Daar begin ik niet meer aan. Stelletje slecht opgevoede koters.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:36 schreef Nuvole het volgende:
Ga je b.v. nog een cursusje geven?
Beav: pak alvast pen en papier erbij!
Zo'n cursus is het enige dat dit topic nog enigszins didactisch verantwoord maakt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan. Stelletje slecht opgevoede koters..
Ik had het over Ryan_R, ik ben de zedelijkheid zelve natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat voor onzedelijke avontuurtjes heb je vandaag weer allemaal begaan dan?![]()
Oja, das waar ook.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik had het over Ryan_R, ik ben de zedelijkheid zelve natuurlijk![]()
Geen idee, misschien ligt de maestro al onder zijn ongetwijfeld kraakheldere, witte dekbed.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Hoi, ben ik nog op tijd voor de Cursus met G_E?.
nope, alleen de afwas is nog aanwezigquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Hoi, ben ik nog op tijd voor de Cursus met G_E?.
Hmmz. Dat is een van de weinige dingen die ik wél kan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:57 schreef Nuvole het volgende:
Geen idee, misschien ligt de maestro al onder zijn ongetwijfeld kraakheldere, witte dekbed.
Misschien kan G_E dan op locatie een "Hoe stop ik het dekbed in het dekbedovertrek"-met-G_E-cursus geven?![]()
Aangezien dat onderwerp hier wel eens aan bod komt.
Hmmz. Vreemd, Tis net of ik wat hoor maar dat zal ik me wel verbeelden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:06 schreef XMN8R het volgende:
nope, alleen de afwas is nog aanwezig
*teiltje geef*![]()
zal ik je oren effe schrobben met de afwasborstel?!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
Hmmz. Vreemd, Tis net of ik wat hoor maar dat zal ik me wel verbeelden..
*afwas heel erg laat staan*
Hmmz. Vreemd, nu hoor ik het weer.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zal ik je oren effe schrobben met de afwasborstel?!![]()
* XMN8R gooit geruisloos het afwasteiltje leeg over Beaverhausenquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
Hmmz. Vreemd, nu hoor ik het weer..
Dan hoop ik voor 'm dat ie z'n regenlaarzen aan heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* XMN8R gooit geruisloos het afwasteiltje leeg over Beaverhausen![]()
* XMN8R denkt dat het zeiltje in het bed van Beaverhausen volstrekt onvoldoende is voor al dat water dat nu in zijn bed terecht is gekomenquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
Het is vast heel erg donker want anders had XMN8R wel gezien dat beaverhausen al lang braaf in bedje lag..
Word steeds spannender!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
Het is vast heel erg donker want anders had XMN8R wel gezien dat beaverhausen al lang braaf in bedje lag..
vast van die groene kikkerlaarzenquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:19 schreef Nuvole het volgende:
Dan hoop ik voor 'm dat ie z'n regenlaarzen aan heeft.
Ik gebruik gewoon plastic bekertjes.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:40 schreef XMN8R het volgende:
een afwasvrije locatie!
dat bestáát helemaal niet! één drankje en je hebt namelijk al afwas! (dus die wordt bij jou al rap groter)
Je kunt de fles natuurlijk ook gewoon gelijk aan je mond zetten, heb je ook geen afval.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
Ik gebruik gewoon plastic bekertjes..
Ja, en ons milieu dan!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon plastic bekertjes..
yeah! tell him Freek!quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:49 schreef freek_mst het volgende:
Ja, en ons milieu dan!!![]()
En de afvalberg word alleen maar groter hier in limboland.
Volgens mij is ie in slaap gevallen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yeah! tell him Freek!
AF-VAL-BERG!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |