Vertel, vertelquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef creno het volgende:
ja daar ben ik weer... drukke avond gehad...
k heb niet genoeg hagelquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je hier beginnen?
Spannend zeg! Zei die ook nog waar de droom over ging?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ik moest werken tot acht, daarna kwam er een vriendin waar ik een fott voor moest inscannen
toen belde een andere vriendin me op, want ze is jarig.
en vervolgens verteld een 16jarige jongen dat ie van me gedroomd heeft
Weet die jongen wel wat een natte droom is?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:36 schreef creno het volgende:
truste vlarp
die droom...hij zei: je was geweldig..... oef....
daar moest ik het mee doen... maar het was geen natte droom zegt dat 16 jarige kereltje
Maar toch...altijd leuk als iemand dat tegen je zegt (ook al is ie 16)quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:42 schreef creno het volgende:
hahahaha... da zal ik eens vragen
Hoe kwam die er eigenlijk op om dat ze zeggen? Zo van Hey ik hem gedroomd over jouquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:36 schreef creno het volgende:
truste vlarp
die droom...hij zei: je was geweldig..... oef....
daar moest ik het mee doen... maar het was geen natte droom zegt dat 16 jarige kereltje
De s even weghalen....,en die kut MPAA mogen ze van mij ontmantelen...ik snap het wel dat ze geld willen zien, maar niet op deze manier.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
www.lokitorrent.com
MPAA hacked this site..
Jammer
Truste![]()
Is Pup weer niet thuis?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een kuthumeur
Vraag me niet waarom, geen idee, maar ik heb 't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |