Die BH hoeft ze echt niet om te doen, daar zit toch niets meer inquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:47 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
OMG!!!![]()
![]()
Dit kan toch niet echt zijn?
Nou, laat me dan maar te dik zijn.
Ja, en hun hoofd wordt ineens zo groot dan.......quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik snap niet dat mensen het mooi vinden als vrouwen zo dun zijn. Alle vormen die een vrouw zo mooi maakt zijn verdwenen
Ja idd ziet er erg vreemd uit. Ik kan me ook niet voorstellen dat je zoiets mooi vindtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:06 schreef Koningin het volgende:
Ja, en hun hoofd wordt ineens zo groot dan.......![]()
Ik word hier dus echt misselijk van........ Zal dit echt zijn? Dit kan toch niet joh, echt te triest voor woorden gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:34 schreef Koningin het volgende:
Deel 1 was vol met mijn laatste reactie.
[..]
Die BH hoeft ze echt niet om te doen, daar zit toch niets meer in
Hier is deel 1: Broodmagere Celebs
Ziet ze dan zelf niet dat dat lelijk is? Als ik zo zou zijn van nature (wat zij ongetwijfeld beweert) zou ik de huisarts vragen om weightgainers ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lara Flynn Boyle vond zichzelf nog niet slank genoeg.
..en dan zie je Kirstiequote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
Het is dat ik hier toevallig langs kom en die OP foto zie...
OMFG!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die grap is al gemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:38 schreef mozo het volgende:
dun dunner dunst is het bij de celebs wie is de dunst
Ik snap niet dat die kan denken dat ze er nu beter uitziet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Overgrote deel van de sterren te dik? Noem dat overgrote deel dan eens?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:48 schreef VeX- het volgende:
Ach ja dit zijn dan ook wel de dunsten. Het overgrote deel van de sterren is eerder te dik. Alles met het voorvoegsel "te" is sowieso niet goed. Of is dit soms een verkapt feelgood topic voor vetzakken? Dan ken ik nog wel een aantal mensen die willen meedoen.![]()
Dat mens uit de OP is nep. Staat bij broodmagere celbs deel 1.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:44 schreef ZOWIEE het volgende:
TVP
Dat mens uit de OP is echt verschrikkelijk
Noem er eens wat? Ja, Ma Tokkie (voor zover je het een ster kunt noemen, laten we het op 'bn-er' houden), en Kirstie Alley, maar volgens mij is het maar een heel klein deel.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:48 schreef VeX- het volgende:
Ach ja dit zijn dan ook wel de dunsten. Het overgrote deel van de sterren is eerder te dik.
Ik vind die schouders anders ook niet echt...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:25 schreef thaleia het volgende:
Dat zit hem enkel in de schaduwen die wat ongelukkig vallen op haar gezicht. Met dat lichaam vind ik niks mis!
Amen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik snap niet dat mensen het mooi vinden als vrouwen zo dun zijn. Alle vormen die een vrouw zo mooi maakt zijn verdwenen
Die kan a) gesoept zijn en b) is Jennifer Love H. gewoon vrij tenger.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Die mag ook wel een paar boterhammetjes.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:58 schreef trueblue het volgende:
Ik vind Courtney Love daar niet mager hoor. Was ze eerst dan dikker ofzo?
Wat een eng gezicht heeft ze daar...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ja dus. Maar ik vind haar niet mager nu, zeker niet broodmager. Je ziet ook niet zoveel op die foto, maakt het ook lastig beoordelen.quote:
Duff is ook vrij mollig hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:58 schreef Toeps het volgende:
Hilary Duff heeft echt geen maat 40, daar is ze veel te klein voor. Maar belachelijk idd, dat zij dik genoemd wordt.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
Is dit niet zo iemand die anorexia verheerlijkt?
Mijn god, wat een gratenkutquote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
Kan je nagaan hoe dun ze zijn ..quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:33 schreef Koningin het volgende:
Ik zie geen foto's.
geinige photoshop...erg eng om te zienquote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
He BobRooney,quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
geinige photoshop...erg eng om te zien
Zucht, Dit is nep. Er staat niet voor niets 'museum of hoaxes' in de url.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
ja, die is tegenovergestelde, maar dat mag ook wel..als je zwanger bent.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:01 schreef drunkenbeer01 het volgende:
[..]
He BobRooney,
Hoe is ie nou? Daar valt jou vrouwtje niet onder waarschijnlijk op dit moment.
Die's gesoept.quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
Is dat niet dat meisje dat America's next topmodel heeft gewonnen?quote:
Tja, ook voor moederliefde geldt: beter laat dan nooitquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:27 schreef milagro het volgende:
Donatella gaat alles en iederen sue-en die nog foto's van haar dochter toont.
Oh my God..quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
Nee, dit is Stella Tenant, een ander model.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat niet dat meisje dat America's next topmodel heeft gewonnen?
Elyse Sewell F.Y.I.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat niet dat meisje dat America's next topmodel heeft gewonnen?
die zal nu toch wel meevallen weer, nu ze zwanger is?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:56 schreef Tokay het volgende:
Posh Spice aka Victora Beckham
[afbeelding] [afbeelding]
Das zwaar fotosoep man..quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
Die zag ik laatst ook ergens op TV en toen viel me al op dat ze zo'n dunne armpjes en beentjes had.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:56 schreef Tokay het volgende:
Posh Spice aka Victora Beckham
[afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij is dat een oude foto hoor, ze ziet er inmiddels wat beter uit dacht ik.. of het kwam door de zwangerschap, dat zou ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook ergens op TV en toen viel me al op dat ze zo'n dunne armpjes en beentjes had.
Elysequote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:15 schreef Toeps het volgende:
http://www.livejournal.com/users/elysesewell/
[afbeelding]
Elyse
Haar weblog is ook echt geweldig. Lekker nuchter en intelligent.
Ze werd derde inde eerste serie van 'America's Next Top Model'.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:34 schreef Moonah het volgende:
Nah, die Elyse (who the fuck is she??) is toch niet broodmager??
Welke enkelsquote:Op maandag 21 februari 2005 14:46 schreef Spindizzy het volgende:
Een (volgens mij) recente foto van Mary Kate Olsen. Let op haar enkels en benen
[afbeelding]
dat valt wel mee, kijk maar goed, een stukje van de rechter voet doet de linker voet langer lijken.quote:Op maandag 21 februari 2005 14:50 schreef Copycat het volgende:
Ze leeft wel op grote voet, zo te zien.
Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:37 schreef rena het volgende:
Ze koopt zeker kinderkleding bij Ralph Lauren (zie tas), want volwassen maten zal ze wel niet passen![]()
Die bovenste is niet echt lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 19:55 schreef Borin het volgende:
Anna Ford van BBC News is ook niet bepaald zwaar trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die is volgens mij verder niet echt ongezond ofzo.
Ik bedoelde het niet zoals jij het opvattequote:Op woensdag 23 februari 2005 17:28 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??
Kinderkleding?? lol, ze ziet er zelfs nu nog 10x beter uit dan jij ooit in je leven zal zijn :p
Wie is dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Het ex-vriendinnetje van Orlando Bloom.
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Wat een anorectisch dingquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kirstie Alley doet ook mee aan de trend, maar dan precies andersom.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Getsie! Die moet even snel van die drugs afblijven, of eens naar een eetstoorniskliniek gaan.quote:
Ik herinner me nog een foto van haar in een gele jurk en daar zag je nog wel een buikje, best een aardig buikje zelfs...quote:
Misschien is bevriend zijn met wandelende tak Paris Hilton besmettelijk: Nicole Richie is ook al aan de magerzucht.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:51 schreef postinggirl het volgende:
Over Lindsay Lohan gaan ook al geruchten dat ze anorexia heeft (zelf heeft ze een 'ik ben mijn babyvet aan het verliezen, want ik word ouder'-excuus).
Zonde als je zo'n mooi, gezond figuur hebt/had.
er zijn mensen die gewoon van nature dunnig zijn en dus ook dito armpjes hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hier moet ze echt stoppen hoor, ze heeft al van die breekbare armpjes enzo.
zo dun vind ik dat niet hoor...val best meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zo dun vind ik dat niet hoor...val best mee
ik ook..ik heb ze veel erger gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:22 schreef milagro het volgende:
[..]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisje
Dit vind ik inderdaad ook nog meevallen. Of het wordt goed afgedekt door foto's, kleding en haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:04 schreef milagro het volgende:
Gewoon slank dus en nog steeds (natuurlijke) welvingen, hetgeen een goed teken is
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
precies, ik noemde natuurlijke welvingen speciaal omdat borsten niets anders dan vetbobbels zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?
Dames met een dergelijk postuur zijn vaak wat minder rondborstig.
Ik vind het een topfiguur!
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is gewoon een goed figuur hebben. Gelijk roepen dat ze anorexia heeft is flink overdreven.
Klopt ze was eerst chubby, nu is al dat "babyvet" weg. Denk dat ze gewoon aan de cardio en dieet is gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.
Maat 38/40 is M hoor! 34/36 is S.quote:Op maandag 11 april 2005 19:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Maat 36 is toch gewoon de norm?
Dat is maat M en dat is de modus of het gemiddelde geloof ik!!
Modellen zijn ook niet standaard he. Die hebben standaard ondergewicht, met hun lengte.quote:Op maandag 11 april 2005 22:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
ik vraag me af waar jullie die informatie vandaan halen. Als je als meisje een modellenburo inloop kun je echt weg als je niet maat 36/38 heb, maar dat is wel geldend in Parijs, dus meer Europees.
Ik weet zeker dat het nooit klopt maat 40 of 42 is echt niet de standaard.
Niks ernstig dun, gewoon slank en strak getraindquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Nadia Bjorlin (Chloe uit Days of our lives) begint ook engsig dun te worden.
Eerst:
[afbeelding]
Nu (op de premiere van Ocean's twelve):[afbeelding]
Je klinkt wat gefrustreerd. Met de lengte van Kate Moss bijv. kun je bij haar niet van ondergewicht spreken. Als je 1,80 lang bent en je weegt 50 kilo, dan is er wel iets misquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:58 schreef Toeps het volgende:
Modellen zijn ook niet standaard he. Die hebben standaard ondergewicht, met hun lengte.
Ik heb even gegoogled: Ze is 1.73, en volgens diverse websites 48 kilo. BMI is 16.04. Da's redelijk te laag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je klinkt wat gefrustreerd. Met de lengte van Kate Moss bijv. kun je bij haar niet van ondergewicht spreken. Als je 1,80 lang bent en je weegt 50 kilo, dan is er wel iets mis
Idd. Ik ben kleiner en weeg meer, maar mijn BMI zit ook al aan de ondergrens. Als ik naar mijn eigen lichaam kijk kan ik me niet indenken dat zij er gezond uitzietquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef Toeps het volgende:
Ik heb even gegoogled: Ze is 1.73, en volgens diverse websites 48 kilo. BMI is 16.04. Da's redelijk te laag.
Ze is gewoon van nature aan de dunne kant, beter zo dan te dik vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled: Ze is 1.73, en volgens diverse websites 48 kilo. BMI is 16.04. Da's redelijk te laag.
Volgens mij is ze de laatste tijd wat aangekomen, en dat is alleen maar beter, maar ze blijft te dun hoor.
Vind je?quote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Maar Kate Moss is nog ff een flink stuk langer dan jij, en weegt nog minder. En ja, dat vind ik broodmager. Het is niet dat ik daar jaloers op ben of zo, die tijd ligt achter me. Maar ik vind het wel ontzettend vervelend dat zij 'model' is, en dus de 'perfecte vrouw' zou moeten voorstellen. Neem dan een wat meer gemiddelde vrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is gewoon van nature aan de dunne kant, beter zo dan te dik vind ik.
Ik vind Kate Moss een mooi lijfje hebben, enkel door gebrek aan borsten komt ze ieler over dan een zelfde maatje met die rondingen.
Vrouwen, meiden zeiken altijd over eigen en andersman lijn, of ze zijn te dik of ze zijn te dun.
Mijn hele ( met name jonge) leven moeten horen van andere meiden (de heren waren toch meestal zeer tevreden) dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeel te mager was, en zij zelf ondertussen chronisch aan de lijn "ja ik wil wel slanker worden maar zo dun als jij .... ieeeuw" en ik was dus 52 kilo meestal bij een lengte van 165, slank maar geen gratenpakhuis.
Gewoon de kift dus
Ik zie hier ook zat foto's van dames die niets te dun zijn maar gewoon slank.
Dat het je smaak niet is, soit, maar broodmager? Kom op , zeg.
Kate Moss verdient haar bekendheid als model omdat zij dus juist NIET het typische fotomodellenlijf heeft en ook een verre van perfect lijf bezit, te kort (voor een model) , geen borsten, O-benenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar Kate Moss is nog ff een flink stuk langer dan jij, en weegt nog minder. En ja, dat vind ik broodmager. Het is niet dat ik daar jaloers op ben of zo, die tijd ligt achter me. Maar ik vind het wel ontzettend vervelend dat zij 'model' is, en dus de 'perfecte vrouw' zou moeten voorstellen. Neem dan een wat meer gemiddelde vrouw.
Een vriendin van mij is trouwens net zo lang en zwaar als jij, en die heeft een prachtig figuur.![]()
Nu ja, iemand plaatst een foto, noemt de dame 'eng dun', een ander zegt (ik dus in dit geval) "dat valt wel mee, toch?" en dan slepen anderen er weer lengtes en bmi bij ... en dan krijg je dit soort onzin discussiesquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom voelen bepaalde mensen zich altijd aangesproken als dit soort freakshowtopics aan de gang zijn? Het gaat hier altijd over uitwassen, vind ik. Ik vond de dame in rode jurk ook niet broodmager en wel meer foto's niet in dit topic, maar het lijken wel altijd dezelfde mensen die 'happen' op dat soort foto's.
Ik vond haar ook niet 'eng' dun, sterker nog: was ze eigenlijk wel zo drastisch afgevallen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, iemand plaatst een foto, noemt de dame 'eng dun', een ander zegt (ik dus in dit geval) "dat valt wel mee, toch?" en dan slepen anderen er weer lengtes en bmi bij ... en dan krijg je dit soort onzin discussies
Voel me niet aangesproken, hoor , pas al tijden niet meer in een 27" broekje
Britney Spears wordt steeds vaker gespot met een flnke rol (zie Celebs onflatteuze fototopic) en Beyonce heeft ook gewoon d'r vormen nog hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zelfde met britney spears en beyonce, die ook al hun ronde vormen langzaam beginnen te verliezen.
Is die foto echt? Ze lijkt wel plat. Alsof het zo'n kartonnen winkeldisplay is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
check de benen, lijkt net of de broek nog aan het hangertje hangt.. duur hangertje
Komt omdat Nicole Kidman 1,80 zo'n beetje is en heeeel erg dun. Dus ja, de foto is echtquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is die foto echt? Ze lijkt wel plat. Alsof het zo'n kartonnen winkeldisplay is.
foto is uit 2003quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Britney Spears wordt steeds vaker gespot met een flnke rol (zie Celebs onflatteuze fototopic) en Beyonce heeft ook gewoon d'r vormen nog hoor
[afbeelding]
kont geen, borsten geen, heupen geen...je hebt gelijk, het is een kartonnen displayquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is die foto echt? Ze lijkt wel plat. Alsof het zo'n kartonnen winkeldisplay is.
Ik hoop dat je zelf ook weet dat daar flink mee gesoept isquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
Sinds Nicole gescheiden is van Tom, is ze echt zo'n freak geworden vind ik. Niet mooiquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
check de benen, lijkt net of de broek nog aan het hangertje hangt.. duur hangertje
Uuhm.. ik vind dit eigenlijk een verbetering, helemaal haar gezichtquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
ik zie niet wat hier broodmager aan is, die is gewoon slank. niks mis mee tochquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
Niet? Ik vind het echt superlelijk. Ik vind haar veel mooier met het 'Bridgetfiguur'.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:01 schreef Moonah het volgende:
Nah, Renee is toch niet broodmager?
Ik vind het vreselijk knap dat ze zo van haar Bridgettfiguur kan afkomen.
Oe, haar blik is er niet minder verleidelijk om geworden.quote:
Het Lollie effectquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef berenboot het volgende:
T grappige is met al die anorexia types, is dat hun hoofd veel te groot lijkt in verhouding met hun nieuwe jodenkamplichamen. Kijk naar Richie en Tori Spelling hierboven. Dat ze t zelf niet doorhebben...
Kijk eens naar die armpjes, die zijn gewoon broodmager.quote:Op zondag 17 april 2005 00:27 schreef thaleia het volgende:
Renee Zellweger is niet broodmager, ze kiest alleen niet de handigste outfits uit. Op die foto in die strapless zwarte jurk ziet ze er gewoon prima uit. Op die andere twee foto's komt ze "wat minder goed uit de verf"
De outfit maakt nogal wat uit...als je slank bent en je trekt een diep uitgesneden iets aan dat jou gewoon veel te groot is, krijg je al gauw een tent-effect en lijk je broodmager. Ga je met datzelfde lichaam in een strak hooggesloten topje dan ben je ineens gewoon mooi slank.
Dit is erger dan broodmager, dit is ziek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:01 schreef Moonah het volgende:
Nah, Renee is toch niet broodmager?
Ik vind het vreselijk knap dat ze zo van haar Bridgettfiguur kan afkomen.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:59 schreef berenboot het volgende:
Vet of uitgemergeld: Renee Zellwegger blijft gewoon een bleke lelijke trol met een lach als een boer met kiespijn.
Mwa, ligt net aan het moment denk ik, hoofd naar beneden, armen tegen d'r lichaam.. Op die foto daaronder (waarop je haar helemaal ziet) vind ik haar juist een mooi figuur hebben.quote:Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef ChrisJX het volgende:
Klopt, maar die linkerfoto (dec 2003) is ook weer teveel van het goede hoor. Ze lijkt daar iig heel dik op.
Houd jij ook zo van atletes uit het Oostblok?quote:Op maandag 18 april 2005 17:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Op die foto daaronder (waarop je haar helemaal ziet) vind ik haar juist een mooi figuur hebben.
Nee, hoezoquote:Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Houd jij ook zo van atletes uit het Oostblok?
lijkt me gewoon photoshop...moet welquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:34 schreef Koningin het volgende:
Deel 1 was vol met mijn laatste reactie.
[..]
Die BH hoeft ze echt niet om te doen, daar zit toch niets meer in
Hier is deel 1: Broodmagere Celebs
Als ze een pot bruine verf over zich heen gooit, kan ze zo tussen de rest van de hongerlijers in Ethiopie gaan zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:33 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm, misschien is Mischa Barton nu toch wat doorgeschoten...
[afbeelding]
Die brede heupen zijn juistquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat ik overigens doodeng vind is dat ze tegenwoordig de norm willen veranderen van de heupwijdte (kontje) van de girls.
Dit schijnt opgang te doen sinds Jennifer Lopez geklaagd heeft dat ze niet aantrekkelijk zou zijn maar haar rondingen.
De Latino's hebben naar verluid wat meer bilvlees en daardoor zijn ze in opstand gekomen.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef fayle het volgende:
hmm, en dan nu een man die wel héel erg dun werd...
Christian Bale viel achterlijk veel af voor zijn rol in the Machinist - hij woog nog maar rond de 50 kg. hij wou nog meer afvallen, maar dat werd door de regisseur verboden die zelfs zei: "this shows you how insane christian bale is"
oordeel zelf over het verschil:
[afbeelding]
[afbeelding]
en een overzichtsfoto:
[afbeelding]
Aha... en iemand vragen om zoveel af te vallen voor een rol is niet insanequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef fayle het volgende:
dat werd door de regisseur verboden die zelfs zei: "this shows you how insane christian bale is"
Oh, sorry ! Dan heb ik niks gezegd. Ik dacht dat je die groene jurk bedoelde.....quote:Op woensdag 27 april 2005 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, hoezoIk heb het over die foto waar ze de zwarte jurk aanheeft hoor.
Ja, dat vind ik ook onverantwoord. Soms zouden acteurs tegen zichzelf moeten worden beschermd.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha... en iemand vragen om zoveel af te vallen voor een rol is niet insane?
zwanger atm afaikquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
die linker enkel!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
Nicole Richie verlaat de sportschool
[afbeelding]
check die linkerenkel eens, dat is echt de dunste enkel die ik ooit heb gezien, wat ziek![]()
is dat een injectievlek, op haar arm?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:33 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm, misschien is Mischa Barton nu toch wat doorgeschoten...
[afbeelding]
Jezus! Dat was tot een jaar geleden nog een heerlijke volrondige dame. Moet je die kont kijken nu. Ik bedoel GEEN kont. Lijkt wel een gozertje van 15 zo, als je t haar wegdenkt.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
check die linkerenkel eens, dat is echt de dunste enkel die ik ooit heb gezien, wat ziek![]()
Ieuw, eng, iddquote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ik had al gequote om eens flink m'n gal te spuien, maar het is gelukkig niet nodig. Neemt niet weg dat een hoop van die modellen tegen zichzelf in bescherming zouden moeten worden genomen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:24 schreef postinggirl het volgende:
<< edit: gewist. Bleken fakes te zijn. >>
Nope helemaal niet het geval hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef postinggirl het volgende:
Degenen die in haar nabijheid verkeren, daarentegen...
("Zij heeft succes, dat wil ik ook!", ofzo.)
Volgens mij valt dat wel mee hoor, dat van nature.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef postinggirl het volgende:
...terwijl Paris volgens mij van nature heel skinny is. Ik vermoed dat zij er nauwelijks wat voor doet (al weet ik het natuurlijk niet zeker).
Toen zag ze er uberhaupt een stuk normaler uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor, dat van nature.
[afbeelding]
Ik kan de andere 'before' foto's ff niet vinden, maar volgens mij was ze niet altijd zo skinny. Ik vermoed dat Paris een wondermiddeltje heeft, en dat graag met haar vriendinnetjes deelt. Drugs, ofzo.
Tja...quote:By Helen O'Neill
The Weekend Australian, January 2005
From the mouth of babes – or Wonderbra supermodels in this case – comes the odd pearl of wisdom. The speaker was Eva Herzigova, a stick-thin chick whose main claim to fame once nestled in a highly unlikely cleavage, but the statement that emerged from her perfectly formed lips managed to be both throwaway and strangely deep.
'I have a fast metabolism', she told a British journalist whose job it was that day to quiz the model about her 'new' look (Herzigova had apparently become even thinner than she normally was, a state of affairs considered important enough to catapult the Czech republic-born blonde onto the gossip pages of magazines and newspapers around the world). 'I didn't do anything to lose weight', Herzigova maintained. 'In a way, I'm not a true woman, obviously, because every woman has a weight problem and I don't'.
Je zou het hopen maar aan de hand van de berichten lijkt het toch echt te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ah nee, die zijn gesoept, toch? Dat KAN niet
Ik heb deze foto's ook gezien, en had ze eigenlijk eergisteren al gepost. Ik had die post echter ge-edit, omdat ik even later las dat het fakes zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Eva Herizgova is wel erg ziekelijk dun
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is net een wandelend lijk![]()
Ik heb wel eens een vrouw gezien die net zo mager was. Die werkte ook nog in een broodjeszaak.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ah nee, die zijn gesoept, toch? Dat KAN niet
Ze ziet er wel stukken beter uit!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:02 schreef Sven- het volgende:
Misschien niet broodmager, maar wel vergeleken met hoe ze op tv in the osbournes eruit ziet..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal wel behoorlijk gephotoshopped zijn denk ik...
Ja, die zag ik een paar weken geleden bij Larry King. Ik schrok me kapot!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik keek van de week trouwens naar Oprah en zag Maria Shriver.... meeeen, dat was zo'n mooie vrouw, maar die kan nu wel een paar extra bammetjes gebruiken zeg!
quote:And now, well she looks like all bones and minor flesh. It is really kind of depressing, and she's been battling anorexia rumors for a while now, I think she confessed a few months ago, if anyone has the article please forward it or post a comment. (Credit due to Deansplanet.com)
bI will add there is no photoshop used here, this is REALLY want she looks like.
You've been warned.
Weird. Zo veel soep je toch niet? Ik herken haar nieteens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef SEMTEX het volgende:
Die van kelly zijn gesoept, ze ziet er nog steeds zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn recent.
Inderdaad fakequote:Op donderdag 5 mei 2005 05:42 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Ik heb deze foto's ook gezien, en had ze eigenlijk eergisteren al gepost. Ik had die post echter ge-edit, omdat ik even later las dat het fakes zijn.
Zie de meest recente berichten in dit topic:
http://forum2.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=679&group=2
(Ja, als ik me dood verveel surf ik daar weleens, altijd grappig om te kijken hoe men over 'ons vrouwen' praat.)
Ik vind dat hoofd toch wel heel erg eng hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:30 schreef Scandalous het volgende:
En hier is haar hoofd op een ander lichaam gesoept.
[afbeelding]
inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ok, dat heel erg enge biaffralichaam is niet van haar, maar haar ingevallen gezicht vind ik ook best eng
Jah,scheelt jou weer geld voor etenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:18 schreef berenboot het volgende:
Vrouwen en de wens om (zeer) slank te zijn: GENIAAL.![]()
Zij heeft idd anorexia gehad.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:54 schreef Mirjamke het volgende:
D'r koppie is wel erg bleek vergeleken bij haar lichaam.
Mischien is ie toch fake
Anyway;
[afbeelding]
Mevrouw Tracey Gold Bekend uit o.a Growing Pains.
Waar zie jij een buik? Ik zie t onderlichaam van een jood die 2 jaar in Bergen-Belsen zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |