tja echt positief is het niet , het blijven tot nu toe nog wat speculaties , we zullen het wel zien wat ervan gaat komen , ik zou hem niet graag zien gaan , maar ik denk geen enkele Feyenoord aanhangerquote:
We willen niemand terug. En je had best kunnen weten dat Swerts zijn contract afloopt dus die zien we niet meer terug, en dat geldt ook voor van Haaren. Collen is niet verkocht aan nac.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke van de verhuurde spelers zijn volgend jaar weer in de Kuip te bewonderen want het is een heel rijtje
Swerts ADO Den Haag
Lurling NAC
Schreuder RKC
Aerts RBC
Snoyl Fc Den Bosch
Olfers FC Den Bosch
Collen NAC(is die inmiddels verkocht?)
Van Haaren Sparta
Ebi Smolarek Dortmund
Jéan HSV
Acuna Chili
Het is meer dan een elftal huurlingen(nog zonder de Excelsior huurlingen) en als die allemaal terug komen heeft Feyenoord toch een dik probleem lijkt me
Wie wil je terug hebben?
Nou 20 miljoen krijgt feyenoord nooit voor een speler. Ik zou al blij zijn met rond de 14 a 15 miljoen.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:00 schreef RedGuy het volgende:
Als Kuyt wordt verkocht is het niet voor minder dan 20 miljoen en dan komt of Cruz terug of haalt Feyenoord Huntelaar of Nevland.
party-crasherquote:
Goede vergelijking jahquote:Op maandag 21 februari 2005 15:53 schreef twi het volgende:
Ik denk dat de kans niet groot is dat Kuijt na dit seizoen vertrekt. Hij heeft zopas een nieuw huis gekocht hier in Katwijk, en hoewel dat natuurlijk niet een doorslaggevende reden is voor 'm om te vertrekken, denk ik gewoon niet dat 'ie echt zo nodig moet.
Alhoewel, de vorige keer dat 'ie een huis kocht vertrok die een paar maanden later naar Feyenoord, dus wie weet
20 miljoen krijg je niet voor Kuijt, ook al schiet 'ie er 40 in. Kijk alleen maar naar Kezman, die geen fuck laat zien in Engeland, hoewel 'ie hier aan de lopende band scoorde.
Ik ook, vak W!quote:Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Zo, net maar ff kaartjes gehaald voor Feyenoord - Sporting
Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef ferrarifreak het volgende:
Kuijt lijkt me best wel een speler die nog wel een jaartje bij Feyenoord wil blijven. Maar wie weet pakken ze de Amstel Cup en is dat Kuijts afscheid.
Maar hij is niet zo egoistische geldwolf zoals andere Nederlandse spelers, dus ik zie hem er nog wel een jaartje erbij plakken.
Inderdaad willen we dichter bij komen liggen er in de komende 2 weken mogelijkheden.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Willem II - AZ
Roda - Ajax
Feyenoord - RBC
Ajax - AZ
Den Bosch Feyenoord![]()
Je zou zeggen : nu of nooit...
Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?quote:Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Zo, net maar ff kaartjes gehaald voor Feyenoord - Sporting
Hij kan in Nederland zeker nog wel een jaartje doorgroeien. Hij heeft met Feyenoord nog steeds niets gewonnen, en ook nog niet echt iets bereikt eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.
vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,quote:Op maandag 21 februari 2005 21:53 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?
Naja morgen maar is kijken..
Zoals hij afgelopen zondag stond te keepen, is het een goed besluit en ik gus het hem van harte! Ttis alleen erg sneu voor Babos, al vind ik het wel terecht, dat hij er naast staat.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:52 schreef methodmich het volgende:
Lodewijks wellicht nog een jaar langer in de Kuip. Wat vinden we daarvan?
Kom je toch gezellig bij mij staan.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ook, vak W!
* FrankyMcG gaat alleen, aangezien er niemand meegaat!
Ja hoor, hoewel ik vind dat leeftijd er in dit geval weinig toe doet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:25 schreef DivineJester het volgende:
waardering genoeg zo??
NOG VOLOP KAARTEN BESCHIKBAAR VOOR FEYENOORD – SPORTING LISSABONquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:58 schreef RedGuy het volgende:
Van Den Boogaart is een topper, die gaat er vanzelf wel komen.
Boeit toch niet, zolang je er zelf maar zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,
ikzelf zit op R donderdag, maar ik denk niet dat daar nog kaarten voor zijn
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je puntquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:07 schreef gras het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.
ik heb geen idee hoeveel er komen , ik denk wel dat het te koud hier voor ze isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?![]()
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je punt
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:30 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
Kalou zou makkelijk naar Spanje of Engeland kunnen, hoewel ik hem graag terug zou zien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:33 schreef gras het volgende:
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
Inderdaad, maar Bertje koos toen voor de 'zekerheid' van ene F.de Haanquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Dat is niet zo heel erg moeilijk. In 't begin van deze competitie speelde Saidi bij vlagen aardig sterk, maar hij is inmiddels zo geintegreerd in de Nederlandse cultuur dat 'ie ook een gebruikelijk "De Boertje" heeft tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...![]()
Duh, tuurlijk ga ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.![]()
mensen uit 020 op het vuur, jaaalalalaaaquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Ik werk gewoon de hele dag, ga om een uur of 18.30 richting DHZ.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.
Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.![]()
Toptalent heeft niemand m genoemd hiero.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.
Gezellig!quote:
Geen petten/sjaals waar ik sta.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gezellig!Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
Ik teken voor 1 - 0, dan zitten we in de volgende ronde en daar draait het allemaal omquote:Op donderdag 24 februari 2005 07:08 schreef DivineJester het volgende:
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
onsquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |