abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:06:46 #241
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25310728
Ono wil naar Spanje.
The Most Incredible, Baby
pi_25311367
'Salomon Kalou deze zomer in Oranje'
[ Voetbal International ]

De kans is groot dat Salomon Kalou komende zomer als Nederlander in actie kan komen op het WK voor spelers onder twintig jaar. 'Ik ga ervan uit dat het snel rond komt', zegt Harry Been, algemeen directeur van de KNVB én organisator van het WK in De Telegraaf.

Kalou is geboren in Ivoorkust, maar hij gaf aan het begin van het seizoen te kennen graag te willen uitkomen voor het Nederlands elftal, omdat hij daar meer toekomst in ziet dan in het nationale Ivoriaanse elftal. Feyenoord startte in oktober al een naturalisatieprocedure bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) en krijgt daarbij de hulp van de KNVB.

Volgens Harry Been kan de steun van de voetbalbond het proces versnellen 'als er sportieve redenen zijn'. 'Salomon heeft aangegeven graag voor Nederland te spelen op het WK. Ik ga ervan uit dat het snel rond komt.'

Kalou liet in het najaar weten wel oren te hebben naar een Nederlands paspoort. 'Of meneer Van Basten mij kan bellen? Ja, graag zelfs.' Maar enkele weken terug liet hij weten nog geen beslissing te hebben genomen voor welk land hij kiest.

Dit seizoen brak de negentienjarige broer van Bonaventure Kalou door bij Feyenoord. In 21 competitieduels scoorde hij twaalf keer en gaf hij zes assists.
pi_25311393
De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en inmiddels een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.

Feyenoord.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:54:23 #244
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25311423
Dat is mooi, donderdag de netten weg dus.
A.M.A.B
pi_25311801
quote:
DADER VUURWERKBOM MELDT ZICH

De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en inmiddels een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.

In zijn eerste verklaring heeft de dader aangegeven, dat hij de vuurwerkbom in paniek heeft doorgegooid. Volgens zijn zeggen kwam het reeds ontstoken vuurwerk van een hoger gelegen positie. Zijn verklaring zal in het kader van een nader onderzoek worden voorgelegd aan experts.

Naar de tweede dader, die met het gooien van een aansteker vanuit vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, loopt een onderzoek. Ook zijn daad is door de camera’s geregistreerd. Beide supporters zullen een levenslang stadionverbod krijgen. Feyenoord zal bovendien de financiële schade op beiden verhalen.
Als ze ook de financiele schade gaan verhalen voor een wedstrijdje buitenshuis of zonder publiek is ie nog wel ff bezig met afbetalen...

Wel zonde dat Gyan en Swerts weg gaan. Komen allebei net tekort, maar zo blijven er weinig over met liefde voor de club en werklust.
pi_25312461
Gyan heeft al een aanbieding gehad voor contractverlenging.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:34:02 #247
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25313897
Als het aan die Grote Kanker Lijer ligt worden alle parterrevakken met ingang van volgend seizoen een gezinsvak.

Wat vinden de heren hier daarvan?

Alleen maar omdat er een paar mensen met aanstekers gooiden naar een stel kkportugezen.

Jorien, houd het voor gezien!
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:11:59 #248
111463 pikwik
slappe bak
pi_25314493
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:34 schreef Cart_man het volgende:
Als het aan die Grote Kanker Lijer ligt worden alle parterrevakken met ingang van volgend seizoen een gezinsvak.

Wat vinden de heren hier daarvan?

Alleen maar omdat er een paar mensen met aanstekers gooiden naar een stel kkportugezen.

Jorien, houd het voor gezien!
en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:39:12 #249
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25314803
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:11 schreef pikwik het volgende:

[..]

en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!
Ben geen voetbalfan.

Ophoeren nu, dag.
A.M.A.B
pi_25314991
quote:
NASLEEP FEYENOORD – SPORTING LISSABON

Feyenoord bedankt de supporters, die inmiddels met tips gereageerd hebben op de oproep om mee te helpen bij het vinden van de daders van de incidenten bij de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon. De opsporing van de tweede dader, die met het gooien van een voorwerp vanaf vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, is in volle gang. De eerste dader, die met vuurwerk gooide, heeft zichzelf al gemeld.

Zodra ook de tweede dader is opgespoord, geeft Feyenoord het verdere onderzoek in handen van de plaatselijke politie. De maatregelen die de club tegen de daders onderneemt staat al vast: levenslang stadionverbod en het verhalen van de schade. De hoogte van de te verhalen schade wordt bepaald zodra Feyenoord bericht heeft van de UEFA.
tegenstrijdig ???
pi_25314999
Leuke anekdote van Paauwe uit het AD over Van Marwijk:

Van Van Marwijk herinner ik me een bespreking in Glasgow. Vertelde hij bloedserieus dat we ons niet moesten laten intimideren. Hun fans roepen dit en schreeuwen dat. Een schande. Vervolgens werd het even stil en toen reageerden Bosvelt en Van Hooijdonk. Jeetje trainer, gaat dat écht zo? Lag iedereen in een deuk.''

Voetbalhumor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:44:43 #252
111463 pikwik
slappe bak
pi_25315548
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben geen voetbalfan.

Ophoeren nu, dag.
make me
pi_25315557
Ono zal wel naar Duitsland of Spanje gaan denk ik. Miljoentje of 6?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25316444
6 miljoen? Metee verkopen!

Heb het wel gehad met die Ono..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25317178
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
6 miljoen? Metee verkopen!

Heb het wel gehad met die Ono..
Hij speelt sowieso maar één keer per maand, gemiddeld genomen, en dan speelt hij ook nog lang niet altijd goed.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25317305
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben geen voetbalfan.
Wat doe je dan in de Kuip?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:22:43 #257
55651 JaWi
Shalom.
pi_25317847
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:45 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Wat doe je dan in de Kuip?
Kanker roepen en met vuurwerk gooien .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:23:06 #258
55651 JaWi
Shalom.
pi_25317851
quote:
1/3/2005 - Vuurwerkgooier heeft zich gemeld
(Van onze verslaggever K)

Feyenoord.nl meldt dat degene die de vuurwerkbom heeft gegooid dat in de buurt van het strafschopgebied ontplofte, zichzelf gemeld heeft. Hij zou ook te zien zijn geweest op de videobeelden. Als verweer gaf hij aan dat hij het vuurwerk had doorgekrgeen en uit paniek had doorgegooid. Dat wordt nog onderzocht. Het onderzoek naar de andere dader is nog gaande.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:23:42 #259
55651 JaWi
Shalom.
pi_25317868
quote:
1/3/2005 - Feyenoord bedankt fans voor tips
(Van onze verslaggever K)

Feyenoord heeft via een verklaring op Feyenoord.nl laten weten de fans te bedanken voor de tips die zijn gegeven in de dagen na Feyenoord - Sporting Lissabon. De club laat weten dat nadat de tweede dader bekend is, ze de zaak over zullen laten aan de politie.
slettebak [@] gmail.com
pi_25317884
Misschien een beetje off-topic maar zijn die gasten die betrokken waren bij 'Beverwijk' nog steeds persona non-grata in Rotterdam?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25317947
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef JaWi het volgende:

[..]
goede zaak!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 20:59:29 #262
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25318481
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien een beetje off-topic maar zijn die gasten die betrokken waren bij 'Beverwijk' nog steeds persona non-grata in Rotterdam?
Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.

Ben geen voetbalfan, maar een voetbalsupporter.
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:15:45 #263
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25318756
Donderdagavond weer een heerlijk Amstelcup avondje!

Je tenen eraf laten vriezen, in een half lege Kuip!

Heerlijk!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25318951
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Sommige komen niet meer bij Feijenoord, sommige wel. Ken er een enkele. Goede gasten.

Hebben degene die niet meer gaan hun leven omgegooid na die gebeurtenissen?
quote:
Ben geen voetbalfan, maar een voetbalsupporter.
Ah, ok ik snap het
pi_25318954
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:

Heerlijk!
Ja.. idd.. gelukkig sta ik dit keer in de maaszaal waai ik in iedergeval niet weg!
Delivered without an information leaflet
pi_25318967
Zojuist alvast kaartjes voor FEYENOORD - ajax geregeld Volgend seizoen toch maar weer een seizoenskaart

[ Bericht 34% gewijzigd door ferrarifreak op 01-03-2005 21:33:10 ]
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:27:23 #267
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25318993
quote:

Heerlijk!
Geen last van.
quote:
Beste Ruud en Jorien,

Al direct na de wedstrijd tegen Sporting liet Ruud weten zich in de steek gelaten te voelen door de fans. Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aan de andere kant vind ik dat je dat pas kan zeggen op het moment dat jij zorgt dat het team de fans niet meer in de steek laat. Maar goed Ruud, je moet je natuurlijk tegenover de media goed presenteren en als dat niet kan met het spelletje, dan maar lekker iets politiek corrects over de fans zeggen.

Eigenlijk was ik het alweer een beetje vergeten, tot ik vandaag op Lunatic News het stukje over Jorien zag. Leuk GKL, dat je je zo presenteert in de media. Ook weer lekker walgelijk van je. Ik word helemaal doorziek van jullie charmeoffensief. Walgelijk gewoon. Iedereen (ja, ook ik) weet dat het fout was om dat vuurwerk te gooien, maar niemand rept er een woord over dat het 1 ventje was die het deed en dat we vervolgens met een heel aantal jongens op X die mongool zijn gaan zoeken. NIEMAND ZEGT ER WAT OVER! Oh ja, wel praat je over die sociale controle, die er volgens jou niet meer is.

Bij deze wil ik dus het volgende met jullie afspreken: als jullie je nou met zaken bezig houden waar je goed in zou moeten zijn en zorgt dat wij weer een herkenbaar Feyenoord zien, zorgen wij wel dat dat soort ventjes zich niet meer misdragen. Waar zijn trouwens die nieuwe camera’s voor op X?!?! Misschien weten wij wel al wie het is, misschien niet. Maar goed, wij geven mede-‘supporters’ niet aan, wij lossen het zelf wel op, want waarschijnlijk ben je het al weer vergeten, maar:

WIJ ZIJN FEYENOORD!

B.
Jorien heeft vandaag kwaad bloed gezet bij een groot deel van de fanatieke aanhang. Woorden waarin ik mij wel kan vinden.

Word tijd dat die kale oprot.
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:33:42 #268
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25319088
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Geen last van.
Jij staat weer aan de champagne in de sky-box!? Pauper!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25319110
Het is al jaren tijd dat Jorien oprot Grappig stukje trouwens gisteren in het AD, dat bij clubs waar het goed gaat er weinig rellen enzo zijn, en clubs waar het minder gaat de aanhang steeds agressiever en lastiger wordt. Ik denk dat als Feyenoord maar steeds zulke wanprestaties blijft neerzetten zulke dingen als vorige week wel vaker voor gaan komen de komende tijd.
pi_25319204
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef ferrarifreak het volgende:
Het is al jaren tijd dat Jorien oprot Grappig stukje trouwens gisteren in het AD, dat bij clubs waar het goed gaat er weinig rellen enzo zijn, en clubs waar het minder gaat de aanhang steeds agressiever en lastiger wordt. Ik denk dat als Feyenoord maar steeds zulke wanprestaties blijft neerzetten zulke dingen als vorige week wel vaker voor gaan komen de komende tijd.
Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levert

Feyenoord presteert naar zijn mogelijkheden. Feyenoord heeft niet zoals chelsea honderden miljoenen tot zijn beschikking om spelers te kopen. Feyenoord doet het met de middelen die het heeft uitstekend op dit moment.

Complimenten voor het bestuur en de trainerstaf van Feyenoord.
pi_25319435
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:39 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:

[..]

Allemaal onzin dat Feyenoord wanprestaties levert

Feyenoord presteert naar zijn mogelijkheden.
Met Feyenoord zijn er wel meer mogelijkheden dan 1 keer in de 10 jaar per ongeluk een keer kampioen worden. Als er op een andere manier gehandeld was in het verleden stonden we ver boven onze concurrenten, of in ieder geval gelijk
quote:
Feyenoord heeft niet zoals chelsea honderden miljoenen tot zijn beschikking om spelers te kopen. Feyenoord doet het met de middelen die het heeft uitstekend op dit moment.
Hebben AZ, ajax en PSV dan wel honderden miljoenen? Ik zeg niet dat we de Champions League moeten winnen, maar 1 keer in de 3 jaar kampioen en 1 keer in de 2 jaar meedoen aan de Champions League is een reele eis voor zo'n grote club.
quote:
Complimenten voor het bestuur en de trainerstaf van Feyenoord.
Laat me raden : ajacied?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:14:04 #272
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25319991
Ono mag van mij wel weg. Is veel te vaak afwezig met zijn blessures en interlands.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25320352
Heeft Dortmund nog interesse in Ono, was tijd geleden toch sprake van dacht ik?

Hopenlijk brengen ze een bak met geld mee
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25320445
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:

Dat heeft Dortmund niet, ze zijn zo goed als failliet..
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:38:46 #275
55651 JaWi
Shalom.
pi_25320606
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik zou niet op centen uit Dortmund rekenen .
slettebak [@] gmail.com
pi_25320758
quote:

Heerlijk!
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!
pi_25320929
Ik ga als het goed binnenkort naar een wedstrijd van Dortmund.
pi_25323413
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
pi_25323642
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
Nog wel. Daar moet gewoon wat te halen zijn. Ik vind het jammer voor Van Marwijk, maar die club gaat het echt niet lang volhouden op deze manier. Binnen twee jaar zijn denk ik alle toppers verdwenen, en kan men daar weer opnieuw beginnen met opbouwen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:24:30 #280
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25326603
quote:
Gooier vuurwerk bang voor wraak

Door Richard Dubbeld

Waarschijnlijk uit angst voor represailles van Rotterdamse hooligans heeft de gooier van het vuurwerk bij het Uefa-cupduel met Sporting Lissabon zich zelf gisteren gemeld bij Feyenoord.

De club, die hem al op het spoor was, heeft zijn gegevens doorgespeeld aan de politie. Ook de harde kern van de club kwam ook steeds dichter bij zijn identiteit.

De man verklaarde dat het vuurwerk niet van hem was. Hij gooide slechts door wat een verdieping hoger naar beneden was gesmeten. Hij stond tijdens het duel op vak X, de laagste én goedkoopste tribune van het stadion direct achter een doel.

Volgens vuurwerkexperts is dit onzin. ,,Vuurwerk doorgooien? Dat lijkt me sterk. Ik zou het in elk geval niet durven'', zegt Klaas Haarman van Haarman Vuurwerk in Enschede. ,,Normaal vuurwerk ontploft na drie tot vijf seconden'', legt Haarman uit. ,,Binnen die tijd is het onmogelijk om het te zien vallen, op te pakken, en het tientallen meters verder te gooien.''

Onmiddellijk na het incident - waardoor de Portugese doelman Ricardo enkele minuten medische verzorging nodig had - ontstond op het vak een jacht naar de gooier. Dat resulteerde onder meer in enkele opstootjes. De dagen na het echec vervolgden de fans hun zoektocht naar 'de mongool', zoals de dader in supportersjargon wordt genoemd.

Gepubliceerd op: 2 maart 2005
Bron: Algemeen Dagblad
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')