Goeie timing heb je.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:56 schreef wizarddragon het volgende:
Oei oei oei kan nog net ...Mogguh
Lekkr he zo'n vakantiequote:Op donderdag 10 februari 2005 13:18 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, hier in Waalwijk is ook geen zak te doen. Ik verveel me![]()
Waarom vallen mijn vakanties altijd buiten de vakanties van mijn vrienden? Leuk als je in een andere provincie studeert. En dan regent het ook nog eens. En dan komt me ma dadelijk aanzetten of ik mee naar oma ga, das helemaal boringquote:
tip! naakte schoonmaakster zoeken op marktplaatsquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:18 schreef Ryan_R het volgende:
Nou, hier in Waalwijk is ook geen zak te doen. Ik verveel me![]()
Gelukkig ben ik daar nu effe vanafquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Waarom vallen mijn vakanties altijd buiten de vakanties van mijn vrienden? Leuk als je in een andere provincie studeert. En dan regent het ook nog eens. En dan komt me ma dadelijk aanzetten of ik mee naar oma ga, das helemaal boring
Maar goed, wel gezellig voor haar![]()
En Joost is je vriend neem ik aan?Ja, ik ben nog niet op de hoogte van iedereenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar nu effe vanaf. Mijn vrienden zijn allemaal aan het werk. niet eens school meer
. En zelfs joost heeft nu stage. Erg vervelend
"met Linda"quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tip! naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
let vooral op het linkje naar het telefoongesprek met user Woutey!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |