quote:
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitgaquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
*Tijd checkt* *Van stoel afvalt*
Zeg....moet je nog naar bed gaan...of heb je last van een jetlag...ofzow?
*nutteloos bericht* Trouwens gisteren de Expansion pack van Final Fantasy XI vanuit US binnen gekregen*Einde nutteloos bericht*
Tja weet ik....mijn "total play time" liegt er idd niet om.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitga![]()
FFXI expansion pack......... cool. MMORPG heb ik maar ver achter mij gelaten. Die dingen zijn veels te verslavend..
Stoute student ze dan maar.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:37 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga maar weer een 'stoute' studentjespelen, dus mazzels en werk ze
![]()
idd.. world of warcraft krijg ik vrijdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitga![]()
FFXI expansion pack......... cool. MMORPG heb ik maar ver achter mij gelaten. Die dingen zijn veels te verslavend..
Heb je alvast voeding- en drink waren gehamsterd?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
idd.. world of warcraft krijg ik vrijdagmaandenlang zal ik in mn kamertje opgesloten zitten
![]()
hehequote:Op woensdag 9 februari 2005 11:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb je alvast voeding- en drink waren gehamsterd?Ik heb wel eens dat ik dan begin met spelen op een zaterdagochtend...en dat het dan opeens 8 uur 's avonds is...en ik dus helemaal niks in huis heb...
opvallend vaak stel ik dan voor om uit eten te gaan.
![]()
Ik iig niet, ben denk ik nog wel een jaartje met FFXI bezigquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heheheb nog wel wat pizza's liggen
nog meer mensen die wow gaan spelen hier?
![]()
jup, heb amerikaanse en europese beta's al gespeeldquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik iig niet, ben denk ik nog wel een jaartje met FFXI bezig![]()
![]()
Al lijkt het me wel een goed spel...daarniet van.
Na carnval is het haring happen, maar heb eerlijk gezegd geen idee waarom dat zo is hahaquote:
omdat je op as-woensdag geen vlees mag eten, het vasten is dat begonnen, maar dat is nog echt iets van vroegerquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Na carnval is het haring happen, maar heb eerlijk gezegd geen idee waarom dat zo is haha
omdat je op as-woensdag geen vlees mag eten, het vasten is dan begonnen, maar dat is nog echt iets van vroegerquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Na carnval is het haring happen, maar heb eerlijk gezegd geen idee waarom dat zo is haha
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heheheb nog wel wat pizza's liggen
nog meer mensen die wow gaan spelen hier?
![]()
wat/waar speelt hij?quote:
Nog niets, maar hij heeft alle gewone warcrafts en zat laatst in een magazine te lezen over WOW en hij kwam spontaan klaar zowat dus ik denk dat dat binnenkort ook hier wel zal verschijnenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat/waar speelt hij?
ik ga undead warlock op pvp server
Mooi, ben ik volgend jaar tenminste niet met carnaval jarig.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:12 schreef creno het volgende:
carnaval valt volgend jaar pas laat (eind februari geloof ik)
({) ocherm beaverquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mooi, ben ik volgend jaar tenminste niet met carnaval jarig..
Want dat zuigt..
Nee hoor, niet altijdquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:14 schreef Weemz het volgende:
Die gaat tegenwoordig toch automatisch?
Och wees blij dat je niet hoeft bij te betalen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
Zo..
belastingaangifte ingevuld en verstuurd. Ik ben alleen bang dat ik niks ga terugkrijgen
dat dacht ik ook, tenminste dat zeiden ze wel op tv...quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:14 schreef Weemz het volgende:
Die gaat tegenwoordig toch automatisch?
Mietje!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al de hele dag al met geld bezig, dan ga ik het niet in mijn vrije tijd over belastingen hebben.
Gelijk hebben ze. Roken is namelijk heel erg lekker.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:28 schreef creno het volgende:
www.beginnenmetroken.nl
jaja, stoppenmetroken.nl heeft een tegenhanger
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zei iemand mietje?
*met betreffende user eensch is*quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Roken is namelijk heel erg lekker.
Ja, wanneer heb je je afstudeerfeestje?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Schuimmousse??
Ik gebruik scheergel
Ik ben
Wel een gewone bui, maar zo.... geestelijk leeg na een middag en avond achter de kassaben ik ff blij een creatief beroep te gaan uitoefenen als ik eenmaal (
) mijn diploma heb...!
Dan zal ik niet gaan. Met jezelf naar bed gaan is lang niet zo leuk gaan als met z'n tweeën (drieën)quote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zal ik niet gaan. Met jezelf naar bed gaan is lang niet zo leuk gaan als met z'n tweeën (drieën)
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wanneer heb je je afstudeerfeestje?.
Wie dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, ik ken er nog eentje hiero!
Let op je woorden, waxxer!quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie wil er met mij na....... Mja. Dus. Nou ja. He?
Al die frustraties in de winterals het straks lente is, stroomt het voorvocht bijna je beeldscherm uit als je dit topic opent
Ja zie je welquote:
quote:
Ik ben al 1,5 jaar gestopt......quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zie je welIK sta hier inene bekend als de Eeuwige Kansloze Student
![]()
Maar die ene hoor, die is nog langerder bezig als mij hoor
Je weet wel, die!
Wanhoop ...? Waar??quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]Oeps!!!
*met groene zeep mond spoel*
Wat ik net zei, moet zo snel mogelijk vergeten worden, het bericht wordt nu collectief beschouwd als niet ontvankelijk. Waarvan akte.
Heeeeeelemaal geen wanhoop hier
En dat wil met elkaar naar New York op vakantie!quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie wil er met mij na....... Mja. Dus. Nou ja. He?
Al die frustraties in de winterals het straks lente is, stroomt het voorvocht bijna je beeldscherm uit als je dit topic opent
op het hoog(s)te punt rent iedereen naar de COCKpittquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dat wil met elkaar naar New York op vakantie! [afbeelding]
Volgens mij loopt dat al in het vliegtuig op weg er naar toe uit op een overweldigende orgie..
Nounounounounouquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dat wil met elkaar naar New York op vakantie! [afbeelding]
Volgens mij loopt dat al in het vliegtuig op weg er naar toe uit op een overweldigende orgie..
Ikke nie hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeieavond allemaal!
Wat een praat zeg. Volgens mij komen er hier wat mensen iets tekort![]()
Nou gefeliciteerd jongen! Ben alleen bang dat ik zelf wel bij die groep hoor hahaquote:
Ja dat krijg je met zo'n dinxperdingiaanse opvoeding he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeieavond allemaal!
Journalistiek is niet je sterkste punt he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met zo'n dinxperdingiaanse opvoeding he?.
Dan praten moeder en zoon tijdens het eten met gemak over de smaak van sperma..
.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeieavond allemaal!
Kun je in ieder geval niet beweren dat het eten met je ouders saai isquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Ik ben allergisch voor kiwiquote:
Ik maakte maar een grapje Waxje.quote:
Mja maar sommige grapjes zijn net iets TE he.... Het is hier niet zo Flodder als dat doet gelovenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje Waxje..
tijd voor een poll?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeieavond allemaal!
Nou sorry dan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar sommige grapjes zijn net iets TE he.... Het is hier niet zo Flodder als dat doet geloven
Zoiets?quote:
Ik wist dat ik op je kon rekenen!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoiets?.
Poll: Hoe lang sta jij al droog?
Daar gaat het imago van de homo's, de losbandige altijd neukende rugriddersquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
Leuke poll. Zijn wij nou echt zo triest?![]()
Kut zeg!Heel mijn imago naar de knoppen!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar gaat het imago van de homo's, de losbandige altijd neukende rugridders
Nee, hoeft niet... mag welquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef creno het volgende:
mist beav. de optie: "rot op met je kutpoll !" niet ?![]()
moet je nu ook vertellen wat je gestemd hebt ?
Nou, nu je het zegt...quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef creno het volgende:
mist beav. de optie: "rot op met je kutpoll !" niet ?![]()
Jajajaja! Details willen we horen! Details! Met wie, waar hoe en wanneer! En een rapportcijfer!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef creno het volgende:
hmmm je wil details horen over dat ik al 2 jaar droog staquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jajajaja! Details willen we horen! Details! Met wie, waar hoe en wanneer! En een rapportcijfer!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm je wil details horen over dat ik al 2 jaar droog sta![]()
Dan vallen die details wel weer tegen ja, want ze zijn er gewoon nietquote:
Dan verzín je ze maar!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:50 schreef Ryan_R het volgende:
Dan vallen die details wel weer tegen ja, want ze zijn er gewoon niet![]()
Whoeeeeiii!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef creno het volgende:
tenzij ik de details moet vertellen hoe ik mezelf betast
Shit, het begon net spannend te worden.quote:maar dat doe ik niet
Veel plezierquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:00 schreef creno het volgende:
ik ga mezelf weer eens betasten... uh slapen
Handjes boven de dekens!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:00 schreef creno het volgende:
Betast ze.. uhm slaap zequote:Op donderdag 10 februari 2005 00:00 schreef creno het volgende:
Doe nou niet zo streng, laat die jongen ook z'n pleziertje hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens!.
Oeh! En verder?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:06 schreef creno het volgende:
als je details wil weten !
ik heb geen dekens, tis een dekbed
Okee, okee.... Handjes onder je dekbed!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doe nou niet zo streng, laat die jongen ook z'n pleziertje hebben.
Wat leuk! Heb je je slaapkamer verder ook in bordeel stijl ingericht, met spiegels tegen het plafond enzo?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:10 schreef creno het volgende:
het is een rood satijnen dekbed
Ik weet nog wel meer vragen, maar dan wek ik een verkeerde indruk, denk ik.quote:
ja ! wat een giller hequote:Op donderdag 10 februari 2005 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je je slaapkamer verder ook in bordeel stijl ingericht, met spiegels tegen het plafond enzo?.
Okee, okee. Ik beken. Ik heb ook een satijnen paarse dekbed overtrek van de Hema, maar dat was omdat ik dacht dat-ie donkerblauw was.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
Zuurtje en Pruimpje zijn stikjaloers.
In witte dekbedden zie je bepaalde dingen minder goed?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet nog wel meer vragen, maar dan wek ik een verkeerde indruk, denk ik..
* G_E heeft trouwens vooral witte dekbedovertrekken. Gewoon wit..
En Lurkje durft ook weer eens wat te posten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
Zuurtje en Pruimpje zijn stikjaloers.
Doeg!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:19 schreef creno het volgende:
maar nu ga ik echt...
ik word al weer veel te lang wakker gehouden...
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En Lurkje durft ook weer eens wat te posten..
Trusten, Phillippe!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:23 schreef Ryan_R het volgende:
Nou ik zou zeggen, veel plezier nog met de verhalen. Ik ga lekker slapen![]()
![]()
Niet dat er klanten zijn, op dit late uur, maar toch.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:25 schreef Nuvole het volgende:
We passen zolang wel op de winkel hier.
Dat had je gedacht! Alleen pech dat je nu met je houtje-touwtje klem zit tussen de kassalade!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
*stiekem wat geld uit de kassa grabbel terwijl Nuvole niet kijkt*
Auwawuaaauw!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat had je gedacht! Alleen pech dat je nu met je houtje-touwtje klem zit tussen de kassalade!
Maar goed, genoeg gespeeld. Terug naar de klanten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet dat er klanten zijn, op dit late uur, maar toch..
Wat voor onzedelijke avontuurtjes heb je vandaag weer allemaal begaan dan?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij verdient er iemand straf![]()
Daar begin ik niet meer aan. Stelletje slecht opgevoede koters.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:36 schreef Nuvole het volgende:
Ga je b.v. nog een cursusje geven?
Beav: pak alvast pen en papier erbij!
Zo'n cursus is het enige dat dit topic nog enigszins didactisch verantwoord maakt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan. Stelletje slecht opgevoede koters..
Ik had het over Ryan_R, ik ben de zedelijkheid zelve natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat voor onzedelijke avontuurtjes heb je vandaag weer allemaal begaan dan?![]()
Oja, das waar ook.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik had het over Ryan_R, ik ben de zedelijkheid zelve natuurlijk![]()
Geen idee, misschien ligt de maestro al onder zijn ongetwijfeld kraakheldere, witte dekbed.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Hoi, ben ik nog op tijd voor de Cursus met G_E?.
nope, alleen de afwas is nog aanwezigquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Hoi, ben ik nog op tijd voor de Cursus met G_E?.
Hmmz. Dat is een van de weinige dingen die ik wél kan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:57 schreef Nuvole het volgende:
Geen idee, misschien ligt de maestro al onder zijn ongetwijfeld kraakheldere, witte dekbed.
Misschien kan G_E dan op locatie een "Hoe stop ik het dekbed in het dekbedovertrek"-met-G_E-cursus geven?![]()
Aangezien dat onderwerp hier wel eens aan bod komt.
Hmmz. Vreemd, Tis net of ik wat hoor maar dat zal ik me wel verbeelden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:06 schreef XMN8R het volgende:
nope, alleen de afwas is nog aanwezig
*teiltje geef*![]()
zal ik je oren effe schrobben met de afwasborstel?!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
Hmmz. Vreemd, Tis net of ik wat hoor maar dat zal ik me wel verbeelden..
*afwas heel erg laat staan*
Hmmz. Vreemd, nu hoor ik het weer.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zal ik je oren effe schrobben met de afwasborstel?!![]()
* XMN8R gooit geruisloos het afwasteiltje leeg over Beaverhausenquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
Hmmz. Vreemd, nu hoor ik het weer..
Dan hoop ik voor 'm dat ie z'n regenlaarzen aan heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* XMN8R gooit geruisloos het afwasteiltje leeg over Beaverhausen![]()
* XMN8R denkt dat het zeiltje in het bed van Beaverhausen volstrekt onvoldoende is voor al dat water dat nu in zijn bed terecht is gekomenquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
Het is vast heel erg donker want anders had XMN8R wel gezien dat beaverhausen al lang braaf in bedje lag..
Word steeds spannender!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
Het is vast heel erg donker want anders had XMN8R wel gezien dat beaverhausen al lang braaf in bedje lag..
vast van die groene kikkerlaarzenquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:19 schreef Nuvole het volgende:
Dan hoop ik voor 'm dat ie z'n regenlaarzen aan heeft.
Ik gebruik gewoon plastic bekertjes.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:40 schreef XMN8R het volgende:
een afwasvrije locatie!
dat bestáát helemaal niet! één drankje en je hebt namelijk al afwas! (dus die wordt bij jou al rap groter)
Je kunt de fles natuurlijk ook gewoon gelijk aan je mond zetten, heb je ook geen afval.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
Ik gebruik gewoon plastic bekertjes..
Ja, en ons milieu dan!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon plastic bekertjes..
yeah! tell him Freek!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:49 schreef freek_mst het volgende:
Ja, en ons milieu dan!!![]()
En de afvalberg word alleen maar groter hier in limboland.
Volgens mij is ie in slaap gevallen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yeah! tell him Freek!
AF-VAL-BERG!![]()
Goeie timing heb je.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:56 schreef wizarddragon het volgende:
Oei oei oei kan nog net ...Mogguh
Lekkr he zo'n vakantiequote:Op donderdag 10 februari 2005 13:18 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, hier in Waalwijk is ook geen zak te doen. Ik verveel me![]()
Waarom vallen mijn vakanties altijd buiten de vakanties van mijn vrienden? Leuk als je in een andere provincie studeert. En dan regent het ook nog eens. En dan komt me ma dadelijk aanzetten of ik mee naar oma ga, das helemaal boringquote:
tip! naakte schoonmaakster zoeken op marktplaatsquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:18 schreef Ryan_R het volgende:
Nou, hier in Waalwijk is ook geen zak te doen. Ik verveel me![]()
Gelukkig ben ik daar nu effe vanafquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Waarom vallen mijn vakanties altijd buiten de vakanties van mijn vrienden? Leuk als je in een andere provincie studeert. En dan regent het ook nog eens. En dan komt me ma dadelijk aanzetten of ik mee naar oma ga, das helemaal boring
Maar goed, wel gezellig voor haar![]()
En Joost is je vriend neem ik aan?Ja, ik ben nog niet op de hoogte van iedereenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar nu effe vanaf. Mijn vrienden zijn allemaal aan het werk. niet eens school meer
. En zelfs joost heeft nu stage. Erg vervelend
"met Linda"quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tip! naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
let vooral op het linkje naar het telefoongesprek met user Woutey!![]()
![]()
![]()
Zeg, als jij je toch verveelt.. ze zoeken nog iemand die hem nog een keer wil bellen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:16 schreef Ryan_R het volgende:
Woutey is vet cool.
'ja een zware stem. Problemen gehad in de pubertijd" ofzoiets zegt ie. Geweldig![]()
![]()
Jaja haha. probleem is alleen dat ik dat niet zou kunnen zonder te lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zeg, als jij je toch verveelt.. ze zoeken nog iemand die hem nog een keer wil bellen!![]()
geldt voor meer mensen denk ik.. helaas alleen maar tvp's in dat nieuwe topicquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef Ryan_R het volgende:
Jaja haha. probleem is alleen dat ik dat niet zou kunnen zonder te lachen.
vrolijke muziek luisteren is het beste wat je kunt doen op een trieste dag als vandaag.quote:En ik ben nu lekker naar Kaoma aan het luisteren. Zo is er toch nog een beetje zon he![]()
kloptquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En Joost is je vriend neem ik aan?Ja, ik ben nog niet op de hoogte van iedereen![]()
@xmn8r Inderdaad een gave post. Vooral dat telefoongesprek![]()
die heb ik al es gezienquote:
En lurken is zeker wel meelezen, maar niks postenquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
klopt. Post hier ook heeeeeeeeeeeeeeeel af en toe. Meestal lurkt ie alleen.
jah, beetje gluren en zo. erg geniepigquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En lurken is zeker wel meelezen, maar niks posten![]()
Sneaky gozertje, die Joost van jouquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:25 schreef Cazman het volgende:
jah, beetje gluren en zo. erg geniepig
jah, veels te stout is iequote:Op donderdag 10 februari 2005 15:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Sneaky gozertje, die Joost van jou.
wat vervelend voor je zegquote:
"shoot to kill"quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:02 schreef Jerruh het volgende:
"I'm bored and depressed, what shall I do?"
Vertel, vertelquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef creno het volgende:
ja daar ben ik weer... drukke avond gehad...
k heb niet genoeg hagelquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je hier beginnen?
Spannend zeg! Zei die ook nog waar de droom over ging?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ik moest werken tot acht, daarna kwam er een vriendin waar ik een fott voor moest inscannen
toen belde een andere vriendin me op, want ze is jarig.
en vervolgens verteld een 16jarige jongen dat ie van me gedroomd heeft
Weet die jongen wel wat een natte droom is?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:36 schreef creno het volgende:
truste vlarp
die droom...hij zei: je was geweldig..... oef....
daar moest ik het mee doen... maar het was geen natte droom zegt dat 16 jarige kereltje
Maar toch...altijd leuk als iemand dat tegen je zegt (ook al is ie 16)quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:42 schreef creno het volgende:
hahahaha... da zal ik eens vragen
Hoe kwam die er eigenlijk op om dat ze zeggen? Zo van Hey ik hem gedroomd over jouquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:36 schreef creno het volgende:
truste vlarp
die droom...hij zei: je was geweldig..... oef....
daar moest ik het mee doen... maar het was geen natte droom zegt dat 16 jarige kereltje
De s even weghalen....,en die kut MPAA mogen ze van mij ontmantelen...ik snap het wel dat ze geld willen zien, maar niet op deze manier.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
www.lokitorrent.com
MPAA hacked this site..
Jammer
Truste![]()
Is Pup weer niet thuis?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een kuthumeur
Vraag me niet waarom, geen idee, maar ik heb 't
Join the club.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een kuthumeur
Vraag me niet waarom, geen idee, maar ik heb 't
Patrick Bateman is niet geheel ongeil.quote:
ik ken hem via een collega, en vandaar dat ie in mijn lijstje stond. en hij sprak me eerst aan van hoi hoe is ie... en later vertelde ie pas dat ie op mijn cu2 had gekeken (deed ie vaker) en vandaar had gedroomd (of nachtmerrie gehad, maar das ook een droom)quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hoe kwam die er eigenlijk op om dat ze zeggen? Zo van Hey ik hem gedroomd over jou![]()
Christian Bale gaat alleen wat langer meequote:Op donderdag 10 februari 2005 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Patrick Bateman is niet geheel ongeil..
Muisjes zijn lief!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Gisteren liep de comp vast en dus ik denk, even naar de kat kijken want die zat alleen in de kamer. Mamma sliep en pappa had late dienst, die kwam toen net thuis. Dus ik erheen, ik denk, hey, die kat heeft dat speeltje weer teruggevonden dat kwijt was, haha. Dus ik pak dat ding bij het draadje...... was dat een echte muis![]()
![]()
![]()
naahhh ik heb het hele huis bij elkaar gegild
zooooooo ranzig.......!!!! Bah bah bah!!!!!!! Weer op de grond gesmeten en mijn vader gooide hem weg
![]()
maar hij lag helemaal dubbel
Daar heb ik ook niet zo'n problemen mee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Christian Bale gaat alleen wat langer mee![]()
Dan ziet hij er nu wel wat beter uit dacht ik zo :quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Christian Bale was nog een knulletje in één van mijn favo films.
Empire of the Sun ja.
Best een lief knulletje ja.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Empire of the Sun ja.
Oooh, die...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Empire of the Sun ja.
Dit is weer een klassiekertje in de Waxxer-avonturen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Gisteren liep de comp vast en dus ik denk, even naar de kat kijken want die zat alleen in de kamer. Mamma sliep en pappa had late dienst, die kwam toen net thuis. Dus ik erheen, ik denk, hey, die kat heeft dat speeltje weer teruggevonden dat kwijt was, haha. Dus ik pak dat ding bij het draadje...... was dat een echte muis![]()
![]()
![]()
naahhh ik heb het hele huis bij elkaar gegild
zooooooo ranzig.......!!!! Bah bah bah!!!!!!! Weer op de grond gesmeten en mijn vader gooide hem weg
![]()
maar hij lag helemaal dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |