Vertel, vertelquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef creno het volgende:
ja daar ben ik weer... drukke avond gehad...
k heb niet genoeg hagelquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je hier beginnen?
Spannend zeg! Zei die ook nog waar de droom over ging?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ik moest werken tot acht, daarna kwam er een vriendin waar ik een fott voor moest inscannen
toen belde een andere vriendin me op, want ze is jarig.
en vervolgens verteld een 16jarige jongen dat ie van me gedroomd heeft
Weet die jongen wel wat een natte droom is?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:36 schreef creno het volgende:
truste vlarp
die droom...hij zei: je was geweldig..... oef....
daar moest ik het mee doen... maar het was geen natte droom zegt dat 16 jarige kereltje
Maar toch...altijd leuk als iemand dat tegen je zegt (ook al is ie 16)quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:42 schreef creno het volgende:
hahahaha... da zal ik eens vragen
Hoe kwam die er eigenlijk op om dat ze zeggen? Zo van Hey ik hem gedroomd over jouquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:36 schreef creno het volgende:
truste vlarp
die droom...hij zei: je was geweldig..... oef....
daar moest ik het mee doen... maar het was geen natte droom zegt dat 16 jarige kereltje
De s even weghalen....,en die kut MPAA mogen ze van mij ontmantelen...ik snap het wel dat ze geld willen zien, maar niet op deze manier.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
www.lokitorrent.com
MPAA hacked this site..
Jammer
Truste![]()
Is Pup weer niet thuis?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een kuthumeur
Vraag me niet waarom, geen idee, maar ik heb 't
Join the club.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een kuthumeur
Vraag me niet waarom, geen idee, maar ik heb 't
Patrick Bateman is niet geheel ongeil.quote:
ik ken hem via een collega, en vandaar dat ie in mijn lijstje stond. en hij sprak me eerst aan van hoi hoe is ie... en later vertelde ie pas dat ie op mijn cu2 had gekeken (deed ie vaker) en vandaar had gedroomd (of nachtmerrie gehad, maar das ook een droom)quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hoe kwam die er eigenlijk op om dat ze zeggen? Zo van Hey ik hem gedroomd over jou![]()
Christian Bale gaat alleen wat langer meequote:Op donderdag 10 februari 2005 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Patrick Bateman is niet geheel ongeil..
Muisjes zijn lief!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Gisteren liep de comp vast en dus ik denk, even naar de kat kijken want die zat alleen in de kamer. Mamma sliep en pappa had late dienst, die kwam toen net thuis. Dus ik erheen, ik denk, hey, die kat heeft dat speeltje weer teruggevonden dat kwijt was, haha. Dus ik pak dat ding bij het draadje...... was dat een echte muis![]()
![]()
![]()
naahhh ik heb het hele huis bij elkaar gegild
zooooooo ranzig.......!!!! Bah bah bah!!!!!!! Weer op de grond gesmeten en mijn vader gooide hem weg
![]()
maar hij lag helemaal dubbel
Daar heb ik ook niet zo'n problemen mee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Christian Bale gaat alleen wat langer mee![]()
Dan ziet hij er nu wel wat beter uit dacht ik zo :quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Christian Bale was nog een knulletje in één van mijn favo films.
Empire of the Sun ja.
Best een lief knulletje ja.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Empire of the Sun ja.
Oooh, die...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Empire of the Sun ja.
Dit is weer een klassiekertje in de Waxxer-avonturen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Gisteren liep de comp vast en dus ik denk, even naar de kat kijken want die zat alleen in de kamer. Mamma sliep en pappa had late dienst, die kwam toen net thuis. Dus ik erheen, ik denk, hey, die kat heeft dat speeltje weer teruggevonden dat kwijt was, haha. Dus ik pak dat ding bij het draadje...... was dat een echte muis![]()
![]()
![]()
naahhh ik heb het hele huis bij elkaar gegild
zooooooo ranzig.......!!!! Bah bah bah!!!!!!! Weer op de grond gesmeten en mijn vader gooide hem weg
![]()
maar hij lag helemaal dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |