abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25298724
Ik vind het wel opmerkelijk dat die netten dr opeens in minder dan 3 dagen hangen. Hadden ze die toevallig nog ergens in een bezemkastie liggen... Volgens mij hadden ze hier al lang rekening mee gehouden.
Vind het er trouwens wel geinig uitzien, maar ik hoef er dan ook niet achter te zitten.
pi_25298804
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat die netten dr opeens in minder dan 3 dagen hangen. Hadden ze die toevallig nog ergens in een bezemkastie liggen... Volgens mij hadden ze hier al lang rekening mee gehouden.
Vind het er trouwens wel geinig uitzien, maar ik hoef er dan ook niet achter te zitten.
De netten zullen ze wel over gehad hebben van vroeger, want ze hebben er al eerder gestaan.
pi_25298859
Dat zeg ik. Ze zullen wel bewaard zijn, maar 20 meter hoge palen nemen toch wel wat ruimte in.
pi_25298900
Of anders Overtoom
pi_25300574
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Sympatieke actie Kalou vandaag t.o.v. Leonardo!
Dirk Kuijt vond het zeer onprofessioneel van Salomon!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 28 februari 2005 @ 17:29:44 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25300590
Kuijt en Gullit moeten niet zo huilen.
A.M.A.B
pi_25300683
Mischien lagen die palen onder de grasmat
En het is trouwens geen 20 meter hoor,hooguit 10
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 28 februari 2005 @ 23:09:16 #233
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25303481
quote:
Feyenoord staat open voor vertrek Shinji Ono

28/2/2005 20:51

EXCLUSIEF - Shinji Ono is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van Feyenoord. De Rotterdamse club staat in ieder geval open voor een transfer.

Ono moet dit seizoen voor het eerst in dienst van Feyenoord genoegen nemen met een reserverol. De Japanner, die nog een contract heeft tot medio 2007, heeft bovendien laten doorschemeren dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. De technische staf stoort zich op z'n beurt aan het steeds weer moeten afstaan van Ono wegens interlandverplichtingen.

Een vertrek van Ono aan het einde van het seizoen zou voor beide partijen een oplossing zijn. 'Voor de goede orde: Shinji móet niet weg. Hij is nu wisselspeler, voor het eerst in zijn carrière, al weet je niet hoe lang het duurt', zegt technisch directeur Mark Wotte in de nieuwe Voetbal International. 'Shinji kan kan ook sámen met Nicky Hofs spelen.'

Ono miste dit jaar de nodige wedstrijden door een enkelblessure die hij aan het einde van vorig seizoen opliep. Ook na een operatie bleven de klachten die nu zijn verdwenen. Hofs, deze winterstop naar Rotterdam gehaald, heeft de nummer tien-positie inmiddels overgenomen.
Dag, meneer.
A.M.A.B
pi_25303751
Straks gaat ie naar PSV als opvolger van Held van Bommel.
That's all folks!
pi_25304097
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:29 schreef Cart_man het volgende:
Kuijt en Gullit moeten niet zo huilen.
In dit geval vond ik het inderdaad een beetje overdreven gezeur. Ik vond het een leuke actie!
pi_25304287
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dag, meneer.
Lijkt me mooie oplossing, alleen lekkere manier om de transfersom op te drijven...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:15:11 #237
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25309075
quote:
Van den Herik: Lamstralen worden bedankt

ROTTERDAM - Voorzitter Jorien van den Herik heeft in de Feyenoordkrant, die dinsdag is verschenen, hard uitgehaald naar de eigen achterban. "Iedereen heeft de mond vol van sociale controle. Maar als het er echt op aankomt, neemt geen sterveling het op voor Feyenoord. Ik sta perplex."

De Rotterdamse preses reageerde in het eigen orgaan voor de eerste keer op de ernstige incidenten tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon, donderdag in de Kuip (1-2). Vanuit het publiek werden voor en tijdens het turbulente duel tal van voorwerpen, waaronder knalvuurwerk, aanstekers en muntgeld, naar de Portugese spelers gegooid.

De Duitse arbiter Meyer moest het duel wegens het wangedrag op de tribunes twee keer stilleggen. Na ruim een uur stuurde hij beide ploegen de catacomben in voor een afkoelingsperiode van tien minuten, waarna de wedstrijd alsnog werd uitgespeeld. Feyenoord wacht een zware sanctie van de tuchtcommissie van de UEFA.

"De lamstralen die Feyenoord - Sporting Lissabon hebben geterroriseerd, worden bedankt", stelt Van den Herik onomwonden. " De grens is bereikt. Ik ben niet zo'n tegenstander van een kliklijn als het een goede zaak dient. In de vakken van waaruit gegooid is, moeten anderen de daders hebben gezien. Toch heeft nog niemand zich gemeld. Het zal wel angst zijn. Waarmee maar weer eens is bewezen hoever onze maatschappij is gedegenereerd."
Pffff.
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:46:43 #238
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25309512
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks gaat ie naar PSV als opvolger van Held van Bommel.
Dat zou niet eens zo'n gekke optie zijn

Laat maar komen die Shinji
Al zou ik wel liever een Nederlander zien als opvolger van Bommel maar zou zo 1,2,3 niet weten wie dat dan zou moeten worden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25310403
quote:
01-03-2005: Dirk Kuijt dichter bij akkoord in Kuip
[Bron: AD.nl]

Feyenoord en Dirk Kuijt zijn weer iets dichter bij elkaar gekomen in een poging het contract van de spits open te breken, zo meldt het Algemeen Dagblad vanmorgen.

Gistermiddag had zaakwaarnemer Rob Jansen in de Kuip een nieuw overleg met de Feyenoord-leiding. Feyenoord wil zo snel mogelijk een eindgesprek met de 24-jarige aanvalsleider, die nog een contract tot medio 2007 heeft.

Het onderhoud van gisteren had nog geen beslissend karakter. Beide partijen betitelen het gesprek als 'constructief'.
Het gaat in ieder geval de goeie kant op...
pi_25310669
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zou niet eens zo'n gekke optie zijn

Laat maar komen die Shinji
Al zou ik wel liever een Nederlander zien als opvolger van Bommel maar zou zo 1,2,3 niet weten wie dat dan zou moeten worden.
Als PSV zo gek is om Ono te halen, dan lach ik me een breuk
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:06:46 #241
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25310728
Ono wil naar Spanje.
The Most Incredible, Baby
pi_25311367
'Salomon Kalou deze zomer in Oranje'
[ Voetbal International ]

De kans is groot dat Salomon Kalou komende zomer als Nederlander in actie kan komen op het WK voor spelers onder twintig jaar. 'Ik ga ervan uit dat het snel rond komt', zegt Harry Been, algemeen directeur van de KNVB én organisator van het WK in De Telegraaf.

Kalou is geboren in Ivoorkust, maar hij gaf aan het begin van het seizoen te kennen graag te willen uitkomen voor het Nederlands elftal, omdat hij daar meer toekomst in ziet dan in het nationale Ivoriaanse elftal. Feyenoord startte in oktober al een naturalisatieprocedure bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) en krijgt daarbij de hulp van de KNVB.

Volgens Harry Been kan de steun van de voetbalbond het proces versnellen 'als er sportieve redenen zijn'. 'Salomon heeft aangegeven graag voor Nederland te spelen op het WK. Ik ga ervan uit dat het snel rond komt.'

Kalou liet in het najaar weten wel oren te hebben naar een Nederlands paspoort. 'Of meneer Van Basten mij kan bellen? Ja, graag zelfs.' Maar enkele weken terug liet hij weten nog geen beslissing te hebben genomen voor welk land hij kiest.

Dit seizoen brak de negentienjarige broer van Bonaventure Kalou door bij Feyenoord. In 21 competitieduels scoorde hij twaalf keer en gaf hij zes assists.
pi_25311393
De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en inmiddels een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.

Feyenoord.nl
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:54:23 #244
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25311423
Dat is mooi, donderdag de netten weg dus.
A.M.A.B
pi_25311801
quote:
DADER VUURWERKBOM MELDT ZICH

De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en inmiddels een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.

In zijn eerste verklaring heeft de dader aangegeven, dat hij de vuurwerkbom in paniek heeft doorgegooid. Volgens zijn zeggen kwam het reeds ontstoken vuurwerk van een hoger gelegen positie. Zijn verklaring zal in het kader van een nader onderzoek worden voorgelegd aan experts.

Naar de tweede dader, die met het gooien van een aansteker vanuit vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, loopt een onderzoek. Ook zijn daad is door de camera’s geregistreerd. Beide supporters zullen een levenslang stadionverbod krijgen. Feyenoord zal bovendien de financiële schade op beiden verhalen.
Als ze ook de financiele schade gaan verhalen voor een wedstrijdje buitenshuis of zonder publiek is ie nog wel ff bezig met afbetalen...

Wel zonde dat Gyan en Swerts weg gaan. Komen allebei net tekort, maar zo blijven er weinig over met liefde voor de club en werklust.
pi_25312461
Gyan heeft al een aanbieding gehad voor contractverlenging.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:34:02 #247
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25313897
Als het aan die Grote Kanker Lijer ligt worden alle parterrevakken met ingang van volgend seizoen een gezinsvak.

Wat vinden de heren hier daarvan?

Alleen maar omdat er een paar mensen met aanstekers gooiden naar een stel kkportugezen.

Jorien, houd het voor gezien!
A.M.A.B
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:11:59 #248
111463 pikwik
slappe bak
pi_25314493
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:34 schreef Cart_man het volgende:
Als het aan die Grote Kanker Lijer ligt worden alle parterrevakken met ingang van volgend seizoen een gezinsvak.

Wat vinden de heren hier daarvan?

Alleen maar omdat er een paar mensen met aanstekers gooiden naar een stel kkportugezen.

Jorien, houd het voor gezien!
en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:39:12 #249
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25314803
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:11 schreef pikwik het volgende:

[..]

en jij noemt jezelf voetbalfan?? stumpert!
Ben geen voetbalfan.

Ophoeren nu, dag.
A.M.A.B
pi_25314991
quote:
NASLEEP FEYENOORD – SPORTING LISSABON

Feyenoord bedankt de supporters, die inmiddels met tips gereageerd hebben op de oproep om mee te helpen bij het vinden van de daders van de incidenten bij de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon. De opsporing van de tweede dader, die met het gooien van een voorwerp vanaf vak W de veroorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, is in volle gang. De eerste dader, die met vuurwerk gooide, heeft zichzelf al gemeld.

Zodra ook de tweede dader is opgespoord, geeft Feyenoord het verdere onderzoek in handen van de plaatselijke politie. De maatregelen die de club tegen de daders onderneemt staat al vast: levenslang stadionverbod en het verhalen van de schade. De hoogte van de te verhalen schade wordt bepaald zodra Feyenoord bericht heeft van de UEFA.
tegenstrijdig ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')