Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:37 schreef rena het volgende:
Ze koopt zeker kinderkleding bij Ralph Lauren (zie tas), want volwassen maten zal ze wel niet passen![]()
Die bovenste is niet echt lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 19:55 schreef Borin het volgende:
Anna Ford van BBC News is ook niet bepaald zwaar trouwens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die is volgens mij verder niet echt ongezond ofzo.
Ik bedoelde het niet zoals jij het opvattequote:Op woensdag 23 februari 2005 17:28 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Zoiets zeg je altijd tegen mensen met Anorexia, of mensen die het net overwonnen hebben??
Kinderkleding?? lol, ze ziet er zelfs nu nog 10x beter uit dan jij ooit in je leven zal zijn :p
Wie is dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijnquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Het ex-vriendinnetje van Orlando Bloom.
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Recente berichten melden dat ze weer een stel zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Wat een anorectisch dingquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Kate Bosworth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kirstie Alley doet ook mee aan de trend, maar dan precies andersom.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan moet hij haar maar gauw eens mee uit eten nemen. Het kind kan wel een lekker bammetje gebruiken.
Getsie! Die moet even snel van die drugs afblijven, of eens naar een eetstoorniskliniek gaan.quote:
Ik herinner me nog een foto van haar in een gele jurk en daar zag je nog wel een buikje, best een aardig buikje zelfs...quote:
Misschien is bevriend zijn met wandelende tak Paris Hilton besmettelijk: Nicole Richie is ook al aan de magerzucht.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:51 schreef postinggirl het volgende:
Over Lindsay Lohan gaan ook al geruchten dat ze anorexia heeft (zelf heeft ze een 'ik ben mijn babyvet aan het verliezen, want ik word ouder'-excuus).
Zonde als je zo'n mooi, gezond figuur hebt/had.
er zijn mensen die gewoon van nature dunnig zijn en dus ook dito armpjes hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hier moet ze echt stoppen hoor, ze heeft al van die breekbare armpjes enzo.
zo dun vind ik dat niet hoor...val best meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zo dun vind ik dat niet hoor...val best mee
ik ook..ik heb ze veel erger gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:22 schreef milagro het volgende:
[..]
zo op die fotocollage zie ik een gewoon slank meisje
Dit vind ik inderdaad ook nog meevallen. Of het wordt goed afgedekt door foto's, kleding en haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:04 schreef milagro het volgende:
Gewoon slank dus en nog steeds (natuurlijke) welvingen, hetgeen een goed teken is
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:39 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Als die voorgevel echt is vind ik haar gewoon slank ja ...
precies, ik noemde natuurlijke welvingen speciaal omdat borsten niets anders dan vetbobbels zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
En al zou die voorgevel opgevuld zijn... wat dan nog?
Dames met een dergelijk postuur zijn vaak wat minder rondborstig.
Ik vind het een topfiguur!
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is gewoon een goed figuur hebben. Gelijk roepen dat ze anorexia heeft is flink overdreven.
Klopt ze was eerst chubby, nu is al dat "babyvet" weg. Denk dat ze gewoon aan de cardio en dieet is gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze eerst een heel ander figuur had. Maar ja, je hoeft inderdaad niet meteen anorexia te hebben, je kunt ook gewoon minder patat eten en meer sporten.
Maat 38/40 is M hoor! 34/36 is S.quote:Op maandag 11 april 2005 19:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Maat 36 is toch gewoon de norm?
Dat is maat M en dat is de modus of het gemiddelde geloof ik!!
Modellen zijn ook niet standaard he. Die hebben standaard ondergewicht, met hun lengte.quote:Op maandag 11 april 2005 22:23 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
ik vraag me af waar jullie die informatie vandaan halen. Als je als meisje een modellenburo inloop kun je echt weg als je niet maat 36/38 heb, maar dat is wel geldend in Parijs, dus meer Europees.
Ik weet zeker dat het nooit klopt maat 40 of 42 is echt niet de standaard.
Niks ernstig dun, gewoon slank en strak getraindquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Nadia Bjorlin (Chloe uit Days of our lives) begint ook engsig dun te worden.
Eerst:
[afbeelding]
Nu (op de premiere van Ocean's twelve):[afbeelding]
Je klinkt wat gefrustreerd. Met de lengte van Kate Moss bijv. kun je bij haar niet van ondergewicht spreken. Als je 1,80 lang bent en je weegt 50 kilo, dan is er wel iets misquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:58 schreef Toeps het volgende:
Modellen zijn ook niet standaard he. Die hebben standaard ondergewicht, met hun lengte.
Ik heb even gegoogled: Ze is 1.73, en volgens diverse websites 48 kilo. BMI is 16.04. Da's redelijk te laag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je klinkt wat gefrustreerd. Met de lengte van Kate Moss bijv. kun je bij haar niet van ondergewicht spreken. Als je 1,80 lang bent en je weegt 50 kilo, dan is er wel iets mis
Idd. Ik ben kleiner en weeg meer, maar mijn BMI zit ook al aan de ondergrens. Als ik naar mijn eigen lichaam kijk kan ik me niet indenken dat zij er gezond uitzietquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef Toeps het volgende:
Ik heb even gegoogled: Ze is 1.73, en volgens diverse websites 48 kilo. BMI is 16.04. Da's redelijk te laag.
Ze is gewoon van nature aan de dunne kant, beter zo dan te dik vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled: Ze is 1.73, en volgens diverse websites 48 kilo. BMI is 16.04. Da's redelijk te laag.
Volgens mij is ze de laatste tijd wat aangekomen, en dat is alleen maar beter, maar ze blijft te dun hoor.
Vind je?quote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Maar Kate Moss is nog ff een flink stuk langer dan jij, en weegt nog minder. En ja, dat vind ik broodmager. Het is niet dat ik daar jaloers op ben of zo, die tijd ligt achter me. Maar ik vind het wel ontzettend vervelend dat zij 'model' is, en dus de 'perfecte vrouw' zou moeten voorstellen. Neem dan een wat meer gemiddelde vrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is gewoon van nature aan de dunne kant, beter zo dan te dik vind ik.
Ik vind Kate Moss een mooi lijfje hebben, enkel door gebrek aan borsten komt ze ieler over dan een zelfde maatje met die rondingen.
Vrouwen, meiden zeiken altijd over eigen en andersman lijn, of ze zijn te dik of ze zijn te dun.
Mijn hele ( met name jonge) leven moeten horen van andere meiden (de heren waren toch meestal zeer tevreden) dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeel te mager was, en zij zelf ondertussen chronisch aan de lijn "ja ik wil wel slanker worden maar zo dun als jij .... ieeeuw" en ik was dus 52 kilo meestal bij een lengte van 165, slank maar geen gratenpakhuis.
Gewoon de kift dus
Ik zie hier ook zat foto's van dames die niets te dun zijn maar gewoon slank.
Dat het je smaak niet is, soit, maar broodmager? Kom op , zeg.
Kate Moss verdient haar bekendheid als model omdat zij dus juist NIET het typische fotomodellenlijf heeft en ook een verre van perfect lijf bezit, te kort (voor een model) , geen borsten, O-benenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar Kate Moss is nog ff een flink stuk langer dan jij, en weegt nog minder. En ja, dat vind ik broodmager. Het is niet dat ik daar jaloers op ben of zo, die tijd ligt achter me. Maar ik vind het wel ontzettend vervelend dat zij 'model' is, en dus de 'perfecte vrouw' zou moeten voorstellen. Neem dan een wat meer gemiddelde vrouw.
Een vriendin van mij is trouwens net zo lang en zwaar als jij, en die heeft een prachtig figuur.![]()
Nu ja, iemand plaatst een foto, noemt de dame 'eng dun', een ander zegt (ik dus in dit geval) "dat valt wel mee, toch?" en dan slepen anderen er weer lengtes en bmi bij ... en dan krijg je dit soort onzin discussiesquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom voelen bepaalde mensen zich altijd aangesproken als dit soort freakshowtopics aan de gang zijn? Het gaat hier altijd over uitwassen, vind ik. Ik vond de dame in rode jurk ook niet broodmager en wel meer foto's niet in dit topic, maar het lijken wel altijd dezelfde mensen die 'happen' op dat soort foto's.
Ik vond haar ook niet 'eng' dun, sterker nog: was ze eigenlijk wel zo drastisch afgevallen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, iemand plaatst een foto, noemt de dame 'eng dun', een ander zegt (ik dus in dit geval) "dat valt wel mee, toch?" en dan slepen anderen er weer lengtes en bmi bij ... en dan krijg je dit soort onzin discussies
Voel me niet aangesproken, hoor , pas al tijden niet meer in een 27" broekje
Britney Spears wordt steeds vaker gespot met een flnke rol (zie Celebs onflatteuze fototopic) en Beyonce heeft ook gewoon d'r vormen nog hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zelfde met britney spears en beyonce, die ook al hun ronde vormen langzaam beginnen te verliezen.
Is die foto echt? Ze lijkt wel plat. Alsof het zo'n kartonnen winkeldisplay is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
check de benen, lijkt net of de broek nog aan het hangertje hangt.. duur hangertje
Komt omdat Nicole Kidman 1,80 zo'n beetje is en heeeel erg dun. Dus ja, de foto is echtquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is die foto echt? Ze lijkt wel plat. Alsof het zo'n kartonnen winkeldisplay is.
foto is uit 2003quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Britney Spears wordt steeds vaker gespot met een flnke rol (zie Celebs onflatteuze fototopic) en Beyonce heeft ook gewoon d'r vormen nog hoor
[afbeelding]
kont geen, borsten geen, heupen geen...je hebt gelijk, het is een kartonnen displayquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is die foto echt? Ze lijkt wel plat. Alsof het zo'n kartonnen winkeldisplay is.
Ik hoop dat je zelf ook weet dat daar flink mee gesoept isquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
Sinds Nicole gescheiden is van Tom, is ze echt zo'n freak geworden vind ik. Niet mooiquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
check de benen, lijkt net of de broek nog aan het hangertje hangt.. duur hangertje
Uuhm.. ik vind dit eigenlijk een verbetering, helemaal haar gezichtquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
ik zie niet wat hier broodmager aan is, die is gewoon slank. niks mis mee tochquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
Niet? Ik vind het echt superlelijk. Ik vind haar veel mooier met het 'Bridgetfiguur'.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:01 schreef Moonah het volgende:
Nah, Renee is toch niet broodmager?
Ik vind het vreselijk knap dat ze zo van haar Bridgettfiguur kan afkomen.
Oe, haar blik is er niet minder verleidelijk om geworden.quote:
Het Lollie effectquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef berenboot het volgende:
T grappige is met al die anorexia types, is dat hun hoofd veel te groot lijkt in verhouding met hun nieuwe jodenkamplichamen. Kijk naar Richie en Tori Spelling hierboven. Dat ze t zelf niet doorhebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |