Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:30 schreef gras het volgende:
[..]
Dat was toch ook een echt toptalent? En toptalenten verhuur je niet.
Kalou zou makkelijk naar Spanje of Engeland kunnen, hoewel ik hem graag terug zou zien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:33 schreef gras het volgende:
Overigens Kalou van Auxerre wil daar weg, misschien leuk om hem te herenigen met z'n broertje?
Inderdaad, maar Bertje koos toen voor de 'zekerheid' van ene F.de Haanquote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Dat is niet zo heel erg moeilijk. In 't begin van deze competitie speelde Saidi bij vlagen aardig sterk, maar hij is inmiddels zo geintegreerd in de Nederlandse cultuur dat 'ie ook een gebruikelijk "De Boertje" heeft tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
Als Loovens na zijn 1e jaar gewoon basis had gestaan in Feyenoord 1, was hij nu beter dan Saidi.
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
En Luni, als je geen hebt om bij CM te staan kan je ook altijd nog bij komen staan hoor. Of bij Erasmusch. Zoals je ziet heb je genoeg internetvriendjes die wel gaan ...![]()
Duh, tuurlijk ga ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Gaat CM niet dan? Ik sta bij DHZ vaak binnen bij het biljart.
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk ga ik.
Je staat altijd lekker in de weg daar bij het biljart.
Hopen dat het lekker koud is donderdag, heerlijk.![]()
mensen uit 020 op het vuur, jaaalalalaaaquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen er gewoon door, maar met jouw lichaam.................![]()
Het is kou het is guur gooi wat .................................................
Ik werk gewoon de hele dag, ga om een uur of 18.30 richting DHZ.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pffff, volgende keer beuk ik er wel in 1 keer doorheen.
Heb er wel zin in morgen, lekker vroeg de stad in en een biertje pakken.![]()
Toptalent heeft niemand m genoemd hiero.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord wel, je moet zo'n gozer gewoon in het diepe gooien door hem bij de selectie te houden, maar Feyenoord verhuurt ze.
Gezellig!quote:
Geen petten/sjaals waar ik sta.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gezellig!Je herkent me aan mijn Feyenoord t-shirt!
Ik teken voor 1 - 0, dan zitten we in de volgende ronde en daar draait het allemaal omquote:Op donderdag 24 februari 2005 07:08 schreef DivineJester het volgende:
Vanavond mensen!
2-0, voor minder doe ik het niet!
onsquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
De daders van vandaag ophangen aan de masten van de Arena!
welke mastenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Pleur toch op man !!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Hetzelfde hebben wij ook bij Ajax.nl.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:52 schreef rotskibo het volgende:
Toch wel opvallend dat de vaste rubriek 'Feyenoord in de media' vandaag ontbreekt op Feyenoord.nl.
Goed nieuws show![]()
Das waar al hebben ze wel een clown als doelmanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ach, geen schande van Sporting te verliezen. Gewoon een prima ploeg.
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een graf mongolen weer bij ons in het station
Wat bedoel je met honderd? Honderd hooligans? Honderd kankerdebielen? Honder "supporters"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:44 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, ik schaamde me dood. Iedereen bij ons in het vak zat trouwens te kankeren op de josti's die met vuurwerk gooiden. Het zijn er nog geen honderd die zich daarmee bezig houden denk ik, het is echt te triest voor woorden dat die de boel bijna definitief hadden verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |