abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2005 @ 11:57:22 #76
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25192141
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke van de verhuurde spelers zijn volgend jaar weer in de Kuip te bewonderen want het is een heel rijtje

Swerts ADO Den Haag
Lurling NAC
Schreuder RKC
Aerts RBC
Snoyl Fc Den Bosch
Olfers FC Den Bosch
Collen NAC(is die inmiddels verkocht?)
Van Haaren Sparta
Ebi Smolarek Dortmund
Jéan HSV
Acuna Chili

Het is meer dan een elftal huurlingen(nog zonder de Excelsior huurlingen) en als die allemaal terug komen heeft Feyenoord toch een dik probleem lijkt me

Wie wil je terug hebben?
We willen niemand terug. En je had best kunnen weten dat Swerts zijn contract afloopt dus die zien we niet meer terug, en dat geldt ook voor van Haaren. Collen is niet verkocht aan nac.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:00:57 #77
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25192185
Als Kuyt wordt verkocht is het niet voor minder dan 20 miljoen en dan komt of Cruz terug of haalt Feyenoord Huntelaar of Nevland.
The Most Incredible, Baby
pi_25192448
Misschien halen ze wel weer een Amerikaan
  maandag 21 februari 2005 @ 12:33:11 #79
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25192565
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:00 schreef RedGuy het volgende:
Als Kuyt wordt verkocht is het niet voor minder dan 20 miljoen en dan komt of Cruz terug of haalt Feyenoord Huntelaar of Nevland.
Nou 20 miljoen krijgt feyenoord nooit voor een speler. Ik zou al blij zijn met rond de 14 a 15 miljoen.
En nevland en huntelaar hoef ik niet te zien, nevland zeker niet. Dat is een hele goede spits voor een middelmatige club maar niet voor feyenoord.
Cruz is een hele goede optie, hij wil nog steeds graag een keer voor feyenoord spelen. En echt duur zal hij denk ik ook niet zijn.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25192598
Jullie mogen Cruz voor zo'n 2 miljoen van ons hebben
Of kunnen jullie dat niet betalen
pi_25192747
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuyt
the_legend_killer
pi_25192839
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:03 schreef Luni het volgende:

[..]

the_legend_killer
Ik ga niet weg hoor
pi_25193063
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik ga niet weg hoor
party-crasher
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_25193618
Kuijt lijkt me best wel een speler die nog wel een jaartje bij Feyenoord wil blijven. Maar wie weet pakken ze de Amstel Cup en is dat Kuijts afscheid.

Maar hij is niet zo egoistische geldwolf zoals andere Nederlandse spelers, dus ik zie hem er nog wel een jaartje erbij plakken.
  maandag 21 februari 2005 @ 15:53:34 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25193710
Ik denk dat de kans niet groot is dat Kuijt na dit seizoen vertrekt. Hij heeft zopas een nieuw huis gekocht hier in Katwijk, en hoewel dat natuurlijk niet een doorslaggevende reden is voor 'm om te vertrekken, denk ik gewoon niet dat 'ie echt zo nodig moet.

Alhoewel, de vorige keer dat 'ie een huis kocht vertrok die een paar maanden later naar Feyenoord, dus wie weet

20 miljoen krijg je niet voor Kuijt, ook al schiet 'ie er 40 in. Kijk alleen maar naar Kezman, die geen fuck laat zien in Engeland, hoewel 'ie hier aan de lopende band scoorde.
pi_25194113
Je kan er wel door over blijven gaan, maar et is heel simpel: Komt er een grote club met veel centjes is hij weg, komen ze niet dan blijft hij.
pi_25194115
Zo, net maar ff kaartjes gehaald voor Feyenoord - Sporting
  maandag 21 februari 2005 @ 17:53:18 #88
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25194223
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:53 schreef twi het volgende:
Ik denk dat de kans niet groot is dat Kuijt na dit seizoen vertrekt. Hij heeft zopas een nieuw huis gekocht hier in Katwijk, en hoewel dat natuurlijk niet een doorslaggevende reden is voor 'm om te vertrekken, denk ik gewoon niet dat 'ie echt zo nodig moet.

Alhoewel, de vorige keer dat 'ie een huis kocht vertrok die een paar maanden later naar Feyenoord, dus wie weet

20 miljoen krijg je niet voor Kuijt, ook al schiet 'ie er 40 in. Kijk alleen maar naar Kezman, die geen fuck laat zien in Engeland, hoewel 'ie hier aan de lopende band scoorde.
Goede vergelijking jah Hij speelde hier even wat meer dan daar en Kezman is zo'n speler die z'n minuten nodig heeft en het vertrouwen moet voelen. In het jaar dat die Belg veel wisselde tussen Kezman en Lange Jan scoorde die ook niet veel. Dat Kezman voor 10 mil weg ging was omdat ie nog maar 1 jaar contract had, Kuijt heeft er na volgend seizoen nog 2 denk ik.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 21 februari 2005 @ 18:35:26 #89
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25194658
quote:
Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Ik ook, vak W!

* FrankyMcG gaat alleen, aangezien er niemand meegaat!

Overigens was gisteren weer eens een zeer nuttige overwinning, hopelijk kunnen we nu de stijgende lijn doorzetten, eerst donderdag maar eens!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25194809
Willem II - AZ
Roda - Ajax
Feyenoord - RBC

Ajax - AZ
Den Bosch Feyenoord

Je zou zeggen : nu of nooit...
pi_25194929
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef ferrarifreak het volgende:
Kuijt lijkt me best wel een speler die nog wel een jaartje bij Feyenoord wil blijven. Maar wie weet pakken ze de Amstel Cup en is dat Kuijts afscheid.

Maar hij is niet zo egoistische geldwolf zoals andere Nederlandse spelers, dus ik zie hem er nog wel een jaartje erbij plakken.
Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.
slettebak [@] gmail.com
pi_25195540
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Willem II - AZ
Roda - Ajax
Feyenoord - RBC

Ajax - AZ
Den Bosch Feyenoord

Je zou zeggen : nu of nooit...
Inderdaad willen we dichter bij komen liggen er in de komende 2 weken mogelijkheden.
pi_25195727
Eerst nog maar eens zien of een topclub met een leuke zak geld zich meldt bij Feyenoord, anders balt ie in ieder geval nog een seizoen in Rotterdam. Dat ie voor CL wil gaan is gunstig, dan loopt hij iig niet naar zo'n middelmatige club uit Engeland die met een schip met geld over de brug komt. En ik weet niet of hij de AC als een echte prijs beschouwt....

Kijkend naar de komende wedstrijden en de vorm van Ajax op het moment zouden we inderdaad wel eens in de buurt van ze kunnen komen
pi_25195757
.....overdaad schaadt......

[ Bericht 94% gewijzigd door DivineJester op 21-02-2005 21:39:56 (dubbeltje) ]
pi_25195965
quote:
Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef Moreno het volgende:
Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?
Naja morgen maar is kijken..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25196065
quote:
Op maandag 21 februari 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

Als Kuyt vertrekt is dat ook om sportieve redenen. Het gaat hier er niet om of hij wel of niet een geldwolf is, hij kan niet verder doorgroeien in Nederland, en zeker niet bij Feyenoord. Dirk wil CL, en dat haalt hij voorlopig niet in Rotterdam.
Hij kan in Nederland zeker nog wel een jaartje doorgroeien. Hij heeft met Feyenoord nog steeds niets gewonnen, en ook nog niet echt iets bereikt eigenlijk.

Het lijkt me een leuke uitdaging voor hem om volgend seizoen Feyenoord naar de titel te slepen of ze tenminste de CL in te krijgen
pi_25199702
Zijn er trouwens nog Tifo acties georganiseerd voor Donderdag?
pi_25200831
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:53 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ja moek ook nog doen, vakkie E zal toch nog wel beschikbaar wezen?
Naja morgen maar is kijken..
vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,
ikzelf zit op R donderdag, maar ik denk niet dat daar nog kaarten voor zijn
pi_25202278
Lodewijks wellicht nog een jaar langer in de Kuip. Wat vinden we daarvan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25202439
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:52 schreef methodmich het volgende:
Lodewijks wellicht nog een jaar langer in de Kuip. Wat vinden we daarvan?
Zoals hij afgelopen zondag stond te keepen, is het een goed besluit en ik gus het hem van harte! Ttis alleen erg sneu voor Babos, al vind ik het wel terecht, dat hij er naast staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')