Misschien is bevriend zijn met wandelende tak Paris Hilton besmettelijk: Nicole Richie is ook al aan de magerzucht.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:51 schreef postinggirl het volgende:
Over Lindsay Lohan gaan ook al geruchten dat ze anorexia heeft (zelf heeft ze een 'ik ben mijn babyvet aan het verliezen, want ik word ouder'-excuus).
Zonde als je zo'n mooi, gezond figuur hebt/had.
er zijn mensen die gewoon van nature dunnig zijn en dus ook dito armpjes hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hier moet ze echt stoppen hoor, ze heeft al van die breekbare armpjes enzo.
zo dun vind ik dat niet hoor...val best meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zo dun vind ik dat niet hoor...val best mee
ik ook..ik heb ze veel erger gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:22 schreef milagro het volgende:
[..]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisje
Dit vind ik inderdaad ook nog meevallen. Of het wordt goed afgedekt door foto's, kleding en haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:04 schreef milagro het volgende:
Gewoon slank dus en nog steeds (natuurlijke) welvingen, hetgeen een goed teken is
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
precies, ik noemde natuurlijke welvingen speciaal omdat borsten niets anders dan vetbobbels zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?
Dames met een dergelijk postuur zijn vaak wat minder rondborstig.
Ik vind het een topfiguur!
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is gewoon een goed figuur hebben. Gelijk roepen dat ze anorexia heeft is flink overdreven.
Klopt ze was eerst chubby, nu is al dat "babyvet" weg. Denk dat ze gewoon aan de cardio en dieet is gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |