quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef fayle het volgende:
hmm, en dan nu een man die wel héel erg dun werd...
Christian Bale viel achterlijk veel af voor zijn rol in the Machinist - hij woog nog maar rond de 50 kg. hij wou nog meer afvallen, maar dat werd door de regisseur verboden die zelfs zei: "this shows you how insane christian bale is"
oordeel zelf over het verschil:
[afbeelding]
[afbeelding]
en een overzichtsfoto:
[afbeelding]
Aha... en iemand vragen om zoveel af te vallen voor een rol is niet insanequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef fayle het volgende:
dat werd door de regisseur verboden die zelfs zei: "this shows you how insane christian bale is"
Oh, sorry ! Dan heb ik niks gezegd. Ik dacht dat je die groene jurk bedoelde.....quote:Op woensdag 27 april 2005 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, hoezoIk heb het over die foto waar ze de zwarte jurk aanheeft hoor.
Ja, dat vind ik ook onverantwoord. Soms zouden acteurs tegen zichzelf moeten worden beschermd.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha... en iemand vragen om zoveel af te vallen voor een rol is niet insane?
zwanger atm afaikquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Die mag ook wel een paar boterhammetjes.
die linker enkel!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
Nicole Richie verlaat de sportschool
[afbeelding]
check die linkerenkel eens, dat is echt de dunste enkel die ik ooit heb gezien, wat ziek![]()
is dat een injectievlek, op haar arm?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:33 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm, misschien is Mischa Barton nu toch wat doorgeschoten...
[afbeelding]
Jezus! Dat was tot een jaar geleden nog een heerlijke volrondige dame. Moet je die kont kijken nu. Ik bedoel GEEN kont. Lijkt wel een gozertje van 15 zo, als je t haar wegdenkt.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
check die linkerenkel eens, dat is echt de dunste enkel die ik ooit heb gezien, wat ziek![]()
Ieuw, eng, iddquote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Agrafes het volgende:
[afbeelding]
Ik had al gequote om eens flink m'n gal te spuien, maar het is gelukkig niet nodig. Neemt niet weg dat een hoop van die modellen tegen zichzelf in bescherming zouden moeten worden genomen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:24 schreef postinggirl het volgende:
<< edit: gewist. Bleken fakes te zijn. >>
Nope helemaal niet het geval hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef postinggirl het volgende:
Degenen die in haar nabijheid verkeren, daarentegen...
("Zij heeft succes, dat wil ik ook!", ofzo.)
Volgens mij valt dat wel mee hoor, dat van nature.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef postinggirl het volgende:
...terwijl Paris volgens mij van nature heel skinny is. Ik vermoed dat zij er nauwelijks wat voor doet (al weet ik het natuurlijk niet zeker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |