make mequote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben geen voetbalfan.
Ophoeren nu, dag.
Hij speelt sowieso maar één keer per maand, gemiddeld genomen, en dan speelt hij ook nog lang niet altijd goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
6 miljoen? Metee verkopen!
Heb het wel gehad met die Ono..
quote:1/3/2005 - Vuurwerkgooier heeft zich gemeld
(Van onze verslaggever K)
Feyenoord.nl meldt dat degene die de vuurwerkbom heeft gegooid dat in de buurt van het strafschopgebied ontplofte, zichzelf gemeld heeft. Hij zou ook te zien zijn geweest op de videobeelden. Als verweer gaf hij aan dat hij het vuurwerk had doorgekrgeen en uit paniek had doorgegooid. Dat wordt nog onderzocht. Het onderzoek naar de andere dader is nog gaande.
quote:1/3/2005 - Feyenoord bedankt fans voor tips
(Van onze verslaggever K)
Feyenoord heeft via een verklaring op Feyenoord.nl laten weten de fans te bedanken voor de tips die zijn gegeven in de dagen na Feyenoord - Sporting Lissabon. De club laat weten dat nadat de tweede dader bekend is, ze de zaak over zullen laten aan de politie.
Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien een beetje off-topic maar zijn die gasten die betrokken waren bij 'Beverwijk' nog steeds persona non-grata in Rotterdam?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.![]()
Ah, ok ik snap hetquote:Ben geen voetbalfan, maar een voetbalsupporter.![]()
Ja.. idd.. gelukkig sta ik dit keer in de maaszaalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdagavond weer een heerlijk Amstelcup avondje!
Je tenen eraf laten vriezen, in een half lege Kuip!Heerlijk!
Geen last van.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdagavond weer een heerlijk Amstelcup avondje!
Je tenen eraf laten vriezen, in een half lege Kuip!Heerlijk!
Jorien heeft vandaag kwaad bloed gezet bij een groot deel van de fanatieke aanhang. Woorden waarin ik mij wel kan vinden.quote:Beste Ruud en Jorien,
Al direct na de wedstrijd tegen Sporting liet Ruud weten zich in de steek gelaten te voelen door de fans. Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aan de andere kant vind ik dat je dat pas kan zeggen op het moment dat jij zorgt dat het team de fans niet meer in de steek laat. Maar goed Ruud, je moet je natuurlijk tegenover de media goed presenteren en als dat niet kan met het spelletje, dan maar lekker iets politiek corrects over de fans zeggen.
Eigenlijk was ik het alweer een beetje vergeten, tot ik vandaag op Lunatic News het stukje over Jorien zag. Leuk GKL, dat je je zo presenteert in de media. Ook weer lekker walgelijk van je. Ik word helemaal doorziek van jullie charmeoffensief. Walgelijk gewoon. Iedereen (ja, ook ik) weet dat het fout was om dat vuurwerk te gooien, maar niemand rept er een woord over dat het 1 ventje was die het deed en dat we vervolgens met een heel aantal jongens op X die mongool zijn gaan zoeken. NIEMAND ZEGT ER WAT OVER! Oh ja, wel praat je over die sociale controle, die er volgens jou niet meer is.
Bij deze wil ik dus het volgende met jullie afspreken: als jullie je nou met zaken bezig houden waar je goed in zou moeten zijn en zorgt dat wij weer een herkenbaar Feyenoord zien, zorgen wij wel dat dat soort ventjes zich niet meer misdragen. Waar zijn trouwens die nieuwe camera’s voor op X?!?! Misschien weten wij wel al wie het is, misschien niet. Maar goed, wij geven mede-‘supporters’ niet aan, wij lossen het zelf wel op, want waarschijnlijk ben je het al weer vergeten, maar:
WIJ ZIJN FEYENOORD!
B.
Jij staat weer aan de champagne in de sky-box!? Pauper!quote:
Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levertquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef ferrarifreak het volgende:
Het is al jaren tijd dat Jorien oprotGrappig stukje trouwens gisteren in het AD, dat bij clubs waar het goed gaat er weinig rellen enzo zijn, en clubs waar het minder gaat de aanhang steeds agressiever en lastiger wordt. Ik denk dat als Feyenoord maar steeds zulke wanprestaties blijft neerzetten zulke dingen als vorige week wel vaker voor gaan komen de komende tijd.
Met Feyenoord zijn er wel meer mogelijkheden dan 1 keer in de 10 jaar per ongeluk een keer kampioen worden. Als er op een andere manier gehandeld was in het verleden stonden we ver boven onze concurrenten, of in ieder geval gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:39 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
[..]
Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levert![]()
Feyenoord presteert naar zijn mogelijkheden.
Hebben AZ, ajax en PSV dan wel honderden miljoenen?quote:Feyenoord heeft niet zoals chelsea honderden miljoenen tot zijn beschikking om spelers te kopen. Feyenoord doet het met de middelen die het heeft uitstekend op dit moment.
quote:Complimenten voor het bestuur en de trainerstaf van Feyenoord.
Dat heeft Dortmund niet, ze zijn zo goed als failliet..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Dortmund nog interesse in Ono, was tijd geleden toch sprake van dacht ik?
Hopenlijk brengen ze een bak met geld mee
Ik zou niet op centen uit Dortmund rekenenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Dortmund nog interesse in Ono, was tijd geleden toch sprake van dacht ik?
Hopenlijk brengen ze een bak met geld mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |