Dank je!quote:
De wet van Herman:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
En die quote's??
Ook jij zal het ooit leren waarderenquote:
No Way! Ik ben erg hardleers met het leren waarderen vanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ook jij zal het ooit leren waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Mja er zijn 19 constanten empirisch vastgesteld. Dat we niet weten of dit altijd zo was of wat de oorzaak is doet niks af aan het feit dat het zo is. Het waarom is nu eenmaal niet altijd bekent. Waarom gaf evolutie ons geen ogen in het achterhoofd? Blijft speculeren want je was er niet bij toen het ontstond.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Weet iemand of er een antwoord op de vraag van rude is, anders dan "dat is gewoon zo" of "dat zien we maar we weten ook niet waarom"?
Het doet niets af van het feit dat het zo is, maar het is jammer dat er geen verklaring voor is. Dat je niet gewoon uiteindelijk constanten kunt gaan strepen omdat ze stiekum toch af te leiden zijn enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja er zijn 19 constanten empirisch vastgesteld. Dat we niet weten of dit altijd zo was of wat de oorzaak is doet niks af aan het feit dat het zo is. Het waarom is nu eenmaal niet altijd bekent. Waarom gaf evolutie ons geen ogen in het achterhoofd? Blijft speculeren want je was er niet bij toen het ontstond.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:Je bent zelf een opgeblazen eland met scheefgetrokken achterpoten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
En een eland is nog wel een edel dier. Toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent zelf een opgeblazen eland met scheefgetrokken achterpoten!
Dat waren alleen paarden geloof ik..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
En een eland is nog wel een edel dier. Toch?![]()
Stringtheorie gaat ons allen redden op dat gebied.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Het doet niets af van het feit dat het zo is, maar het is jammer dat er geen verklaring voor is. Dat je niet gewoon uiteindelijk constanten kunt gaan strepen omdat ze stiekum toch af te leiden zijn enzo.
Zal ff kijken. Misschien verander ik de OP morgen nog (of ik mail je de nieuwe OP)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Het doet niets af van het feit dat het zo is, maar het is jammer dat er geen verklaring voor is. Dat je niet gewoon uiteindelijk constanten kunt gaan strepen omdat ze stiekum toch af te leiden zijn enzo.
Worden er nou eik al wat vorderingen mee gemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stringtheorie gaat ons allen redden op dat gebied.
Ik geloof in die theorie!
Sgoed, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal ff kijken. Misschien verander ik de OP morgen nog (of ik mail je de nieuwe OP)
Die lui blijven maar rekenen maar zoals een kerel ooit op tv zei: "Ik blijf doorgaan want ik heb het gevoel dat ik ergens kom, het kan nu zijn of over 50 jaar maar iemand mot het uitrekenen"quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Worden er nou eik al wat vorderingen mee gemaakt?
Waarom zijn paarden edele dieren? Ik vind een plakje paard best eetbaar, maar een plakje koe doet er niet voor onder imo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat waren alleen paarden geloof ik..
Hmm.. Er wordt dus niet gewerkt met waarnemingen oid?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die lui blijven maar rekenen maar zoals een kerel ooit op tv zei: "Ik blijf doorgaan want ik heb het gevoel dat ik ergens kom, het kan nu zijn of over 50 jaar maar iemand mot het uitrekenen"
Hmm ik las in eerste instantie iets heel anders bij "Voor het ene deeltje trilt het zus".quote:Zie verder de werken van Graham green. Het mooie vind ik dat alles uit strings bestaat. Voor het ene deeltje trilt het zus. Voor het andere deeltje zo. Heel elegant.
omdat ze slim (?) zijn en we ze als huisdier hebben gehad en omdat de taal dat beest benen ipv poten heeft gegevenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zijn paarden edele dieren? Ik vind een plakje paard best eetbaar, maar een plakje koe doet er niet voor onder imo.
maar varken staat bovenaanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:55 schreef qu63 het volgende:
ik prefereer ook koe btw
Strings zijn kleiner dan lichtdeeltjes. Veel kleiner en kunnen alleen wiskundig worden aangetoond. Waarnemeningen zijn onmogelijk en de theorie is per definitie 'veilig' omdat het om zulke kleine dingen gaat. Het zal nooit waargenomen kunnen zover we weten. Als het echter voorspellingen op gaat leveren en wiskundig klopt dan heb je en een aannemelijkheid en een werkbaar model.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Er wordt dus niet gewerkt met waarnemingen oid?
Slim? Die beesten gaan altijd een partij achterlijk lopen doen als je ze alleen maar wilt passeren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
omdat ze slim (?) zijn en we ze als huisdier hebben gehad en omdat de taal dat beest benen ipv poten heeft gegeven
Strings zelf niet nee, maar de effecten kunnen toch zeker wel waargenomen worden en/of getoetst worden door waarneming?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Strings zijn kleiner dan lichtdeeltjes. Veel kleiner en kunnen alleen wiskundig worden aangetoond. Waarnemeningen zijn onmogelijk en de theorie is per definitie 'veilig' omdat het om zulke kleine dingen gaat. Het zal nooit waargenomen kunnen zover we weten. Als het echter voorspellingen op gaat leveren en wiskundig klopt dan heb je en een aannemelijkheid en een werkbaar model.
Ik ben meer van de kippen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar varken staat bovenaan
Schnitzel!![]()
![]()
Ik ga volgend jaar een introductievakje volgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stringtheorie gaat ons allen redden op dat gebied.
Ik geloof in die theorie!
Misschien met de nieuwe deeltjesversneller van het CERNquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Strings zelf niet nee, maar de effecten kunnen toch zeker wel waargenomen worden en/of getoetst worden door waarneming?
Vraag: hoe groot is een foton?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Strings zijn kleiner dan lichtdeeltjes. Veel kleiner en kunnen alleen wiskundig worden aangetoond. Waarnemeningen zijn onmogelijk en de theorie is per definitie 'veilig' omdat het om zulke kleine dingen gaat. Het zal nooit waargenomen kunnen zover we weten. Als het echter voorspellingen op gaat leveren en wiskundig klopt dan heb je en een aannemelijkheid en een werkbaar model.
Ah eindelijk een serieus natuurkunde vak.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:01 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga volgend jaar een introductievakje volgen.
Is dat wel te bepalen?quote:
Nou, da's het probleem van de QM : ze gaat uit van puntdeeltjes. Een foton heeft daar dus geen afmetingenquote:
Dan moet ie groter worden dan onze melkweg. Denk niet dat ze daar een subsidie voor krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien met de nieuwe deeltjesversneller van het CERN
Ik begreep dat ie de grootste van de aarde wordt en dat de amerikanen aan het bedelen zijn om een nog grotere te bouwen. Vooral voor de strijd wie het eerste de graviton gaat vindenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:54 schreef Haushofer het volgende:
Dan moet ie groter worden dan onze melkweg. Denk niet dat ze daar een subsidie voor krijgen
En wij maar belasting schuivenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:58 schreef Haushofer het volgende:
Mja, dat graviton... dat is net zoiets als foton-foton interactie: theoretisch is het er. Maar in de praktijk valt het moeilijk aan te tonen.
Ehhh ik geef nogal om eehhh het principe van geld besteden waar het nu nodig isquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:09 schreef Haushofer het volgende:
En dat heb jij er graag voor over. Natuurlijk
Laat ik het zo zeggen: Wetenschap heeft voor mij nog niet genoeg argumenten gegeven om er geld aan te geven. Ik zie ze als de uitvinders van het kwaad. Tuuwk doen ze ook goede dingen maar de prestige maakt ons uiteindelijk kapotquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:17 schreef Haushofer het volgende:
Ej, wat is nou belangrijker: Hongerkindjes in Afrika of de zoektocht naar het graviton?
Mja dit is wel een mooi onderwerp voor morgenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:30 schreef Haushofer het volgende:
De uitvinders van het kwaad?
je bedoelt dat je haar gaat helpen met verhuizen neem ik aanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Haai.
[..]
Neej, slapen. Ga morgen Geerts verhuizen.
Ja, psies. Dus moet ik eerst morgen naar Groningen rijden om een beetje bijtijds daar te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
je bedoelt dat je haar gaat helpen met verhuizen neem ik aan
Geerts verhuizen is niet moeilijk.Geerts uit huis Geerts in auto rijden met Geerts Geerts uit auto Geerts in huis
klaar
oki!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, psies. Dus moet ik eerst morgen naar Groningen rijden om een beetje bijtijds daar te zijn.
jijquote:
hierquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
quote dan maar
"Minister Kafta, this ship is being held together by little pieces of wire and good intentions. If we land in this condition, assuming we do not have an unpleasant encounter with the ground on the way down, I doubt very much they could take off again. They would be trapped with us, and the ship looking for them would find it, find them, find us, find you, a brilliant cascade of cause and effect. Isn't the universe an amazing place? I wouldn't live anywhere else."
10 punten voor wie weet waardie vandaan komt(niet googlelen!!)
Quatsch. Mijn mail wordt automatisch elke 5 minuten opgehaald, dus de ene 5 minuten zat je mail er bij en 5 minuten daarna wordt de bevestiging gestuurd. Je geeft 'm hoge prioriteit mee dus all systemen roepen hier 'belangrijke mail, kijk snel' want meestal betekent hoge prioriteit dat mensen weer wat van me willenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:19 schreef qu63 het volgende:
jij
Precies toen ik tikte of je je mail al had gecontroleerd kreeg ik die bevestiging van je!
[pimpmode]quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Quatsch. Mijn mail wordt automatisch elke 5 minuten opgehaald, dus de ene 5 minuten zat je mail er bij en 5 minuten daarna wordt de bevestiging gestuurd. Je geeft 'm hoge prioriteit mee dus all systemen roepen hier 'belangrijke mail, kijk snel' want meestal betekent hoge prioriteit dat mensen weer wat van me willen.
Klinkt een beetje als The hitchhiker's guide to the galaxy?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
quote dan maar
"Minister Kafta, this ship is being held together by little pieces of wire and good intentions. If we land in this condition, assuming we do not have an unpleasant encounter with the ground on the way down, I doubt very much they could take off again. They would be trapped with us, and the ship looking for them would find it, find them, find us, find you, a brilliant cascade of cause and effect. Isn't the universe an amazing place? I wouldn't live anywhere else."
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
Geerts verhuizen is niet moeilijk.Geerts uit huis Geerts in auto rijden met Geerts Geerts uit auto Geerts in huis
klaar
Naquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
quote dan maar
The TV movie? The legend of the rangers.. (en nog iets)quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:14 schreef ATuin-hek het volgende:
bijna
tis idd B5, maar geen normale aflevering.
we have a winner!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:52 schreef Yosomite het volgende:
[..]
The TV movie? The legend of the rangers.. (en nog iets)
Om hier even op terug te komen. Ja en nee. De effecten die je ziet zijn alle deeltjes om ons heen. Als er uit de berekeningen nieuwe deeltjes naar voren komen die ook kunnen bestaan en ze zouden deze meten dan zegt dat wel wat. Maar als ze niks zouden meten zegt het ergens niks immers hoeft een "mogelijk" niet persee werkelijkheid te worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Strings zelf niet nee, maar de effecten kunnen toch zeker wel waargenomen worden en/of getoetst worden door waarneming?
Gefeliquote:
Zit die beker al vol bier of valt dat nog mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
jippie, ik heb het solistenconcours voor muzikanten in Groningen vandaag gewonnen. Kwam uit in de 1e (hoogste) dividie, met snare drum. Ik had 87 punten gehaald, en nu hb ik een joekel van een wisselbeker thuis staan
Dus, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit (En nu allemaal meeneurien!!)
foto's!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
jippie, ik heb het solistenconcours voor muzikanten in Groningen vandaag gewonnen. Kwam uit in de 1e (hoogste) dividie, met snare drum. Ik had 87 punten gehaald, en nu hb ik een joekel van een wisselbeker thuis staan
Dus, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit (En nu allemaal meeneurien!!)
gefeliciteerd !!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
ik wil een foto met dezelfde stokjes !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:39 schreef Bensel het volgende:
Ander concours, ander omgeving, zelfde drum, zelfde persoon, andere stokjes
doe jij ook wel eens wat anders dan alleen winnen??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:39 schreef Bensel het volgende:
Heb hem hier al eerder gepost, maar toch: http://www.homepages.hetn(...)ag/BPrinsSolistC.htm
Ander concours, ander omgeving, zelfde drum, zelfde persoon, andere stokjes
Ik bedoel natuurlijk getuigen voor mijn huwelijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar loopt al een topic over !
Jehovah's getuigen op Fok!? - Deel II
Presentquote:
ben al getuige geweest voor een vriend van me. dit jaar voor m'n broer.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk getuigen voor mijn huwelijk!
Goed zeg !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
geregeldquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
fokschaap, er zit een slotje op je fotoboek, dus ik kon niet reageren..
Ik had al in mijn eigen fotoboek gereageerd, bij gebrek aan die van jou.quote:
gelukkig, het werkt !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Ah, ik heb nu in die van jou gereageerd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
Ok, we hebben schaapje, livEliveD en Jerruh. We hebben er nog maar eentje nodig.
We wachten nog steeds op een vierde getuige en de ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:18 schreef livEliveD het volgende:
Moet ik al krabbelen?
quote:
Het staat er nu eenmaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je mag hem best uit feedback verwijderen hoor vanwege off-topic zijn enzo. Ik laat het aan je geweten over![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Bupatih
Waar blijft onze getuige Sidekick nou? En waar is de ambtenaar van de burgerlijke stand opa?
opa is wegquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]Zodadelijk gaat de bruiloft niet door.
Ik ben geen ambtenaar, maar heel erg burgerlijk. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
We hebben een andere ambtenaar van de burgerlijke stand nodig.
Nee, maar ik heb wel eens een samenscholing van dergelijke lieden mee mogen maken...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Jij bent al onze getuige, Sidekick..
kLowJow, ben jij toevallig een ambtenaar van de burgerlijke stand?
lijkt me onderdeel van het antropisch principe. alles is zo omdat wij kunnen waarnemen dat het zo is. als het niet zo was, waren wij er niet om het waar te nemenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Weet iemand of er een antwoord op de vraag van rude is, anders dan "dat is gewoon zo" of "dat zien we maar we weten ook niet waarom"?
Vind het een leuke vraag.
quote:Burgerlijke huwelijken zijn momenteel mogelijk op Aruba, maar ze moeten plaatsvinden in het gemeentehuis. Na hun wettelijk huwelijk kunnen de paartjes ook een religieuze inzegening regelen of, mochten ze dat verkiezen, hun huwelijk romantisch op het strand vieren.
Hierna volgen de richtlijnen voor de diverse ceremonieën.
Wettelijke verplichtingen voor het BURGERLIJK HUWELIJK
1. De bruid en bruidegom dienen van het land waarvan ze staatsburgers zijn, een “apostille” voor te leggen (uit de statistieken betreffende de burgerlijke stand) ten bewijze dat ze beiden ongehuwd zijn en gerechtigd om te huwen.
2. Iedere persoon moet een kopie van zijn of haar geboortebewijs met zegelmerk indienen.
3. Indien één van de partijen gescheiden is, moet deze partij een kopie van het echtscheidingsvonnis indienen.
4. Indien één van de partijen weduwe of weduwnaar is, moet deze partij een kopie van het overlijdensbewijs indienen.
5. Bruid en bruidegom dienen een geldig paspoort te bezitten en moeten tezamen met hun aanvraag kopieën indienen van de pagina’s met alle relevante details.
6. Ook kopieën van de paspoortpagina’s van de getuigen moeten worden ingediend. Mocht het paar geen getuigen hebben, dan kunnen wij voor de getuigen zorgen tegen een extra vergoeding.
7. Alle documenten moeten worden gefaxt voor nazicht en daarna ingediend via een koerierdienst (bijv. FedEx) tenminste één (1) maand vóór de geplande huwelijksdatum.
Kantoor van de burgerlijke stand
Attn: Mr. Betto Christiaans
Schoolstraat 2
Oranjestad, Aruba
Tel: 011-297-834400
Fax: 011-297-839160
pivaruba@setarnet.aw
8. Alle burgerlijke plechtigheden dienen plaats te vinden in het gemeentehuis (Bureau van de Burgerlijke Stand) in Oranjestad.
9. Huwelijken worden voltrokken van woensdag t/m zaterdag.
10. Het tijdstip is tussen 10.00 en 11.30 uur en tussen 14.00 en 18.00 uur.
KATHOLIEK
(gelieve eerst te bellen, aangezien deze procedures momenteel worden nagezien):
1. Bewijs dat de toekomstige bruid en bruidegom een voorhuwelijkse voorbereiding hebben bijgewoond.
2. Toelating van hun priester om in Aruba te huwen.
3. De plaatselijke priester moet eveneens een officiële verklaring geven dat geen der partijen voordien een kerkelijk huwelijk is aangegaan.
4. Een kopie van het huwelijksbewijs als bewijs dat het paar wettelijk gehuwd is in het land van herkomst.
5. Doopsel- en vormselbewijzen van beide partijen en kopieën van hun paspoorten of identiteitsbewijzen.
6. Het voorgestelde huwelijk moet plaats vinden “in” een kerkgebouw.
7. Alle documenten moeten worden ingediend 4 maanden vóór de geplande huwelijksdatum.
PROTESTANT / ANGLICAANS / METHODIST
1. De huwelijksplechtigheid kan plaatsvinden in de plaatselijke protestantse, anglicaanse of methodistische kerken of waar het paar dat verkiest.
2. Een kopie van het huwelijksbewijs uit het land van herkomst, indien het paar buiten Aruba is gehuwd.
3. Voor alle “religieuze inzegeningen” moet men de gepaste kledij dragen (d.w.z.: geen badpakken of wikkelrokken voor de bruid; de bruidegom mag een short dragen).
JOODS
1. Beide partners MOETEN joods zijn en een verificatie van hun jodendom van de rabbi uit hun woonplaats indienen.
2. De cantor van Aruba accepteert bewijzen van jodendom van geldige orthodoxe, conservatieve, gereformeerde, liberale en de wet opnieuw uitleggende autoriteiten.
3. Bij de joodse gemeenschap van Aruba moet men een formele aanvraag indienen.
4. De huwelijksplechtigheid kan plaatsvinden in de synagoge of op een andere plaats naar keuze van het paar.
5. De synagoge van Aruba is een onafhankelijke, conservatief gereformeerde congregatie.
OP ZEE
De kapitein van het schip is niet gemachtigd om een huwelijk te voltrekken conform de Nederlandse wetgeving. Deze regel geldt voor de internationale wateren en voor de havens. De enige uitzondering op deze regel is als de kapitein de machtiging heeft gekregen van het land waarvan de vlag, de vlag is waaronder het schip is geregistreerd.
Discriminatiequote:3. Voor alle “religieuze inzegeningen” moet men de gepaste kledij dragen (d.w.z.: geen badpakken of wikkelrokken voor de bruid; de bruidegom mag een short dragen).
Ik zou voor de "veel geld" optie gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil mijn bruid in een badpak, ja.
Ik ben heel netjes en geetiquetteerd enzo, dus ik wil me aan de kledingvoorschriften houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Nou vooruit, doe die burqa dan maar weer op.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben heel netjes en geetiquetteerd enzo, dus ik wil me aan de kledingvoorschriften houden.
Ah, we gaan fundamentalistisch-islamitisch trouwen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou vooruit, doe die burqa dan maar weer op.
Jij mag al blij zijn dat jij haar derde keus bent. Niet te veel gaan eisen nu...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij mag al blij zijn dat jij haar derde keus bent. Niet te veel gaan eisen nu...
Zat in de vaatwasser.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:26 schreef Doffy het volgende:
Weet je bruidegom wel dat jij op de meet je hoofddoekje niet droeg?
Nee, ook niet dat ik met mannen heb gepraat.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:26 schreef Doffy het volgende:
Weet je bruidegom wel dat jij op de meet je hoofddoekje niet droeg?
Nietesquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Alicey achterhaald is?![]()
Zow... dus jij wilt onze WFL-mod inpikken, terwijl je niet eens (1) respect voor haar hoofddoekje op kan brengen en (2) niet met een vaatwasser om kan gaan? Knul, wordt eerst eens volwassen voordat je ook maar in de buurt van Alicey durft te komen!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Zat in de vaatwasser.
en was het daar maar bij gebleven!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:27 schreef Alicey het volgende:
Nee, ook niet dat ik met mannen heb gepraat.
Die jij zelf gebakken hebt zeker? Ik zou mijn voorproever meenemen, als ik een gast zou zijn...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Jij krijgt lekker geen stukje van de taart/couscous
Dus je hebt de rest ook gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
en was het daar maar bij gebleven!
En die geluiden heb je toch niet opgenomen, vewerkt tot mp3'tjes en op het inernet gezet waarop je nu de link hier op fok neer gaat gooien hè?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook de geluiden gehoord he?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
Je hebt toch niet ook de geluiden gehoord he?
Je bedoelt, naast die serie foto's die ik met die verborgen webcam gemaakt heb?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:38 schreef kLowJow het volgende:
En die geluiden heb je toch niet opgenomen, vewerkt tot mp3'tjes en op het inernet gezet waarop je nu de link hier op fok neer gaat gooien hè?
Ik hoop niet dat iemand dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En die geluiden heb je toch niet opgenomen, vewerkt tot mp3'tjes en op het inernet gezet waarop je nu de link hier op fok neer gaat gooien hè?
niemand dusquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand dat heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zucht... Zelfs mijn eigen berichten snap ik niet meer.
beetje laat maar gefeli!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
Ik ga trouwen met Bupatih.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
Euj....volg ik dit niet of worden er hier bepaalde plechtigheden voltrokken?
Dr moest hier getrouwd worden??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:59 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwen met Bupatih.
Als er tenminste nog een imam komt.
Bupatih en ik. We hebben ook een lammetje om te offeren.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:21 schreef imams het volgende:
[..]
Dr moest hier getrouwd worden??
Wie zijn de slachtoffers??
Er moet natuurlijk wel wat geofferd worden he....
Zal ik maar even een factuurtje opmaken?
in de mail zeg je wat anders:quote:Op zondag 13 februari 2005 00:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bupatih en ik. We hebben ook een lammetje om te offeren.
ga je verder wel akkoord met de gestelde prijzen?quote:Beste Imams,
Ik ben bereid 2 schapen en een kameel te offeren.
Alicey
Nouja, in plaats van een geldbedrag dacht ik dus aan een kameel en 2 schapen.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:39 schreef imams het volgende:
[..]
in de mail zeg je wat anders:
[..]
ga je verder wel akkoord met de gestelde prijzen?
helaas, ik moet toch ook ergens van eten leven?quote:Op zondag 13 februari 2005 00:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, in plaats van een geldbedrag dacht ik dus aan een kameel en 2 schapen.
Daarmee kun je een jaar vooruit.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:42 schreef imams het volgende:
[..]
helaas, ik moet toch ook ergens van eten leven?
Goed, ik doe er nog een kameel bij - Akkoord?quote:Op zondag 13 februari 2005 00:46 schreef livEliveD het volgende:
Zeg mannen, imams en vrouwen. Krijg de prijs eens rond zodat ik eindelijk me krabbel kan zetten
ik ben een hollandsche Imam! Wat moet ik hier in Allahsnaam met een kameel!quote:Op zondag 13 februari 2005 00:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed, ik doe er nog een kameel bij - Akkoord?
Dat kost ook geld btw.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:46 schreef livEliveD het volgende:
Zeg mannen, imams en vrouwen. Krijg de prijs eens rond zodat ik eindelijk me krabbel kan zetten
Doe dan maar een Tunesische imam.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:00 schreef imams het volgende:
[..]
ik ben een hollandsche Imam! Wat moet ik hier in Allahsnaam met een kameel!
Geld wil ik, G E L D !
Daar is geen oorlog, dus helaas zijn die niet hier.quote:
Je hebt mail.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:07 schreef imams het volgende:
Graag zou ik voor de volledigheid even alle officiële voornamen, tussenname en achternamen willen hebben.
graag mailen naar 123321[at]planet[punt]nl met als onderwerp "huwelijk Alicey en Bupatih)
bij voorbaat dank,
Imams van Nederland
T: 030-2985685
F: 030-2985680
I: www.imams.nl
E: 123321@planet.nl
Kan natuurlijk ook, maar eerst wil ik het met Bupatih proberen.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:09 schreef imams het volgende:
[..]
Daar is geen oorlog, dus helaas zijn die niet hier.
en als ik het goed begrepen heb:
" <Alicey> mijn huwelijk gaat toch niet al stuk voordat het voltrokken is?"
zou je mij toch moeten accepteren!!!![]()
![]()
![]()
ik bedoelde meer dat je mij als ceremonimeester moest nemenquote:Op zondag 13 februari 2005 01:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, maar eerst wil ik het met Bupatih proberen.
U bent ook een van de getuigen?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:12 schreef Monidique het volgende:
Uh....
Nee, jij moet het huwelijk voltrekken!quote:Op zondag 13 februari 2005 01:20 schreef imams het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je mij als ceremonimeester moest nemen![]()
![]()
dat bedoelde ik ook. waarschijnlijk is er sprake van een cultuurverschil. wij doen namelijk beidequote:Op zondag 13 februari 2005 01:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, jij moet het huwelijk voltrekken!
Zou U mij uw volledige voornaam, tussennaam en achternaam willen mailen naar 123231[at]planet[punct]nl met als onderwerp "huwelijk Alicey en Bupatih"?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Weldegelijk. Uiteraard dien ik vantevoren nog ingelicht te worden, maar dat moet geen punt zijn.
Ah, dat is nou service.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:33 schreef imams het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook. waarschijnlijk is er sprake van een cultuurverschil. wij doen namelijk beide
Ja maar ik ben een geintegreerde allochtoon, dus ik doe aan afdingen.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:50 schreef imams het volgende:
[..]
dat verklaart de prijsch ook wel een beetje
Ik weet nog van niks...quote:Op zondag 13 februari 2005 01:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een geintegreerde allochtoon, dus ik doe aan afdingen.
das niet afdingen, das onder de marktprijs bieden!quote:Op zondag 13 februari 2005 02:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je weet toch van die schapen en kamelen?
Verhuizing ging erg goed, onvoorstelbaar wat er allemaal in een kamer pasquote:Op zondag 13 februari 2005 03:15 schreef qu63 het volgende:
Hoe is de verhuizing gegaan RC en G-Art??
We zijn er denk ik niet gelukkiger door geworden. Geluk is imo een relatief begrip, waarbij je altijd je geluk afmeet aan de mogelijkheden en in hoever je zelf de mogelijkheden hebt kunnen benutten. Wanneer je meer mogelijkheden krijgt, kun je meer mogelijkheden benutten, maar er zijn ook veel meer mogelijkheden.. Relatief gezien is alles dus hetzelfde gebleven, en gaat het nog steeds om kansen krijgen, benutten, rust en pressie, veiligheid en ergens voor moeten vechten, de tegenstellingen. Door de tegenstellingen kun je geluk ervaren.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:19 schreef livEliveD het volgende:
Om even terug te komen op een eerdere vraag uit dit topic:
Heeft de wetenschap eigenlijk iets bijgedragen? Zijn we gelukkiger geworden erdoor? Of gaat het Yin - Yang nog prima op en zijn we alles bij elkaar opgeteld nog steeds even gelukkig?
Ik denk niet dat dat een goed idee is, onderzoek is ook iets wat kan leiden tot geluk.quote:Is het niet eens een keer tijd om te stoppen en ff een pas op de plaats te doen? Dus ff onderzoek in de ijskast en kijken of we de huidige problemen kunnen oplossen? Het scheelt sowieso geld
Graag uw mening
Vergeleken met wat worden de risico's steeds groter? Ik bedoel, er stuitert ook af en toe een HELE grote steen op de aarde. Als je het over medische ontwikkelingen hebt dan zou je inderdaad kunnen zeggen dat juist medicijnen de ontwikkelingen van nieuw ziekten kan stimuleren. Maar moeten we dan uit angst daarvoor zomaar mensen aan de gevolgen bekende en behandelbare ziektes laten sterven?quote:Op zondag 13 februari 2005 13:14 schreef livEliveD het volgende:
Maar is het niet zo dat de wetenschap de risico's steeds groter maakt. Dus per definitie blijft geluk hetzelfde alleen de gemiddelde gevaren zone wordt steeds massaler zeg maar?
Heb ergens niet echt de goede woorden om het uit te leggen
Ik denk dat we de gelukservaring kunnen intesiveren. En dat komt door onderzoek. En via communicatie kunnen we de methode doorgeven aan anderen. Dus we zijn gelukkiger geworden door de wetenschap..quote:Op zondag 13 februari 2005 12:19 schreef livEliveD het volgende:
Om even terug te komen op een eerdere vraag uit dit topic:
Heeft de wetenschap eigenlijk iets bijgedragen? Zijn we gelukkiger geworden erdoor? Of gaat het Yin - Yang nog prima op en zijn we alles bij elkaar opgeteld nog steeds even gelukkig?
Het glas is half vol of het glas is half leeg.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:19 schreef livEliveD het volgende:
Aan de ene kant kunnen we nu Tsunami's beter voorspellen en aan de andere kant maken we bommen die in een klap hetzelfde dodental kunnen eisen. Ziektes bestaan nog steeds en worden steeds ingewikkelder om te bestrijden. Welvaart, mede dankzij de wetenschap, helpt de aarde naar de klote terwijl ander onderzoek het dan weer moet oplossen. Is het niet eens een keer tijd om te stoppen en ff een pas op de plaats te doen? Dus ff onderzoek in de ijskast en kijken of we de huidige problemen kunnen oplossen? Het scheelt sowieso geld
Graag uw mening
Ik vind dit nogal een claim...quote:Op zondag 13 februari 2005 13:50 schreef Yosomite het volgende:
In het pre-industriële tijdperk bestond geluk vrijwel niet.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:50 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben optimist. Ik geloof in de toekomst, een betere toekomst. Ook op heel korte termijn.
Vandaag is het beter dan gisteren. En morgen is het beter dan vandaag.
Ik zie geluk als iets relatiefs. In het industriele tijdperk bestond geluk net zo goed, alleen werd hij bij heel andere gebeurtenissen ervaren dan nu.quote:
Ben ik met je eens. Maar dat onderstreept mijn punt: het is een volstrekt zinloze kwestie en een niet-bestaand probleem: geluk kan per persoon per plaats per tijd verschillen, en dat hangt uitsluitend af van je eigen hormoonhuishouding. En omdat dat zo is, denk ik dat geluk altijd een weglopend iets is: als je aan een bepaalde situatie gewend raakt, schenkt het je steeds minder geluk. Dat is nu zo, dat was vroeger zo, dat zal ook altijd zo zijn.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:56 schreef Alicey het volgende:
Ik zie geluk als iets relatiefs. In het industriele tijdperk bestond geluk net zo goed, alleen werd hij bij heel andere gebeurtenissen ervaren dan nu.
Ik zou graag nog een antwoord op mijn mail willen hebbenquote:Op zondag 13 februari 2005 10:24 schreef Bupatih het volgende:
Bupatih is in the house. Of moskee. Wat jij wil.
Ja, ik wilquote:Op zondag 13 februari 2005 14:07 schreef imams het volgende:
[..]
Ik zou graag nog een antwoord op mijn mail willen hebben
De imam moet natuurlijk wel je volledige naam hebben, ik heb ook mijn volledige naam naar de imam gestuurd.quote:
Is het ook.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
De imam moet natuurlijk wel je volledige naam hebben, ik heb ook mijn volledige naam naar de imam gestuurd.
dat is de vrijdagsdienstquote:Op zondag 13 februari 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ik maar denken dat imams dat altijd op vrijdag doen.
Waarom is er dan nog wetenschap? Er blijven toch altijd nieuwe problemen en uitdagingen bestaan. Zijn we op de maan geweest (nou en daar was veel te vinden) gaan we naar Mars?!? (Hierna jupiter?)quote:Op zondag 13 februari 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Is dat wel zo livEliveD? Is het niet zo dat wanneer je 1 probleem oplost, dat het volgende probleem zich aandient? Dit zegt niet dat het vruchteloos is wat je doet, alleen dat er een heel lange weg te gaan is.
check uw e-mailquote:Op zondag 13 februari 2005 15:00 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Ik wil wel getuige zijn
Waarom zou je iedereen op 1 gebied storten? Je loopt elkaar alleen maar voor de voeten dan, nu wordt juist alles tegelijkertijd onderzocht.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom is er dan nog wetenschap? Er blijven toch altijd nieuwe problemen en uitdagingen bestaan. Zijn we op de maan geweest (nou en daar was veel te vinden) gaan we naar Mars?!? (Hierna jupiter?)
Ik zeg dat we eens rustig aan moeten doen en de huidige problemen met de nu bekende middelen moeten proberen op te lossen. Kan mij het roesten dat er een deeltjesversneller bestaat? Dat geld kun je toch veel beter in bv criminaliteitsbestrijding ofzo stoppen?
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:00 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Ik wil wel getuige zijn
Dat denk ik niet. Ten eerste was het leven in de middeleeuwen wel veel harder dan het leven nu, maar dat wil niet zeggen dat het leven uitsluitend ellende was (lees Boccaccio maar eens). Anders had 90% van alle middeleeuwers zichzelf wel van het leven beroofd (en deed ziekte de rest).quote:Op zondag 13 februari 2005 14:24 schreef Yosomite het volgende:
Ik denk dat de ellende van het bestaan van de ME de gelukmakende momenten overschaduwde.
Daar ben ik het hartgrondig mee eensquote:En met de ontdekking van deis het ultieme geluk vandaag bereikt.
Met Boccaccio's Decamerone (die je waarschijnlijk bedoelt), onderschrijf je mijn verhaal. Chaucer schreef eenzelfde serie met de Canterbury tales. Afgezien van de paar rijken die zich te buiten gingen en konden gaan was het kommer en kwel. En in de Decamerone begint het met de beschrijving van de pest, waarbij vrijwel iedereen binnen een week dood was na "maar" een week verschrikkelijke pijnen te hebben gehad.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ten eerste was het leven in de middeleeuwen wel veel harder dan het leven nu, maar dat wil niet zeggen dat het leven uitsluitend ellende was (lees Boccaccio maar eens). Anders had 90% van alle middeleeuwers zichzelf wel van het leven beroofd (en deed ziekte de rest).
Daarbij, "geluk" is een waardeloos begrip, omdat het geen concrete betekenis heeft. Geluk is een complex van hormonen die door je lijf gieren en dat kan aangejaagd worden door om het even welke gebeurtenis, maar vooral gebeurtenissen die zich op 1 of andere manier onderscheiden van de dagelijkse gebeurtenissen. Het is dus context-afhankelijk, en dus heeft wetenschappelijke vooruitgang er geen hout mee te maken.
Wetenschap heeft de kwaliteit van leven verbeterd, niet de "hoeveelheid geluk".
[..]
Daar ben ik het hartgrondig mee eens
Ik vond ze wel grappigquote:Op zondag 13 februari 2005 16:23 schreef Yosomite het volgende:
Met Boccaccio's Decamerone (die je waarschijnlijk bedoelt), onderschrijf je mijn verhaal. Chaucer schreef eenzelfde serie met de Canterbury tales. Afgezien van de paar rijken die zich te buiten gingen en konden gaan was het kommer en kwel. En in de Decamerone begint het met de beschrijving van de pest, waarbij vrijwel iedereen binnen een week dood was na "maar" een week verschrikkelijke pijnen te hebben gehad.
En de paar rijken ontvluchten de pest en hielden elkaar bezig met het vertellen van ranzige verhaaltjes.
Dat vraag ik me sterk af. Het sterft in onze maatschappij van mensen die alles hebben en doen en toch wild ongelukkig zijn. Ik vind het een fabeltje dat vooruitgang gelukkig maakt. De enige manier waarop voortuitgang gelukkig maakt, is omdat de mensen die de voortgang ontwikkelen zich er gelukkig bij voelen om dat te doen.quote:En als er meerdere mogelijkheden zijn om de oorzaken van het geluksgevoel aan te jagen, neemt het aantal geluksmomenten toe.
Wat ik al zei, wetenschap kan de kwaliteit van leven verhogen, en eventueel de kans op geluk, wat iets anders is dan 'geluk'. Ik vind het alleen een grove overschatting van onze huidige tijd om te denken dat we alleen vandaag de dag gelukkig kunnen zijn.quote:Het is dus context-afhankelijk en dus heeft wetenschappelijke vooruitgang er alles mee te maken.
Sterker: alleen een wetenschappelijke vooruitgang kan er nog voor zorgen dat het in de toekomst beter gaat en dat we daarom gelukkiger kunnen zijn.
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Eenkan je gelukkig maken.
en door de ontwikkeling van senseo (sorry Alicey) werd ik nog gelukkiger.
Ik heb iets gemist?quote:Op zondag 13 februari 2005 16:30 schreef imams het volgende:
Yosomite, interesse in getuige zijn?
[WFL-LFC#19] Kliekvorming, koffie en quotesquote:Op zondag 13 februari 2005 16:38 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist?
1. Wie
2 Wat
3. Waar
4. Wanneer
5. Waarom
De 5 weetjes van het management
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 februari 2005 21:42 schreef ReCreative het volgende:
De wereld gaat slapen, maar RC slaapt eerder. Ik spreek jullie morgen
.
Tof!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:01 schreef imams het volgende:
ReCreative en Geartsjuh!
Jullie zijn ook uitgenodigd op de bruiloft van Alicey en Bupatih.
morgenavond om 21.21 in #huwelijk
Kom anders nu even langs in #huwelijkquote:Op zondag 13 februari 2005 22:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb het niet helemaal gevolgd allemaal maar het is altijd mooi om een dergelijke openbare uiting van liefde mee te maken.
Sorry, ik begeef me straks ook richting dromenland.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:12 schreef imams het volgende:
[..]
Kom anders nu even langs in #huwelijk
nee! ik opende net MyATquote:
gebeld voor egc.. die slaapt nog zo lief!quote:Op maandag 14 februari 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
Dokter bellen? Wat heb je dan?
Een dokter bellen om haar wakker te maken?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
gebeld voor egc.. die slaapt nog zo lief!![]()
![]()
![]()
allemaal rozeblaadjes neergelegd op bed, roosje erbij, en straks ontbijtje maken met croissant, ei en jusquote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een dokter bellen om haar wakker te maken?![]()
![]()
voor mij ook niet hoor..quote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef Maethor het volgende:
Mogge...
Voor Maethor geen vakantie...
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:50 schreef qu63 het volgende:
voor mij ook niet hoor..
ik heb ook niet eens iets waarvan ik vakantie kan krijgen![]()
Als iemand lief slaapt ga ik ook meteen een dokter bellen.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor Alicey ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef Maethor het volgende:
Mogge...
Voor Maethor geen vakantie...
[censuur], daarom belde ik voor haar!quote:Op maandag 14 februari 2005 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als iemand lief slaapt ga ik ook meteen een dokter bellen.
bedoel je die van mij?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een klein deel wel, de meeste clones zijn echter helaas niet leuk.
censuur is inderdaad ook ernstig genoeg om een dokter voor te bellen.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
[censuur], daarom belde ik voor haar!
okquote:Op maandag 14 februari 2005 08:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet welke clones allemaal van jou zijn.
Ik kan geen IP's zien, lieverd.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ok
dan is t goed
Egc heeft 2 accounts op fok. de rest op dit ip is dus van mij
Nog mooierquote:
Lucille kan het trouwens wel.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nog mooier
volgende topic is voor mij![]()
ik dacht dat ie na 3 posts vol zat...quote:
Mooi is datquote:Op maandag 14 februari 2005 09:05 schreef mother-mother het volgende:
hai, ik kom ff senseo ophemelen![]()
uhhh senseo is toch koffie, of zeg ik weer iets heel stoms nu?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog even en de koffiedrinkers zijn in de minderheid.
en
en goedemorgen
. Het is vandaag Valentijsdag
. Niet dat ik daar officieel wat aan doe, maar soms kom je mensen tegen voor wie je het elke dag wel Valentijndsdag zou willen hebben
.
In dit topic zeg je nu iets heel, heeeel stoms iddquote:Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef mother-mother het volgende:
uhhh senseo is toch koffie, of zeg ik weer iets heel stoms nu?![]()
Zou dat in de genen zitten? In dat geval zouden we natuurlijk gewoon nieuwe senseo drinkers kunnen aborteren.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog even en de koffiedrinkers zijn in de minderheid.
Soms wel ja.quote:en
en goedemorgen
. Het is vandaag Valentijsdag
. Niet dat ik daar officieel wat aan doe, maar soms kom je mensen tegen voor wie je het elke dag wel Valentijndsdag zou willen hebben
.
oh gelukkig maar dan, maar ik heb er nog wel ff eentje ingeschonkenquote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
In dit topic zeg je nu iets heel, heeeel stoms idd. Maar we zijn heel aardig hoor, dus we vergeven het je wel
.
Ja, ik kan me hier aardig in vinden. Toch is het een onweerstaanbare drang naar kennis, denk ik. Ik ben iig ontzettend nieuwsgierig naar dingen, en vind het frustrerend als ik iets niet begrijp.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:45 schreef livEliveD het volgende:
Ik zie het toch anders. Heeft vrije tijd je gelukkiger gemaakt? Heeft internet je gelukkiger gemaakt? Maakt 10 jaar langer leven je gelukkiger? Is de uitvinding van de auto een goed idee geweest? Ik vraag het me af. Wetenschap maakt plastische chirurgie mogelijk en ineens zijn er veel meer mensen ongelukkig met hun uiterlijk.
Wetenschap vind een chippie uit en hoppakee: Veel meer kantoorbanen en een gewichtprobleem.
Tuuwk draaf ik door maar als je alles bij elkaar neemt kan ik toch niet zeggen dat wetenschap nu echt iets heeft bijgedragen. Het komt op mij vaak over als een pure drang naar "kennis" en het creeeren om het creeeren zonder dat het iets oplevert waar we nu echt beter van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |