Op het vak is volgens mij nauwelijks een tik uitgedeeld..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aan
Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:11 schreef Moreno het volgende:
Radio Rijnmond melde dat Feyenoord nog voor de wedstrijd tegen RBC netten aan beide korte zijdes gaat plaatsen, deze blijven staan tot de dader van donderdag is opgepakt..... Zijn we klaar mee.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...
![]()
Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.quote:
De joden hebben hun eigen rel toch? Racistisch spandoek jegens Kalou...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Was gewoon een strijker of iets in die trend.
Word tijd dat de aandacht weer eens naar iets anders wordt verlegd.
Hey joodjes, ga eens wat spelers van RodaJC aanvallen ofzo...
Wat een gelul allemaal. Figo werd zeker ook met open armen ontvangen.quote:'Dodelijk voor uitstraling Feyenoord'
'In Nou Camp is nog nooit een supporter met vuurwerk naar binnen gegaan'
[ Rotterdams Dagblad | Marcel van der Kraan ]
Feyenoord heeft internationaal weer de aandacht op zich gevestigd. De Engelse krant The Times was niet de enige in Europa die geen letter over de wedstrijd maar wel over de incidenten in de Kuip schreef. Welke schade hebben enkele raddraaiers aangericht? 'Feyenoorders' over de grens geven het antwoord.
Giovanni van Bronckhorst, speler van Barcelona (Spanje):
'Ik zit in de spelersbus van Barcelona naar Numancia. Een rit van zes uur omdat Numancia geen vliegveld heeft. De reputatie van Feyenoord is mede door dit soort dingen anders dan die van Ajax en PSV. Die clubs hebben na zoveel jaar toch een streepje voor. Feyenoord speelt al nauwelijks Champions League en dan komen de problemen met supporters er nog een keer bovenop. Ik vind het heel erg, want in welk land ik ook speel, ik blijf altijd een Feyenoord-hart houden.
Ik zat in Barcelona thuis voor de televisie en had iets later ingeschakeld. Toen de commentator het over vuurwerk had, wist ik al hoe laat het was. In Nou Camp komen supporters nooit met vuurwerk naar binnen. Ik heb echt nog nooit een knal gehoord. Zoiets, vinden supporters, doe je niet.
Het doet de uitstraling van Feyenoord in Europa geen goed. Het is dodelijk. Zonde, want juist in deze Europa Cup-week zie je weer hoe belangrijk het is als je internationaal op een positieve manier van je doet spreken. Kijk naar onze wedstrijd tegen Chelsea. Dat soort dingen is bepalend voor de omvang van een club als Barcelona. De supporters van Feyenoord moeten oppassen dat ze in negatieve zin niet bepalend worden.'
Ja dat klopt, anders hebben ze last van de zonquote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je wel eens door zon net moeten turen?
Klopt het trouwens dat de dugouts volgend seizoen verhuizen naar Z? Zal het warmlopen van Gyan en bv boukhari toch wel missen dan.
Iemand al meer info over het speelprogramma komende zomer?
Dat niet nee, maar het zal wel wennen.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je wel eens door zon net moeten turen?
Eerst deed ie een vingertje op de lippen en daarna wees ie naar zijn reet.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak![]()
Roeptequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:39 schreef Moreno het volgende:
[..]
Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.
Zoiets hoordeik ook al ja..quote:Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Sympatieke actie Kalou vandaag t.o.v. Leonardo!
Was dus ook niet racistisch bedoelt, was gewoon reactie op het feyenoord verleden van Kalouquote:Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef Ixnay het volgende:
Dat rascistische spandoek tegen Kalou snap ik niet, Ajax heeft zelf toch veel meer negers over het algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |