Sorry, ik begeef me straks ook richting dromenland.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:12 schreef imams het volgende:
[..]
Kom anders nu even langs in #huwelijk
nee! ik opende net MyATquote:
gebeld voor egc.. die slaapt nog zo lief!quote:Op maandag 14 februari 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
Dokter bellen? Wat heb je dan?
Een dokter bellen om haar wakker te maken?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
gebeld voor egc.. die slaapt nog zo lief!![]()
![]()
![]()
allemaal rozeblaadjes neergelegd op bed, roosje erbij, en straks ontbijtje maken met croissant, ei en jusquote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een dokter bellen om haar wakker te maken?![]()
![]()
voor mij ook niet hoor..quote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef Maethor het volgende:
Mogge...
Voor Maethor geen vakantie...
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:50 schreef qu63 het volgende:
voor mij ook niet hoor..
ik heb ook niet eens iets waarvan ik vakantie kan krijgen![]()
Als iemand lief slaapt ga ik ook meteen een dokter bellen.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor Alicey ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef Maethor het volgende:
Mogge...
Voor Maethor geen vakantie...
[censuur], daarom belde ik voor haar!quote:Op maandag 14 februari 2005 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als iemand lief slaapt ga ik ook meteen een dokter bellen.
bedoel je die van mij?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een klein deel wel, de meeste clones zijn echter helaas niet leuk.
censuur is inderdaad ook ernstig genoeg om een dokter voor te bellen.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
[censuur], daarom belde ik voor haar!
okquote:Op maandag 14 februari 2005 08:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet welke clones allemaal van jou zijn.
Ik kan geen IP's zien, lieverd.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ok
dan is t goed
Egc heeft 2 accounts op fok. de rest op dit ip is dus van mij
Nog mooierquote:
Lucille kan het trouwens wel.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nog mooier
volgende topic is voor mij![]()
ik dacht dat ie na 3 posts vol zat...quote:
Mooi is datquote:Op maandag 14 februari 2005 09:05 schreef mother-mother het volgende:
hai, ik kom ff senseo ophemelen![]()
uhhh senseo is toch koffie, of zeg ik weer iets heel stoms nu?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog even en de koffiedrinkers zijn in de minderheid.
en
en goedemorgen
. Het is vandaag Valentijsdag
. Niet dat ik daar officieel wat aan doe, maar soms kom je mensen tegen voor wie je het elke dag wel Valentijndsdag zou willen hebben
.
In dit topic zeg je nu iets heel, heeeel stoms iddquote:Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef mother-mother het volgende:
uhhh senseo is toch koffie, of zeg ik weer iets heel stoms nu?![]()
Zou dat in de genen zitten? In dat geval zouden we natuurlijk gewoon nieuwe senseo drinkers kunnen aborteren.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog even en de koffiedrinkers zijn in de minderheid.
Soms wel ja.quote:en
en goedemorgen
. Het is vandaag Valentijsdag
. Niet dat ik daar officieel wat aan doe, maar soms kom je mensen tegen voor wie je het elke dag wel Valentijndsdag zou willen hebben
.
oh gelukkig maar dan, maar ik heb er nog wel ff eentje ingeschonkenquote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
In dit topic zeg je nu iets heel, heeeel stoms idd. Maar we zijn heel aardig hoor, dus we vergeven het je wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |