Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:37 schreef rena het volgende:
Ze koopt zeker kinderkleding bij Ralph Lauren (zie tas), want volwassen maten zal ze wel niet passen![]()
Die bovenste is niet echt lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 19:55 schreef Borin het volgende:
Anna Ford van BBC News is ook niet bepaald zwaar trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die is volgens mij verder niet echt ongezond ofzo.
Ik bedoelde het niet zoals jij het opvattequote:Op woensdag 23 februari 2005 17:28 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??
Kinderkleding?? lol, ze ziet er zelfs nu nog 10x beter uit dan jij ooit in je leven zal zijn :p
Wie is dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Het ex-vriendinnetje van Orlando Bloom.
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Wat een anorectisch dingquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kirstie Alley doet ook mee aan de trend, maar dan precies andersom.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Getsie! Die moet even snel van die drugs afblijven, of eens naar een eetstoorniskliniek gaan.quote:
Ik herinner me nog een foto van haar in een gele jurk en daar zag je nog wel een buikje, best een aardig buikje zelfs...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |