Vertel mij watquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan zal ik niet gaan. Met jezelf naar bed gaan is lang niet zo leuk gaan als met z'n tweeën (drieën)
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wanneer heb je je afstudeerfeestje?.
Wie dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, ik ken er nog eentje hiero!
Let op je woorden, waxxer!quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie wil er met mij na....... Mja. Dus. Nou ja. He?
Al die frustraties in de winterals het straks lente is, stroomt het voorvocht bijna je beeldscherm uit als je dit topic opent
Ja zie je welquote:
quote:
Ik ben al 1,5 jaar gestopt......quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zie je welIK sta hier inene bekend als de Eeuwige Kansloze Student
![]()
Maar die ene hoor, die is nog langerder bezig als mij hoor
Je weet wel, die!
Wanhoop ...? Waar??quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]Oeps!!!
*met groene zeep mond spoel*
Wat ik net zei, moet zo snel mogelijk vergeten worden, het bericht wordt nu collectief beschouwd als niet ontvankelijk. Waarvan akte.
Heeeeeelemaal geen wanhoop hier
En dat wil met elkaar naar New York op vakantie!quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie wil er met mij na....... Mja. Dus. Nou ja. He?
Al die frustraties in de winterals het straks lente is, stroomt het voorvocht bijna je beeldscherm uit als je dit topic opent
op het hoog(s)te punt rent iedereen naar de COCKpittquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dat wil met elkaar naar New York op vakantie! [afbeelding]
Volgens mij loopt dat al in het vliegtuig op weg er naar toe uit op een overweldigende orgie..
Nounounounounouquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dat wil met elkaar naar New York op vakantie! [afbeelding]
Volgens mij loopt dat al in het vliegtuig op weg er naar toe uit op een overweldigende orgie..
Ikke nie hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeieavond allemaal!
Wat een praat zeg. Volgens mij komen er hier wat mensen iets tekort![]()
Nou gefeliciteerd jongen! Ben alleen bang dat ik zelf wel bij die groep hoor hahaquote:
Ja dat krijg je met zo'n dinxperdingiaanse opvoeding he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeieavond allemaal!
Journalistiek is niet je sterkste punt he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met zo'n dinxperdingiaanse opvoeding he?.
Dan praten moeder en zoon tijdens het eten met gemak over de smaak van sperma..
.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeieavond allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |