Ik vond ze wel grappigquote:Op zondag 13 februari 2005 16:23 schreef Yosomite het volgende:
Met Boccaccio's Decamerone (die je waarschijnlijk bedoelt), onderschrijf je mijn verhaal. Chaucer schreef eenzelfde serie met de Canterbury tales. Afgezien van de paar rijken die zich te buiten gingen en konden gaan was het kommer en kwel. En in de Decamerone begint het met de beschrijving van de pest, waarbij vrijwel iedereen binnen een week dood was na "maar" een week verschrikkelijke pijnen te hebben gehad.
En de paar rijken ontvluchten de pest en hielden elkaar bezig met het vertellen van ranzige verhaaltjes.
Dat vraag ik me sterk af. Het sterft in onze maatschappij van mensen die alles hebben en doen en toch wild ongelukkig zijn. Ik vind het een fabeltje dat vooruitgang gelukkig maakt. De enige manier waarop voortuitgang gelukkig maakt, is omdat de mensen die de voortgang ontwikkelen zich er gelukkig bij voelen om dat te doen.quote:En als er meerdere mogelijkheden zijn om de oorzaken van het geluksgevoel aan te jagen, neemt het aantal geluksmomenten toe.
Wat ik al zei, wetenschap kan de kwaliteit van leven verhogen, en eventueel de kans op geluk, wat iets anders is dan 'geluk'. Ik vind het alleen een grove overschatting van onze huidige tijd om te denken dat we alleen vandaag de dag gelukkig kunnen zijn.quote:Het is dus context-afhankelijk en dus heeft wetenschappelijke vooruitgang er alles mee te maken.
Sterker: alleen een wetenschappelijke vooruitgang kan er nog voor zorgen dat het in de toekomst beter gaat en dat we daarom gelukkiger kunnen zijn.
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Eenkan je gelukkig maken.
en door de ontwikkeling van senseo (sorry Alicey) werd ik nog gelukkiger.
Ik heb iets gemist?quote:Op zondag 13 februari 2005 16:30 schreef imams het volgende:
Yosomite, interesse in getuige zijn?
[WFL-LFC#19] Kliekvorming, koffie en quotesquote:Op zondag 13 februari 2005 16:38 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist?
1. Wie
2 Wat
3. Waar
4. Wanneer
5. Waarom
De 5 weetjes van het management
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 februari 2005 21:42 schreef ReCreative het volgende:
De wereld gaat slapen, maar RC slaapt eerder. Ik spreek jullie morgen
.
Tof!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:01 schreef imams het volgende:
ReCreative en Geartsjuh!
Jullie zijn ook uitgenodigd op de bruiloft van Alicey en Bupatih.
morgenavond om 21.21 in #huwelijk
Kom anders nu even langs in #huwelijkquote:Op zondag 13 februari 2005 22:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb het niet helemaal gevolgd allemaal maar het is altijd mooi om een dergelijke openbare uiting van liefde mee te maken.
Sorry, ik begeef me straks ook richting dromenland.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:12 schreef imams het volgende:
[..]
Kom anders nu even langs in #huwelijk
nee! ik opende net MyATquote:
gebeld voor egc.. die slaapt nog zo lief!quote:Op maandag 14 februari 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
Dokter bellen? Wat heb je dan?
Een dokter bellen om haar wakker te maken?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
gebeld voor egc.. die slaapt nog zo lief!![]()
![]()
![]()
allemaal rozeblaadjes neergelegd op bed, roosje erbij, en straks ontbijtje maken met croissant, ei en jusquote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een dokter bellen om haar wakker te maken?![]()
![]()
voor mij ook niet hoor..quote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef Maethor het volgende:
Mogge...
Voor Maethor geen vakantie...
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:50 schreef qu63 het volgende:
voor mij ook niet hoor..
ik heb ook niet eens iets waarvan ik vakantie kan krijgen![]()
Als iemand lief slaapt ga ik ook meteen een dokter bellen.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor Alicey ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:47 schreef Maethor het volgende:
Mogge...
Voor Maethor geen vakantie...
[censuur], daarom belde ik voor haar!quote:Op maandag 14 februari 2005 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als iemand lief slaapt ga ik ook meteen een dokter bellen.
bedoel je die van mij?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een klein deel wel, de meeste clones zijn echter helaas niet leuk.
censuur is inderdaad ook ernstig genoeg om een dokter voor te bellen.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
[censuur], daarom belde ik voor haar!
okquote:Op maandag 14 februari 2005 08:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet welke clones allemaal van jou zijn.
Ik kan geen IP's zien, lieverd.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ok
dan is t goed
Egc heeft 2 accounts op fok. de rest op dit ip is dus van mij
Nog mooierquote:
Lucille kan het trouwens wel.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nog mooier
volgende topic is voor mij![]()
ik dacht dat ie na 3 posts vol zat...quote:
Mooi is datquote:Op maandag 14 februari 2005 09:05 schreef mother-mother het volgende:
hai, ik kom ff senseo ophemelen![]()
uhhh senseo is toch koffie, of zeg ik weer iets heel stoms nu?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog even en de koffiedrinkers zijn in de minderheid.
en
en goedemorgen
. Het is vandaag Valentijsdag
. Niet dat ik daar officieel wat aan doe, maar soms kom je mensen tegen voor wie je het elke dag wel Valentijndsdag zou willen hebben
.
In dit topic zeg je nu iets heel, heeeel stoms iddquote:Op maandag 14 februari 2005 09:20 schreef mother-mother het volgende:
uhhh senseo is toch koffie, of zeg ik weer iets heel stoms nu?![]()
Zou dat in de genen zitten? In dat geval zouden we natuurlijk gewoon nieuwe senseo drinkers kunnen aborteren.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi is dat. Nog even en de koffiedrinkers zijn in de minderheid.
Soms wel ja.quote:en
en goedemorgen
. Het is vandaag Valentijsdag
. Niet dat ik daar officieel wat aan doe, maar soms kom je mensen tegen voor wie je het elke dag wel Valentijndsdag zou willen hebben
.
oh gelukkig maar dan, maar ik heb er nog wel ff eentje ingeschonkenquote:Op maandag 14 februari 2005 09:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
In dit topic zeg je nu iets heel, heeeel stoms idd. Maar we zijn heel aardig hoor, dus we vergeven het je wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |