abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25320758
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdagavond weer een heerlijk Amstelcup avondje!

Je tenen eraf laten vriezen, in een half lege Kuip!

Heerlijk!
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!
pi_25320929
Ik ga als het goed binnenkort naar een wedstrijd van Dortmund.
pi_25323413
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25323642
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede keus, leuke club, mooi stadion en nog wat bekende namen ook nog
Nog wel. Daar moet gewoon wat te halen zijn. Ik vind het jammer voor Van Marwijk, maar die club gaat het echt niet lang volhouden op deze manier. Binnen twee jaar zijn denk ik alle toppers verdwenen, en kan men daar weer opnieuw beginnen met opbouwen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:24:30 #280
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25326603
quote:
Gooier vuurwerk bang voor wraak

Door Richard Dubbeld

Waarschijnlijk uit angst voor represailles van Rotterdamse hooligans heeft de gooier van het vuurwerk bij het Uefa-cupduel met Sporting Lissabon zich zelf gisteren gemeld bij Feyenoord.

De club, die hem al op het spoor was, heeft zijn gegevens doorgespeeld aan de politie. Ook de harde kern van de club kwam ook steeds dichter bij zijn identiteit.

De man verklaarde dat het vuurwerk niet van hem was. Hij gooide slechts door wat een verdieping hoger naar beneden was gesmeten. Hij stond tijdens het duel op vak X, de laagste én goedkoopste tribune van het stadion direct achter een doel.

Volgens vuurwerkexperts is dit onzin. ,,Vuurwerk doorgooien? Dat lijkt me sterk. Ik zou het in elk geval niet durven'', zegt Klaas Haarman van Haarman Vuurwerk in Enschede. ,,Normaal vuurwerk ontploft na drie tot vijf seconden'', legt Haarman uit. ,,Binnen die tijd is het onmogelijk om het te zien vallen, op te pakken, en het tientallen meters verder te gooien.''

Onmiddellijk na het incident - waardoor de Portugese doelman Ricardo enkele minuten medische verzorging nodig had - ontstond op het vak een jacht naar de gooier. Dat resulteerde onder meer in enkele opstootjes. De dagen na het echec vervolgden de fans hun zoektocht naar 'de mongool', zoals de dader in supportersjargon wordt genoemd.

Gepubliceerd op: 2 maart 2005
Bron: Algemeen Dagblad
A.M.A.B
pi_25334465
Feyenoord (lees: Jorien) gaat nu gewoon misbruik maken van de situatie, en gaat vergaande veiligheidseisen stellen die ze allang op het oog hadden, alleen nu onder het mom van het bomincident denken ze alles te kunnen verantwoorden.
Jorien probeert z'n succesvolle uitwedstrijdenbeleid ook op thuiswedstrijden toepassen

En op de vraag van of het normaal is dat er niet eens meer normaal een corner kan worden genomen door de tegenstander (R. Witschge, F de boer etc)...antwoord: JA!
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:36:17 #282
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25334684
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:46 schreef Luni het volgende:
Ik zit op stand, vak C aandeelhouderskaarten die kon ik lenen, kan dus gratis naar de wedstrijd en....................................echt bier!!!!
BITCH! En ik maar in de kou zitten op vak E!

Maar ik mag binnenkort VIP naar Eindhoven-VVV!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25334803
Ik zit morgen op dubbel R, met de wetenschap dat warme lucht altijd opstijgt..
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:33:07 #284
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25335492
Lekker op vakkie W. Sneeuwballengevecht.

Kijken of de corners dan wel goed verlopen.
A.M.A.B
pi_25336630
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zit morgen op dubbel R, met de wetenschap dat warme lucht altijd opstijgt..
Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:24:14 #286
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25337112
Ik sta morgen op X, geloof ik (normaal gesproken op QQ). Ik weet het eigenlijk niet eens zeker, iemand anders heeft m'n kaartje gekocht.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_25337816
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:56 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik dacht dat de 2e ring dicht zou zijn?
Ohw? Heb wel kaart tweede ring. Merk het morgen dan wel
pi_25344514
Grrr, voor mij geen stadion vanavond, ben ziek
pi_25348740
voor mij ook geen stadion helaas vanavond. Gelukkig ben ik niet ziek maar ad met me domme hoofd al iets afgesproken waar ik niet meer onder uit kan. Wedstrijden met weinig publiek in de kou zijn vaak de leukste. En die mis ik dus. afzien
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_25350138
Jullie aanwinst Ali B zal in ieder geval ontbreken en volgens mijn collega, fervent NAC-aanhanger, is dat de enige speler die voor gevaar kan zorgen. Feyenoord in de halve finale dus!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25355476
had gehoopt op w2 uit of joden thuis, maar psv wordt toch lastig. Ligt dran hoe serieus ze het nemen. Wat liep die Castelen trouwens weer te kloten, ik heb mijn nieuwe zondebok al weer gevonden.
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:56:42 #292
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25355545
Psv thuis winnen jullie vaker dan Ajax thuis hoor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25355606
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik sta morgen op X, geloof ik (normaal gesproken op QQ). Ik weet het eigenlijk niet eens zeker, iemand anders heeft m'n kaartje gekocht.
Zo kwam ik een keer bijna een stadion niet binnen

Was Europese uitwedstrijd in Oostenrijk (weet niet eens meer hoe die club heette), en stond daar bij de poort, kaart en seizoenkaart onder zo'n scanner, en kwam niet binnen "kaart is gekocht met andere seizoenskaart"......
"ja dat klopt, dat is een maat van mij, maar die is al naar binnen..."
"ja, kan je hem dan niet terug laten komen, dan kunnen we zijn seizoenskaart scannen"
Lukte dus niet......

Mocht uiteindelijk toch nog naar binnen

Na afloop met die maat, en een groepje toen de receptie bij die club binnengelopen, waar alle clubbestuurders stonden te borrellen na afloop stonden we daar tussen de Jorien van den Herik's en Mark Wotte's van Oostenrijk
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25355611
Weet ik, thuis of uit maakt geen verschil in dat opzicht. Minder aantrekkelijke wedstrijd.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:12:06 #295
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_25355896
hmmm ik had toch wel gehoopt op ajaks thuis 2 keer in korte tijd dan joden thuis ( 17 en 20 april) zou wel lachen zijn
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_25357065
Sneeuwballengevecht op Z
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 4 maart 2005 @ 01:55:03 #297
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_25357768
Jorien, laat je sneeuwbal zien!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_25358380
tering heb een sneeuwballen gevecht met vak X gemist
Ik mis ook altijd alle leuke dingen...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:09:37 #299
62182 Georges
That's the shit
pi_25359563
Gullit leek best wel aangeslagen tijdens de minuut stilte, of zag ik dat verkeerd?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25359982
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:09 schreef Georges het volgende:
Gullit leek best wel aangeslagen tijdens de minuut stilte, of zag ik dat verkeerd?
Dat zag je niet verkeerd. Gullit stond met de tranen in de ogen. Jammer dat een paar debielen niet even een minuutje hun bek konden houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')