Kom je toch gezellig bij mij staan.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ook, vak W!
* FrankyMcG gaat alleen, aangezien er niemand meegaat!
Ja hoor, hoewel ik vind dat leeftijd er in dit geval weinig toe doet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:25 schreef DivineJester het volgende:
waardering genoeg zo??
NOG VOLOP KAARTEN BESCHIKBAAR VOOR FEYENOORD – SPORTING LISSABONquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:58 schreef RedGuy het volgende:
Van Den Boogaart is een topper, die gaat er vanzelf wel komen.
Boeit toch niet, zolang je er zelf maar zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,
ikzelf zit op R donderdag, maar ik denk niet dat daar nog kaarten voor zijn
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je puntquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:07 schreef gras het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.
ik heb geen idee hoeveel er komen , ik denk wel dat het te koud hier voor ze isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?![]()
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je punt
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:30 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
Kalou zou makkelijk naar Spanje of Engeland kunnen, hoewel ik hem graag terug zou zien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:33 schreef gras het volgende:
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
Inderdaad, maar Bertje koos toen voor de 'zekerheid' van ene F.de Haanquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Dat is niet zo heel erg moeilijk. In 't begin van deze competitie speelde Saidi bij vlagen aardig sterk, maar hij is inmiddels zo geintegreerd in de Nederlandse cultuur dat 'ie ook een gebruikelijk "De Boertje" heeft tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...![]()
Duh, tuurlijk ga ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.![]()
mensen uit 020 op het vuur, jaaalalalaaaquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Ik werk gewoon de hele dag, ga om een uur of 18.30 richting DHZ.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.
Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.![]()
Toptalent heeft niemand m genoemd hiero.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.
Gezellig!quote:
Geen petten/sjaals waar ik sta.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gezellig!Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
Ik teken voor 1 - 0, dan zitten we in de volgende ronde en daar draait het allemaal omquote:Op donderdag 24 februari 2005 07:08 schreef DivineJester het volgende:
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
onsquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
De daders van vandaag ophangen aan de masten van de Arena!
welke mastenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Pleur toch op man !!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Hetzelfde hebben wij ook bij Ajax.nl.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:52 schreef rotskibo het volgende:
Toch wel opvallend dat de vaste rubriek 'Feyenoord in de media' vandaag ontbreekt op Feyenoord.nl.
Goed nieuws show![]()
Das waar al hebben ze wel een clown als doelmanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ach, geen schande van Sporting te verliezen. Gewoon een prima ploeg.
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
Wat bedoel je met honderd? Honderd hooligans? Honderd kankerdebielen? Honder "supporters"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:44 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.
quote:Aerts vreest Babos noch Lodewijks
'Ik zal er alles aan doen om eerste keeper van Feyenoord te worden'
Door wietse dijkstra
Blessures komen nooit gelegen, maar dat Maikel Aerts uitgerekend op dit moment door een schouderkwetsuur even aan de kant staat, is voor de doelman van RBC Roosendaal 'wel erg zuur.' De 28-jarige Brabander, vanaf volgend seizoen voor vijf jaar onder contract bij Feyenoord, had morgen in de Kuip graag willen laten zien wat hij allemaal kan.
Rotterdam - Hoewel hij er alles aan zal doen om zijn huidige werkgever in de eredivisie te houden, is hij reeds fan van zijn toekomstige club. ,,Klote dat ze van Sporting hebben verloren,'' reageert Aerts op de uitschakeling van de Rotterdammers in de UEFA Cup. ,,Ik ben meer dan een supporter. Feyenoord is mijn club en past ook bij mij. Het is een club van hard werken en niet zeuren. Zo zit ik zelf ook in elkaar.''
Hij wil topfit zijn als hij aan zijn nieuwe avontuur in Rotterdam begint. Aerts moet dan de strijd aangaan met Gabor Babos. Zo is het hem tenminste verteld toen hij zijn contract ondertekende. De Hongaar is echter voor de tweede keer dit seizoen gepasseerd. De kans is daarom groot dat Patrick Lodewijks, die graag nog een jaar wil keepen in de Kuip, zijn grootste concurrent wordt.
,,Wat er met Babos is gebeurd, is heel vervelend voor hem,'' reageert Aerts op de nieuwe situatie bij Feyenoord. Het is hem om het even wie hij na de zomer uit de basis moet verdringen. ,,Ik weet niet beter dan dat Lodewijks volgend seizoen assistent is van keeperstrainer Pim Doesburg,'' zegt Aerts. ,,Maar als hij blijft, moet ik er gewoon voor zorgen dat ik beter ben dan hij. Ik ga ervan uit dat ik een eerlijke kans krijg en die zal ik met beide handen pakken. Ik zal er alles aan doen om eerste keeper van Feyenoord te worden.''
quote:Veiligheidsnetten terug in Kuip
Uitgegeven: 26 februari 2005 19:32
ROTTERDAM - De veiligheidsnetten achter beide doelen keren voor onbepaalde tijd terug in de Kuip. Daarmee reageert Feyenoord op de ernstige ongeregeldheden donderdagavond tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon (1-2). Voor en tijdens dat duel werden vanuit het publiek tal van voorwerpen en knalvuurwerk op het veld gegooid.
Met ingang van de thuiswedstrijd tegen RBC Roosendaal, zondag, zullen langs de lange zijden van het veld ook extra stewards worden ingezet. De toeschouwers dienen bij elke thuiswedstrijd van Feyenoord eveneens rekening te houden met een "zeer uitgebreide" fouillering.
De maatregelen blijven van kracht, zo laat Feyenoord op de eigen website weten, totdat alle mensen die donderdag vuurwerk en/of voorwerpen op het veld wierpen, zijn aangehouden. "Zoals zo vaak lijden de goede supporters onder die paar slechte, maar we zijn het nu spuug- en spuugzat", verklaarde directielid Jan Willem van Dop.
"Het is een trieste zaak, maar we zijn gedwongen om maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. We kunnen niet langer toestaan dat Feyenoord de dupe wordt. Totdat we de daders te pakken hebben, blijven de maatregelen daarom van kracht."
Wat lach je, debiel?quote:
Kost te veel geld om de lange zijde met netten te behangen!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:45 schreef Erasmusch het volgende:
Wat raar dat er geen netten voor vak W komen joh...
Is dan al bekend wie het is? Nee tochquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
Nu mag ik hopen voor degene die gegooid heeft, dat hij zich morgen niet in de Kuip bevindt. Hij zal de Kuip per brancard verlaten namelijk.
Dat groepje van waaraf gegooid werd op W, moet toch makkelijk te achterhalen zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
Is dan al bekend wie het is? Nee toch
Daar stond ik naast, lekker laten lopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat groepje van waaraf gegooid werd op W, moet toch makkelijk te achterhalen zijn?
de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu mag ik hopen voor degene die gegooid heeft, dat hij zich morgen niet in de Kuip bevindt. Hij zal de Kuip per brancard verlaten namelijk.
Hoe kan het dan dat hij nog niet gevonden is door Feijenoord en de politie?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aan
weet jij het?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij nog niet gevonden is door Feijenoord en de politie?
Ach en als hij niet wordt gepakt, dan zijn maten wel, die het maar wat stoer vonden wat die deed.
Op het vak is volgens mij nauwelijks een tik uitgedeeld..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de vuurwerkgooier is tijdens de wedstrijd al de tering in geslagen,stewards wezen hem zelfs aan
Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:11 schreef Moreno het volgende:
Radio Rijnmond melde dat Feyenoord nog voor de wedstrijd tegen RBC netten aan beide korte zijdes gaat plaatsen, deze blijven staan tot de dader van donderdag is opgepakt..... Zijn we klaar mee.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:20 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Beide korte zijdes? Je ga me toch niet vertellen dat ik nu ook tegen zo'n knkrnet moet gaan zitten staren...
![]()
Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.quote:
De joden hebben hun eigen rel toch? Racistisch spandoek jegens Kalou...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Was gewoon een strijker of iets in die trend.
Word tijd dat de aandacht weer eens naar iets anders wordt verlegd.
Hey joodjes, ga eens wat spelers van RodaJC aanvallen ofzo...
Wat een gelul allemaal. Figo werd zeker ook met open armen ontvangen.quote:'Dodelijk voor uitstraling Feyenoord'
'In Nou Camp is nog nooit een supporter met vuurwerk naar binnen gegaan'
[ Rotterdams Dagblad | Marcel van der Kraan ]
Feyenoord heeft internationaal weer de aandacht op zich gevestigd. De Engelse krant The Times was niet de enige in Europa die geen letter over de wedstrijd maar wel over de incidenten in de Kuip schreef. Welke schade hebben enkele raddraaiers aangericht? 'Feyenoorders' over de grens geven het antwoord.
Giovanni van Bronckhorst, speler van Barcelona (Spanje):
'Ik zit in de spelersbus van Barcelona naar Numancia. Een rit van zes uur omdat Numancia geen vliegveld heeft. De reputatie van Feyenoord is mede door dit soort dingen anders dan die van Ajax en PSV. Die clubs hebben na zoveel jaar toch een streepje voor. Feyenoord speelt al nauwelijks Champions League en dan komen de problemen met supporters er nog een keer bovenop. Ik vind het heel erg, want in welk land ik ook speel, ik blijf altijd een Feyenoord-hart houden.
Ik zat in Barcelona thuis voor de televisie en had iets later ingeschakeld. Toen de commentator het over vuurwerk had, wist ik al hoe laat het was. In Nou Camp komen supporters nooit met vuurwerk naar binnen. Ik heb echt nog nooit een knal gehoord. Zoiets, vinden supporters, doe je niet.
Het doet de uitstraling van Feyenoord in Europa geen goed. Het is dodelijk. Zonde, want juist in deze Europa Cup-week zie je weer hoe belangrijk het is als je internationaal op een positieve manier van je doet spreken. Kijk naar onze wedstrijd tegen Chelsea. Dat soort dingen is bepalend voor de omvang van een club als Barcelona. De supporters van Feyenoord moeten oppassen dat ze in negatieve zin niet bepalend worden.'
Ja dat klopt, anders hebben ze last van de zonquote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je wel eens door zon net moeten turen?
Klopt het trouwens dat de dugouts volgend seizoen verhuizen naar Z? Zal het warmlopen van Gyan en bv boukhari toch wel missen dan.
Iemand al meer info over het speelprogramma komende zomer?
Dat niet nee, maar het zal wel wennen.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je wel eens door zon net moeten turen?
Eerst deed ie een vingertje op de lippen en daarna wees ie naar zijn reet.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak![]()
Roeptequote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:39 schreef Moreno het volgende:
[..]
Boeiend, ut was geen kanonslag. En Peter Houtman roepte in het stadion ook om, om geen bommetjes meer te gooien.
Zoiets hoordeik ook al ja..quote:Op zondag 27 februari 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand nog beelden gezien van Kalou na Auxerre - ajax, die schijnt nogal uit zijn dak gegaan te zijn voor het uitvak![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Sympatieke actie Kalou vandaag t.o.v. Leonardo!
Was dus ook niet racistisch bedoelt, was gewoon reactie op het feyenoord verleden van Kalouquote:Op zondag 27 februari 2005 22:12 schreef Ixnay het volgende:
Dat rascistische spandoek tegen Kalou snap ik niet, Ajax heeft zelf toch veel meer negers over het algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |