Nee hoor, niet altijdquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:14 schreef Weemz het volgende:
Die gaat tegenwoordig toch automatisch?
Och wees blij dat je niet hoeft bij te betalen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
Zo..
belastingaangifte ingevuld en verstuurd. Ik ben alleen bang dat ik niks ga terugkrijgen
dat dacht ik ook, tenminste dat zeiden ze wel op tv...quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:14 schreef Weemz het volgende:
Die gaat tegenwoordig toch automatisch?
Mietje!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al de hele dag al met geld bezig, dan ga ik het niet in mijn vrije tijd over belastingen hebben.
Gelijk hebben ze. Roken is namelijk heel erg lekker.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:28 schreef creno het volgende:
www.beginnenmetroken.nl
jaja, stoppenmetroken.nl heeft een tegenhanger
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zei iemand mietje?
*met betreffende user eensch is*quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Roken is namelijk heel erg lekker.
Ja, wanneer heb je je afstudeerfeestje?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Schuimmousse??
Ik gebruik scheergel
Ik ben
Wel een gewone bui, maar zo.... geestelijk leeg na een middag en avond achter de kassaben ik ff blij een creatief beroep te gaan uitoefenen als ik eenmaal (
) mijn diploma heb...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |