Zeg, als jij je toch verveelt.. ze zoeken nog iemand die hem nog een keer wil bellen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:16 schreef Ryan_R het volgende:
Woutey is vet cool.
'ja een zware stem. Problemen gehad in de pubertijd" ofzoiets zegt ie. Geweldig![]()
![]()
Jaja haha. probleem is alleen dat ik dat niet zou kunnen zonder te lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zeg, als jij je toch verveelt.. ze zoeken nog iemand die hem nog een keer wil bellen!![]()
geldt voor meer mensen denk ik.. helaas alleen maar tvp's in dat nieuwe topicquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef Ryan_R het volgende:
Jaja haha. probleem is alleen dat ik dat niet zou kunnen zonder te lachen.
vrolijke muziek luisteren is het beste wat je kunt doen op een trieste dag als vandaag.quote:En ik ben nu lekker naar Kaoma aan het luisteren. Zo is er toch nog een beetje zon he![]()
kloptquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En Joost is je vriend neem ik aan?Ja, ik ben nog niet op de hoogte van iedereen![]()
@xmn8r Inderdaad een gave post. Vooral dat telefoongesprek![]()
die heb ik al es gezienquote:
En lurken is zeker wel meelezen, maar niks postenquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
klopt. Post hier ook heeeeeeeeeeeeeeeel af en toe. Meestal lurkt ie alleen.
jah, beetje gluren en zo. erg geniepigquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En lurken is zeker wel meelezen, maar niks posten![]()
Sneaky gozertje, die Joost van jouquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:25 schreef Cazman het volgende:
jah, beetje gluren en zo. erg geniepig
jah, veels te stout is iequote:Op donderdag 10 februari 2005 15:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Sneaky gozertje, die Joost van jou.
wat vervelend voor je zegquote:
"shoot to kill"quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:02 schreef Jerruh het volgende:
"I'm bored and depressed, what shall I do?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |