Kijk eens naar die armpjes, die zijn gewoon broodmager.quote:Op zondag 17 april 2005 00:27 schreef thaleia het volgende:
Renee Zellweger is niet broodmager, ze kiest alleen niet de handigste outfits uit. Op die foto in die strapless zwarte jurk ziet ze er gewoon prima uit. Op die andere twee foto's komt ze "wat minder goed uit de verf"
De outfit maakt nogal wat uit...als je slank bent en je trekt een diep uitgesneden iets aan dat jou gewoon veel te groot is, krijg je al gauw een tent-effect en lijk je broodmager. Ga je met datzelfde lichaam in een strak hooggesloten topje dan ben je ineens gewoon mooi slank.
Dit is erger dan broodmager, dit is ziek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:01 schreef Moonah het volgende:
Nah, Renee is toch niet broodmager?
Ik vind het vreselijk knap dat ze zo van haar Bridgettfiguur kan afkomen.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:59 schreef berenboot het volgende:
Vet of uitgemergeld: Renee Zellwegger blijft gewoon een bleke lelijke trol met een lach als een boer met kiespijn.
Mwa, ligt net aan het moment denk ik, hoofd naar beneden, armen tegen d'r lichaam.. Op die foto daaronder (waarop je haar helemaal ziet) vind ik haar juist een mooi figuur hebben.quote:Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef ChrisJX het volgende:
Klopt, maar die linkerfoto (dec 2003) is ook weer teveel van het goede hoor. Ze lijkt daar iig heel dik op.
Houd jij ook zo van atletes uit het Oostblok?quote:Op maandag 18 april 2005 17:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Op die foto daaronder (waarop je haar helemaal ziet) vind ik haar juist een mooi figuur hebben.
Nee, hoezoquote:Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Houd jij ook zo van atletes uit het Oostblok?
lijkt me gewoon photoshop...moet welquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:34 schreef Koningin het volgende:
Deel 1 was vol met mijn laatste reactie.
[..]
Die BH hoeft ze echt niet om te doen, daar zit toch niets meer in
Hier is deel 1: Broodmagere Celebs
Als ze een pot bruine verf over zich heen gooit, kan ze zo tussen de rest van de hongerlijers in Ethiopie gaan zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:33 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm, misschien is Mischa Barton nu toch wat doorgeschoten...
[afbeelding]
Die brede heupen zijn juistquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wat ik overigens doodeng vind is dat ze tegenwoordig de norm willen veranderen van de heupwijdte (kontje) van de girls.
Dit schijnt opgang te doen sinds Jennifer Lopez geklaagd heeft dat ze niet aantrekkelijk zou zijn maar haar rondingen.
De Latino's hebben naar verluid wat meer bilvlees en daardoor zijn ze in opstand gekomen.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef fayle het volgende:
hmm, en dan nu een man die wel héel erg dun werd...
Christian Bale viel achterlijk veel af voor zijn rol in the Machinist - hij woog nog maar rond de 50 kg. hij wou nog meer afvallen, maar dat werd door de regisseur verboden die zelfs zei: "this shows you how insane christian bale is"
oordeel zelf over het verschil:
[afbeelding]
[afbeelding]
en een overzichtsfoto:
[afbeelding]
Aha... en iemand vragen om zoveel af te vallen voor een rol is niet insanequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef fayle het volgende:
dat werd door de regisseur verboden die zelfs zei: "this shows you how insane christian bale is"
Oh, sorry ! Dan heb ik niks gezegd. Ik dacht dat je die groene jurk bedoelde.....quote:Op woensdag 27 april 2005 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, hoezoIk heb het over die foto waar ze de zwarte jurk aanheeft hoor.
Ja, dat vind ik ook onverantwoord. Soms zouden acteurs tegen zichzelf moeten worden beschermd.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha... en iemand vragen om zoveel af te vallen voor een rol is niet insane?
zwanger atm afaikquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Die mag ook wel een paar boterhammetjes.
die linker enkel!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
Nicole Richie verlaat de sportschool
[afbeelding]
check die linkerenkel eens, dat is echt de dunste enkel die ik ooit heb gezien, wat ziek![]()
is dat een injectievlek, op haar arm?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:33 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm, misschien is Mischa Barton nu toch wat doorgeschoten...
[afbeelding]
Jezus! Dat was tot een jaar geleden nog een heerlijke volrondige dame. Moet je die kont kijken nu. Ik bedoel GEEN kont. Lijkt wel een gozertje van 15 zo, als je t haar wegdenkt.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
check die linkerenkel eens, dat is echt de dunste enkel die ik ooit heb gezien, wat ziek![]()
Ieuw, eng, iddquote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ik had al gequote om eens flink m'n gal te spuien, maar het is gelukkig niet nodig. Neemt niet weg dat een hoop van die modellen tegen zichzelf in bescherming zouden moeten worden genomen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:24 schreef postinggirl het volgende:
<< edit: gewist. Bleken fakes te zijn. >>
Nope helemaal niet het geval hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef postinggirl het volgende:
Degenen die in haar nabijheid verkeren, daarentegen...
("Zij heeft succes, dat wil ik ook!", ofzo.)
Volgens mij valt dat wel mee hoor, dat van nature.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef postinggirl het volgende:
...terwijl Paris volgens mij van nature heel skinny is. Ik vermoed dat zij er nauwelijks wat voor doet (al weet ik het natuurlijk niet zeker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |