abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25202446
Ach, vooralsnog doet hij het goed, en is niet lastig als ie niet speelt, dus laat maar blijven...
pi_25202597
iets meer respect waardering lijkt me wel op zn plaats
pi_25202691
Op zich vind ik het slim van Feyenoord. Hij moet per 2006/07 keeperstrainer worden, dan is het best handig als je hem in 2005/06 binnen de club houdt en niet nog even ergens anders een tussenjaar laat hebben. Zo kan ie al vast wat meelopen met Doesburg en heb je altijd een ervaren stand-in voor Aerts of Babos.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25202714
Ik heb zeer zeker veel waardering voor zijn inzet en de punten die hij gepakt heeft voor Feyenoord, maar laten we niet vergeten dat ie de 30 al weer eventjes gepaseerd is, en mocht Babos zijn oude vorm weer kunnen oppakken (wat ik eigenlijk zo langzamerhand begin te betwijfelen...) dan verdwijnt hij weer naar de bank. Ik denk dat er vanuit Feyenoord voldoende respect naar Lodewijks is, getuige het feit dat ze hem een nieuw contract aanbieden.

Maar het is inderdaad een goede keeper die ook in de toekomst wel eens nuttig zou kunnen blijken te zijn.

waardering genoeg zo??
pi_25202925
Tis een collumn van afgelopen zaterdag, maar past welj bij de keepersdiscussie:

Column H. Borst | Babos mag op zoek naar nieuwe club
[ Algemeen Dagblad | Hugo Borst ]

Van de parkeerplaats op weg naar de Kuip wierp een jongeman in Feyenoord-shirt een dikke klodder spuug voor mijn voeten.

Hij en zijn maat keken me doordringend aan. Niet zo gek lang geleden had ik er wat van gezegd, nu kijk ik wel uit. Voor je het weet, word je net als Javier Guzman het ziekenhuis in geslagen. Ik troost me altijd maar met de gedachte dat het incidenten zijn, stoerdoenerij is of frustratie. 'Niet op reageren, Lena,' imiteert mijn moeder Wim Sonneveld.

Heel soms word ik ook uitgescholden, zelfs bij mijn eigen clubje is dat voorgekomen. Op eenmansspreekkoren op straat, internet of e-mail geef ik meestal ook geen sjoege. Maar nu ben ik uitgedaagd om in de pen te klimmen. Niet vanwege de tirade aan mijn adres, maar omdat de meneer in kwestie in het verlengde NAC-speler Anouar Diba uitmaakt voor dief en lama.

Op zich niets nieuws, ware het niet dat het hier gaat om een official, de voorzitter van de SOVS, de Samenwerkende Organisaties Voetbal Supporters. Nadat preses Joris Daalhuisen, want om hem gaat het, mij in een e-mail een 'politiek correct schaap' en een 'hypocriete eikel' heeft genoemd, schrijft hij: ,,Hou je lekker bij de techniek op het veld en probeer geen eer te halen over de rug van een stelende en spugende voetballer genaamd Diba.''

Dat Daalhuisen zijn hart als supporter van FC Utrecht op een verkeerde manier laat spreken, is al teleurstellend. Zo is Diba, die door aanhangers van FC Utrecht twee wedstrijden vrij massaal en langdurig is uitgemaakt voor 'tasjesdief', nooit veroordeeld voor een dergelijk vergrijp, als hij er zich al schuldig aan heeft gemaakt.

Verfoeilijk en onbestaanbaar is natuurlijk dat Daalhuisen een bobo is en daardoor óók officieel de supportersvereniging van NAC vertegenwoordigt. Ik heb Daalhuisen per mail nog gevraagd of hij zijn oprisping wilde inslikken, maar de voorzitter van de SOVS vindt het allemaal kunnen.

Gek hè, dat ze bij de KNVB dit (supporters)orgaan totaal niet serieus nemen? Zou voorzitter Joris Daalhuisen misschien niet helemaal representatief zijn? En dan te bedenken dat de voetbalbond dit clubje nog subsidieert ook. Vanwege een voorzitter die voetballers beledigt en beschuldigt, zou de KNVB het geldkraantje eigenlijk dicht moeten draaien.

Zo, vanaf hier zal dit 'politiek correcte schaap' aan het verzoek van Daalhuisen voldoen en zich bij de 'techniek op het veld' houden. Deze 'hypocriete eikel' constateert dat het met Gabor Babos gebeurd is. Twee keer in een seizoen je plaats verliezen, dat overleeft geen keeper. Ruud Gullit heeft groot gelijk dat hij Patrick Lodewijks de voorkeur geeft.

Zegge en schrijve twee punten heeft Gabor Babos dit seizoen gepakt. Tijdens Ajax - Feyenoord tikte hij een schot van Rosales op schitterende wijze naast en stelde het gelijkspel (1-1) veilig. Babos heeft echter te veel fouten gemaakt om onder de lat te mogen blijven staan. In de toch al wankele defensie is zekerheid nodig. Lodewijks zorgt wel voor rust en ervaring.

Gullit nam een onverantwoord risico door Babos, die in november was gepasseerd, in de winterstop opnieuw tot eerste keeper te benoemen. Tegen Vitesse maakte hij meteen een fout en tegen De Graafschap blunderde hij. Nu is hij voorgoed zijn plaats kwijt.

De afgang van Gabor Babos verbaast me niet helemaal. Om te beginnen heeft hij weinig zelfkritiek. Hij is ook totaal geen trainingsbeest, tot teleurstelling van de fanatieke keeperstrainer Pim Doesburg. Deze week hoorde ik vanuit Breda dat de Hongaar een jongen is die voortdurend bevestiging en bewondering nodig heeft. Dat gebeurde bij NAC, waar hij de allerbeste was. Hij had daar geen enkele concurrentie (nu wel). Babos hield bij NAC gewoon alles tegen.

Al jong was hij voorbestemd om de stap naar een topclub te maken. Daar eenmaal aanbeland, blijkt hij ineens de beste niet meer. Wie zijn onaantastbaarheid verliest, moet mentaal verrot sterk zijn. Dat blijkt hij niet te zijn nu de bewieroking is verdwenen en daarvoor in de plaats kritiek en scheldpartijen zijn gekomen. Met het uitblijven van complimenten en bevestiging is zijn schijnbaar onbegrensde zelfvertrouwen geslonken tot nul. Dáár is het misgegaan het afgelopen halfjaar.

Bij NAC gebeurde het wel eens dat de trainer de spelers gebood om met de wreef af te ronden in plaats van met de binnenkant. Op trainingen gingen er te veel in, vond vedette Gabor Babos en dat kwam door al die 'laffe balletjes binnenkant voet'. Hij wilde gewoon keiharde schoten. Om de sterspeler te behagen, gaf trainer Lokhoff Babos zijn zin; de spelers vervolgden het afronden met het trappen met de wreef.

Bij Feyenoord is zo'n vip-behandeling ondenkbaar. Wie niet mee kan, haakt af. Gabor Babos, transfervrij gekomen, en van wie Feyenoord verwachtte dat hij na twee jaar doorverkocht zou worden aan een club in Engeland, zit op een dood spoor. Het lijkt wel of het na zijn handbreuk bij NAC, ruim een jaar geleden, niet meer is goed gekomen. De in aanleg goede doelman kan komende zomer uitkijken naar een nieuwe werkgever, maar moet eerst maar eens langs een sportpsycholoog.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:38:38 #106
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25203758
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik ook, vak W!

* FrankyMcG gaat alleen, aangezien er niemand meegaat!
Kom je toch gezellig bij mij staan.
A.M.A.B
pi_25204702
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
pi_25204946
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:25 schreef DivineJester het volgende:
waardering genoeg zo??
Ja hoor, hoewel ik vind dat leeftijd er in dit geval weinig toe doet.
Is het nou sporting lissabon/portugal?
pi_25204963
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand hoe het met de kaartverkoop zit? Zal het een beetje vol zitten Donderdag?
NOG VOLOP KAARTEN BESCHIKBAAR VOOR FEYENOORD – SPORTING LISSABON

Er zijn nog volop kaarten beschikbaar voor het UEFA Cup-duel Feyenoord – Sporting Lissabon van komende donderdag. Afgezien van de gele zijde, waarvoor nog een beperkt aantal kaarten af te nemen is, zijn er voor de overige vakken nog voldoende kaarten aan te schaffen. Steun Feyenoord donderdag in de beslissende wedstrijd tegen de Portugezen en kom naar De Kuip.

Ik zit zelf op V donderdag.

MARK VAN DEN BOOGAART INZETBAAR TEGEN SPORTING LISSABON

Mark van den Boogaart is donderdag inzetbaar in het UEFA Cup-duel met Sporting Lissabon. Feyenoord voegde de 19-jarige verdediger van Jong Feyenoord toe aan de UEFA-selectielijst. Door de afwezigheid van Christian Gyan, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart (blessures) en Alexander Östlund (speelde al UEFA Cup met zijn vorige club Hammarby IF) kwam Feyenoord krap te zitten in het aantal verdedigers.

Van den Boogaart maakt dit seizoen een goede ontwikkeling door bij Jong Feyenoord, waar trainer Mario Been hem afwisselend als centrumverdediger en middenvelder posteert.

Eigen jeugd
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:58:28 #110
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25204996
Van Den Boogaart is een topper, die gaat er vanzelf wel komen.
The Most Incredible, Baby
pi_25205024
Stond op LN dat er maandag 30.000 kaarten waren verkocht. Iemand enig idee hoeveel man die hoerige portugezen meenemen?
pi_25205095
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:58 schreef RedGuy het volgende:
Van Den Boogaart is een topper, die gaat er vanzelf wel komen.
Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 16:46:16 #113
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25205217
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:30 schreef Moreno het volgende:
Boeit toch niet, zolang je er zelf maar zit.
A.M.A.B
pi_25205571
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 08:13 schreef Xlarge het volgende:

[..]

vak E is denk ik voor de uitsupporters , en de mensen van vak E schuiven dan door naar H dacht ik ,
ikzelf zit op R donderdag, maar ik denk niet dat daar nog kaarten voor zijn
Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25208501
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:07 schreef gras het volgende:

[..]

Niet zo lang geleden hoorde ik hetzelfde over ene Artz. En kijk waar die nu zit.
Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je punt
pi_25210622
zou die babos nou echt zo'n verwaand ratje zijn geweest op de trainingen of is het gewoon weer een hoop stemmingmakerij?

En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_25210649
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:47 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Je ga me toch niet vertellen dat er 2.500 Portugezen komen?
ik heb geen idee hoeveel er komen , ik denk wel dat het te koud hier voor ze is
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:27:39 #118
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25210798
Het weer is iig in ons voordeel. .
pi_25210833
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Staat op zn 19e in de basis bij Excelsior. Wat is je punt
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
pi_25210869
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:39:30 #121
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25210957
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:30 schreef gras het volgende:

[..]

Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.

Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:40:58 #122
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25210981
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:33 schreef gras het volgende:
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
Kalou zou makkelijk naar Spanje of Engeland kunnen, hoewel ik hem graag terug zou zien.

Een aanval met Kalou - Kuyt - Kalou lijkt me top. K3. .
pi_25211077
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Inderdaad, maar Bertje koos toen voor de 'zekerheid' van ene F.de Haan
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:59:13 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25211222
quote:
Dat is niet zo heel erg moeilijk. In 't begin van deze competitie speelde Saidi bij vlagen aardig sterk, maar hij is inmiddels zo geintegreerd in de Nederlandse cultuur dat 'ie ook een gebruikelijk "De Boertje" heeft tegenwoordig.
pi_25211661
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:53:49 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25211956
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.
A.M.A.B
pi_25212810
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................

Het is kou het is guur gooi wat .................................................
pi_25212912
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Het is kou het is guur gooi wat .................................................
mensen uit 020 op het vuur, jaaalalalaaa

Maar uh, schijnt dat Stille Rinus overleden is... staat op lunaticnews.
treurig.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:57:28 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25213505
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.

Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.
A.M.A.B
pi_25213625
Heb het ook gelezen van Rinus, inderdaad treurig.
pi_25213665
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.

Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.
Ik werk gewoon de hele dag, ga om een uur of 18.30 richting DHZ.
pi_25214498
quote:

[..]

Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.

Toptalent heeft niemand m genoemd hiero.
Hij kan beter daar in de basis meedraaien dan hier de bank warmhouden en af en toe een wedstrijdje meepakken. Beste zou zijn om hem samen met bv Loovens te hebben verhuurd aan de Graafschap.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:35:16 #133
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25218140
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Kom je toch gezellig bij mij staan.
Gezellig! Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:30:58 #134
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25219037
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Gezellig! Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
Geen petten/sjaals waar ik sta.

Ga maar op sfeervak W1 staan, kansloze zooi daar.
A.M.A.B
pi_25219774
Afgelopen weekend naar utrecht geweest omdat ik geld kon lenen, volgende zal pas psv worden ofzoiets, echt geldloos de laatste tijd maarja.

Morgen zal het nog zo heel makkelijk worden denk ik, we zien het wel.
pi_25227871
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
pi_25231698
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 07:08 schreef DivineJester het volgende:
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
Ik teken voor 1 - 0, dan zitten we in de volgende ronde en daar draait het allemaal om
pi_25240300
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_25241943
De daders van vandaag ophangen aan de masten van de Arena!
pi_25242466
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
ons
Maar idd, fuckin idioot die die strijker gooit. werd wel meteen van X gehaald, dus die kan de komende jaren zn salaris storten op Zwitserse rekening van de uefa.
En dr had nog wel zon mooi bootreisje ingezeten...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:35:25 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25242638
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:44:40 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25242788
quote:
welke masten
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:51:32 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25242908
quote:
Pleur toch op man !!! Dat gegooi gebeurt al jaren Alleen omdat er nou zo'n aanstelleritus figuur gaat liggen omdattie geraakt wordt door een aansteker ?????????

Had een vette Zippo moeten zijn ! ! ! ! (maar da's zonde)

Dat vuurwerk voor Ricardo vond ik wél een beetje té, maar ook dat is vrij 'normaal' in de kuip....

Tis gewoon K.U.T. dat we eruit liggen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_25243367
wat een gejank over dat vuurwerk zeg! zwaar overdreven allemaal! ze moeten die portugezen een lesje man worden geven! stelletje mietjes!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  vrijdag 25 februari 2005 @ 03:17:09 #145
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25244355
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 25 februari 2005 @ 05:17:27 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25244868
Waardeloos kut seizoen. We doen nergens om mee..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25246585
Was echt een kut wedstrijd, kalou was echt een drama, zuiverloon daarintegen vond ik wel sterk spele
pi_25247863
Toch wel opvallend dat de vaste rubriek 'Feyenoord in de media' vandaag ontbreekt op Feyenoord.nl.

Goed nieuws show
pi_25249510
tering zeg. Erg gemakkelijk weer van Gullit cs. Het enige wat je hoort is aansteker zus, ROTJE zo. Maar iets over het SLECHTE KANKERSPEL van gisteravond?! Ho maar.

Niemand iets zegt over het vertoonde spel, alleen maar excuses aan die kanker portugezen.
pi_25250123
hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')