Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdagavond weer een heerlijk Amstelcup avondje!
Je tenen eraf laten vriezen, in een half lege Kuip!Heerlijk!
Nog wel. Daar moet gewoon wat te halen zijn. Ik vind het jammer voor Van Marwijk, maar die club gaat het echt niet lang volhouden op deze manier. Binnen twee jaar zijn denk ik alle toppers verdwenen, en kan men daar weer opnieuw beginnen met opbouwen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
quote:Gooier vuurwerk bang voor wraak
Door Richard Dubbeld
Waarschijnlijk uit angst voor represailles van Rotterdamse hooligans heeft de gooier van het vuurwerk bij het Uefa-cupduel met Sporting Lissabon zich zelf gisteren gemeld bij Feyenoord.
De club, die hem al op het spoor was, heeft zijn gegevens doorgespeeld aan de politie. Ook de harde kern van de club kwam ook steeds dichter bij zijn identiteit.
De man verklaarde dat het vuurwerk niet van hem was. Hij gooide slechts door wat een verdieping hoger naar beneden was gesmeten. Hij stond tijdens het duel op vak X, de laagste én goedkoopste tribune van het stadion direct achter een doel.
Volgens vuurwerkexperts is dit onzin. ,,Vuurwerk doorgooien? Dat lijkt me sterk. Ik zou het in elk geval niet durven'', zegt Klaas Haarman van Haarman Vuurwerk in Enschede. ,,Normaal vuurwerk ontploft na drie tot vijf seconden'', legt Haarman uit. ,,Binnen die tijd is het onmogelijk om het te zien vallen, op te pakken, en het tientallen meters verder te gooien.''
Onmiddellijk na het incident - waardoor de Portugese doelman Ricardo enkele minuten medische verzorging nodig had - ontstond op het vak een jacht naar de gooier. Dat resulteerde onder meer in enkele opstootjes. De dagen na het echec vervolgden de fans hun zoektocht naar 'de mongool', zoals de dader in supportersjargon wordt genoemd.
Gepubliceerd op: 2 maart 2005
Bron: Algemeen Dagblad
BITCH!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:46 schreef Luni het volgende:
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!
Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zit morgen op dubbel R, met de wetenschap dat warme lucht altijd opstijgt..
Ohw? Heb wel kaart tweede ring. Merk het morgen dan welquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?
Zo kwam ik een keer bijna een stadion niet binnenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik sta morgen op X, geloof ik (normaal gesproken op QQ). Ik weet het eigenlijk niet eens zeker, iemand anders heeft m'n kaartje gekocht.
Dat zag je niet verkeerd. Gullit stond met de tranen in de ogen. Jammer dat een paar debielen niet even een minuutje hun bek konden houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:09 schreef Georges het volgende:
Gullit leek best wel aangeslagen tijdens de minuut stilte, of zag ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |