaruit gegooid is, moeten anderen de daders hebben gezien. Toch heeft nog niemand zich gemeld. Het zal wel angst zijn. Waarmee maar weer eens is bewezen hoever onze maatschappij is gedegenereerd."
Dat zou niet eens zo'n gekke optie zijnquote:Op maandag 28 februari 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks gaat ie naar PSV als opvolger van Held van Bommel.
Het gaat in ieder geval de goeie kant op...quote:01-03-2005: Dirk Kuijt dichter bij akkoord in Kuip
[Bron: AD.nl]
Feyenoord en Dirk Kuijt zijn weer iets dichter bij elkaar gekomen in een poging het contract van de spits open te breken, zo meldt het Algemeen Dagblad vanmorgen.
Gistermiddag had zaakwaarnemer Rob Jansen in de Kuip een nieuw overleg met de Feyenoord-leiding. Feyenoord wil zo snel mogelijk een eindgesprek met de 24-jarige aanvalsleider, die nog een contract tot medio 2007 heeft.
Het onderhoud van gisteren had nog geen beslissend karakter. Beide partijen betitelen het gesprek als 'constructief'.
Als PSV zo gek is om Ono te halen, dan lach ik me een breukquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo'n gekke optie zijn
Laat maar komen die Shinji
Al zou ik wel liever een Nederlander zien als opvolger van Bommel maar zou zo 1,2,3 niet weten wie dat dan zou moeten worden.
Als ze ook de financiele schade gaan verhalen voor een wedstrijdje buitenshuis of zonder publiek is ie nog wel ff bezig met afbetalen...quote:DADER VUURWERKBOM MELDT ZICH
De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en inmiddels een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.
In zijn eerste verklaring heeft de dader aangegeven, dat hij de vuurwerkbom in paniek heeft doorgegooid. Volgens zijn zeggen kwam het reeds ontstoken vuurwerk van een hoger gelegen positie.Zijn verklaring zal in het kader van een nader onderzoek worden voorgelegd aan experts.
Naar de tweede dader, die met het gooien van een aansteker vanuit vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, loopt een onderzoek. Ook zijn daad is door de camera’s geregistreerd. Beide supporters zullen een levenslang stadionverbod krijgen. Feyenoord zal bovendien de financiële schade op beiden verhalen.
en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:34 schreef Cart_man het volgende:
Als het aan die Grote Kanker Lijer ligt worden alle parterrevakken met ingang van volgend seizoen een gezinsvak.
Wat vinden de heren hier daarvan?
Alleen maar omdat er een paar mensen met aanstekers gooiden naar een stel kkportugezen.
Jorien, houd het voor gezien!
Ben geen voetbalfan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:11 schreef pikwik het volgende:
[..]
en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!
tegenstrijdig ???quote:NASLEEP FEYENOORD – SPORTING LISSABON
Feyenoord bedankt de supporters, die inmiddels met tips gereageerd hebben op de oproep om mee te helpen bij het vinden van de daders van de incidenten bij de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon. De opsporing van de tweede dader, die met het gooien van een voorwerp vanaf vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, is in volle gang. De eerste dader, die met vuurwerk gooide, heeft zichzelf al gemeld.
Zodra ook de tweede dader is opgespoord, geeft Feyenoord het verdere onderzoek in handen van de plaatselijke politie. De maatregelen die de club tegen de daders onderneemt staat al vast: levenslang stadionverbod en het verhalen van de schade. De hoogte van de te verhalen schade wordt bepaald zodra Feyenoord bericht heeft van de UEFA.
make mequote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben geen voetbalfan.
Ophoeren nu, dag.
Hij speelt sowieso maar één keer per maand, gemiddeld genomen, en dan speelt hij ook nog lang niet altijd goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
6 miljoen? Metee verkopen!
Heb het wel gehad met die Ono..
quote:1/3/2005 - Vuurwerkgooier heeft zich gemeld
Feyenoord.nl meldt dat degene die de vuurwerkbom heeft gegooid dat in de buurt van het strafschopgebied ontplofte, zichzelf gemeld heeft. Hij zou ook te zien zijn geweest op de videobeelden. Als verweer gaf hij aan dat hij het vuurwerk had doorgekrgeen en uit paniek had doorgegooid. Dat wordt nog onderzocht. Het onderzoek naar de andere dader is nog gaande.
quote:1/3/2005 - Feyenoord bedankt fans voor tips
Feyenoord heeft via een verklaring op Feyenoord.nl laten weten de fans te bedanken voor de tips die zijn gegeven in de dagen na Feyenoord - Sporting Lissabon. De club laat weten dat nadat de tweede dader bekend is, ze de zaak over zullen laten aan de politie.
Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien een beetje off-topic maar zijn die gasten die betrokken waren bij 'Beverwijk' nog steeds persona non-grata in Rotterdam?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.![]()
Ah, ok ik snap hetquote:Ben geen voetbalfan, maar een voetbalsupporter.![]()
Ja.. idd.. gelukkig sta ik dit keer in de maaszaalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdagavond weer een heerlijk Amstelcup avondje!
Je tenen eraf laten vriezen, in een half lege Kuip!Heerlijk!
Geen last van.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Jorien heeft vandaag kwaad bloed gezet bij een groot deel van de fanatieke aanhang. Woorden waarin ik mij wel kan vinden.quote:Beste Ruud en Jorien,
Al direct na de wedstrijd tegen Sporting liet Ruud weten zich in de steek gelaten te voelen door de fans. Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aan de andere kant vind ik dat je dat pas kan zeggen op het moment dat jij zorgt dat het team de fans niet meer in de steek laat. Maar goed Ruud, je moet je natuurlijk tegenover de media goed presenteren en als dat niet kan met het spelletje, dan maar lekker iets politiek corrects over de fans zeggen.
Eigenlijk was ik het alweer een beetje vergeten, tot ik vandaag op Lunatic News het stukje over Jorien zag. Leuk GKL, dat je je zo presenteert in de media. Ook weer lekker walgelijk van je. Ik word helemaal doorziek van jullie charmeoffensief. Walgelijk gewoon. Iedereen (ja, ook ik) weet dat het fout was om dat vuurwerk te gooien, maar niemand rept er een woord over dat het 1 ventje was die het deed en dat we vervolgens met een heel aantal jongens op X die mongool zijn gaan zoeken. NIEMAND ZEGT ER WAT OVER! Oh ja, wel praat je over die sociale controle, die er volgens jou niet meer is.
Bij deze wil ik dus het volgende met jullie afspreken: als jullie je nou met zaken bezig houden waar je goed in zou moeten zijn en zorgt dat wij weer een herkenbaar Feyenoord zien, zorgen wij wel dat dat soort ventjes zich niet meer misdragen. Waar zijn trouwens die nieuwe camera’s voor op X?!?! Misschien weten wij wel al wie het is, misschien niet. Maar goed, wij geven mede-‘supporters’ niet aan, wij lossen het zelf wel op, want waarschijnlijk ben je het al weer vergeten, maar:
WIJ ZIJN FEYENOORD!
B.
Jij staat weer aan de champagne in de sky-box!? Pauper!quote:
Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levertquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef ferrarifreak het volgende:
Het is al jaren tijd dat Jorien oprotGrappig stukje trouwens gisteren in het AD, dat bij clubs waar het goed gaat er weinig rellen enzo zijn, en clubs waar het minder gaat de aanhang steeds agressiever en lastiger wordt. Ik denk dat als Feyenoord maar steeds zulke wanprestaties blijft neerzetten zulke dingen als vorige week wel vaker voor gaan komen de komende tijd.
Met Feyenoord zijn er wel meer mogelijkheden dan 1 keer in de 10 jaar per ongeluk een keer kampioen worden. Als er op een andere manier gehandeld was in het verleden stonden we ver boven onze concurrenten, of in ieder geval gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:39 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
[..]
Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levert![]()
Feyenoord presteert naar zijn mogelijkheden.
Hebben AZ, ajax en PSV dan wel honderden miljoenen?quote:Feyenoord heeft niet zoals chelsea honderden miljoenen tot zijn beschikking om spelers te kopen. Feyenoord doet het met de middelen die het heeft uitstekend op dit moment.
quote:Complimenten voor het bestuur en de trainerstaf van Feyenoord.
Dat heeft Dortmund niet, ze zijn zo goed als failliet..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Dortmund nog interesse in Ono, was tijd geleden toch sprake van dacht ik?
Hopenlijk brengen ze een bak met geld mee
Ik zou niet op centen uit Dortmund rekenenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Dortmund nog interesse in Ono, was tijd geleden toch sprake van dacht ik?
Hopenlijk brengen ze een bak met geld mee
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog wel. Daar moet gewoon wat te halen zijn. Ik vind het jammer voor Van Marwijk, maar die club gaat het echt niet lang volhouden op deze manier. Binnen twee jaar zijn denk ik alle toppers verdwenen, en kan men daar weer opnieuw beginnen met opbouwen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
quote:Gooier vuurwerk bang voor wraak
Door Richard Dubbeld
Waarschijnlijk uit angst voor represailles van Rotterdamse hooligans heeft de gooier van het vuurwerk bij het Uefa-cupduel met Sporting Lissabon zich zelf gisteren gemeld bij Feyenoord.
De club, die hem al op het spoor was, heeft zijn gegevens doorgespeeld aan de politie. Ook de harde kern van de club kwam ook steeds dichter bij zijn identiteit.
De man verklaarde dat het vuurwerk niet van hem was. Hij gooide slechts door wat een verdieping hoger naar beneden was gesmeten. Hij stond tijdens het duel op vak X, de laagste én goedkoopste tribune van het stadion direct achter een doel.
Volgens vuurwerkexperts is dit onzin. ,,Vuurwerk doorgooien? Dat lijkt me sterk. Ik zou het in elk geval niet durven'', zegt Klaas Haarman van Haarman Vuurwerk in Enschede. ,,Normaal vuurwerk ontploft na drie tot vijf seconden'', legt Haarman uit. ,,Binnen die tijd is het onmogelijk om het te zien vallen, op te pakken, en het tientallen meters verder te gooien.''
Onmiddellijk na het incident - waardoor de Portugese doelman Ricardo enkele minuten medische verzorging nodig had - ontstond op het vak een jacht naar de gooier. Dat resulteerde onder meer in enkele opstootjes. De dagen na het echec vervolgden de fans hun zoektocht naar 'de mongool', zoals de dader in supportersjargon wordt genoemd.
Gepubliceerd op: 2 maart 2005
Bron: Algemeen Dagblad
BITCH!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:46 schreef Luni het volgende:
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!
Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zit morgen op dubbel R, met de wetenschap dat warme lucht altijd opstijgt..
Ohw? Heb wel kaart tweede ring. Merk het morgen dan welquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?
Zo kwam ik een keer bijna een stadion niet binnenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik sta morgen op X, geloof ik (normaal gesproken op QQ). Ik weet het eigenlijk niet eens zeker, iemand anders heeft m'n kaartje gekocht.
Dat zag je niet verkeerd. Gullit stond met de tranen in de ogen. Jammer dat een paar debielen niet even een minuutje hun bek konden houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:09 schreef Georges het volgende:
Gullit leek best wel aangeslagen tijdens de minuut stilte, of zag ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |