quote:
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitgaquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
*Tijd checkt* *Van stoel afvalt*
Zeg....moet je nog naar bed gaan...of heb je last van een jetlag...ofzow?
*nutteloos bericht* Trouwens gisteren de Expansion pack van Final Fantasy XI vanuit US binnen gekregen*Einde nutteloos bericht*
Tja weet ik....mijn "total play time" liegt er idd niet om.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitga![]()
FFXI expansion pack......... cool. MMORPG heb ik maar ver achter mij gelaten. Die dingen zijn veels te verslavend..
Stoute student ze dan maar.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:37 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga maar weer een 'stoute' studentjespelen, dus mazzels en werk ze
![]()
idd.. world of warcraft krijg ik vrijdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitga![]()
FFXI expansion pack......... cool. MMORPG heb ik maar ver achter mij gelaten. Die dingen zijn veels te verslavend..
Heb je alvast voeding- en drink waren gehamsterd?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
idd.. world of warcraft krijg ik vrijdagmaandenlang zal ik in mn kamertje opgesloten zitten
![]()
hehequote:Op woensdag 9 februari 2005 11:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb je alvast voeding- en drink waren gehamsterd?Ik heb wel eens dat ik dan begin met spelen op een zaterdagochtend...en dat het dan opeens 8 uur 's avonds is...en ik dus helemaal niks in huis heb...
opvallend vaak stel ik dan voor om uit eten te gaan.
![]()
Ik iig niet, ben denk ik nog wel een jaartje met FFXI bezigquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heheheb nog wel wat pizza's liggen
nog meer mensen die wow gaan spelen hier?
![]()
jup, heb amerikaanse en europese beta's al gespeeldquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik iig niet, ben denk ik nog wel een jaartje met FFXI bezig![]()
![]()
Al lijkt het me wel een goed spel...daarniet van.
Na carnval is het haring happen, maar heb eerlijk gezegd geen idee waarom dat zo is hahaquote:
omdat je op as-woensdag geen vlees mag eten, het vasten is dat begonnen, maar dat is nog echt iets van vroegerquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Na carnval is het haring happen, maar heb eerlijk gezegd geen idee waarom dat zo is haha
omdat je op as-woensdag geen vlees mag eten, het vasten is dan begonnen, maar dat is nog echt iets van vroegerquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Na carnval is het haring happen, maar heb eerlijk gezegd geen idee waarom dat zo is haha
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heheheb nog wel wat pizza's liggen
nog meer mensen die wow gaan spelen hier?
![]()
wat/waar speelt hij?quote:
Nog niets, maar hij heeft alle gewone warcrafts en zat laatst in een magazine te lezen over WOW en hij kwam spontaan klaar zowat dus ik denk dat dat binnenkort ook hier wel zal verschijnenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat/waar speelt hij?
ik ga undead warlock op pvp server
Mooi, ben ik volgend jaar tenminste niet met carnaval jarig.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:12 schreef creno het volgende:
carnaval valt volgend jaar pas laat (eind februari geloof ik)
({) ocherm beaverquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mooi, ben ik volgend jaar tenminste niet met carnaval jarig..
Want dat zuigt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |