Ja, die zag ik een paar weken geleden bij Larry King. Ik schrok me kapot!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik keek van de week trouwens naar Oprah en zag Maria Shriver.... meeeen, dat was zo'n mooie vrouw, maar die kan nu wel een paar extra bammetjes gebruiken zeg!
quote:And now, well she looks like all bones and minor flesh. It is really kind of depressing, and she's been battling anorexia rumors for a while now, I think she confessed a few months ago, if anyone has the article please forward it or post a comment. (Credit due to Deansplanet.com)
bI will add there is no photoshop used here, this is REALLY want she looks like.
You've been warned.
Weird. Zo veel soep je toch niet? Ik herken haar nieteens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef SEMTEX het volgende:
Die van kelly zijn gesoept, ze ziet er nog steeds zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn recent.
Inderdaad fakequote:Op donderdag 5 mei 2005 05:42 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Ik heb deze foto's ook gezien, en had ze eigenlijk eergisteren al gepost. Ik had die post echter ge-edit, omdat ik even later las dat het fakes zijn.
Zie de meest recente berichten in dit topic:
http://forum2.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=679&group=2
(Ja, als ik me dood verveel surf ik daar weleens, altijd grappig om te kijken hoe men over 'ons vrouwen' praat.)
Ik vind dat hoofd toch wel heel erg eng hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:30 schreef Scandalous het volgende:
En hier is haar hoofd op een ander lichaam gesoept.
[afbeelding]
inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ok, dat heel erg enge biaffralichaam is niet van haar, maar haar ingevallen gezicht vind ik ook best eng
Jah,scheelt jou weer geld voor etenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:18 schreef berenboot het volgende:
Vrouwen en de wens om (zeer) slank te zijn: GENIAAL.![]()
Zij heeft idd anorexia gehad.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:54 schreef Mirjamke het volgende:
D'r koppie is wel erg bleek vergeleken bij haar lichaam.
Mischien is ie toch fake
Anyway;
[afbeelding]
Mevrouw Tracey Gold Bekend uit o.a Growing Pains.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |