je bedoelt dat je haar gaat helpen met verhuizen neem ik aanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Haai.
[..]
Neej, slapen. Ga morgen Geerts verhuizen.
Ja, psies. Dus moet ik eerst morgen naar Groningen rijden om een beetje bijtijds daar te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
je bedoelt dat je haar gaat helpen met verhuizen neem ik aan
Geerts verhuizen is niet moeilijk.Geerts uit huis Geerts in auto rijden met Geerts Geerts uit auto Geerts in huis
klaar
oki!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, psies. Dus moet ik eerst morgen naar Groningen rijden om een beetje bijtijds daar te zijn.
jijquote:
hierquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
quote dan maar
"Minister Kafta, this ship is being held together by little pieces of wire and good intentions. If we land in this condition, assuming we do not have an unpleasant encounter with the ground on the way down, I doubt very much they could take off again. They would be trapped with us, and the ship looking for them would find it, find them, find us, find you, a brilliant cascade of cause and effect. Isn't the universe an amazing place? I wouldn't live anywhere else."
10 punten voor wie weet waardie vandaan komt(niet googlelen!!)
Quatsch. Mijn mail wordt automatisch elke 5 minuten opgehaald, dus de ene 5 minuten zat je mail er bij en 5 minuten daarna wordt de bevestiging gestuurd. Je geeft 'm hoge prioriteit mee dus all systemen roepen hier 'belangrijke mail, kijk snel' want meestal betekent hoge prioriteit dat mensen weer wat van me willenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:19 schreef qu63 het volgende:
jij
Precies toen ik tikte of je je mail al had gecontroleerd kreeg ik die bevestiging van je!
[pimpmode]quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Quatsch. Mijn mail wordt automatisch elke 5 minuten opgehaald, dus de ene 5 minuten zat je mail er bij en 5 minuten daarna wordt de bevestiging gestuurd. Je geeft 'm hoge prioriteit mee dus all systemen roepen hier 'belangrijke mail, kijk snel' want meestal betekent hoge prioriteit dat mensen weer wat van me willen.
Klinkt een beetje als The hitchhiker's guide to the galaxy?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
quote dan maar
"Minister Kafta, this ship is being held together by little pieces of wire and good intentions. If we land in this condition, assuming we do not have an unpleasant encounter with the ground on the way down, I doubt very much they could take off again. They would be trapped with us, and the ship looking for them would find it, find them, find us, find you, a brilliant cascade of cause and effect. Isn't the universe an amazing place? I wouldn't live anywhere else."
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
Geerts verhuizen is niet moeilijk.Geerts uit huis Geerts in auto rijden met Geerts Geerts uit auto Geerts in huis
klaar
Naquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
quote dan maar
The TV movie? The legend of the rangers.. (en nog iets)quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:14 schreef ATuin-hek het volgende:
bijna
tis idd B5, maar geen normale aflevering.
we have a winner!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:52 schreef Yosomite het volgende:
[..]
The TV movie? The legend of the rangers.. (en nog iets)
Om hier even op terug te komen. Ja en nee. De effecten die je ziet zijn alle deeltjes om ons heen. Als er uit de berekeningen nieuwe deeltjes naar voren komen die ook kunnen bestaan en ze zouden deze meten dan zegt dat wel wat. Maar als ze niks zouden meten zegt het ergens niks immers hoeft een "mogelijk" niet persee werkelijkheid te worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Strings zelf niet nee, maar de effecten kunnen toch zeker wel waargenomen worden en/of getoetst worden door waarneming?
Gefeliquote:
Zit die beker al vol bier of valt dat nog mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
jippie, ik heb het solistenconcours voor muzikanten in Groningen vandaag gewonnen. Kwam uit in de 1e (hoogste) dividie, met snare drum. Ik had 87 punten gehaald, en nu hb ik een joekel van een wisselbeker thuis staan
Dus, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit (En nu allemaal meeneurien!!)
foto's!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
jippie, ik heb het solistenconcours voor muzikanten in Groningen vandaag gewonnen. Kwam uit in de 1e (hoogste) dividie, met snare drum. Ik had 87 punten gehaald, en nu hb ik een joekel van een wisselbeker thuis staan
Dus, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit (En nu allemaal meeneurien!!)
gefeliciteerd !!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
ik wil een foto met dezelfde stokjes !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:39 schreef Bensel het volgende:
Ander concours, ander omgeving, zelfde drum, zelfde persoon, andere stokjes
doe jij ook wel eens wat anders dan alleen winnen??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:39 schreef Bensel het volgende:
Heb hem hier al eerder gepost, maar toch: http://www.homepages.hetn(...)ag/BPrinsSolistC.htm
Ander concours, ander omgeving, zelfde drum, zelfde persoon, andere stokjes
Ik bedoel natuurlijk getuigen voor mijn huwelijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar loopt al een topic over !
Jehovah's getuigen op Fok!? - Deel II
Presentquote:
ben al getuige geweest voor een vriend van me. dit jaar voor m'n broer.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk getuigen voor mijn huwelijk!
Goed zeg !quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:24 schreef Bensel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |