foto is uit 2003quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Britney Spears wordt steeds vaker gespot met een flnke rol (zie Celebs onflatteuze fototopic) en Beyonce heeft ook gewoon d'r vormen nog hoor
[afbeelding]
kont geen, borsten geen, heupen geen...je hebt gelijk, het is een kartonnen displayquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is die foto echt? Ze lijkt wel plat. Alsof het zo'n kartonnen winkeldisplay is.
Ik hoop dat je zelf ook weet dat daar flink mee gesoept isquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Nadia Bjorlin (Chloe uit Days of our lives) begint ook engsig dun te worden.
Eerst:
[afbeelding]
Nu (op de premiere van Ocean's twelve):[afbeelding]
Sinds Nicole gescheiden is van Tom, is ze echt zo'n freak geworden vind ik. Niet mooiquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
check de benen, lijkt net of de broek nog aan het hangertje hangt.. duur hangertje
Uuhm.. ik vind dit eigenlijk een verbetering, helemaal haar gezichtquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
ik zie niet wat hier broodmager aan is, die is gewoon slank. niks mis mee tochquote:Op maandag 11 april 2005 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
Eerst:
[afbeelding]
Niet? Ik vind het echt superlelijk. Ik vind haar veel mooier met het 'Bridgetfiguur'.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:01 schreef Moonah het volgende:
Nah, Renee is toch niet broodmager?
Ik vind het vreselijk knap dat ze zo van haar Bridgettfiguur kan afkomen.
Oe, haar blik is er niet minder verleidelijk om geworden.quote:
Het Lollie effectquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef berenboot het volgende:
T grappige is met al die anorexia types, is dat hun hoofd veel te groot lijkt in verhouding met hun nieuwe jodenkamplichamen. Kijk naar Richie en Tori Spelling hierboven. Dat ze t zelf niet doorhebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |