Oh my God..quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
Is dit niet zo iemand die anorexia verheerlijkt?
Nee, dit is Stella Tenant, een ander model.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat niet dat meisje dat America's next topmodel heeft gewonnen?
Elyse Sewell F.Y.I.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat niet dat meisje dat America's next topmodel heeft gewonnen?
die zal nu toch wel meevallen weer, nu ze zwanger is?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:56 schreef Tokay het volgende:
Posh Spice aka Victora Beckham
[afbeelding] [afbeelding]
Das zwaar fotosoep man..quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:45 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit méén je niet..
Is dit niet zo iemand die anorexia verheerlijkt?
Die zag ik laatst ook ergens op TV en toen viel me al op dat ze zo'n dunne armpjes en beentjes had.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:56 schreef Tokay het volgende:
Posh Spice aka Victora Beckham
[afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij is dat een oude foto hoor, ze ziet er inmiddels wat beter uit dacht ik.. of het kwam door de zwangerschap, dat zou ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook ergens op TV en toen viel me al op dat ze zo'n dunne armpjes en beentjes had.
Elysequote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:15 schreef Toeps het volgende:
http://www.livejournal.com/users/elysesewell/
[afbeelding]
Elyse
Haar weblog is ook echt geweldig. Lekker nuchter en intelligent.
Ze werd derde inde eerste serie van 'America's Next Top Model'.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:34 schreef Moonah het volgende:
Nah, die Elyse (who the fuck is she??) is toch niet broodmager??
Welke enkelsquote:Op maandag 21 februari 2005 14:46 schreef Spindizzy het volgende:
Een (volgens mij) recente foto van Mary Kate Olsen. Let op haar enkels en benen
[afbeelding]
dat valt wel mee, kijk maar goed, een stukje van de rechter voet doet de linker voet langer lijken.quote:Op maandag 21 februari 2005 14:50 schreef Copycat het volgende:
Ze leeft wel op grote voet, zo te zien.
Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:37 schreef rena het volgende:
Ze koopt zeker kinderkleding bij Ralph Lauren (zie tas), want volwassen maten zal ze wel niet passen![]()
Die bovenste is niet echt lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 19:55 schreef Borin het volgende:
Anna Ford van BBC News is ook niet bepaald zwaar trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die is volgens mij verder niet echt ongezond ofzo.
Ik bedoelde het niet zoals jij het opvattequote:Op woensdag 23 februari 2005 17:28 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??
Kinderkleding?? lol, ze ziet er zelfs nu nog 10x beter uit dan jij ooit in je leven zal zijn :p
Wie is dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Het ex-vriendinnetje van Orlando Bloom.
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Wat een anorectisch dingquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kirstie Alley doet ook mee aan de trend, maar dan precies andersom.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Getsie! Die moet even snel van die drugs afblijven, of eens naar een eetstoorniskliniek gaan.quote:
Ik herinner me nog een foto van haar in een gele jurk en daar zag je nog wel een buikje, best een aardig buikje zelfs...quote:
Misschien is bevriend zijn met wandelende tak Paris Hilton besmettelijk: Nicole Richie is ook al aan de magerzucht.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:51 schreef postinggirl het volgende:
Over Lindsay Lohan gaan ook al geruchten dat ze anorexia heeft (zelf heeft ze een 'ik ben mijn babyvet aan het verliezen, want ik word ouder'-excuus).
Zonde als je zo'n mooi, gezond figuur hebt/had.
er zijn mensen die gewoon van nature dunnig zijn en dus ook dito armpjes hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hier moet ze echt stoppen hoor, ze heeft al van die breekbare armpjes enzo.
zo dun vind ik dat niet hoor...val best meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zo dun vind ik dat niet hoor...val best mee
ik ook..ik heb ze veel erger gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:22 schreef milagro het volgende:
[..]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisje
Dit vind ik inderdaad ook nog meevallen. Of het wordt goed afgedekt door foto's, kleding en haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:04 schreef milagro het volgende:
Gewoon slank dus en nog steeds (natuurlijke) welvingen, hetgeen een goed teken is
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
precies, ik noemde natuurlijke welvingen speciaal omdat borsten niets anders dan vetbobbels zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?
Dames met een dergelijk postuur zijn vaak wat minder rondborstig.
Ik vind het een topfiguur!
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is gewoon een goed figuur hebben. Gelijk roepen dat ze anorexia heeft is flink overdreven.
Klopt ze was eerst chubby, nu is al dat "babyvet" weg. Denk dat ze gewoon aan de cardio en dieet is gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |